Jump to content

2011.02.27 Birmingham N


Mikl02

Recommended Posts

Det er da bedre å være med i en finale, enn å tape en kvartfinale eller noe sånt

 

Selv frykter jeg at dette finaletapet blir en tung "ballast" å ta med seg inn i serieinnspurten og til Barca.

Håper inderlig jeg tar feil..... :)

 

Faaen at vi skal svikte når det gjelder som mest. Forbanna trist og leit !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen blir ikke lett å glemme. Hadde vi enda tapt på normalt vis, så kunne jeg ha taklet det bedre. Synes det er noe arsenalsk over det hele. Dårlig spill og merkelige prestasjoner av enkeltspillere, samt at det som vanlig koker rimelig bra i topplokket når kampen nærmer seg slutt. Har sett dette altfor mange ganger. Når det er sagt, så burde vi vel strengt tatt ha puttet mer enn et mål i denne kampen?

 

Jeg er veldig spent på hvordan dette slår ut for laget. Alle husker hvordan ting snudde sist vi gikk på en smell mot nettopp B’ham. Spillerne må virkelig ha fått noe gruble på. Nå hadde de en gyllen mulighet til å hente hjem en pokal, men kastet bort muligheten. Mon tro hvor lenge for eksempel Fabregas gidder dette?

 

At det dukker opp spørsmål rundt Wenger synes jeg er rett og rimelig. Jeg er i alle fall ikke helt overbevist om at Wenger er mannen som kan ta oss videre. Tvilen har vært der over lengre tid. Selvsagt kan vi ende opp med en pokal, men da skal mye klaffe i innspurten. Vi kan ikke bomme like grovt (gjelder absolutt ikke bare denne kampen), samt at spillerne må holde seg skadefri. Nå som Fabregas og Walcott er ute, så står vi nærmest ribbet.

 

Forventer seier i de to neste kampene mot LO og Sunderland. Deretter følger Barcelona og Man U. Grøss og gru!

 

PS! Takk og pris for at det var B'ham som fikk pokalen. Kunne ha vært forferdelig grusomt dersom noen av rivalene hadde vunnet en slik kamp.

Link to comment
Share on other sites

Wenger bytter van Persie, Arshavin, setter innpå en danske som er brukbar, og en marokkaner som har feilet stort! Typisk at Foster som har vert en ubrukelig dritt, spiller som Buffon i sine glansdager.

Helvette skjer med byttene da ? Gnisten forsvant, og vi var helt ubrukelige.

 

Da er det PL, CL og FA trofeene som står igjen, men samme gamle visa, vi driter oss ut. Wenger må nok gå om det ikke skjer noe drastisk..

 

Gratulerer med trofe Birmingham

Link to comment
Share on other sites

Når skal Gud gi oss vår revansj over Eduardo??? Birmingham rykket ned 07/08-sesongen, men kom rett opp igjen. Vi møtte dem igjen ved ligainnspurten 09/10 og for andre gang ødela de våre sjanser for ligagull. Vi slo dem på St.Andrews i år, men så kom dette. Begynner å ligne Bolton under Allardyce. :)

 

Nei, om jeg skal være ærlig så er det er to, om ikke tre (1-1 hjemme på Emirates jan. 08) kamper mot Brum de siste årene som har føltes verre enn dette. Også kampen mot Inter på Highbury da denne unge Obafemi Martins herjet, og det sto 0-3 til pause, var mye verre enn dette. Men kanskje det bare er meg; når jeg tenker tilbake på 06/07-sesongen er det ikke CC-finaletapet mot Chelsea som skuffer meg mest, det er de ulta-triste kampene mot PSV i CL, Henrys siste dager, samt vår utrolige evner til å ikke score mål på hjemmebane før vi hadde hatt 180 sjanser.

 

I år har vi et mye bedre lag enn da - la oss utnytte oss av det! Om vi gjør jobben de siste seriekampene (og United ikke vinner på Anfield/Stamford Bridge), om vi slår United i FA-cupen, eller om vi på et eller annet vis skulle slå ut Barcelona av CL så er dette GLEMT. Som jeg har nevnt tidligere, og mange nok er enig i, så er det noe "arsenalsk" i dette som sier at vi ikke kommer til å vinne enn dritt, men hva om vi vinner noe? (vi vil vinne noe i nærmeste fremtid, om det da ikke råder en slags forbannelse over oss - noe som er litt vel overtroisk) Hadde vi vunnet i dag vil sikkert mange ha satt oss "odds on" til å vinne alle 4, men istedet kommer det vel noen og forventer at Wenger får fyken osv...

 

Det er opp til WENGER og det er opp til SPILLERNE og vise at seierne mot Barcelona og Chelsea ikke bare var engangstilfeller og at kamper som i dag var et av mange arbeidsuhell. Vi vil se det BESTE fra dem i sesonginnspurten. Gutta kan gjerne slite seg til 1-0 hjemme mot Orient, men når det gjelder skal vi jaggu meg være der.

 

Synet av Van Persie som løfter et etterlengtet trofee er vi blitt snytt for, og syting fra grinete Arsenalfans og mobbing fra ikkevitende-supportere må vi dessverre leve med, men dette er bare første stikk tapt og det er tre STØRRE trofeer og kjempe om, to av dem er uendelig mye større. BRING ON BARCA. BRING ON UNITED. Come on you rip roaring reds!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er noe arsenalsk over det hele. Dårlig spill og merkelige prestasjoner av enkeltspillere, samt at det som vanlig koker rimelig bra i topplokket når kampen nærmer seg slutt. Har sett dette altfor mange ganger.

 

Laget har ingen leder(e) og Wenger bidrar fint lite fra siden. Forestill dere Adams og Vieira i dagens lag...

Desverre tror jeg Wenger er (og har vært) altfor avhengig av enkeltspillere hva det gjelder det å samle laget, stå sammen og jobbe som en enhet, og den uvurdelige og undervurderte effekten dette gir : Trygghet !

 

Han "arvet" mange av disse typene når han tok over skuta i 96 og med sin briljante hjerne hva gjelder offensiv fotball, ja så ble det gull. Flere gull! Han har også, ved et par anledninger, hentet ledertyper som jeg beskrev ovenfor, men desverre altfor skjeldent. Dagens stall er kruttsterk på de aller fleste punkter, men SKRIIIKER INTENST, HØYT OG DESPERAT etter lederskikkelser....

Link to comment
Share on other sites

Wengers bytter; van Persie og Arshavin.

 

Det er det samme som å fjerne bensintilførselen på 2 motorer på et fly med 4 motorer.. Flyet styrter.

 

Det jeg dog snes er det mest skjebnesvangre... Det er hvem som erstatter Fabregas på midtbanen.

 

Rosicky er så langt over the top at han har nådd en enorm hastighet i fritt fall mot bunnen. Å bytte ut Ferrari (Fabregas) mot... Jeg vil ikke si lada, men vi snakker minst Honda - kanskje tilogmed Citroèn - det blir katastrofe.

 

Jeg tror laget hadde blitt noe helt annet med Nasri i den posisjonen, og Bendtner på høyre kant ( iogmed at Wenger liker Bendtner på høyre kant....).

 

Rosicky er rett og slett alt for svak. Og når man i tillegg bytter ut RvP og Arshavin... istedefor Rosicky.. daaaa...

Link to comment
Share on other sites

Kampen fikk jeg ikke sett, dessverre(?) så den kan jeg ikke skrive noe om. Det jeg kan si noe om er hvor sykt latterlig enkelte kommentarer her inne om at Koscielny må ut og at han ødelegger hele sesongen osv, han er en solid midtstopper, og kommer til og bli bedre. Han har storspilt i det siste, så skal han ut plutselig fordi han gjør en tabbe? Dessuten er Szczesny like mye involvert. Skjerp dere!

Link to comment
Share on other sites

Ser mange av dere nevner byttet av RvP som avgjørende, men det blir ekstremt vanskelig å holde en skadet spiller på banen.

 

on Van Persie's injury...

He has a knee problem. Yes [he did it in scoring].

 

Ikke bare han, men Arshavin. Greit nok at van Persie er skadet, men Arshavin ?

Ser ikke helt den tankegangen Wenger hadde oppi hodet, er han blitt for "høy på pæra" siden han fikk skryt og uttelling av gamblingen mot Barcelona ?

 

Nei, seier mot Barcelona, United, og ligagull blir plasteret, selv om sjansene er meget småe.

Link to comment
Share on other sites

På en syk måte, så er det ikke noe sjokk. Dette har visst seg å være en liten tendens opp igjennom mange år, at vi kaster bort mulighetene oftere enn våre "rivaler". Irriterende, men sjarmerende likevel. Det er slik vi gjør det, og man blir jo ikke mindre glad for at det kommer titt og ofte. Det er liksom Arsenal, jeg kan ikke forklare det på annen måte.

 

Ikke så mye å si om kampen, men noe:

- Feilaktig offsideavgjørelse i starfasten, gjør at vi unngår straffe og rødt kort. Heldige!

- Mange feilpasninger i laget.

- Liten rytme offensivt, siden alt for mange spilte under pari. (Song, Mozart, Arshavin, Nasri i perioder, og Bendtner (kom ikke inn i sin rett på innhoppet).

- Dårlig forsvar, hvor spesielt stopperene (nok engang) ligger for langt unna motstanderene. Kaotisk (ingen ro og trygghet), og de fremstår som de ikke har dette nivået og "roen" på det mentale planet. Har nevnt dette tidligere, at vi kun har en klassestopper i stallen denne sesongen. Djourou og Koscielny er spennende spillertyper som helt klart kan ta steget etterhvert, men de er ikke der nå. De har en tendens til å ta risiko-valg i enkelte situasjoner, som bl.a: for stor avstand til spissene (og hverandre), og velge feil side å forsvare seg på (innenfor/utsiden). For all del; de har hatt flere gode kamper, men i flere kamper med gode resultater har det vært marginalt unna at "feilene" kunne fått fatale følger. Litt kritisk, men er bare slik jeg har fått inntrykket over tid.

 

Målene:

- Birmingam 1-0: Hvorfor stikker Djourou frem foran sin mann (Zigic), og forlater et stort rom for en hodespesialist som han er. Skjønner ikke at vår unge polakk skal få skyld her. Han må da virkelig gjøre noe, når Zigic får stå helt alene og ballen kommer.....

Føler det var to valg:

1:Stå passivt å håpe på en dårlig heading fra kort hold.

2:Prøve å nå situasjonen med en hånd/forstyrrelse.

 

- 1-1: Mesterlig av RvP, og god jobb av Arshavin.

- 2-1: Virker som om vår unge polakk har kontroll (og han sier vel også ifra?), men Koscielny er helt ute å padlær. Ingen oversikt, ingen ro, og prøver å rense unna ballen på en merkelig måte. Ser utrolig pinlig ut for vår keeper, men her mener jeg Koscielny må ta på seg MINST like stor feil (om ikke store deler av målet) på sin opptreden. Umulig å se om han toucher ballen, og om han dekker synet på ballen for Szczesny. Burde uansett ha såpass overblikk, slik at han ikke nærmet seg vår bakerste mann på denne måten.

 

Vi har muligheter til å score flere, men jeg synes jaggu meg Birmingham kanskje fortjente dette med måten de sloss (på en fair måte) på i denne finalen.

De har ventet lenge for en pokal, så gratuler og nyt kvelden.

 

Vi har masse igjen å spille for denne sesongen, for dette var kun desserten. Nå får man satse på at Persie ikke ble skadet for 2-3uker, og at Fabregas og Theo er snart tilbake. Jeg tror at OM Utd ikke får mer enn 3 poeng de neste 2 kampene (og at vi gjør vår jobb), ja da er det VI som kan avgjøre dette.

Vi må reise oss, for PL pokalen (samt CL og FA-cup pokalene) er innenfor rekkevidde.

Link to comment
Share on other sites

Ikke bare han, men Arshavin. Greit nok at van Persie er skadet, men Arshavin ?

Ser ikke helt den tankegangen Wenger hadde oppi hodet, er han blitt for "høy på pæra" siden han fikk skryt og uttelling av gamblingen mot Barcelona ?

 

Nei, seier mot Barcelona, United, og ligagull blir plasteret, selv om sjansene er meget småe.

Hvorfor det da? Er sjansene så små.

Syntes dette er en lua i hånda mentalitet.

Nå må vi ut å krige. Komme oss til en ny finale og kanskje vinne eller ikke vinne.

Dette blir snart bare en flik av historien.

Vi er mye bedre og mer med enn i de siste par årene.

Vi har 2-1 å gå på og da er ikke sjansene små. Hadde Birmingham tenkt slik hadde de ikke hatt sjanse til å jobbe oss i senk.

Link to comment
Share on other sites

One down, three to go! Ligacupen var vår største sjanse for en pokal og der gikk den i dass. Trist, men ikke spesielt overraskende.... Altfor få vinnertyper i denne Arsenaltroppen.

 

Men la oss ikke deppe for mye, vi har mye å se frem til fortsatt, og hvor deilig hadde det ikke vært å heve PL-pokalen i mai etter denne nedturen?? Keep the faith gooners!!

 

(og la oss ta "spark Wenger-snakket" etter sesongen, uten en pokal da synes jeg Wenger bør være ferdig) Frem til 28.mai bør vi støtte Wenger, Koscielny, Szczesny og alle de andre røde)

 

Orient neste!

Link to comment
Share on other sites

Kampen fikk jeg ikke sett, dessverre(?) så den kan jeg ikke skrive noe om. Det jeg kan si noe om er hvor sykt latterlig enkelte kommentarer her inne om at Koscielny må ut og at han ødelegger hele sesongen osv, han er en solid midtstopper, og kommer til og bli bedre. Han har storspilt i det siste, så skal han ut plutselig fordi han gjør en tabbe? Dessuten er Szczesny like mye involvert. Skjerp dere!

Det er et par ting i innlegget ditt jeg syns er direkte feil. Koscielny er ikke en solid stopper. Han har et stort potensiale, med sin hurtighet, passningsfot og taklingsstyrke, det skal være sagt. Men det koker litt for ofte i toppen for at han kan kalles solid. Å si at han har storspilt i det siste syns jeg også er å ta vel hardt i. Han har tidvis spilt godt og fått godkjent i min bok. Men det syns jeg vi også har vår rett til å kreve av en Arsenalstopper. Vermaelens spill i første tredjedel av fjorårssesongen, det var storspill! Og til slutt, han har gjort langt flere enn en tabbe. Det vet du godt!

Link to comment
Share on other sites

Det er et par ting i innlegget ditt jeg syns er direkte feil. Koscielny er ikke en solid stopper. Han har et stort potensiale, med sin hurtighet, passningsfot og taklingsstyrke, det skal være sagt. Men det koker litt for ofte i toppen for at han kan kalles solid. Å si at han har storspilt i det siste syns jeg også er å ta vel hardt i. Han har tidvis spilt godt og fått godkjent i min bok. Men det syns jeg vi også har vår rett til å kreve av en Arsenalstopper. Vermaelens spill i første tredjedel av fjorårssesongen, det var storspill! Og til slutt, han har gjort langt flere enn en tabbe. Det vet du godt!

 

Ja, jeg vet utrolig godt at han har gjort mere en en tabbe, men ingen har mast på og få han ut av laget før den tabben her. Og jo, jeg mener han har vist seg god nok til og kan bli kalt solid.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg vet utrolig godt at han har gjort mere en en tabbe, men ingen har mast på og få han ut av laget før den tabben her. Og jo, jeg mener han har vist seg god nok til og kan bli kalt solid.

Koscielny er helt avhengig av å ha en dominerende stopper ved sin side. Å se hvor svak ha er når han spiller med Squillaci gir meg grunnlag for å si at han langt i fra er solid. Mannen har et høyt toppnivå men er for ustabil i mine øyne. Jeg syns ikke vi bør kvitte oss med han, for han kan så absolutt bli en solid stopper en gang i fremtiden, la det være sagt. Problemet til Koscielny er det at han ble hentet til klubben, når vi trengte en bauta. Dersom vi hadde hatt to solide stoppere når han ankom klubben kunne han få utviklet seg i sitt tempo. Han har desverre blitt kastet ut i en sesonglang ildåp, der han får godkjent minus av meg.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg vet utrolig godt at han har gjort mere en en tabbe, men ingen har mast på og få han ut av laget før den tabben her. Og jo, jeg mener han har vist seg god nok til og kan bli kalt solid.

.................

Du vet dette med siste dråpen får begeret til å flyte over er det noe som heter. Glem det sette han ut av laget er jo ikke noe alternativ. Det er ikke akkurat en kø av erstattere bak han.

Dette er bare litt av det Wenger driver med, det holder ikke mål hele tiden. Forsvaret vårt er vaklevoren når det blir satt under press. Jeg er ikke så sikker på at det blir veldig mye bedre om vi henter nye forsvarere.

Fordi dette henger sammen med vår spillestil. Greit tabben til koscielny idag kan ikke unnskyldes, det er en ren idiot tabbe. Men ofte blir forsvaret vårt overkjørt av kontringer etter at vår midtbane har tapt ballen fremme på banen. Forsvaret må forsvare seg løpende mot eget mål,det er ikke lett. Forsvaret har heller ikke veldig god luftstyrke og fysikk. Wenger har prioritert teknikk og passningsferdigheter. Man spiller seg ut av forsvar med ekstrem risiko mange ganger. Da går det galt iblant.

 

Wenger må gå tilbake til sin opprinnelige spillestil. Der spillet går mye raskere i lengderettningen når det innbyr seg slik. Idag holder midtbanen vår for lenge på ballen,og Birmingham kom seg på plass gang på gang.

 

Wenger er en solid trener,men hans spillestil passer ikke godt til PL,den når heller ikke helt opp fordi man er så avhengig av enkeltspillere. Ta ut 3-4 helt sentrale spillere i Barca så skal du se at de ikke holder samme kvalitet lenger spillemessig heller

 

Jeg er nå kommet over den verste skuffelsen. Jeg har bare innsett at vi heller ikke i år har den nødvendige erfaring,fysikk og innsatsvilje i laget til å ta steget helt opp.

 

Wenger bytter van Persie, Arshavin, setter innpå en danske som er brukbar, og en marokkaner som har feilet stort! Typisk at Foster som har vert en ubrukelig dritt, spiller som Buffon i sine glansdager.

Helvette skjer med byttene da ? Gnisten forsvant, og vi var helt ubrukelige.

 

Da er det PL, CL og FA trofeene som står igjen, men samme gamle visa, vi driter oss ut. Wenger må nok gå om det ikke skjer noe drastisk..

 

Gratulerer med trofe Birmingham

 

...............

Jeg vet ikke hvorfor Wenger byttet ut Persie. Var det fordi han kjente antyding til skade er det greit. Men alt annet vil jeg si at er skandale ledelse av Wenger . Persie er alltid en trussel mot ethvert forsvar. Bare det å ha han fremme der får motstander til å måtte ta defensive hensyn.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig tungt å svelge dette finaletapet, og det som skuffer meg mest er selvsagt innsatsen til flere av spillerne i dag. Spesielt Song syns jeg spilte sin dårligste kamp for sesongen, dessverre. Målet er tragikomisk (mest tragisk), men hele kampen sett gjennom ett, syns jeg Birmingham vant fortjent. De ble også snytt for en soleklar straffe etter kun et par minutter.

 

Heldigvis får laget en gylden mulighet til å slå hardt tilbake allerede onsdag. Nok et finaletap er kjempesurt, men vi har ikke råd til å slikke sårene særlig lenge. Kampen mot Barcelona er i mine øyne et hakk større og viktigere enn denne cupen, i tillegg har vi muligens en FA Cup-kamp på Old Trafford i vente om kort tid.

 

Skuffende, men jeg tror vi slår hardt tilbake! Var rørende å se Wilsheres reaksjoner etter kampen. For en mann!

 

Proud to be a Gooner.

Link to comment
Share on other sites

Er selvfølgelig utrolig skuffet over at vi tapte denne kampen, men for å være ærlig så trodde jeg på tap med en gang jeg så hvor nervøse og ukomfortable spillerne var.

 

Hvordan kan et lag gå fra å være så fokuserte og lave skuldere mot Barcelona til å være et høyt nervøst lag som det bare stinket frykt av mot Birmingham? Var det fordi vi var soleklare favoritter til å vinne som gjorde at spillerne ikke taklet det? Ikke vet jeg, men det virket som om dette stemplet gjorde presset for høyt for de og at de rett og slett gav etter for presset (som ikke akkurat har vært uvant med Arsenal de siste sesongene).

 

Vi vant ikke finalen, men vi kom oss i det minste til finalen i motsetning til alle andre lagene minus Birmingham. Og uansett om vi tapte så tror jeg spillerne kommer til å jobbe enda hardere for å vinne PL, CL og FA cupen etter dette. Samtidig fikk samtlige spillere følelsen av å spille på et fullsatt Wembley under en finale.

 

En annen positiv ting etter tapet her er at vi er underdogs på samtlige fronter. Mot Barcelona i Champions League og mot Manchester United i Premier League og muligens også i FA cupen hvis vi går videre på onsdag. Hadde vi tatt denne pokalen ville det mest sannsynligvis ha gjort oss til "brennhete" kandidater i FA cupen og PL og kanskje også satt litt mer press på oss i Europa og som vi vet er ikke press noe vi takler så særlig godt.

 

Uansett så håper jeg vi har et meget sultent Arsenal lag nå som vil vise at de absolutt er gode nok til å ta noe sølvtøy til tross for at bittert finaletap mot Birmingham.

 

Forøvrig må jeg nesten legge ved litt kritikk av kampen til slutt også. Rosicky er rett og slett ikke i nærheten av å være god nok til å spille for Arsenal for tida. Kjenner jeg gleder meg til Ramsey kommer tilbake for han kan hvertfall umulig være noe dårligere enn hva Rosicky har vært i en temmelig lang periode nå.

 

Song er også en annen som jeg føler må ta litt kritikk i dag. En av mine absolutt favoritter, men nok en gang en svak kamp av gutten fra Kamerun. Tredje kampen på rad hvor Song ikke har vært i nærheten av toppnivået sitt. Og istedet for å ta litt ansvar på midten i dag så var det kun Wilshere som viste skikkelig innsats og krigsånd. Hadde vi kun hatt et par spillere til som viste samme "spirit" så ville vi ha vunnet i dag.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg dog snes er det mest skjebnesvangre... Det er hvem som erstatter Fabregas på midtbanen.

 

Rosicky er så langt over the top at han har nådd en enorm hastighet i fritt fall mot bunnen. Å bytte ut Ferrari (Fabregas) mot... Jeg vil ikke si lada, men vi snakker minst Honda - kanskje tilogmed Citroèn - det blir katastrofe.

 

Jeg tror laget hadde blitt noe helt annet med Nasri i den posisjonen, og Bendtner på høyre kant ( iogmed at Wenger liker Bendtner på høyre kant....).

 

Rosicky er rett og slett alt for svak. Og når man i tillegg bytter ut RvP og Arshavin... istedefor Rosicky.. daaaa...

 

Fullstendig enig! Men du glemmer kanskje den verste, han som ikke er bil en gang men en tungtrødd sykkel.

SONG!

Han manglet alt i denne kampen, og er tidenes dårligste DM som har innehatt fast plass i startelveren til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

På nytt var det noe galt med holdning/spenningsnivå - en mental greie. Det viste seg fra de første minuttene av og toppet seg i de siste minuttene. Alle fire bakerst pluss keeper gjør stygge feilvurderinger og personlige feil. Av de tre på midten er Song svak og Wilshere god, mens Rosicky er akkurat slik vi er blitt vant til han etter comebacket. Han er blitt en garantist for lite fremdrift. Nasri og spesielt Arshavin gir gass, men det blir for spedt med support og de blir for det meste mat for et velorganisert Birmingham som har en helt annen innstilling til kampen enn hva Arsenal har. Attityd som Erik Hamren prediket i Tronheim og vips var de best i Norge igjen. Robin van Persie hadde er grei kamp frem til scoringen og skaden, men er det så ille som det høres ut burde han strengt tatt vært byttet ut i pausen, og hvorfor Arshavin byttes mens Rosicky fortsetter skjønner jeg lite av. Etter at van Persie går ut har vi to sansynlige matchvinnere igjen. Den ene setter vi på benken og den andre går hovedsaklig på kant. Det er likevel ikke enkeltspillere eller spillesystemer som avgjør kampen. Ei heller er det tilfeldigheter. Arsenals "attitydproblem" kostet oss altså en ny pokal. Det begynner å bli pinlig mange av dem nå. Til tross for alt det gode arbeidet som gjøres er det en alvorlig mangel i denne gruppen som forhinder oss i å ta ut premien for det. Igjen var vi vår egen verste fiende.

Link to comment
Share on other sites

Fullstendig enig! Men du glemmer kanskje den verste, han som ikke er bil en gang men en tungtrødd sykkel.

SONG!

Han manglet alt i denne kampen, og er tidenes dårligste DM som har innehatt fast plass i startelveren til Arsenal.

 

Er fryktelig uenig med deg her.

På sitt beste (forrige sesong og store deler av denne sesongen) er Song en av de beste DM i PL. Desverre er han nå nede i en down-periode og det så vi i går.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...