Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

Ferguson Association kommer ikke til å gjøre en dritt. Webb kommer vel til å si at han så situasjonen, men at han mener Persie ikke gjorde noe galt, slik som når Balotelli grisetaklet Song. Persie oppførte seg som en dritt gjennom hele kampen, det var tydelig at Newcastle fansen klarte å provosere han med "She said no Robin" sangen.

Surprise! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3488693.ece

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

"Bakgrunnen for at FA ikke har valgt å forfølge saken, er at dommer Howard Webb nå har sett situasjonen på video, og mener den ikke kvalifiserte til rødt kort."

At Howard Webb skal bestemme om United skal straffes eller ikke er en vits, sett sammen et team som kan gjøre dette..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå om dagen blir han ikke lenger skadet i landslagspausen engang, hva er det som skjer? Altfor svakt av Andorra og Romania.

 

Se Tusmos medisinkokebok:

 

5. ALDRI ønsk at en spiller blir skadet. Dette merke åndene selv om du bare tenker det. Den spilleren du ønsker skal bli skadet blir som oftetst bedre, og det virker som om arsenalspillernes skadeopphold varer lengre etter slik dårlig medisin.

 

Selv klarte jeg å snu kampen for Manchester City i dag. Skrudde over på stillingen 1-0 til WBA.. Bare å beklage!

 

1. Aldri titt innom en fotballkamp til et annet lag for å fryde deg over at de sliter! Dette merker åndene, og vil da at du skal få deg en på trynet. Følg heller med på oppdateringer på nettet.

Link to comment
Share on other sites

Misliker fyren, men for hver dag og kamp som vi spiller så er salget av van Persie og intet kjøp av erstatter hardere og hardere å takle. Ikke faen om vi hadde ligget 10 poeng bak Chelsea med van Persie eller en annen klassespiss i laget..

Link to comment
Share on other sites

Salget avP til United og salget av Song til Barca fremstår dummere for hver dag som går. Jeg er ikke overrasket dessverre og neste sommer forsvinner minst to til. Alle ser jo at laget svekkes fra år til år og at tittelambisjonene eksisterer på papiret, men ikke i den virkelige verden. Jeg forstår ønskene til vP og Song om å forlate Arsenal, jeg forstår ikke klubben som ikke innser at dette er et hån mot supportere og de andre spillerne i klubben. Hvorfor være lojal når klubben svikter spillerne gang på gang?

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg går mot strømmen nå, men jeg unner faktisk van Persie suksessen i Manchester United. Ikke hans feil at Wenger & co over flere år har vist mangler på ambisjoner - og da ser jeg det som naturlig at Premier Leagues beste spiller ønsker seg nye utfordringer og en klubb som kan fylle opp hans ambisjoner.

Link to comment
Share on other sites

Ikke mye å le av dette. Fortsatt en helt forferdelig avgjørelse å selge Van Persie, selv om det var en vanvittig overgangssum. Dessverre er det bare kroner og øre som betyr noe i dagens Arsenal.

 

Slik han har spilt kan vi med rette føle oss snytt økonomisk også.

Link to comment
Share on other sites

 

Let`s all laugh at Arsenals decision to sell RvP to United

 

Amen brother!

 

Slik jeg ser det innen spillerkjøp/salg så er salget av Manchester United Wenger sin største blemme noensinne. Til og med kjøpet av Park stråler til sammenligning.

 

Ellers kan man si mye forskjellig om van Persie som person, men herregud for en spiller han er. Ypperste verdensklasse..

Link to comment
Share on other sites

Goal.com med "eksklusive detaljer" om overgangen i sommer. Normalt sett bryr jeg meg ikke så mye om det Goal.com skriver, men når troverdige twitrere som @DarrenArsenal1 sier dette er "spot on" er det verdt å lese.

 

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/11/02/3494876/revealed-van-persie-told-wenger-which-players-to-sign-for

 

I korte trekk:

  • Van Persie ville ha et ord med i laget når det skulle hentes nye spillere.
  • Han ville ikke ha Steve Bruce som ny assistent, men heller en ny utenfra.
  • Det ble en "opphetet diskusjon" og forholdet mellom Wenger og RVP brøt sammen.
  • Da RVP kom med sin "oppdatering til fansen" var det ingen vei tilbake.
  • RVP trakk seg fra asia-turen for å streike seg til overgang.
  • Arsenal satt en pris på 10 millioner pund for ikke-engelske klubber, men kun Juventus var interessert.
  • City var kun villig til å betale 15 millioner pund i overgangssum, men RVP var innstilt på å kun signere for United.
  • Som ryktet tidligere: RVP var i ferd med å ombestemme seg da Cazorla kom og Sahin var nær ved å signere, men det var ingen vei tilbake for Wenger.
  • Den opprinnelige avtalte overgangsummen var 22 millioner pund, men Wenger ville ha 2 millioner ekstra for å frustrere United.

På en måte er det kjipt at det gikk som det gikk, men det er også litt befriende at Arsenal og Wenger står på prinsippene sine selv når den største stjernen begynner å få litt vel store divanykker. Tror uansett Van Persies karriere i Manchester blir særdeles kortvarig hvis han forsøker seg på noe lignende med Alex Ferguson.

Link to comment
Share on other sites

Fin oppsummering. Det meste virker sannsynlig og jeg må si det gjør salget letter å leve med. Jeg likte spesielt det siste punktet. :D

 

Med det var vel 15 millioner pund som var prisen for ikke-engelske klubber - et kutt på 10 mill fra de opprinnelige 25.

Link to comment
Share on other sites

Goal.com med "eksklusive detaljer" om overgangen i sommer. Normalt sett bryr jeg meg ikke så mye om det Goal.com skriver, men når troverdige twitrere som @DarrenArsenal1 sier dette er "spot on" er det verdt å lese.

 

http://www.goal.com/...ers-to-sign-for

 

I korte trekk:

  • Van Persie ville ha et ord med i laget når det skulle hentes nye spillere.
  • Han ville ikke ha Steve Bruce som ny assistent, men heller en ny utenfra.
  • Det ble en "opphetet diskusjon" og forholdet mellom Wenger og RVP brøt sammen.
  • Da RVP kom med sin "oppdatering til fansen" var det ingen vei tilbake.
  • RVP trakk seg fra asia-turen for å streike seg til overgang.
  • Arsenal satt en pris på 10 millioner pund for ikke-engelske klubber, men kun Juventus var interessert.
  • City var kun villig til å betale 15 millioner pund i overgangssum, men RVP var innstilt på å kun signere for United.
  • Som ryktet tidligere: RVP var i ferd med å ombestemme seg da Cazorla kom og Sahin var nær ved å signere, men det var ingen vei tilbake for Wenger.
  • Den opprinnelige avtalte overgangsummen var 22 millioner pund, men Wenger ville ha 2 millioner ekstra for å frustrere United.

På en måte er det kjipt at det gikk som det gikk, men det er også litt befriende at Arsenal og Wenger står på prinsippene sine selv når den største stjernen begynner å få litt vel store divanykker. Tror uansett Van Persies karriere i Manchester blir særdeles kortvarig hvis han forsøker seg på noe lignende med Alex Ferguson.

 

Helt enig med Vp. Jeg ville heller ikke ha Steve Bruce som assistent, ansettelsen av Steve Bould derimot har jeg ingen ting i mot.

 

VP er en sutrefitte. Håper han blir taklet herfra til helvete i morgen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvorvidt han har rett eller ikke i slike krav er såklart irrelevant da han ikke har noe som helst med å henge seg opp i slike avgjørelser. Heldigvis ga ikke klubben etter. Det bør vi til tross for at det var fælt at RvP dro være veldig fornøyd med.

Der er jeg helt uenig med deg Zaldor. Hvis ikke de viktigste arbeidstakere skal kunne ha mulighet til å påvirke sin arbeidsplass så har man tapt. Det må være enighet i hele linjen for å prestere godt. Er det uenighet og ikke mulighet for å påvirke sine sjefer så er det ingen sjanse i verden for at gruppen presterer. Når samtlige kapteiner har forsvunnet de siste årene så tyder det på at det er stor uenighet mellom de ledende spillerne i gruppen og ledelsen. Det er faktisk vanlig at kaptein og de tyngste i gruppen blir tatt med i beslutningen om å hente nye spillere. Det handler om harmoni og trygghet i gruppen. Man kan være så god man bare vil, men føler man seg ikke verdsatt eller trygg så faller kvaliteten med en gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...