Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

Han dro fra oss når det gikk middelmådig og er redd for å ikke få nok avkastning for å ha dratt (som tross alt sikkert var en vanskelig avgjørelse). Akkurat nå er det jo ManU som gjør det middelmådig, så jeg kan godt skjønne det hvis han vil prøve seg i ytterligere en storklubb. Forskjellen fra da han dro fra Arsenal er at ved å dra fra ManU har han ingenting å tape.

 

Jeg tipper derfor at det stemmer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Link to comment
Share on other sites

Håpløst å ikke avfeie det totalt med en gang...

Hente tilbake en spiller som dolker klubben i ryggen ved å gå til rivalen, og atpåtil vinne tittelen der. Så skal han tilbake, eldre og skadeplaget?

Nei fy f. Håper han spiller RÆVA ikveld

 

For en gang skyld. Han duden ELSKER å putte mot oss!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pga. ligacupfinalen nå til helgen så har Manchester United 11 dager til neste kamp. Hvorfor kan ikke bare Rooney med sin nye "gigalønn" be med seg hele hurven av spillere, trene, massører og psykologer på byen i Athen og bli dritings en ukes tid? Ingen som vil merke forskjellen på banen, og i tillegg vil det hjelpe på en allerede dårlig økonomi i Hellas.

Link to comment
Share on other sites

Svir nok for han det som skjer nå, det han "fryktet" skulle skje med Arsenal skjer dit han dro. Nå skal det jo sies han fikk seg tittelen han ville, noe han neppe ville fått ved å blitt her til nå. Han begynner å bli gammel og grå nå, så han gikk når han "måtte".

Link to comment
Share on other sites

Svir nok for han det som skjer nå, det han "fryktet" skulle skje med Arsenal skjer dit han dro. Nå skal det jo sies han fikk seg tittelen han ville, noe han neppe ville fått ved å blitt her til nå. Han begynner å bli gammel og grå nå, så han gikk når han "måtte".

-----

tja, kanskje. Fotball er mye psykologi. Og RvP er fortsatt en toppspiller. At han sliter nå er et uttrykk for den kollektive kollapsen ManU opplever nå. Hadde RvP vært i Arsenal hadde han helt sikkert scoret i bøtter og spann... som sagt, han fikk ligagullet han ønsket, og da er vel ingen pris for høy...? At det i den større sammenhengen vitner om mangel på perspektiv er en annen sak...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...

Fortsatt helt utrolig at vi solgte Van Cunt til manu. Jada, han hadde 1 år igjen, men for f*** sake.

 

Blir nesten kvalm.

 

Fantatisk spiller dog( Vi trodde han skulle mislykkes i manu......) . Hvis Holland skal vinne VM, så må Persie og Robben brilijere( noe de har gjort). Ellers har de ikke så mange gode spillere sånn ellers.

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt helt utrolig at vi solgte Van Cunt til manu. Jada, han hadde 1 år igjen, men for f*** sake.

 

Blir nesten kvalm.

 

Fantatisk spiller dog( Vi trodde han skulle mislykkes i manu......) . Hvis Holland skal vinne VM, så må Persie og Robben brilijere( noe de har gjort). Ellers har de ikke så mange gode spillere sånn ellers.

 

 

Det var vel ikke så mange som trodde han skulle mislykkes. Det han viste i de 18 skadefri månedene for oss er det beste jeg har sett av en Arsenalspiss noensinne.

Link to comment
Share on other sites

Det var vel ikke så mange som trodde han skulle mislykkes. Det han viste i de 18 skadefri månedene for oss er det beste jeg har sett av en Arsenalspiss noensinne.

Klart han var god de 18 månedene, men han hadde et godt stykke opp til Henry (02-05) synes nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det var vel ikke så mange som trodde han skulle mislykkes. Det han viste i de 18 skadefri månedene for oss er det beste jeg har sett av en Arsenalspiss noensinne.

 

Særdeles få som trodde han skulle floppe ja, men mtp. skadehistorikken o.l. så var det en del som forventet at han skulle falle tilbake til gamle "synder".

 

Når det gjelder de siste 18 månedene så er jeg enig med RastaPinky. Han hadde et godt stykke opp til Henry.

Link to comment
Share on other sites

van Persie er og var en klassespiss. Men han har vært for skadeutsatt, det var ikke så lang tid Arsenal tikk nytte av ham i forhold til hvor lenge han var der. Og vi har jo nå sett tilløp til det samme i ManU. Og hvis vi ser på både avslutteregenskaper og evnen til å skape noe for andre, så fremsto Henry som en mer komplett spiss, selv om van Persie i toppslag har noen ekstremferdigheter som få matcher. Og Henry leverte varene år etter år, og var mye mindre skadet enn van Persie. Og selv om det var sårt også når Henry reiste til Barca, så er det jo rått parti i forhold til integritet. Henry er kanskje historiens største spiller i Arsenal, både i rene fotballferdigheter og i form av bidrag til trofeer. Han hadde sine beste år hos oss. van Persie på sin side fikk all den oppfølgingen og støtte han trengte gjennom flere år med skadeproblemer, for så å stikke av med halen mellom beina ved første og beste anledning da han endelig nådde sitt maksimumsnivå, uten å levere noe tilbake i form av trofeer. Ytterst ynkelig spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...