Jump to content

2011.02.27 Birmingham N


Mikl02

Recommended Posts

Denne kampen kan bli et vendepunkt denne sesongen, enten til det positivet eller til det negativet. Vinner vi i morgen, så tror jeg det vil gi laget et fantastisk boost frem mot resten av sesongen, suksess avler suksess. Og skulle vi vinne, så har jeg tro på at vi vinner mer i år! Denne nye generasjonen av Arsenalspillere trenger en pokal for å vinne flere. Men det er en ting som gjør meg veldig nervøs foran denne kampen. Vi er med i alle fire fronter, og har alle muligheter for å vinne alle pokalene i år. Disse mulighetene kan bli betraktelig svekket etter Søndagen. Birmingham er et griselag, og jeg ville mye heller ha sett at West Ham var motstander i dag. Vi kan ende opp med en hel del alvorlige skader om ikke dommeren er konsekvent i dag, og slår ned på den stygge spillestilen til Birmingham. På St. Andrews var vi heldige som slapp unna uten alvorlige skader, der spillere som Bowyer og Gardner sparket alt og alle rundt seg kampen gjennom. Har ikke noe i mot en tøff kamp og harde dueller, bare det ikke går fra "hardt" til "styggt".

 

Det skal bli fantastisk å få Diaby tilbake i laget, samt van Persie og Koscielny. Et stort slag i trynet å miste Cesc og Walcott foran denne kampen, men jeg tror Arshavin og Wilshere/Diaby kan gå inn å gjøre en meget god jobb i morgen. Håper vi mønstrer dette laget i morgen:

 

Szczesny

Sagna-Djourou-Koscielny-Clichy

Song-Diaby

Nasri-Wilshere-Arshavin

Van Persie

 

 

Liker det du sier, og ikke minst lagoppstillinga. Er vel det beste vi kan stille med pr. dags dato.

Gleder meg sykt til imorgen, ofrer bursdagselskap for denne kampen! Er ikke noe å lure på en gang! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

tror ikke det gjør det for oss dødelige, deler ikke dere andres entusiasme for dette. Ligacup er ikke et ordentlig trofe selv om vi kan trenge det.

For meg har trofeene følgende rekkefølge med hensyn til betydning:

 

Premier League

Champions League

FA-C

CC

Charity S

Emirates Cup

 

Så CC - viktig nok å vinne - grunnlag for kjempejubel - om vi vinner da.

Grugleder meg - om jeg kan si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

For meg har trofeene følgende rekkefølge med hensyn til betydning:

 

Premier League

Champions League

FA-C

CC

Charity S

Emirates Cup

 

Så CC - viktig nok å vinne - grunnlag for kjempejubel - om vi vinner da.

Grugleder meg - om jeg kan si det sånn.

 

Greit nok å sette det opp slik, og jeg er helt enig i rangeringen. Noen ville kanskje ha satt Champions League over Premier League, særlig siden Arsenal faktisk aldri har vunnet det før, men etter tidligere diskusjoner på forumet virker det som om Premier League er førsteprioritet.

 

Vi har fremdeles en god sjanse i hver enkelt turnering. Alle pokalene ender vi nok ikke opp med, men vi er utrolig nær den første nå og jeg kommer ikke til å sitte og tenke på at jeg heller skulle hatt en CL-finale under kampen i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg har ikke Canal+ fotball kanalen.

hvilke andre muligheter er det for å få se kampen da?

Pub? noe som er umulig for meg.

Streams suger så at det er bedre å ikke se noe en å se på gratis streams,

er det noen streams som er knallgode eller man kan betale for å få kvalitet? har skjekka viasatondemand, men de sender ikke kampen. har canal+ noe lignende?

I NEED HELP!

 

GUNNERS <3

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg har ikke Canal+ fotball kanalen.

hvilke andre muligheter er det for å få se kampen da?

Pub? noe som er umulig for meg.

Streams suger så at det er bedre å ikke se noe en å se på gratis streams,

er det noen streams som er knallgode eller man kan betale for å få kvalitet? har skjekka viasatondemand, men de sender ikke kampen. har canal+ noe lignende?

I NEED HELP!

 

GUNNERS <3

 

 

http://www.csports.no/player.aspx?group=67&class=1

Link to comment
Share on other sites

Nesten enig med laget til bølerulf, men ville ikkje ha gitt Diaby startplass i finalespel i Carling Cup. Til det har mannen vore i overkant lite gjennomtenkt i oppførsel i det siste.

 

Kjøyr på med dette laget:

 

Robin van Persie

 

Andrey Arshavin-Jack Wilshere-Samir Nasri

Denilson-Alex Song

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Wojciech Szczesny

Link to comment
Share on other sites

Diaby inn for Denilson for jeg håpe, Denilson tror jeg nette er go nok for en slik knokkel kamp i dag.

Diaby kan lett finne på magiske ting setter fart drille av et par man og gjøre plass til de som spiller foran.

Denilson ikke for å være slem men erlig så er han hatt en veldig dårlig form denne sessongen og ikke go nok for et lag som Arsenal. Håper heller Thomas spiller også vi trener han på mitten i dag side Theo og Cesc er ute.

 

 

 

MÅTTE ALLE ARSENAL FAN FÅ EN BRA KAMP OG DE TAR POKALEN HJEM, LYKKE TIL ALLE ARSENAL FANS :)

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kamp. Blir utrolig spennende.

Av en eller annen merkelig grunn tenker jeg på Charlie

Nicholas idag. Og Ligacupfinalen mot Pool i 87.

Vekker gode minner. jeg håper følgende 11 kan gi oss

like gode minner idag:

 

Schezzer

 

Sagna Kos Djorou Clichy

 

Song Denilson

 

Nasri Wilshere Arshavin

 

RvP

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg har ikke Canal+ fotball kanalen.

hvilke andre muligheter er det for å få se kampen da?

Pub? noe som er umulig for meg.

Streams suger så at det er bedre å ikke se noe en å se på gratis streams,

er det noen streams som er knallgode eller man kan betale for å få kvalitet? har skjekka viasatondemand, men de sender ikke kampen. har canal+ noe lignende?

I NEED HELP!

 

GUNNERS <3

 

Om du har parabol som tar inn 19.2 øst, kan den sees gratis på DSF sport 1 (på tysk)

Link to comment
Share on other sites

Et aldri så lite nostalgisk tilbakeblikk, en forståelse for, og et ønske for yngre Goonere

 

For 24 år siden, i 1987, vant Arsenal ligacupfinalen for første gang. Mot Liverpool. Vi hadde ikke vunnet et trofe på 7 år. Siste trofeet var FA cup tiumfen i 1979. Liverpool hadde ALDRI tapt når Ian Rush scoret. Ikke en eneste gang. Og Ian Rush scoret. I finalen. Jeg var der. Jeg var sulteforet på triumfer som Gooner. Jeg var trøtt og lei av å høre dritt fra Liverpool supportere, friggin` yids og kjepphøye Salford sluts! JEG VAR DRITTLEI DET!!!! JEG HATET DET!!! Jeg satt på Wembley, for første gang for øvrig, og lurte fælt på hvilke unskyldninger jeg skulle komme med når jeg kom hjem etter at Arsenal hadde tapt, for Liverpool tapte jo aldri når Rushie scoret! Og så kom vidunderlige, egnigmatiske Charlie Nicholas. Chaz. To mål. Merkelige var de, billige var de muligens også. Men herregud hvordan de snudde min, og ti-tusenvis av Gooneres hverdag på hodet! Vi var alltid stolte, vi var alltid lojale. Men nå var vi også et vinnerlag. ENDELIG VAR VI ET VINNERLAG IGJEN!

 

Situasjonen er veldig lik foran dagens kamp. Nå er det 6 år siden sist trofe til den rette delen av Nord-London. Vi har vært gode, vi har vært vakre, vi har på det beste kansje vært verdens mest underholdende fotballag. Men vi har ikke vunnet et trofe på 6 år. Vi har blitt "mobbet", slengt dritt til, og det har vært forferdelig å håndtere. Personlig så har jeg blitt mer "voksen", sett stort på ting, og forsvart Arsenal. Som alltid, men det er ikke alltid like lett. Selv for en "gammel" mann som har opplevd det meste med min klubb. Suget etter et nytt trofe er like stort nå som det var i 1987. LIKE STORT!

 

Hvis det finnes snev av rettferdighet i fotballens verden, til tross for alle verdens milliarder, uavhengig av valuta, så vinner i dag Arsenal sitt første trofe på 6 år. Styret fortjener det, Arsene Wenger fortjener det, spillerne fortjener det, the tea lady fortjener det, og vi supportere fortjener det! ALLE Goonere fortjener det. For det Arsenal gjør, det er det riktige for fotballen, både kortsiktig og langsiktig. Det Arsenal gjør er det lekne, det offensive, og det tekniske. Og vi bruker ikke mere penger enn vi faktisk har.

 

Hvis det finnes rettferdighet, så vil vi i dag, forhåpentligvis, oppleve starten på kanskje Arsenals fineste sesong noensinne. Vær lojal, vær stolt, be a Gooner!!! :)

 

Chaz - Proud to be a Gooner. Always!!!

Link to comment
Share on other sites

Et aldri så lite nostalgisk tilbakeblikk, en forståelse for, og et ønske for yngre Goonere

 

For 24 år siden, i 1987, vant Arsenal ligacupfinalen for første gang. Mot Liverpool. Vi hadde ikke vunnet et trofe på 7 år. Siste trofeet var FA cup tiumfen i 1979. Liverpool hadde ALDRI tapt når Ian Rush scoret. Ikke en eneste gang. Og Ian Rush scoret. I finalen. Jeg var der. Jeg var sulteforet på triumfer som Gooner. Jeg var trøtt og lei av å høre dritt fra Liverpool supportere, friggin` yids og kjepphøye Salford sluts! JEG VAR DRITTLEI DET!!!! JEG HATET DET!!! Jeg satt på Wembley, for første gang for øvrig, og lurte fælt på hvilke unskyldninger jeg skulle komme med når jeg kom hjem etter at Arsenal hadde tapt, for Liverpool tapte jo aldri når Rushie scoret! Og så kom vidunderlige, egnigmatiske Charlie Nicholas. Chaz. To mål. Merkelige var de, billige var de muligens også. Men herregud hvordan de snudde min, og ti-tusenvis av Gooneres hverdag på hodet! Vi var alltid stolte, vi var alltid lojale. Men nå var vi også et vinnerlag. ENDELIG VAR VI ET VINNERLAG IGJEN!

 

Situasjonen er veldig lik foran dagens kamp. Nå er det 6 år siden sist trofe til den rette delen av Nord-London. Vi har vært gode, vi har vært vakre, vi har på det beste kansje vært verdens mest underholdende fotballag. Men vi har ikke vunnet et trofe på 6 år. Vi har blitt "mobbet", slengt dritt til, og det har vært forferdelig å håndtere. Personlig så har jeg blitt mer "voksen", sett stort på ting, og forsvart Arsenal. Som alltid, men det er ikke alltid like lett. Selv for en "gammel" mann som har opplevd det meste med min klubb. Suget etter et nytt trofe er like stort nå som det var i 1987. LIKE STORT!

 

Hvis det finnes snev av rettferdighet i fotballens verden, til tross for alle verdens milliarder, uavhengig av valuta, så vinner i dag Arsenal sitt første trofe på 6 år. Styret fortjener det, Arsene Wenger fortjener det, spillerne fortjener det, the tea lady fortjener det, og vi supportere fortjener det! ALLE Goonere fortjener det. For det Arsenal gjør, det er det riktige for fotballen, både kortsiktig og langsiktig. Det Arsenal gjør er det lekne, det offensive, og det tekniske. Og vi bruker ikke mere penger enn vi faktisk har.

 

Hvis det finnes rettferdighet, så vil vi i dag, forhåpentligvis, oppleve starten på kanskje Arsenals fineste sesong noensinne. Vær lojal, vær stolt, be a Gooner!!! :)

 

Chaz - Proud to be a Gooner. Always!!!

 

Glitrende innlegg Chaz. Jeg var ikke like heldig som var på Wembley, men jeg husker hele oppkjøringen til finalen. Jeg slet med å sove av ren nervøsitet før finalen og jeg slet med å sove en tid etter finalen da jeg var i en laaaaang lykkerus.

 

I mitt lange supporterliv så er fortsatt denne finaleseieren det største jeg har opplevd, aldri har jeg fått samme lykkerus igjen. Dette til tross for at vi har oppnådd mye større triumfer senere og denne turneringen i lange perioder har vært sterkt nedprioritert fra vår side.

 

Lykke til alle goonere, dette kan bli vår største sesong noensinne, og det sier ikke så rent lite. Vi starter med å vinne etterpå!!!

Link to comment
Share on other sites

Glitrende innlegg Chaz. Jeg var ikke like heldig som var på Wembley, men jeg husker hele oppkjøringen til finalen. Jeg slet med å sove av ren nervøsitet før finalen og jeg slet med å sove en tid etter finalen da jeg var i en laaaaang lykkerus.

 

I mitt lange supporterliv så er fortsatt denne finaleseieren det største jeg har opplevd, aldri har jeg fått samme lykkerus igjen. Dette til tross for at vi har oppnådd mye større triumfer senere og denne turneringen i lange perioder har vært sterkt nedprioritert fra vår side.

 

Lykke til alle goonere, dette kan bli vår største sesong noensinne, og det sier ikke så rent lite. Vi starter med å vinne etterpå!!!

 

Akkurat nå sitter jeg på hjemmekontoret, twittrer og ser opp på det røde flagget, og det røde og hvite sjerfet jeg jeg kjøpte på Wembley den april søndagen. Minnene strømmer på. Det var stort, og Arsenal kommer ALLTID til å være store. Uansett hvordan det går. UANSETT! :)

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå sitter jeg på hjemmekontoret, twittrer og ser opp på det røde flagget, og det røde og hvite sjerfet jeg jeg kjøpte på Wembley den april søndagen. Minnene strømmer på. Det var stort, og Arsenal kommer ALLTID til å være store. Uansett hvordan det går. UANSETT! :)

To kjempefine innlegg Chaz - takk for de.

Gir meg en god følelse et par timer før kampen å lese slike nostalgiske innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Da va jeg klar for kamp, bare synd at det skal være bursdagsfest, jeg er småsyk og kan ikke kjøre ned til Alpino og se kamp med flere Gooners. Så jeg må låne en data og følge med på stream. Låser meg inne på et rom,med HD stream av beste kvalitet og kommer ut etter kamp, enten som en gutt som har dopa seg og er høy som et fly, eller en gutt som er fly forbannet.

 

Lykke til alle Gooners, måtte dette være dagen da 6 års tørke er forbi ! :)

Link to comment
Share on other sites

ARSENAL: Szczesny, Sagna, Clichy, Djourou, Koscielny, Song, Wilshere, Rosicky, Arshavin, Nasri, Van Persie

 

Med Rosicky fra start betyr det mest sannsynlig at Wilshere spiller ved siden av Song. Litt skuffende akkurat det må jeg si.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 27 2011, 04:11 PM) 218450[/snapback]

ARSENAL: Szczesny, Sagna, Clichy, Djourou, Koscielny, Song, Wilshere, Rosicky, Arshavin, Nasri, Van Persie

 

Med Rosicky fra start betyr det mest sannsynlig at Wilshere spiller ved siden av Song. Litt skuffende akkurat det må jeg si.

 

Hvor har du denne lagoppstillingen fra? Må si det er skuffende om ikke Wilshere får spille i "Cesc-rollen".

Link to comment
Share on other sites

:turtle:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 27 2011, 04:11 PM) 218450[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

ARSENAL: Szczesny, Sagna, Clichy, Djourou, Koscielny, Song, Wilshere, Rosicky, Arshavin, Nasri, Van Persie

 

Med Rosicky fra start betyr det mest sannsynlig at Wilshere spiller ved siden av Song. Litt skuffende akkurat det må jeg si.

Hvor har du denne lagoppstillingen fra? Må si det er skuffende om ikke Wilshere får spille i "Cesc-rollen".

 

http://www.ashburtongrove.co.uk/2011/02/ar...nGrove.co.uk%29

 

Er også bekreftet på VG live. Ikke at Ashburton Grove har tatt feil av lagoppstillinger noen gang før som jeg har fått med meg uansett :)

 

Edit: Ben Foster, Stephen Carr, Roger Johnson, Martin Jiránek, Liam Ridgewell, Sebastian Larsson, Barry Ferguson, Craig Gardner, Lee Bowyer, Cameron Jerome, Obafemi Martins

 

Laget til Birmingham.

Link to comment
Share on other sites

Lykke til Birmingham!

 

Come On You Gunners! Gi alt nå, alt for deres egen del og for oss supporteres del. Og ikke minst for Prof. Wenger!!

 

Edit; Heldig allerede?? Der ble B'ham snytt for straffe... Ikke offside som linjemann mente... Kom igjen nå gutter!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...