Jump to content

2010.12.18 Stoke H


Mikl02

Recommended Posts

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

FUCK STOKE!!!

 

Hadde glemt hvor deilig det var med crappy wins :P Uvant kost.

Dette er en moral boost.

 

Baby Brady var enorm, herlig å se at Arshavin er på vei tilbake.

 

Føler meg utrygg på Song, han gjør mye rart. Og dagens verst det er garantert den cunte kommentatoren. Og her kommer studio tottenfucks med bare piss piss piss!!!!

 

Elsker ARSENAL!!!

 

Glemte helt supermann bak i mål. Har ikke følt meg så sikker på en keeper siden Safe Hands...

Link to comment
Share on other sites

En fullt fortjent seier over PL knokkellag nummer 1.

Imponerende å holde nullen i denne kampen her.

Dette er et Arsenal som George Graham ville vært stolt av.

Her snakker vi om et lag med ryggrad.

Link to comment
Share on other sites

En fullt fortjent seier over PL knokkellag nummer 1.

Imponerende å holde nullen i denne kampen her.

Dette er et Arsenal som George Graham ville vært stolt av.

Her snakker vi om et lag med ryggrad.

 

Og der summerte du kampen på en ypperlig måte. Hvis det viser seg at skadene til Fabregas og Walcott ikke er alvorlige så er jeg særs fornøyd med kvelden. Hyggelig å se at Denilson har et flott inhopp også.

Link to comment
Share on other sites

Endelig! Dette ble litt i overkant for meg. Fikser ikke lenger One Nil to the Arsenal. :P Arsenal klart best, men kampen lever helt til slutt. Merker jeg hisser meg opp når jeg ser dette Stoke-laget i aksjon. Spiller i overkant knallhardt, samtidig som Delap nærmest praktiserer håndball med de forbanna innkasta.

 

Håper ikke denne seieren kostet oss hardt. Blir spennende å se hva status er på Fabregas og Walcott.

 

Viktig med tre poeng. Det ga oss en luke ned til Citty og Spudz. Sistnevnte er ni poeng bak (ti hvis man ser på målforskjellen).

Link to comment
Share on other sites

Deilig seier, og så utrolig viktig!! Håper bare Cesc og Walcott ikke er ute for lenge. Utrolig kjipt om de mister flere kamper fremover nå, de er begge utrolig viktige.

 

Men idag går iallefall Squi frem sånn som jeg håper å se han. Går inn i dueller skikkelig og virker sikker sammen med DJ.

 

Nasri tar ansvar mot slutten og det er sånn vi gjerne skulle sett de som spilte mot LO også hadde gjort.

 

Ett poeng bak Manure, en kamp mer spilt. Blir en helt ulidelig spennende vår!

 

Edit; Og det ser ut som om det var helt korrekt å starte med Bendtner. Får assist i dag og gjør jobben. Kunne fort scoret på den ene corneren også...

Link to comment
Share on other sites

To mann som stikker seg ut i dag, jordbærplukkeren (jeg klarer ikke skrive navnet...) i mål som er soleklar BB etter min mening, fantastisk trygg keeper vi har fått oss som sprer trygghet til hele backrekka, den andre som stikker seg ut er Arsene Wenger, for en manager!!!!!!!!!!

Her sitter man rundt omkring og frykter dette rugby-laget som lever av dødballer, vi får Cesc og Walcott skadet, men vår fantastiske manager sikrer altså poengene med sine bytter og disponeringer nok en gang, pure class :P Takk Wenger for at du ikke lyttet til alle de håpløse supporterne som sutret etter Buffon og Schwarzer (meg inkludert) og stolte på dette vanvittige naturtalentet av en polsk gigant, takker også for at du har omskapt vårt frynsete forsvar til en gigantisk mur, individuelle ferdigheter som sagt!!!!!!!

Vi er fortsatt i rute til gull i alle innenlandske turneringer, blir spennende å se hvor lenge borte de skadde gutta blir, gleder meg uansett til å få tilbake både van Persie og Koscielny på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd, fornøyd. Må ned i kjølan å hente en pils nå også - dette var nervepirrende! Men akk så deilig. Szczesny gjør en kanonjobb i målet, mens backene leverer på det jevne. DJ er for det meste god, men litt mye rart. Squilacci er BUNNSOLID idag og topper det med et flott mål. Vi sleit fryktelig med å skape sjanser etter at Fab måtte ut, det så ut som hele gjengen var i sjokk i perioder. Wilshere jobber som en villmann, mens Song er umulig å komme forbi. Deilig. Arshavin er GOD etter han kommer inn, og har noen helt sinnsyke detaljer. Nasri leverer på det jevne men er som sagt sjef på slutten av kampen. Vi rir av 5 min med overtid nærmest med å spille ball i hatt med Stoke. Godt å se. Bendtner starta friskt, men fikk ikke mye å jobbe med, da et mindretall av ballene kom fram til dansken. Denilson og Chamakh også med solide innhopp.

 

Dette var en seier som smakte, nå skal United passe seg! :P

Link to comment
Share on other sites

Så ikke ut som det var noe stort problem med Cesc, virker som Wenger er veldig føre var. Walcott tror jeg desverre det er verre med...han har slitt mye med de anklene sine, men vi får krysse fingrene for at det ikke er noe alvorlig.

På den annen side hadde det ikke gjort noe om Arsha fikk noen kamper fra start nå. Likte virkelig de taktene han viste i dag og Nasri virker å trives mye bedre på høyrekanten.

 

Ellers var dette tre utrolig viktige poeng. Vi viser ryggrad og som vanlig er det Jack Wilshere som går foran. Gud bedre hvor jeg elsker å se den gutten spille fotball! :P

Link to comment
Share on other sites

Hadde glemt hvor mye jeg hatet Stoke. Er helt utrolig hvor mye jeg hater de!

 

Fabregas sin skade tror jeg ikke er så alvorlig, men Walcott sin derimot tror jeg blir verre. Så jo han gråt på båren så han innså vel nok at kampen mot Barcelona gikk i dass.. :(

 

Men, men! 3 poeng på en dårlig dag mot et av de største drittlagene i Premier League er ikke til å kymse av selv om det kommer med en bitter smak. Nå er det bare å glede seg til finalen på søndag! Hvis Fabregas ikke blir klar så håper jeg Wilshere i Cesc rollen blir en realitet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...