Jump to content

2011.02.27 Birmingham N


Mikl02

Recommended Posts

En førsteomgang som har vert akkurat slik som forventet. Zigic var mannen jeg fryktet, og han har puttet. Arsenal fans og andre har vert veldig avslappet til hvem som kom til å vinne, det har nesten vert forventet at en kunne dra til Wembley og hente hjemm pokalen. Men fakta er vert at dette er en tøff kamp, Arsenal har et vannvittig press på seg om å hente hjemm pokalen, mens Birmingham kan spille med senkete skuldre, ingen forventer noenting av dem. De kan gasse på med innsatsvilje.

Nei klarer vi dette så er det en ekstrem prestasjon. I mine øyne har Birmingham vert favoritter og er fortsatt det, fordi presset på Arsenal er ekstremt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

En førsteomgang som har vert akkurat slik som forventet. Zigic var mannen jeg fryktet, og han har puttet. Arsenal fans og andre har vert veldig avslappet til hvem som kom til å vinne, det har nesten vert forventet at en kunne dra til Wembley og hente hjemm pokalen. Men fakta er vert at dette er en tøff kamp, Arsenal har et vannvittig press på som om å hente hjemm pokalen, mens Birmingham kan spille med senkete skuldre, ingen forventer noenting av dem. De kan gasse på med innsatsvilje.

Nei klarer vi dette så er det en ekstrem prestasjon. I mine øyne har Birmingham vert favoritter og er fortsatt det, fordi presset på Arsenal er ekstremt.

 

Sorry for one-lineren: Spot-on!

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller med ALT FOR HØYE SKULDRE! Det gjør tidvis vondt å se på denne kampen. Henter vi bøtta blir jeg så vanvittig glad.

På tide med noen bytter nå. En ekstra spiss, må prøve og avgjøre dette på 90 min. Vi har nok kamper dette åretet.

Link to comment
Share on other sites

tror song må kvitte seg med det dustete skjegget. har underprestert siden han anla det, og farget håret :P

Hehe, satt og tenkte på det samme eg også. Ikke så god fotballspiller når han er blond. Ser heller ikke helt bra ut!

Denilson innpå for Rosicky nå snart håper eg. Eller Chamahk

Link to comment
Share on other sites

Typisk at Ben Foster skal være i det umulige hjørnet. Og nå kommer Martins på banen. Han er i stand til å lage balluba i forsvaret vårt. En helt ny utfordring for Kos/DJ.

 

Mange keepere som er i det umulige hjørnet når motstanderen er Arsenal. Gode keepere eller et Arsenal-lag som ikke klarer å sette sine muligheter?

 

Ligger an til tøffe 2x15 minutter ekstra. :P

 

Edit: Snipp snapp snute.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...