Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Hadde vi fortsatt hatt Rvp, Nasri og Fabregas... Damn. Fyfaen for en spiller Rvp er:/

 

Nasri hadde nok måtte finne seg i å sitte på benken i dagens lag (skadefritt vell å merke), om vi fortsatt hadde Fabregas og RvP i tillegg.

Arteta - Wilshere/Diaby

Walcott - Fabregas - Cazorla

RvP

Link to comment
Share on other sites

 

Nasri hadde nok måtte finne seg i å sitte på benken i dagens lag (skadefritt vell å merke), om vi fortsatt hadde Fabregas og RvP i tillegg.

Arteta - Wilshere/Diaby

Walcott - Fabregas - Cazorla

RvP

 

 

 

Huff, ikke bring sånne minner opp igjen, herregud for noen spillere vi har mista.... Fabregas og RVP kunne jo være et helt angrep alene! <_<

Link to comment
Share on other sites

 

Nasri hadde nok måtte finne seg i å sitte på benken i dagens lag (skadefritt vell å merke), om vi fortsatt hadde Fabregas og RvP i tillegg.

Arteta - Wilshere/Diaby

Walcott - Fabregas - Cazorla

RvP

 

 

Song - Wilshere/Arteta

Walcott - Fabregas - Cazorla

v. Persie

Hos oss er det også mulig at Nasri ikke ville tatt skritt bakover og bygd videre på den meget gode formen han viste høsten 2010, men det vites selvfølgelig ikke. Alt vi kan ser er at vi har solgt unna drøssvis med klassespillere.

Link to comment
Share on other sites

United har en klar plan offensivt i forhold til hva vi har for tiden. Klare ballfordelere i midten med Cleverly og Rooney, hurtige og innleggssterke kanter i Valencia og Young og van Persie på topp. Når de har ballen under kontroll er det kjapt ut på kant, fylle på med folk i boksen og så slå innlegg. Vinner de ikke den første duellen vinner de i alle fall den andre. Er farlig hver bidige gang i forhold til det omstendelige angrepsspillet vi bedriver å surre med.

Link to comment
Share on other sites

United har klassespillere som Rooney, van Persie og Valencia i laget. Samt at de har en Young som tidvis kan være veldig god, pluss backups som Hernandez og Welbeck. Attpåtil har de til og med en Nani i bakhånd som har blitt fryst ut.

 

Vi har en spiller som jeg syntes matcher deres kvalitet fremover på kantene og på topp. Det er Walcott som holder et litt høyere nivå enn Young.

 

Det som dog er skremmende med United er at de først nå begynner å nærme seg skikkelig matchform. Vi er ikke engang i nærheten..

Link to comment
Share on other sites

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20831217

 

Fergie vil ha lang utestengelse fra FA, og gir dommeren masse kritikk for slett innsats. Mener at RvP kunne brukket nakken til og med! Så kampen og syns ikke det var så dramatisk. Klønete, men herlighet da Ferguson... Dommeren gjorde for øvrig en god kamp.

Link to comment
Share on other sites

Robin van Pussy er helt klart på sin plass her. Fyren slåss som ei kjerring og løper som ei kjerring. Noe som igjen gjør at ordet "cunt" passer utmerket.

 

Herlig å se Williams måke den ballen i hodet på vår ekskaptein. Hvorvidt han kunne ha brukket nakken er vel muligens mulig, men den sjansen er nok ytterest liten. Tipper den er omtrent like stor som sjansen for å brekke/skade nakken ved en eventuel albue. Noe van Persie har slengt rundt støtt og stadig.

 

Fergie er forresten temmelig latterlig. Må bare si det.

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=18BFg2WXKOI

 

Takk Fergie for en god latter!

 

Forøvrig burde vel egentlig den gammel tåpen få et par kamper på sidelinja etter å ha kritisert dommeren? Det er jo bare prikken over i-en i så fall.

 

az3j01caaeels0jpglarge.jpg

 

Den siste paragrafen der i bioen. Herregud! Legend! :D

Link to comment
Share on other sites

Robin van Pussy er helt klart på sin plass her. Fyren slåss som ei kjerring og løper som ei kjerring. Noe som igjen gjør at ordet "cunt" passer utmerket.

 

Herlig å se Williams måke den ballen i hodet på vår ekskaptein. Hvorvidt han kunne ha brukket nakken er vel muligens mulig, men den sjansen er nok ytterest liten. Tipper den er omtrent like stor som sjansen for å brekke/skade nakken ved en eventuel albue. Noe van Persie har slengt rundt støtt og stadig.

 

Fergie er forresten temmelig latterlig. Må bare si det.

 

Synes egentlig det er trist å lese at noen gleder seg over slikt, selv om man skulle være aldri så skuffet. Og når noen pælmer den kula på så kort hold, så ja det kan oppstå alvorlige skader.

Regner med at du da også gledet deg over Ryan Shawcross tackling en tid tilbake også. Der noen faktisk ble skadet.

Link to comment
Share on other sites

 

Synes egentlig det er trist å lese at noen gleder seg over slikt, selv om man skulle være aldri så skuffet. Og når noen pælmer den kula på så kort hold, så ja det kan oppstå alvorlige skader.

Regner med at du da også gledet deg over Ryan Shawcross tackling en tid tilbake også. Der noen faktisk ble skadet.

 

Godt gjort å sammenligne Shawcross sin takling med dette. Rett og slett bravo *klapper*.

 

 

Originally Posted by sun_tzu viewpost.gif

ok you evidently cant do the math yourself...

 

let me help

 

breaking it down to it most simple form which lets face it is probably above you anyway bit hopefully you can find an adult who can help

 

a ball weighs around 430g http://footballs.fifa.com/Football-Tests/Weight

 

The strongest shots measured are just over 100mph ... even though williams would not have been close tp that speed lets assume he was just to show what a twunt (fyi its a cross between twat and cunt) you are (though in truth it was probably less than half that)

 

so again keeping it simple for you http://www.bigsoccer.com/community/t...r-ball.216697/

 

momentum = mass X velocity so this will again help you http://www.calctool.org/CALC/phys/newtonian/momentum

 

but 19 kg m s is pretty much the maximum force that would have been in the ball

 

the ball woul then have lost force due to air friction but most importantly when that force was transferred to rvp it would not have been a perfect collision

 

this again comes back to martial arts basics... a one inch punch is only effective due to the fact it is retracted so quick and the force is transferred instantly... a football deforms to the thing it hits and accentuates the transfer of energy therefore reducing the force...

 

again simple physics

 

momentum = kg m/s

 

so if the s is increased the impact is reduced

 

also as the ball deforms the area is increased and force = preassure x area so the force is also reduced

 

but even it it was a perfect impact in a vacuum we are looking at 19kg/ms or around 195 newtons

 

but its not a perfect impact - lets say it takes 0.1 of a second for the ball to hit rvp and rebound (still assuming the 100mph figure which quite frankly is way more than it was and it bounced off rvp at for argument sake 10mph)

 

so the change in momentum would be 19.2-1.92 kgm/ s =17.8kgm/s (gravity = 9.81m/s so that is the same as around 175 newtons)

 

if we than atke into account the deforming of the ball and the impact lasting around .1 of a second we have an impulse force of around 17.5 newtons

 

http://www.physicsclassroom.com/revi...um/momans4.cfm (even you can follow this i assume)

 

as this points out a force of around 3000 newtons has a 25% chance of cracking a rib

 

http://www.livescience.com/6040-brut...ans-punch.html

 

so was rvp in danger of being killed...

 

no

 

hth

Link to comment
Share on other sites

Herregud, som spiller så må man regne med å bli truffet hardt av en ball i ny og ned.

Denne saken er så hauset opp for ingen grunn.

Blir mange slike saker hvis man skal klage på det der.

Stakkars alle målvakter som blir overrasket over et hardt skudd som kommer uventet, eller spillere som blokkerer et skudd, aldri noe garantier for at dem ikke treffer et farlig sted.

Spiller man fotball må man vite risikoen for å bli truffet. tåler man ikke det kan man legge opp.

Link to comment
Share on other sites

Robin van Pussy er helt klart på sin plass her. Fyren slåss som ei kjerring og løper som ei kjerring. Noe som igjen gjør at ordet "cunt" passer utmerket.

 

Herlig å se Williams måke den ballen i hodet på vår ekskaptein. Hvorvidt han kunne ha brukket nakken er vel muligens mulig, men den sjansen er nok ytterest liten. Tipper den er omtrent like stor som sjansen for å brekke/skade nakken ved en eventuel albue. Noe van Persie har slengt rundt støtt og stadig.

 

Fergie er forresten temmelig latterlig. Må bare si det.

 

Synes egentlig det er trist å lese at noen gleder seg over slikt, selv om man skulle være aldri så skuffet. Og når noen pælmer den kula på så kort hold, så ja det kan oppstå alvorlige skader.

Regner med at du da også gledet deg over Ryan Shawcross tackling en tid tilbake også. Der noen faktisk ble skadet.

He he, fin den Stefan :)

 

Jeg synes det er utrolig at noen gidder å hisse seg opp over at noen gleder seg over at fitta ble truffet av en ball.

 

God jul til alle goonere!

 

Jeg tror på ingen måte at Williams prøvde å skade RvP. Jeg ser ingen grunn til å sammenligne dette tilfelle med grisetaklingen til Shawcross.

Jeg har ingen problem med noen av de skjelsordene som måtte bli sendt i retning av RvP her på forumet.

 

Jeg synes også at Fergies uttalelser er latterlige, og burde blitt straffet, men jeg må dessverre kategorisere visse uttalelser her i denne tråden på samme måte.

Det å glede seg over en situasjon, uansett hvor lite planlagt den er, som potensielt kunne skade en person finner jeg skuffende fra mine med-goonere. Uansett hvor mye jeg misliker andre personer så klarer jeg ikke å finne noen glede i at andre blir skadet eller at de kommer i situasjoner der de potensielt kan få en alvorlig skade.

 

Beklager å si det men jeg får ikke noen god julestemning eller supporterglede av å lese slike kommentarer.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg tror på ingen måte at Williams prøvde å skade RvP. Jeg ser ingen grunn til å sammenligne dette tilfelle med grisetaklingen til Shawcross.

Jeg har ingen problem med noen av de skjelsordene som måtte bli sendt i retning av RvP her på forumet.

 

Jeg synes også at Fergies uttalelser er latterlige, og burde blitt straffet, men jeg må dessverre kategorisere visse uttalelser her i denne tråden på samme måte.

Det å glede seg over en situasjon, uansett hvor lite planlagt den er, som potensielt kunne skade en person finner jeg skuffende fra mine med-goonere. Uansett hvor mye jeg misliker andre personer så klarer jeg ikke å finne noen glede i at andre blir skadet eller at de kommer i situasjoner der de potensielt kan få en alvorlig skade.

 

Beklager å si det men jeg får ikke noen god julestemning eller supporterglede av å lese slike kommentarer.

 

Men leste du ikke quoten til Stefan? Det er jo blitt regnet på!

 

so was rvp in danger of being killed...

 

no

 

Ønsker ikke den forræderen noe godt her i livet, og når Fergie presterer å si at han kunne ha blitt drept og regelrett tar helt av, så er jo hele situasjonen latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...