Jump to content

2010.12.18 Stoke H


Mikl02

Recommended Posts

Noen som vet når de avlyste kampene skal spille da hadde gleda meg så mye til å se Chelsea knuse Man Utd :P synd med vår 20 år Keeper som brakk begge arma på trening... høres littt amatør aktig ut at han gjør det da han trener vekter, vi har nok keeper problemer fra før ;)

 

Noen som vet når de avlyste kampene skal spille da hadde gleda meg så mye til å se Chelsea knuse Man Utd ;) synd med vår 20 år Keeper som brakk begge arma på trening... høres littt amatør aktig ut at han gjør det da han trener vekter, vi har nok keeper problemer fra før :(

 

 

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10012525

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Noen som vet når de avlyste kampene skal spille da hadde gleda meg så mye til å se Chelsea knuse Man Utd :P synd med vår 20 år Keeper som brakk begge arma på trening... høres littt amatør aktig ut at han gjør det da han trener vekter, vi har nok keeper problemer fra før ;)

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10012525

 

Det er to år siden han brakk begge arma ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når de avlyste kampene skal spille da hadde gleda meg så mye til å se Chelsea knuse Man Utd :P synd med vår 20 år Keeper som brakk begge arma på trening... høres littt amatør aktig ut at han gjør det da han trener vekter, vi har nok keeper problemer fra før ;)

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10012525

Dersom du faktisk hadde lest mer enn overskriften hadde du fått med deg at denne skaden skjedde for to år siden!

Link to comment
Share on other sites

Dersom du faktisk hadde lest mer enn overskriften hadde du fått med deg at denne skaden skjedde for to år siden!

 

Både Tv2Sporten og VG hadde denne overskriften og jeg synes det er utrolig dårlig gjort å skremme oss på den måten. Det er jo selvfølgelig lettere å få lesere med sånne overskrifter, men dette skjedde for to år siden...hvor relevant er det nå??

Link to comment
Share on other sites

Både Tv2Sporten og VG hadde denne overskriften og jeg synes det er utrolig dårlig gjort å skremme oss på den måten. Det er jo selvfølgelig lettere å få lesere med sånne overskrifter, men dette skjedde for to år siden...hvor relevant er det nå??

Både TV2sporten og VG har jo til hensikt å skape sensasjon, og få flere lesere. Det er ikke første gang de farer med misvisende overskrifter.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Szczesny

Sagna - Koscielny - Djourou - Clichy

Wilshere - Song

Nasri - Fabregas - Arshavin

Robin van Persie

 

Dette er mitt lag. Jeg syns Arshavin bør få lov til å starte her, men regner med at det blir Walcott, og det gjør egentlig ingenting. Walcott er i god form. Håper Wilshere fortsetter i sitt sanne jeg, den gutten kan spille skjorta av hvem som helst. Kunne også tenke meg Bendtner tidlig inn for RvP dersom vi klarer å punktere. Stoke er ikke noe dårlig lag, det er et lag vi har slitt med. Håper Wenger har terpa på defensive dødballer, og særlig innkast.(!) Ser ut som vi aldri lærer. Håper gutta høvler over drittlaget Stoke, og jeg er også sikker på at DJ/Kos nøytraliserer den stadig overvurderte John Carew så jævlig.

Link to comment
Share on other sites

1298318219355269.jpg

 

Er laget jeg håper og tror starter. 90 minutter på Arshavin på søndag var vel et tegn på at Nasri starter her, men håper at Arshavin kommer inn på rundt 65-70 minutter mens vi leder komfortabelt og får seg enda en dose med selvtillit. Uansett så er det ikke så mye forskjell på Walcott og Arshavin om dagen når det gjelder det offensive, men det defensive er fortsatt Walcott milevis ovenfor russeren. Samt at vi blir langt mer farlige i bakrommet når Walcott spiller.

Link to comment
Share on other sites

Stoke kommer alltid til å være farlige i denne kampen. Carew, Fuller og Jones kan alltids stange inn en scoring uansett tidspunkt og derfor må vi være konsentrerte på dødballer i samtlige 90 minutter. Forresten, i tillegg til angriperne har også Stoke ligaens mestscorende forsvarsspiller i sine bakre rekker. Håper bare for guds skyld vi slipper å se Squillaci.

 

Med seier her legger vi press på Man Utd i deres hengekamp mot Chelsea. :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/37143/injury-news

 

Da mister vi van Persie og Koscielny, og vi kommer til og få se Squillaci, grøsser av tanken..

Djourou skal nok få orden på Squi! Han er som regel bedre med DJ ved siden av seg.

Er nok lurt å spare RvP her, en småskada Persie mot Stoke lukter langtidsskade laaang vei. Håper Chamakh kommer inn, han var et bra oppspillspunkt mot Orient, og med bedre spillere rundt seg kan det bli farlig. Hodestyrken hans kan også komme til nytte mot Huth & co, bare innleggene treffer han

Link to comment
Share on other sites

Faen faen faen.

 

Nesten sånn at man håper at Miquel spiller istedet for Squillaci, men franskmannen har som regel spilt forholdsvis bra ved siden av en mer dominant stopper.

 

Det største savnet her blir van Persie, men med Chamakh på banen så får vi et meget godt oppspillspunkt og Chamakh og Nasri har temmelig god forståelse med hverandre. Tror dette skal gå greit.

 

Håper bare van Persie og Koscielny blir klare til CC finalen. Den kampen må vi bare vinne.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig kjipe nyheter! van Persie ute... Får håpe Chamakh viser laaangt bedre enn han har gjort siste 3mnd!

 

Nå skal det sies at Chamakh ikke har fått spille en eneste kamp siden desember med toppet lag. Når man spiller med Bendtner, Rosicky, Denilson og en Arshavin som ikke var i nærheten av form så skal det litt til for å kunne skinne. Og når man samtidig ikke er i form selv og kun er involvert i 3 kamper fra start på like mange måneder så kan man ikke akkurat forvente annet.

 

Chamakh med Nasri, Cesc, Wilshere og Walcott rundt seg blir noe helt annet.

Link to comment
Share on other sites

Håper mye heller at Chamakh spiller fremfor Bendtner..

Synes Bendtner virker å være nærmere noe som i det hele tatt kan kalles form av de to. Greit nok, Nicklas lyktes ikke med altfor mye mot Leyton, men han var en av veldig få som virkelig prøvde. I tillegg var det han som slo innlegget som Rosicky kunne heade i mål. Bendtner er mer målfarlig enn Chamakh, derfor vil jeg mye heller ha han på banen fra start fremfor Marouane..

Link to comment
Share on other sites

Synes Bendtner virker å være nærmere noe som i det hele tatt kan kalles form av de to. Greit nok, Nicklas lyktes ikke med altfor mye mot Leyton, men han var en av veldig få som virkelig prøvde. I tillegg var det han som slo innlegget som Rosicky kunne heade i mål. Bendtner er mer målfarlig enn Chamakh, derfor vil jeg mye heller ha han på banen fra start fremfor Marouane..

 

Bendtner har selvtilliten, men er jo ustabil til tusen. Samt at han ikke har i nærheten av touchen eller bevegelsene Chamakh besitter. Mtp. at jeg verken ser på Bendtner eller Chamakh som noen stor måltrussel i det siste så er det nettopp Chamakh sine bevegelser som gjør at jeg foretrekker han ovenfor Bendtner. Nasri, Cesc, Walcott eller Arshavin er de spillerne vi må stole på at skal score mot Stoke og det er nettopp derfor jeg ser på Chamakh som med smarte bevegelser og som generelt er et meget godt oppspillspunkt som nøkkelen til at disse spillerene får mer rom.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 22 2011, 06:25 PM) 217999[/snapback]

Bendtner har selvtilliten, men er jo ustabil til tusen. Samt at han ikke har i nærheten av touchen eller bevegelsene Chamakh besitter. Mtp. at jeg verken ser på Bendtner eller Chamakh som noen stor måltrussel i det siste så er det nettopp Chamakh sine bevegelser som gjør at jeg foretrekker han ovenfor Bendtner. Nasri, Cesc, Walcott eller Arshavin er de spillerne vi må stole på at skal score mot Stoke og det er nettopp derfor jeg ser på Chamakh som med smarte bevegelser og som generelt er et meget godt oppspillspunkt som nøkkelen til at disse spillerene får mer rom.

Bendtner har også bra bevegelser, men de kommer som regel kun når han spiller midtspiss. I tillegg har han fint samarbeid med Walcott og Cesc. Noe som også går for Nicklas fordel er at han faktisk tør å prøve å avslutte, selv når formen er elendig. Og vi trenger en midtspiss som tør å avslutte fremfor å sentre eller vende hjemover hver gang han får ballen i en positiv posisjon.

 

Chamakh er en bedre spiller totalt sett med tanke på ferdigheter, men akkurat nå har han verken selvtillit eller ballfølelse til å få frem potensialet sitt. Og akkurat pga det mener jeg Bendtner bør spille, siden han tross alt gjør mer for laget ved å være en trussel foran mål.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...