Jump to content

Spådommer for overgangsvinduet, Januar 2010


Verminator5

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Ja jeg tror også det er det som skjer, dessverre! skulle gjerne sett et godt kjøp!

 

Spørsmålet er hva som skjer i sommer hvis vi kjøper en spiss nå? Da må vel nesten en selges også siden vi har en del på topp fra før. Akkurat det virker lite sannsynlig med tanke på at omtrent hele spissrekka har signert nye kontrakter og virker å være i Wengers fremtidsplaner.

 

Jeg syns vi heller skal gå for å styrke defensiv midtbaneplass. Blir Song skadet har vi ikke noe klart alternativ pr. i dag. De andre er mer offensive spillere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter og venter på at det skal komme et rykte om Babel... Hadde vært en drømmesignering!

Han er ikke under 18 el over 30 så tror nok ikke det Helge.

Tviler nå på at det kommer flere enn Solen.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, kikket litt på Arshavin-tråden fra fjorårets vindu som var på over 100 (!) sider før overgangen var bekreftet på Arsenal.com. Føler ikke vi har noen like brennhete aktuelle spillere nå, men vet jo aldri hva Wenger drar opp av hatten et par dager etter fristen er ute :)

 

Mitt største ønske er at vår tidligere franske terrier tar turen tilbake, men det er nok helt utopisk med tanke på lønn og gjenkjøpspolitikk..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 20 2010, 01:34 PM) 186089[/snapback]

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...r.html?ITO=1490

 

Det var iallfall ikke noe sjokk, 100% Wenger det der B)

Ikke noe sjokk nei B)

Samme hva Wenger sier heretter så får vi nok ta det for god fisk og bare vente og se hva som skjer.

Bedre å ikke bruke så mye energi på å sitte og forvente nye kjøp og heller ta det som det kommer. :) Har jo vært offer for dette i mange år nå, så vi burde vel snart lære B)

Link to comment
Share on other sites

 

Er nok bare 100% oppdiktet dessverre, hørte at det var en utkjøpsklasul i kontrakten til Dzeko på hele 34 millioner pund, ser ikke for meg at Wenger ville brukt halvparten av det på en spiller engang..

Link to comment
Share on other sites

 

Leste det en plass jeg også, men det var også en kilde som ikke var særlig troverdig. Tror ikke vi skal ha for store forhåpninger rundt denne mannen her.

 

Men Huntelaar ryktene har jo kommet tilbake i det siste, og det er veldig spennende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter og venter på at det skal komme et rykte om Babel... Hadde vært en drømmesignering!

 

http://www.imscouting.com/global-news-arti...ols-Babel/5244/

 

Her har du endelig ryktet ditt! ;)

 

Skulle så gjerne sett Babel inn, tror virkelig Wenger kunne gjort han til en utrolig god spiller.

Link to comment
Share on other sites

http://goonertalk.com/2010/01/22/wenger-ad...s-remy-contact/

 

Loic Remy’s agent has revealed that the French frontman will leave Nice in the next 48 hours — and he didn’t rule out Arsenal as a possible destination.

 

The 23-year-old, like many prospects in his homeland, has been earmarked as ‘the new Thierry Henry’ and admittedly does have similar qualities to the former Gunner including blistering pace.

 

“Fiorentina and AC Milan? If they are interested they have to hurry up because in the next 48 hours, the deal could be done with another team, which isn’t Italian, said his agent Frederic Guerra.

 

“The Chief Executive of the club [who are interested] just called me and there’s an agreement. Is it Arsenal? I cannot comment about names or give any information about the country [of the interested team].”

 

Remy certainly fits the bill for Arsenal who are desperate for a goal-getting targetman in the absence of Danish striker Nicklas Bendtner. Gunners boss Arsene Wenger hasn’t ruled out buying a striker either, telling reporters today that anything is possible.

 

“It is very difficult in January to find players who are available for the Champions League, who are just good enough to play for Arsenal and at the right price. You never know, but at the moment it is unlikely [that we will sign a striker].

 

“To buy more strikers would mean that to give them a chance to play you have to change the system. The system at the moment suits some players and the team very well. It raises many question, not only the investment potential but the whole balance of the squad.”

 

What are your thoughts on this potential move for Remy? A fast, powerful frontman is just what Arsenal could do with at the moment, especially with the current injury crisis at the club.

 

En videosnutt fra you tube; http://www.youtube.com/watch?v=wlIOURgDpkQ

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 26 2010, 08:08 AM) 186856[/snapback]

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...s.html?ITO=1490

 

Hvor stor sjanse tror dere at det er for at Buffon ender opp i Arsenal? Personlig ville jeg gjettet på rundt 0,7%! :blink:

 

ingen, absolutt ingen ting ville gledet meg mer enn om buffon ble arsenalspiller. fortsattt verdens beste, og det vil han være i flere år enda. det ville vært en massiv forsterkning av laget.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 26 2010, 08:08 AM) 186856[/snapback]

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...s.html?ITO=1490

 

Hvor stor sjanse tror dere at det er for at Buffon ender opp i Arsenal? Personlig ville jeg gjettet på rundt 0,7%! :ph34r:

 

Det er vel litt i det meste laget! Hadde gått for 0,1%. Er veldig sikker på at Buffon ikke forlater Juventus til fordel for oss. Jeg begynner virkelig å tvile på at Wenger henter nye spillere i dette transfervinduet.

Link to comment
Share on other sites

Kun 3 dagar igjen av overgangsvinduet. Arsenal går inn i ein tøff periode med kun ein frisk spiss og han har eit langt skadeavbrekk bak seg. Hvis ikkje Wenger handlar inn ein erstattar for Eduardo/Van Persie no så forstår eg ingen ting. Det virkar nesten som om fyren held oss for narr. Det er greitt nok at me har fleire offensive spelarar som kan mestre ei spissrolle. Men dei er ikkje reine spissar med dei kvalitetane ein spiss treng.

Wenger har i det siste håpa på å få tilbake skadde spelarar slik at behovet for å handle har vorte eliminert. Engelsk fotball er tøff med eit hardt kampprogram. Ein MÅ ha dobbel dekning på alle plassar. Eg har tidlegare vorte kritisert for å ynskje eit midtbaneanker i tillegg til Song. Dei siste kampane har synt at behovet for back up er der.

 

Wenger, bruk litt pengar, det kan lønne seg.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger ikke finner den rette spilleren så kommer han ikke til å handle. Enkelt og greit. Ikke noe poeng i å pøse ut en del penger for en spiller man ikke vet er bedre enn de man allerede har.

 

Nå har vi Walcott klar igjen, Bendtner er klar igjen og Nasri er klar igjen. Det gir oss bedre tyngde på topp og jeg er sikker på at vi skal klare oss med det hvis Wenger velger å satse på de spillerne vi har. Vi har scoret bøttevis med mål i år, så vi har nok av spillere som kan stå for målene.

 

Og å holde oss for narr? Wenger har sagt at han kun kjøper hvis han finner de rette spillerne. Det er ingen lovnad om kjøp. Det er bare sånn det er.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...