Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

Problemet med dette er at du definerer United som en rival. Vel, er de det? Det er mitt spørsmål. I følge ledelsen i Arsenal er de det ikke. Noe annet er ikke mulig (for meg) å tolke ut fra deres faktiske handlinger.

Vel, hvis klubben ikke (i annet enn festtaler) gjør det. Hvordan kan vi kreve det av RvP. Jeg synes det smaker av litt dobbelmoral, men det er nå slik det ser ut i min "halvtomme verden".

 

dobbeltmoral fra hvem? Det kan jo hende at Arsenal-ledelsen ser det slik du antyder. I så fall var jo salget og Arsenal-ledelsens atferd helt konsistente. Men sett fra VÅRT ståsted så kan de ikke herske noen tvil om at vi mener, både ut fra historikk og potensiale, at Arsenal bør være en ledende klubb i England, og at de andre ledende klubbene vil være å definere som våre rivaler. Det er skuffende dersom klubben senker ambisjonene, men det forandrer ikke hva vi mener BØR være tilfelle. Jeg forstår som sagt på et rasjonelt grunnlag at RvP foralter klubben hvis han mener klubbledelsen ikke svarer til hans ambisjoner, men jeg vil aldri forstå at han gikk til ManU. Jeg står fast på at det vitner om en total mangel på respekt for oss som har betalt lønna hans de siste åtte årene, og det vitner om en totalt manglende forståelse for Arsenals posisjon som klubb.

 

Når en toppspiller forlater en klubb kan det sammenliknes med oppbrudd av et kjærlighetsforhold, ja fotball handler først og fremst om kjærlighet vil jeg påstå. Helt greit å slå opp når begge er enige om det, men det er slett ikke likegyldig hvor man forsøker å gjøre sine hoser grønne ved neste korsvei. Når en stor spiller forlater en "liten" klubb uten særlig utsikter til å kjempe om trofeene, og opphavsklubben tjener store penger på salget, tror jeg fansen forsoner seg med det. Dette er en forståelig handling som begge parter på sett og vis tjener på. Men ut fra Arsenals historikk og potensiale kan og bør vi ikke sammenlikne oss med en slik situasjon. En god handel er en handel der begge parter er fornøyd. I nesten alle salgene Arsenal har gjort de senere årene har Arsenal endt opp som en tapende part. Særlig gjelder det salget av RvP. At Arsenal-ledelsen kanskje ser dette annerledes forandrer ikke på det faktumet. De pengene Arsenal har tjent på disse salgene er omtrent det samme som å pisse i buksa for å holde seg varm.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Jeg ville normalt sett vært enig i dine betraktninger piscator. Normalt sett, men som RvP har jeg gjort meg opp en mening, og min vrede rettes mot besluttningstagerene i Arsenal. Ikke mot RvP som person. RvP mente at Arsenal og United i realiteten ikke var rivaler. Arsenal var enige og skrev under på avtalen. Så, hvem skal vi ta? Mannen eller ballen? RvP kan vel neppe lastes for at vi mener klubben ikke lever opp til sitt naturlige potensiale? Vi er vel strengt tatt langt på vei enige i RvP sine vurderinger. Den store forskjellen på oss er at vi sitter i sofaen, mens for han er dette veldig reelt og klokka tikket.

 

Glitrende tekstemaskin, Stefan :D .

Link to comment
Share on other sites

Når en toppspiller forlater en klubb kan det sammenliknes med oppbrudd av et kjærlighetsforhold, ja fotball handler først og fremst om kjærlighet vil jeg påstå. Helt greit å slå opp når begge er enige om det

 

Vel, av og til blir man dumpa. Da er det beste å komme seg videre. Leve vel. Ikke forbli i en forsmådd og såret tilstand. Stefan Bs video er strålende i så måte! Herlig! :D

Link to comment
Share on other sites

Vel, av og til blir man dumpa. Da er det beste å komme seg videre. Leve vel. Ikke forbli i en forsmådd og såret tilstand.

 

man må komme seg videre, og tiden leger alle sår. Men det betyr ikke at man nødvendigvis tilgir eller mener dumpingen var særlig respektfull. Og i RvPs tilfelle er det uansett alt for ferskt... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke verdt en tanke han Evra. Makan til møkkafyr skal man vel lete lenge etter. Kommer så mye rart ut av den kjeften at det blir vanskelig å ta han seriøst. Skulle ikke forundre meg om han løy i suarez komedien heller.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Er vel ytterst sjeldent straffe når Young er involvert. Den mannen detter så lett at det er latterlig. Vi ser nok noen forsøk på det til lørdag også

Ashley Youngggggggggggg. Oops, sorry, finger slipped over on the keyboard there.

 

tweet from Amy Lawrence

Link to comment
Share on other sites

Det er så vanvittig mange at jeg ikke klarer å holde tellingen. For en ufyselig liten dritt han er. Er faen meg det eneste han er i stand til også.

 

Skal også sies at samtlige United supportere jeg vet om hater fyren.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke huske at han filmet så mye når han spilte for Villa. Problemet er at dommerne fortsetter og fortsetter å dømme straffe. Helt utrolig.

Han var veldig ivrig i Villa også, men han har klart tatt et steg videre i United.

Link to comment
Share on other sites

Han var veldig ivrig i Villa også, men han har klart tatt et steg videre i United.

 

Det er naturlig at når man er veldig god til noe, så vil man utvikle seg videre sammen med de aller beste i verden. Young var en kjempelovende diver i Villa, men han skjønte at hvis han ikke skulle bli glemt etter endt karriere, så måtte han bli en bedre diver og samtidig utvikle sine øvrige ufyselige trekk. Han kunne ikke komme til en for ham bedre klubb enn Manchester United.

 

Dæven som jeg gleder meg til å slå fans Pussy, Shrek, Young m.fl til helgen. Men først skal vi slå Dortmundt (som jeg faktisk liker).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Manchester United @MufcIrishFans 2h

BREAKING NEWS: We have just been told by our Sources that Robin Van Persie has Handed in a Transfer Request & wants to Leave in Jan! #MUFC

Hvor troverdig dette er er selvsagt opp til debatt, men det hadde vitterlig vært artig hvis dette stemte og kødden ønsket seg vekk etter halvannet år i drittklubben der. Håper han ender opp i italiensk klubb og gjør det ræva.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...