Jump to content

Spådommer for overgangsvinduet, Januar 2010


Verminator5

Recommended Posts

Er du fornøyd med Almunia? Det skal du få lov å mene, bare et rett-ut-spm dette! ;)

 

Nei, men jeg vil satse på de andre keeperne vi har i stallen. Fabianski til å begynne med. Fabianski har alt å bevise enda, men han har et talent av de sjeldne. Jeg tror og håper han kan bli en klassekeeper for oss.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Nei, men jeg vil satse på de andre keeperne vi har i stallen. Fabianski til å begynne med. Fabianski har alt å bevise enda, men han har et talent av de sjeldne. Jeg tror og håper han kan bli en klassekeeper for oss.

 

Ante meg du tenkte dette og jeg tenker det selv, men det virker jo forunderlig nok som om Wenger mener Almunia er et par hakk over Fabianski.. Har vi tid til å vente på at Almunia legger opp slik at Lukasz får sjansen? Det tror ikke jeg

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar? Gikk ikke han til AC Milan i sommer? Da er vel det lite sannsynlig. Jeg er veldig spent på hva Wenger finner på i dette overgangsvinduet, forhåpentligvis får vi en positivt overraskelse i likhet med ifjor (Arshavin). Overgangsvinduet åpner om fem og en halv time gutter! Godt nyttår! :)

Link to comment
Share on other sites

Pandev på vei til Iinter

Toni leies ut til Roma...

da var de borte!

HUntelaar måå komme :)

 

Takk Gud for at vi slapp å se de ufyselige spillerne i Arsenal spørr du meg. Huntelaar har aldri imponert etter han dro fra Ajax, og jeg tviler på han takler nivået i Premier League.

Håper vi signerer Dzeko eller Chamakh. Aller helst Dzeko, Wolfsburg er ute av CL og sliter i serien, regner med Dzeko er lite lysten på å spille Europa League til neste år. Siden Wolfsburg sliter, og i tilegg har både Grafite og Martins i stallen så trur jeg ikke prisen på Dzeko vil være over £15 mill.

Link to comment
Share on other sites

Da skal vistnok årets første signering være i boks.

Wellington Silva http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/-...al-3083959.html

Ikke akkuratt ei verdensstjerne. Men et klassisk Wenger kjøp. Eg har ikke hørt noe om denne spillern før, så blir spennande å se hva type det er. Ser at alle storklubber i Europa har vert ute etter han.

Link to comment
Share on other sites

Da skal vistnok årets første signering være i boks.

Wellington Silva http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/-...al-3083959.html

Ikke akkuratt ei verdensstjerne. Men et klassisk Wenger kjøp. Eg har ikke hørt noe om denne spillern før, så blir spennande å se hva type det er. Ser at alle storklubber i Europa har vert ute etter han.

 

Ein til på veg: http://youngguns.wordpress.com/2010/01/01/...r-bid-accepted/

Link to comment
Share on other sites

Personlig mener jeg at Wenger kunne prøvd seg med et £20M bud på Dzeko, for hva han har vist i Wolfsburg er veldig imponerende, og hvis han overfører den formen og spillestilen til klubben ville han scoret utrolig mange mål for Arsenal, det er det ingen tvil om.

 

Eneste spissen jeg kan tenke meg av de han ikke har nevnt nå er vel Gignac, spørsmålet er vel bare om han er den rette spissen for oss? :P

Link to comment
Share on other sites

http://arsenalaction.wordpress.com/2010/01...aha-to-arsenal/

 

Min spådom og mitt håp er at dette IKKE blir en mann vi kjøper. Som et par av våre karer, har han injury til mellomnavn

 

Av alle navnene som har dukket opp er det faktisk Saha jeg anser for å ha størst sannsynlighet for å komme til oss i dette vinduet. Når han er frisk og i form så vil han utvilsomt være et aktivum for troppen. Til neste høst kommer RvP tilbake og jeg antar at vi får Chamakh også. Da vil vi ha overdekning på spissplassen.

 

Det vi trenger nå er en mann som kan spille en eller annen kamp fra start og event komme inn som innbytter og gi Wenger flere alternativer da Bendtner fortsatt er skadet. Jeg ser ikke for meg Wenger kjøper en for the future nå, men heller går for en mann i 30 årene som kan gjøre en god jobb den nærmeste tiden.

Link to comment
Share on other sites

Av alle navnene som har dukket opp er det faktisk Saha jeg anser for å ha størst sannsynlighet for å komme til oss i dette vinduet. Når han er frisk og i form så vil han utvilsomt være et aktivum for troppen. Til neste høst kommer RvP tilbake og jeg antar at vi får Chamakh også. Da vil vi ha overdekning på spissplassen.

 

Det vi trenger nå er en mann som kan spille en eller annen kamp fra start og event komme inn som innbytter og gi Wenger flere alternativer da Bendtner fortsatt er skadet. Jeg ser ikke for meg Wenger kjøper en for the future nå, men heller går for en mann i 30 årene som kan gjøre en god jobb den nærmeste tiden.

 

Njaa.. Saha er vell cup-tied i og med han har spilt Euro-League (eller hvordan er det) ? Jeg mener vi burde se andre steder når vi skal lete etter en spiss. Saha kunne sikkert vært fornøyd med en slags joker-rolle, men for meg er han altfor skade-utsatt. RVP kan "sjokkere" ved å bli skadet igjen når han kommer tilbake, og da er det greit å ha en i bakhånd som ikke har værre skadehistorie enn vår briljante nederlender.

Link to comment
Share on other sites

Da blir det ingen Chamackh, Dzeko og nå Huntelaar å se i arsenal-trøya i januar.

Hadde håpet på en av dem, men vi får se hva som skjer videre.

er det noe jeg har lært etter 10 år som Arsenal supporter, så er det å ta alt Wenger sier om overgangsrykter med en klype salt.. Arsene er en slu rev, og vi skal ikke avskrive noen før vinduet lukker i starten av Februar

Link to comment
Share on other sites

Det er en spiller jeg har hatt lyst på helt siden sist vi spilte mot det nederlandske laget FC Twente, og det er Eljero Elia. Husker det var noen rykter om at vi skulle kjøpe denne spilleren, men det skjedde ikke og han blei solgt til Hamburg SV.

 

Jeg savner virkelig en ballkunstner som Elia i dagens arsenal lag. Noen som virkelig gir oss underholdning, men som også gir oss resultater. Noe av det jeg ser er at han minner meg veldig om et tidligere hurtigtog vi en gang hadde. Quincy Owusu-Abeiye. Dessverre slo ikke Quincy til av en eller annen grunn. Manglet vell litt på det mentale og å tilpasse seg England og Arsenal.

 

For meg ser det ut som Elia har riktig innstilling, fysikk og ferdigheter til å bli en av verdens beste, og hva ville ikke vært bedre enn at vi hadde plukka han opp fra Hamburg før han blir enda mer kjent. Er jo snart VM, og der kommer han nok til å markere seg. Viss vi kunne kjøpt denne spilleren før VM sånn som med Rosicky?

 

http://www.youtube.com/watch?v=8JG4uWSS0E0

 

http://www.youtube.com/watch?v=xL-6O94l308

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

er det noe jeg har lært etter 10 år som Arsenal supporter, så er det å ta alt Wenger sier om overgangsrykter med en klype salt.. Arsene er en slu rev, og vi skal ikke avskrive noen før vinduet lukker i starten av Februar

Ja og det ville være dumt å gå åpent ut med hva man tenker.

Ber om konkurranse og prisstigning på den måten

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...