Jump to content

2010.12.18 Stoke H


Mikl02

Recommended Posts

FUCK STOKE!!!

 

Hadde glemt hvor deilig det var med crappy wins :( Uvant kost.

Dette er en moral boost.

 

Baby Brady var enorm, herlig å se at Arshavin er på vei tilbake.

 

Føler meg utrygg på Song, han gjør mye rart. Og dagens verst det er garantert den cunte kommentatoren. Og her kommer studio tottenfucks med bare piss piss piss!!!!

 

Elsker ARSENAL!!!

 

Glemte helt supermann bak i mål. Har ikke følt meg så sikker på en keeper siden Safe Hands...

 

Hehe.. Ikke behov for å legge til noe, du oppsummerte det fint!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

:( :xxx:

To mann som stikker seg ut i dag, jordbærplukkeren (jeg klarer ikke skrive navnet...) ...

 

Ta den for f.. sammen mann. Enten kan du lære deg på stave navnet hans, ellers kan du skrive det feil. I verste tilfelle kan du vel kalle han for polakken, hvis det ikke er for vanskelig for deg :xxx:

 

For et sørgelig lavmål arshavin.

Link to comment
Share on other sites

:( :xxx:

 

Ta den for f.. sammen mann. Enten kan du lære deg på stave navnet hans, ellers kan du skrive det feil. I verste tilfelle kan du vel kalle han for polakken, hvis det ikke er for vanskelig for deg :xxx:

 

For et sørgelig lavmål arshavin.

 

Enig Tapapa. Folk reagerte så vanvittig på når Ben Elfen kalte Almunia en kjegle noe som forsåvidt ikke er i NÆRHETEN av like stygt som å bli kalt en jordbærplukker når man er av polsk opprinnelse. Blir som å kalle Arshavin "kommunisten" eller en tysk spiller for.. well you get it.

Link to comment
Share on other sites

:xxx:-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 23 2011, 11:00 PM) 218189[/snapback]

Hadde glemt hvor mye jeg hatet Stoke. Er helt utrolig hvor mye jeg hater de!

 

Fabregas sin skade tror jeg ikke er så alvorlig, men Walcott sin derimot tror jeg blir verre. Så jo han gråt på båren så han innså vel nok at kampen mot Barcelona gikk i dass.. :(

 

Men, men! 3 poeng på en dårlig dag mot et av de største drittlagene i Premier League er ikke til å kymse av selv om det kommer med en bitter smak. Nå er det bare å glede seg til finalen på søndag! Hvis Fabregas ikke blir klar så håper jeg Wilshere i Cesc rollen blir en realitet.

 

Kunne ikke vært mer enig! Vi slår traktorlag nr. 1 på en dårlig dag. Digg! Merker meg også at Stoke har fått seg en ny sjefstraktor: John Carew. Latterlig hvordan den mannen får lov til å brøyte seg vei...

Nå er det bare å rette alt fokus mot søndag - da skal vi grisebanke traktrorlag nr. 2 /slakterne fra St. Andrews.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns jordbærplukkeren er en artig tvist på navnet, jeg! Vi må da ikke være så høytidelige.

 

Fint for deg da, men ville du mene at det var like greit å kalle svarte spillere for bananplukkere? Hvis det siste ikke er greit så skjønner jeg ikke hvorfor det første er greit.

Link to comment
Share on other sites

Fint for deg da, men ville du mene at det var like greit å kalle svarte spillere for bananplukkere? Hvis det siste ikke er greit så skjønner jeg ikke hvorfor det første er greit.

 

Det kan da ikke sammenlignes? UTROLIG dårlig eksempel. Men enige om å være uenige der, da. :( Case closed.

Link to comment
Share on other sites

:( :xxx:

 

Ta den for f.. sammen mann. Enten kan du lære deg på stave navnet hans, ellers kan du skrive det feil. I verste tilfelle kan du vel kalle han for polakken, hvis det ikke er for vanskelig for deg :xxx:

 

For et sørgelig lavmål arshavin.

 

Kunne ikke vært mer enig. "Jordbærplukkeren" kan virke som et uskyldig kallenavn, men sånne rasistisk/stereotypiserende er bare unødvendige og arrogante. Får det til å høres ut som vi nordmenn, som faktisk ansetter polske jordbærplukkere, er så mye bedre enn Szczesny.

"Tech 9"/"Polakken"/"det beste som har skjedd Arsenal på keeperfronten siden David Seaman" fortjener respekt.

Link to comment
Share on other sites

Drømmen lever. Hvis det finnes rettferdighet i verden så blir dette Arsenals største sesong. Jeg er vanvittig stolt av dette laget.

 

Jeg er både rørt og stolt akkurat nå. SAMTLIGE spillere viser at de har Arsenal holdningen i seg. De blør for drakten, manageren, trenerne og supporterne. Den gjengen FORTJENER VIRKELIGE at drømmen blir virkelighet i slutten av mai.

 

Forøvrig så bestilles det nå inn et trailerlass med nitro. Tro meg folkens, det kommer vi til å trenge sesongen ut.

 

Chaz - Utrolig ydmyk fordi jeg får lov til å være Gooner.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk sterk seier idag. Spesielt imponert over Sqil som viste seg som en stødig stopper idag. Utrolig hvilken effekt JD har på de andre stopperne.

 

Håper virkelig et Fab er tilbake til helgen, vi ser hvordan det offensive nivået faller som en sten når han gikk ut. Theo can vi erstatte med Nasri på høyde.

 

Og tillslutt: Ingen grunn til å bruke et kallenavn på WS som flere her reagerer sterkt på. Det er nok nå, og så slipper vi en sånn debatt igjen.

Link to comment
Share on other sites

Drømmen lever. Hvis det finnes rettferdighet i verden så blir dette Arsenals største sesong. Jeg er vanvittig stolt av dette laget.

 

Jeg er både rørt og stolt akkurat. SAMTLIGE spillere viser at de har Arsenal holdningen i seg. De blør for drakten, manageren, trenerne og supporterne. Den gjengen FORTJENER VIRKELIGE at drømmen blir virkelighet i slutten av mai.

 

Forøvrig så bestilles det nå inn et trailerlass med nitro. Tro meg folkens, det kommer vi til å trenge sesongen ut.

 

Chaz - Utrolig ydmyk fordi jeg får lov til å være Gooner.

 

Du oppsummerer kampen for meg. Takk :(

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig så bestilles det nå inn et trailerlass med nitro.

Legen mente at det var den litt for store magen min som forårsaket at jeg måtte begynne med "trykk-regulerende" piller. Men jeg er overbevist om at slike stunder som vi tildels har hatt denne sesongen, har vært det store problemet. :(

Link to comment
Share on other sites

:( :xxx:

 

Ta den for f.. sammen mann. Enten kan du lære deg på stave navnet hans, ellers kan du skrive det feil. I verste tilfelle kan du vel kalle han for polakken, hvis det ikke er for vanskelig for deg :xxx:

 

For et sørgelig lavmål arshavin.

 

 

He he, jævlig artig reaksjon, spørs om det sier mere om deg enn om polakker som plukker jordbær, hva er forresten feil med å plukke jordbær, jeg har jobbet som jordbærplukker hver bidige sommer fra jeg var 12 til 15 år, viktig og meningsfull jobb det skjønner du.

Jordbærplukkeren er et fantastisk flott navn på vår keeper og kommer til å bli brukt av meg på hver bidige kamptråd heretter, gutten er en gave fra himmelen til alle gooners :)

Selvhøytideligheten din kan du holde for deg selv.

Link to comment
Share on other sites

Drømmen lever. Hvis det finnes rettferdighet i verden så blir dette Arsenals største sesong. Jeg er vanvittig stolt av dette laget.

 

Jeg er både rørt og stolt akkurat. SAMTLIGE spillere viser at de har Arsenal holdningen i seg. De blør for drakten, manageren, trenerne og supporterne. Den gjengen FORTJENER VIRKELIGE at drømmen blir virkelighet i slutten av mai.

 

Forøvrig så bestilles det nå inn et trailerlass med nitro. Tro meg folkens, det kommer vi til å trenge sesongen ut.

 

Chaz - Utrolig ydmyk fordi jeg får lov til å være Gooner.

 

Der oppsummerer du kampen for meg også. Er redd jeg kommer til å bli alkoholiker hvis det blir mange slike kamper framover, men vinner vi røkla så er det verdt det allikevel :(

Link to comment
Share on other sites

He he, jævlig artig reaksjon, spørs om det sier mere om deg enn om polakker som plukker jordbær, hva er forresten feil med å plukke jordbær, jeg har jobbet som jordbærplukker hver bidige sommer fra jeg var 12 til 15 år, viktig og meningsfull jobb det skjønner du.

Jordbærplukkeren er et fantastisk flott navn på vår keeper og kommer til å bli brukt av meg på hver bidige kamptråd heretter, gutten er en gave fra himmelen til alle gooners :(

Selvhøytideligheten din kan du holde for deg selv.

 

Vi hadde to polakker i klassen vår og disse to ble begge to kalt "jordbærplukkere". Og jeg kan bekrefte at det var for å sverte de to nevnte.

 

Håper en moderator tar tak i dette og slenger deg en advarsel.

Link to comment
Share on other sites

Ekstremt, EKSTREMT, latterlig å kalle polakken for jordbærplukkeren. Med mindre det er et kallenavn du har på samtlige personer du ikke klarer å stave navnet på selvsagt, noe jeg sterkt tviler. Hva med Chamakh? Han har jo også et litt vanskelig navn å skrive korrekt? Skal du kalle han for hasjgutten siden han kommer fra Marokko?

 

Eller Bendtner? Røde pølsen?

 

Skriv navnet, tilnærmet navnet eller en forkortelse. Annet blir bare latterlig, i likhet med "kjeglen" som ble brukt om Almunia.

 

PS: Forøvrig ville Almunia fått KJEMPE kjeft for å foreta en lignende utboksing som WS gjorde på det ene innlegget hvor ballen bokses rett i bakken foran han. Men det hjelper selvsagt at WS gjør mye annet bra :(

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk sterk seier idag. Spesielt imponert over Sqil som viste seg som en stødig stopper idag. Utrolig hvilken effekt JD har på de andre stopperne.

 

Håper virkelig et Fab er tilbake til helgen, vi ser hvordan det offensive nivået faller som en sten når han gikk ut. Theo can vi erstatte med Nasri på høyde.

 

Og tillslutt: Ingen grunn til å bruke et kallenavn på WS som flere her reagerer sterkt på. Det er nok nå, og så slipper vi en sånn debatt igjen.

Tror også dette var en kamp som passer Squillachi bra. Stoke truet bakrommet svært lite og hadde lite bevegelse på topp.

Link to comment
Share on other sites

:(-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 23 2011, 11:27 PM) 218215[/snapback]

Vi hadde to polakker i klassen vår og disse to ble begge to kalt "jordbærplukkere". Og jeg kan bekrefte at det var for å sverte de to nevnte.

 

Håper en moderator tar tak i dette og slenger deg en advarsel.

 

 

Tror du jeg kaller vår keeper for jordbærplukkeren for å sverte ham?????????????

Link to comment
Share on other sites

:(--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 23 2011, 11:27 PM) 218215[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Vi hadde to polakker i klassen vår og disse to ble begge to kalt "jordbærplukkere". Og jeg kan bekrefte at det var for å sverte de to nevnte.

 

Håper en moderator tar tak i dette og slenger deg en advarsel.

Tror du jeg kaller vår keeper for jordbærplukkeren for å sverte ham?????????????

Nei, det er nok heller din generelle måte å se ned på andre

Link to comment
Share on other sites

He he, jævlig artig reaksjon, spørs om det sier mere om deg enn om polakker som plukker jordbær, hva er forresten feil med å plukke jordbær, jeg har jobbet som jordbærplukker hver bidige sommer fra jeg var 12 til 15 år, viktig og meningsfull jobb det skjønner du.

Jordbærplukkeren er et fantastisk flott navn på vår keeper og kommer til å bli brukt av meg på hver bidige kamptråd heretter, gutten er en gave fra himmelen til alle gooners :xxx:

Selvhøytideligheten din kan du holde for deg selv.

 

Pussig at du av alle mennesker på forumet skal snakke om selvhøtidlighet :(

 

Det er ikke noe galt i å plukke jordbær. Jeg plukket selv jordbær i mange år som ung, sammen mange polakker blant annet. Men å gå derifra til å kalle alle polakker generelt for jordbærplukkere er direkte ufint. For et par år siden så var sysselsettingen blant mannlige polske innvandrere over 98%, skyhøyt over alle andre i Norge, nordmenn inkludert med ett unntak, nemlig polske kvinner som hadde en sysselsettingsprosent på over 97. Hvis jeg ikke husker feil så er polske kvinner de med høyest gjennomsnittelig utdannelse av alle kategorier mennesker i Norge, men i dine øyne er de vel jordbærplukkere hele gjengen :xxx:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...