Jump to content

Spådommer for overgangsvinduet, Januar 2010


Verminator5

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Virker jo som om Liverpool jakter Carew, og han virker ikke å bli en dyr mann. Kanskje vi skulle slått til og kjøpt han?

 

Vi kunne trengt en stor og sterk mann på topp. Han er kanskje ikke blandt verdens beste, men jeg tror han kunne gitt oss et positivt bidrag på topp og gitt oss flere strenger å spille på. Vi har Vela og Eduardo som er typiske avsluttere og små. RVP er en mellomting og vi har kun Bendtner som et oppspillspunkt vi kan bruke, så å fått inn en spiller som Carew tror jeg ikke hadde vært negativt.

Link to comment
Share on other sites

Virker jo som om Liverpool jakter Carew, og han virker ikke å bli en dyr mann. Kanskje vi skulle slått til og kjøpt han?

 

Vi kunne trengt en stor og sterk mann på topp. Han er kanskje ikke blandt verdens beste, men jeg tror han kunne gitt oss et positivt bidrag på topp og gitt oss flere strenger å spille på. Vi har Vela og Eduardo som er typiske avsluttere og små. RVP er en mellomting og vi har kun Bendtner som et oppspillspunkt vi kan bruke, så å fått inn en spiller som Carew tror jeg ikke hadde vært negativt.

hvordan i all verden skal Liverpool ha råd til å kjøpe spillere? De har jo ræva full av gjeld. Men Carew er ingen dum tanke. Hvis han er like god for oss, som han har vært mot oss er det bare å slå til :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.goal.com/en/news/9/england/2010...join-manchester

 

Inter Midfielder Patrick Vieira ‘99% Likely’ To Join Manchester City On Loan Until The End Of The Season

 

Vel, jeg hadde håpet at han skulle komme til Arsenal. Jeg tror fortsatt at han kommer til Arsenal som e lån..

 

Pandev og Totti får vi ikke. Jeg vil hvertfall ha Huntelaar, så hvem er de vi kommer til å hente? Chamack?

 

Jeg ønsker meg Vieira og Dzeko, det hadde jo vært perfekt.

Link to comment
Share on other sites

http://www.goal.com/en/news/9/england/2010...join-manchester

 

Inter Midfielder Patrick Vieira ‘99% Likely’ To Join Manchester City On Loan Until The End Of The Season

 

Vel, jeg hadde håpet at han skulle komme til Arsenal. Jeg tror fortsatt at han kommer til Arsenal som e lån..

 

Pandev og Totti får vi ikke. Jeg vil hvertfall ha Huntelaar, så hvem er de vi kommer til å hente? Chamack?

 

Jeg ønsker meg Vieira og Dzeko, det hadde jo vært perfekt.

 

Kjipt hvis Vieira velger å gå til Shitty..av flere grunner. Og jeg er ikke sikker på han får spille noe mer der enn i f.eks. Arsenal utover sesongen.

Nå får vi se hva som skjer, men min spådom har vært at han vender hjem til en klubb i Frankrike hvor det kanskje er enklere å tilrive seg en fast plass på laget. På en annen side har han en solid lønn og ønsker vel neppe å gå ned så veldig mye.

Syns heller ikke Wenger har noe å tape på å låne Paddy noen måneder. Funker det ikke så funker det ikke, men ser han heller ikle seg Arsenal-drakta igjen enn å signere for en annen Premier League-klubb.

 

 

Angående spisser..

Pandev er god, men har vel allerede blitt Inter-spiller? Han er visst ikke så enkel ha med å gjøre heller.

Totti var god for en del år tilbake, men nå er han gæmmel og har nykker så det holder og legger garantert opp i Roma. Tror ikke han ville blitt en suksess i England nå. Nei, takk.

Huntelaar hadde vært bra, men Wenger er jo ikke interessert.

Dzeko er jo ettertraktet av mange klubber og det blir spennende å se hvor han havner. Desverre er nok prisen langt over det Arsenal er villig til å betale. Men det er lov å drømme :)

Link to comment
Share on other sites

Tror han kan gå til City jeg. Da går han vertfall ikke til en rival. Derimot går han til en av de største rivalene til vår største rival. Så noe positivt er det jo i det.

 

I mine øyne har Shitty blitt vår rival det siste halvåret..hehe. Og jeg liker IKKE tanken at vi møter dem med Vieira på laget.

En ting er å spille mot han når vi møter Juventus/Inter, men å se han i et annet engelsk lag vil forbli merkelig og bare trist.

Link to comment
Share on other sites

Går han til City eller ett annet lag i Premier Leauge som ikke heter Arsenal, kommer han til å miste legendestatusen sin. Så enkelt er det. Han får velge mellom å bli i Inter, komme til Arsenal, eller dra til en fransk klubb.

 

Ved å spille for en av våre motstandere, kan han risikere å bli en direkte årsak til at ikke Arsenal vinner ligaen. Og slikt glemmer ikke fansen så lett.

Link to comment
Share on other sites

Går han til City eller ett annet lag i Premier Leauge som ikke heter Arsenal, kommer han til å miste legendestatusen sin. Så enkelt er det. Han får velge mellom å bli i Inter, komme til Arsenal, eller dra til en fransk klubb.

 

Ved å spille for en av våre motstandere, kan han risikere å bli en direkte årsak til at ikke Arsenal vinner ligaen. Og slikt glemmer ikke fansen så lett.

 

vil ikke tro at han mister sin legendestatus i arsenal selv om han skulle signere for city. skulle arsenal være interessert i å hente han, og han velger city i stedet, vil ikke det være populært blant fansen. men han tenker nok kun på å finne seg en klubb der han får spille, som gjør at han blir med landslagstroppen til sør afrika. ser selvsagt at han signerer for arsenal, men det vil nok føre til mindre spilletid enn det han vil få i city...

Link to comment
Share on other sites

Ryktes at Barca også vil ha Vieira nå, men han er bekymret over for lite spilletid når Keita og Yaya Toure kommer tilbake fra Afrika.

 

http://www.sport.co.uk/news/Football/32113..._confirmed.aspx

 

Edit:

Fra Sky Sports:

" Lyon have confirmed an interest in signing Patrick Vieira, but admit other clubs are keen on the Inter Milan midfielder. Manchester City and Barcelona are rumoured to be leading the chase for the former Arsenal captain."

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

En hel gjeng med storklubber er ute etter Vieira, synd at arsenal ikke er intereserte!

Vieira kunne lært Diaby, Song og Denilson en ting eller to. Får håpe han går til en ikke engelsk klubb.

Link to comment
Share on other sites

Dette tror jeg kan bli vår første signering i år: Adam Matthews fra Cardiff. 17 år gammel waliser, med 14 kamper fra start for Cardiff. United og Arsenal jakter den talentfulle stopperen. Ser dere noen likhetstrekk med overgangen til Ramsey <_< ?

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5832615,00.html

Link to comment
Share on other sites

Ingen stor overraskelse at en ny unggutt blir linket <_<

Får håpe han ser på oss som den mest interessante klubben. Det er jo bare å se hvilken fremgang Ramsey har fått etter å ha kommet til oss, så det vil nok helt sikkert tale til vår fordel :P

Link to comment
Share on other sites

Går han til City eller ett annet lag i Premier Leauge som ikke heter Arsenal, kommer han til å miste legendestatusen sin. Så enkelt er det. Han får velge mellom å bli i Inter, komme til Arsenal, eller dra til en fransk klubb.

 

Ved å spille for en av våre motstandere, kan han risikere å bli en direkte årsak til at ikke Arsenal vinner ligaen. Og slikt glemmer ikke fansen så lett.

 

Det må du gjerne meine, men skal ein være konsekvent har da heller ikkje Michael Thomas nokon status som Arsenal-legende.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 5 2010, 11:22 PM) 184698[/snapback]

http://goonertalk.com/2010/01/05/slovak-ke...-arsenal-trial/

 

Vet ikke helt hva jeg skal si om det her, var tydeligvis "understudien" til Fabianski så kanskje han kommer for å ta over som andrekeeper når Fabianski endelig får sjansen på førstelaget ovenfor Almunia? ;)

 

Det var da måte på hvor mange keepere vi skal ha da, og jeg som egentlig bare vil kvitte meg med en, slovaken inn og Almunia "kjegle imitatoren" ut.

 

JA TAKK

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 5 2010, 11:22 PM) 184698[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://goonertalk.com/2010/01/05/slovak-ke...-arsenal-trial/

 

Vet ikke helt hva jeg skal si om det her, var tydeligvis "understudien" til Fabianski så kanskje han kommer for å ta over som andrekeeper når Fabianski endelig får sjansen på førstelaget ovenfor Almunia? ;)

Det var da måte på hvor mange keepere vi skal ha da, og jeg som egentlig bare vil kvitte meg med en, slovaken inn og Almunia "kjegle imitatoren" ut.

 

JA TAKK

 

Tenkte meg dette var gode nyheter for Ben Elfen's ører ;)

 

Personlig så syntes jeg Almunia virker som en "god person" på mange måter som Senderos, men akkurat som Senderos så er han ikke god nok for Arsenal F.C.

 

Almunia ut - slovak inn, Fabianski som førstekeeper. Det er mitt håp for nyåret B)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 5 2010, 11:35 PM) 184705[/snapback]

Tenkte meg dette var gode nyheter for Ben Elfen's ører B)

 

Personlig så syntes jeg Almunia virker som en "god person" på mange måter som Senderos, men akkurat som Senderos så er han ikke god nok for Arsenal F.C.

 

Almunia ut - slovak inn, Fabianski som førstekeeper. Det er mitt håp for nyåret ;)

Mitt også. Og Mannone på lån. Lykkes han ikke på lån denne gangen heller kan han finne seg en ny arbeidgiver neste sommer.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det må du gjerne meine, men skal ein være konsekvent har da heller ikkje Michael Thomas nokon status som Arsenal-legende.

 

Det kan man selvfølgelig mene. Men den gangen var jo også overgangssystemet annerledes. Det var mye mer vanlig med overganger mellom rivaler, samt at spillerne ikke hadde så mye de skulle ha sagt den gangen.

 

Du kan jo selv se for deg Vieira f. eks score ett mål på Emirates, og at det målet medfører at Arsenal ikke vinner ligaen. Det tror jeg vil være tungt å svelge for de fleste Goonere verden over.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...