Jump to content

2010.12.18 Stoke H


Mikl02

Recommended Posts

KAMP UTSATT !!!!

Arsenal - Stoke

 

Etter et knepent ettmålstap for United forrige serierunde, er det nå tid for å slå tilbake hjemme mot fysisk sterke Stoke. Arsenal bør ha gode muligheter til å vinne dette - men Stoke er et lag vi ikke bare har gode minner fra. Hvem husker vel ikke den horrible taklingen fra Ryan Shawcross på vår kjære Ramsey i fjorårssesongen.

 

Mulig lagoppstilling

 

Fab/Szsz

Sagna - Squi - Kos - Clichy

Song - Wilshere

Nasri - RvP - Walcott

Chamakh

 

Ffffffyr løs!

 

Kampstart: Onsdag 23. februar 2011 kl. 20:45

zaldor

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

To kamper er allerede utsatt i PL pga været og Arsenal vurderer fortsatt situasjonen, men utifra 11.30 vurderingen (engelsk tid) er det fortsatt match!

 

Kjedelig hvis kampen blir utsatt. Samtidig er det ikke gunstig å møte Stoke i elendige spilleforhold...

 

Edit : Too late! :)

Link to comment
Share on other sites

På nettavisen står det ingenting om at Arsenalkampen er avlyst.

 

"Nettavisen følger imidlertid lørdagens andre Premier League-kamper direkte. Runden starter med Bolton-Sunderland 13.45. Deretter er det muligens Arsenal-Stoke og Morten Gamst Pedersen og Blackburns hjemmekamp mot West Ham som stjeler overskriftene i resten av runden som starter 16.00."

Link to comment
Share on other sites

Synd at kampen er avlyst, men vi får i hvertfall en liten pause nå. Om pausen slår godt ut er for emg usikkert da vi kunne hatt godt av en kamp for raskt å komme over forrige tap. Kampen blir sikkert spilt etter at CL er i gang igjen og om vi slår Barca kan vi virkelig få tett program ut over i sesongen.

Den som lever får se!

Link to comment
Share on other sites

btw, litt offtopic, men leste at vi har skaffet oss en unggutt fra japan, Ryo Miyaichi. Noen som vet om han er noe tess? :P

Ikke annet enn noen videoer på youtube, de viser hvertfall at han har dribleferdigheter, enorm fart, balanse og avslutningsegenskaper inntakt:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=va51bhCdwgY

Link to comment
Share on other sites

Arsenal som stor klunn burde få banen klart for kam de har nok folk og retskap til å kvitt seg med snøen er en skam....

Ja, merkelig da at også Chelskij og Pool ikke klarer å få rydda banen i helgen...

 

Og hva med Gatwick flyplass? De måtte også stenge...

 

Virkelig en skam at man ikke klarer å rydde og holde unna snøen fra en fotballbane uten tak når det snør som et h*****

Link to comment
Share on other sites

 

Og hva med Gatwick flyplass? De måtte også stenge...

 

 

Norwegian har tatt lærdom av Gatwickproblemene og omdirigerer flyene sine no til Stansted, så det burde ikke være problemer. Jeg var i London på Fulhamkampen og flyet ble sendt til Stansted (skulle til Gatwick), og det gikk bra. Varselet om omdirigering kom fire-fem timer før avgang fra Bergen, så jeg regner med at de som skulle hjem på samme fly fikk brukbar tid til å reise til den "rette" flyplassen.

Link to comment
Share on other sites

Norwegian har tatt lærdom av Gatwickproblemene og omdirigerer flyene sine no til Stansted, så det burde ikke være problemer. Jeg var i London på Fulhamkampen og flyet ble sendt til Stansted (skulle til Gatwick), og det gikk bra. Varselet om omdirigering kom fire-fem timer før avgang fra Bergen, så jeg regner med at de som skulle hjem på samme fly fikk brukbar tid til å reise til den "rette" flyplassen.

Nå tok du setningen min ut av sammenheng...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal som stor klunn burde få banen klart for kam de har nok folk og retskap til å kvitt seg med snøen er en skam....

 

Det er også noe som heter sikkerhet for de som skal se fotballkampen. Det har seg slik at 60.000 mennesker betaler for å se kampen live på stadion, og når det snør så mye så blir det en risiko for dem å komme seg til stadion. Dette veier også tungt for slike avgjørelser.

 

Og en skam? Man skal ikke spille kampene uansett forhold, til syvende og sist ville det bare skadet oss som er så kravstore på underlaget vi spiller på. Det som er en skam er at folk kan klage på en slik avgjørelse bare fordi "jeg vil se kamp idag". Tøysete.

Link to comment
Share on other sites

Det er også noe som heter sikkerhet for de som skal se fotballkampen. Det har seg slik at 60.000 mennesker betaler for å se kampen live på stadion, og når det snør så mye så blir det en risiko for dem å komme seg til stadion. Dette veier også tungt for slike avgjørelser.

 

Og en skam? Man skal ikke spille kampene uansett forhold, til syvende og sist ville det bare skadet oss som er så kravstore på underlaget vi spiller på. Det som er en skam er at folk kan klage på en slik avgjørelse bare fordi "jeg vil se kamp idag". Tøysete.

 

 

Det er mulig at det var en korrekt avgjørelse i dag med tanke på baneforholdene. Dersom bakgrunnen for avlysning er for å redusere risikoen for publikum så blir dette feil. Det må være opp til hver enkelt å vurdere risikoen ved å ta turen til stadion. Det er da ikke forbud mot bilkjøring eller for den saks skyld å ta beina fatt om det er glatt og isete?

Jeg var selv på hjemmekampen mot Everton i januar. En kamp som hang i en tynn tråd nesten helt fram til kampstart pga forholdene rundt stadion. Greit nok, det var snøføre og enkelte steder glatt men det kan ikke sammelignes med norske forhold. Med det mener jeg at her hjemme hadde ikke avlysning vært tema en gang.

Jeg ser at utsettelser setter sinnene i kok og selv om meningene er delte så synes ett stort flertall at "safe&security" aliansen har for stor makt.

At Chelsea United kampen i morgen allerede er utsatt sier egentlig det meste... Det er ihvertfall latterlig :P

Link to comment
Share on other sites

Dro opp til Emirates kl 1500 for å handle på The Armoury og jammen meg stenge de ikke shoppen like etter vi ankom! Fikk ikke handlet noe som helst..Forbanna urettferdig ovenfor folks som har reist langveis fra..Greit nok att jeg kansje burde handlet før kampen men når man har betalt billett til en kamp som varer til 1700 burde de holdt shoppen åpen et par timer extra....Eneste trøsten er att Chelsea-United som jeg også har billett til er avlyst :P Bedre lykke neste gang............

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...