Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Ok. Var ikke meninga å være trassig. Jeg forstod rett og slett ikke hvilket lag han støttet.

 

BE

 

Med en gang trodde jeg at jeg hadde skrevet "andrelags supporter" og at du kanskje tullet med at det virket som om det var noe slikt. Du er jo kjent for å være litt sarkastisk og pirkete innimellom. ;)

Link to comment
Share on other sites

110 % enig i piscator og Kim.

 

Hvordan noen kan være uenige i at han har dolket supporterne, klubben og Wenger kraftig i ryggen ved å gå til United, er for meg en gåte..

Men man skal ha lov til å ha forskjellige meninger.

 

Forøvrig godt poeng angående det med et par trofeer vs legendestatus. Han vil aldri bli legende i United og jeg håper samtlige goonere buer alt de bare

makter når den dritten tusler utpå Emirates til søndag. Slik at han, om ikke det var klart fra før av, vet hva supporterne som tidligere elsket han, nå

føler. Forhåpentligvis vil han muligens få en dårlig følelse, men det er vell tvilsomt. Alt som betyr noe er egen suksess. Forbanna drittsekk.

Link to comment
Share on other sites

Stor spiller som klubben dummet seg ut med å selge til vår største rival. Forstår vP og kan ikke annet enn gratulere ham med PL tittelen og toppscorertittel i sin første sesong hos en ambisiøs klubb. Selv får vi gjette på hvem som forsvinner til sommeren. Det er mer spennende enn å gjette hvem som kommer inn dessverre...

Link to comment
Share on other sites

bra artikkel som naturligvis peker på de viktigste sykdomstegnene i Arsenal, men van Persie fortjener likevel ingen respekt. Det er mye som kan forklares men likevel ikke forsvares her i verden. Men artikkelens hovedpoeng står ved lag; ansvaret for at dette har skjedd (at stjernene har forlatt det synkende skipet) ligger først og fremst hos Arsenal-ledelsen, som har latt klubben drive ut i et ingenmannsland, på det mest naive vis.

Link to comment
Share on other sites

Robin van Persie har tilbragt nesten hele sin karriere i Arsenal. Så tok han et personlig valg, et valg klubben aksepterte. Et lett forsståelig valg spør du meg. Mer er det ikke med dette.

Jeg takker PvP for jobben i Arsenal, no more - no less. At klubben med dette har definert seg selv som rivaler til Everton/Spurs og ikke United er ikke RvP sin feil, og i så måte er det heller ikke lenger store forskjellen på å gå til Juventus eller United. I kjent stil tok vi pengene og løftet på stjerten. Vi, ikke RvP. Jeg kan ikke få meg til å kritisere spillere som i tur og orden konkluderer med det samme som jeg selv har gjort for evigheter siden og tar konsekvensen av det.

Link to comment
Share on other sites

Robin van Persie har tilbragt nesten hele sin karriere i Arsenal. Så tok han et personlig valg, et valg klubben aksepterte. Et lett forsståelig valg spør du meg. Mer er det ikke med dette.

Jeg takker PvP for jobben i Arsenal, no more - no less. At klubben med dette har definert seg selv som rivaler til Everton/Spurs og ikke United er ikke RvP sin feil, og i så måte er det heller ikke lenger store forskjellen på å gå til Juventus eller United. I kjent stil tok vi pengene og løftet på stjerten. Vi, ikke RvP. Jeg kan ikke få meg til å kritisere spillere som i tur og orden konkluderer med det samme som jeg selv har gjort for evigheter siden og tar konsekvensen av det.

 

men jeg hadde ALDRI gjort dette valget, derfor kritiserer jeg det også. Og en ting er å forlate et synkende skip, men det er ikke likegyldig HVOR man går. Som sagt aksepterer jeg at van Persie dro, og som jeg har skrevet opptil flere ganger er det Arsenal som har hovedansvaret her, men vil aldri tilgi at han gikk til ManU. Og selv om alt dette kan FORSTÅS rasjonelt sett, glemmer man FULLSTENDIG at den viktigste komponenten i fotball handler om følelser. Hvorfor stiller millioner av mennesker opp på kamp etter kamp? Hvorfor er fotball en milliardindustri? Jo, fordi dette er noe som engasjerer, og fordi det betyr MYE for folk. Og det er de samme folkene som betaler de skyhøye lønningene til disse bortskjemte fotballspillerne. Da synes jeg at det bør være et minimumskrav at de viser dem som betaler lønnen deres et MINSTE snev av respekt. Hvor er anstendigheten og perspektivet blitt av oppi det hele?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner forsåvidt at du tulla og alt det der, men det har vært så mye piss med "håper han brekker foten, blir skada for livstid" osv! At jeg er lut lei sånn piss.

Link to comment
Share on other sites

 

men jeg hadde ALDRI gjort dette valget, derfor kritiserer jeg det også. Og en ting er å forlate et synkende skip, men det er ikke likegyldig HVOR man går. Som sagt aksepterer jeg at van Persie dro, og som jeg har skrevet opptil flere ganger er det Arsenal som har hovedansvaret her, men vil aldri tilgi at han gikk til ManU. Og selv om alt dette kan FORSTÅS rasjonelt sett, glemmer man FULLSTENDIG at den viktigste komponenten i fotball handler om følelser. Hvorfor stiller millioner av mennesker opp på kamp etter kamp? Hvorfor er fotball en milliardindustri? Jo, fordi dette er noe som engasjerer, og fordi det betyr MYE for folk. Og det er de samme folkene som betaler de skyhøye lønningene til disse bortskjemte fotballspillerne. Da synes jeg at det bør være et minimumskrav at de viser dem som betaler lønnen deres et MINSTE snev av respekt. Hvor er anstendigheten og perspektivet blitt av oppi det hele?

 

Problemet med dette er at du definerer United som en rival. Vel, er de det? Det er mitt spørsmål. I følge ledelsen i Arsenal er de det ikke. Noe annet er ikke mulig (for meg) å tolke ut fra deres faktiske handlinger.

Vel, hvis klubben ikke (i annet enn festtaler) gjør det. Hvordan kan vi kreve det av RvP. Jeg synes det smaker av litt dobbelmoral, men det er nå slik det ser ut i min "halvtomme verden".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...