Jump to content

2009.09.12 Man City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

problemet ligger i hvordan vi går inn i kampen, vi klarer ikke prestere på et jevnt nivå, i dag hadde vi tidenst dårligste førsteomgang

 

Ja, det er vel en annen måte å si det samme som jeg sa på.

 

Så ikke si arsenal reiser kjerringa bare se tilbake på de 27 kampene uten tap sist sesong

 

Da er det vel ingen kjerring å reise?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

å ikkje se feil i dagens Arsenal-lag er å ha mangel på innsikt.

eg og KAN se alt som rosenrødt og føle meg som Arsenals beste supporter, men eg ser feil i laget og er ikkje forlegen for å uttrykke dette, men eg er fullt og helt 100% Arsenalsupporter!

 

Hvilken supporter er det som ikke ser feil i sitt eget lag da?? Hvis du ikke støtter Barcelona kan du vel neppe tilhøre gruppen som ikke ser feil i eget lag..

 

Så, er så vanvittig skuffet nå, spesielt fordi jeg tror dette var en veldig viktig kamp for moralen i laget. Adebayor sin oppførsel er så jævlig at jeg nesten ikke har ord, er glad for at vi er kvitt han og ikke har sånne spillere på laget. Ønsker city-supportere lykke til ved tidspunktet han ser seg for stor for klubben, sannsynligvis til sommeren. At vi er kvitt den møkkamannen er jeg ihvertfall overlykkelig over.

 

TIl tross for at vi har en svak førsteomgang i dag synes jeg det kommer seg i annen. Slenger meg ikke på manges vanvittige hylekor som før man utd kampen var et eneste stort jubelbrus. Nå har vi tapt to kamper, to av bortekampene vi på forhånd visste kom til å bli blant de tøffeste. De som sier nå sier at vi kan glemme topp fire må kjenne sin historie. Se litt på hvordan f.eks fjorårets seriemester gjorde det mot de store lagene forrige sesong. Og for de som utbasunerte troa på gull etter everton og pourtsmouth, men som nå sier at vi er sjanseløse, skjerp dere! United tapte mot burnley borte, vi har tapt mot to store lag, dette har så vidt begynt.

 

Ikke misforstå meg, så skuffet så skuffet, og tar også høyde for noen "i-heten-kommentarer", men dette er ikke over.

Link to comment
Share on other sites

problemet ligger i hvordan vi går inn i kampen, vi klarer ikke prestere på et jevnt nivå, i dag hadde vi tidenst dårligste førsteomgang

 

Ja, det er vel en annen måte å si det samme som jeg sa på.

 

Så ikke si arsenal reiser kjerringa bare se tilbake på de 27 kampene uten tap sist sesong

 

Da er det vel ingen kjerring å reise?

 

Kanskje jeg misforstod deg på det første virket som du mente at arsenalspillerne ikke ville vinne neste kamp og dems innstilling, hver og en spiller. Jeg mente at vi som lag hvordan wenger gikk ut med formasjon og hva han har lagt vekt på var feil i denne kampen. Han gikk til kamp med en defensiv innstilling som ikke passer arsenal.

 

 

Og i fjor snakket alle om at arsenal ikke kom til klare cl eller noe og havne utenfor de 4 første plassene da viste vi bra spill med 27 kamper uten tap. Kanskje du har ment noe av det samme, men virket som du mente at spillerne ikke prøvde og ikke ville. Og det er jeg uenig i

Link to comment
Share on other sites

Dagens syndebukk er utvilsomt Clichy som er involvert i alle mål bortsett fra det første. (Så ikke hvem som tapte hodeduellen?) Jeg synes Clichy har vært meget tvilsom i helt siden august 2008. Jeg begynner desverre å frykte at Clichy ikke er god nok. Det koker for mye i hodet i avgjørende situasjoner. Han ruser inn i dueller, selger seg for lett og er for dårlig på hodet. Synes også han nesten ble fraløpt av Wright-Phillips med ball i dag.

 

Enig Parlour her! Clichy har lenge vært langt under pari. Virker som det skjedde noe etter den berømte bortekampen mot B'ham for to sesonger siden. Han gjør mye rart og viser stadig vekk at det går ei kule varmt i topplokket hans.

 

Det som er trøsten er at vi har spennende alternativer på den plassen.

Link to comment
Share on other sites

Det er ett eller annet psykisk som gjør at det ikke er nok fyr i kjelen da toget skal gå etter at de har fått en smell. Har ikke noe med enkelsspillere å gjøre, det har noe med fyrbøteren å gjøre - Wenger.

 

Når det hele begynner å bli fullstendig pinlig får de plutselig en masse energi. Hvor var noe av den energien den første timen? Thats my case, og det har gjentatt seg i årevis. Birmingham? Beaten i nr. 50? Det er klassikerene, men eksemplene er alt for mange. Vi har i alle fall tapt et par PL pokaler som følge av denne "syken".

 

Beklagligvis lider vi av den fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens syndebukk er utvilsomt Clichy som er involvert i alle mål bortsett fra det første. (Så ikke hvem som tapte hodeduellen?) Jeg synes Clichy har vært meget tvilsom i helt siden august 2008. Jeg begynner desverre å frykte at Clichy ikke er god nok. Det koker for mye i hodet i avgjørende situasjoner. Han ruser inn i dueller, selger seg for lett og er for dårlig på hodet. Synes også han nesten ble fraløpt av Wright-Phillips med ball i dag.

 

Enig Parlour her! Clichy har lenge vært langt under pari. Virker som det skjedde noe etter den berømte bortekampen mot B'ham for to sesonger siden. Han gjør mye rart og viser stadig vekk at det går ei kule varmt i topplokket hans.

 

Det som er trøsten er at vi har spennende alternativer på den plassen.

 

Jeg vet ikke om jeg syns vi har spennende alternativer på denne plassen. Visstnok er både Gibbs og Traore veldig lovende, men de er fortsatt veldig "uferdige".

 

Jeg er enig i at Clichy var vår svakeste spiller i dag.

Link to comment
Share on other sites

Vel i mine øyner så fremstår dere til tider som store idioter, og ja dette kommer sikkert å koste meg en advarsel eller 2 til, og kanskje en utestengelse, who cares!!

Har ikke så mye i mot at Almunia får kritikk, han er IKKE verdens beste keeper og vil ALDRI bli verdens beste keeper, og meg bekjent er det vel heller INGEN som har påstått noe annet, men likefult ER han den som vokter målet vårt!

Det er sikkert ikke BE's kritikk av Almunia alene som har ført han opp i det trøbbelet han ikke evner å se han setter seg selv i, men det faktum at han i uansett tråd han er å skriver i ender opp med kritikk på Almunia. Selv om trådene i utgangspunktet ikke handler om keepere eller keeper prestasjoner.

Selv om han med flere føler kritikken er velbegrunnende og saklig, men når man bruker så mye energi på kritisere noen uansett om det er tråden for det eller ALLE andre tråder, så går det over fra saklig kritikk til hetsing, når man bruker 140 innlegg på å fortelle alle hvilken dårlig keeper Almunia er. så er det ikke lengre kritikk, det er hetsing!!

TROR ikke det er en eneste en Arsenal supporter her inne eller noen annen sted forøvrig som synes vår nr 1 er best i verden. Jeg TROR alle vet at vår nr 1 ikke en gang er topp 10 i premier league, men likefult skal noen i hver eneste tråd fortelle hvor dårlig han er, saklig fremstilt og alt det derre, men grensen for hetsing er forlengst overskrevet.

 

Så er dere Arsenal supportere? Vel kanskje dere bør begynne å heie på Almunia også, han viser jo at han prøver men ikke evner bedre, det er noe annet med de som ikke gidder prøve på lagets vegne.

Tar forbehold om skrivefeil og alt det der, og bare for å ha det sagt, jeg har ingenting med BE's utestengelse å gjøre!! Tydeligvis flere som er lei av denne konstante negativiteten mot Almunia.

 

Vi nedsabler EVERTON 6-1 på bortebane, men nei vi må kritisere noen tenker dere vel, selv her brukes det energi på å kritisere Almunia

Vi nedsabler Portsmouth 4-1 og fortsetter vårt til tider fantastiske spill, men er det nok? nei vi må tråkke på vår spanske venn i denne kamptråden også.

Vi nedsabler Celtic over to kamper 5-1, men nei det er ikke bra nok det heller, vi vinner i Glasgow, og det er mange gode lag som ikke har klart det.

Vi spiller skjorta av Man UTD i store perioder av kampen, men noen uheldige episoder fører til tap, men vi spiller fantastisk fotball, ingen som bryr seg, vi tar heller Almunia.

 

Lurer på når blir dere fornøyde? å vinne 6-1 på bortebane virker tydeligvis ikke være nok.

Når de offensive spillerne våre sløser bort 17 målsjanser, så er det bare såvidt dere gidder å bruke en linje totalt, men det er jo de som taper kampene for oss, for vi har sjanser nok til å vinne alle kampene om vi bare setter 30% av sjansene våre!

 

Dere kan i likhet med resten av OSS, gå i dere selv å se hva og hvor mye som skrives negativt om Arsenal spillere her på forumet, av folk som kaller seg SUPPORTERE, slå opp i ordboken for å se hva det ordet betyr.

 

 

Takker for meg!!

 

Hei Joppe.

 

1. Du har ingen ting å frykte for å kalle meg idiot. Jeg har blitt kalt verre uten at noen har fått karantene av den grunn. Bare pass på at du ikke kritiserer HAN som man ikke har lov å kritisere.

2. Hvis noen skriver i en tråd at almunia er god og jeg er uenig så er jeg selvfølgelig i min fulle rett til å skrive det. At det da blir diskusjon rundt ham er ikke bare min skyld. Jeg har også opprettet BE keeperhjørne nettopp av den grunn at det ikke skal bli så mye diskusjoner rundt ham i alle tråder.

3. Jeg hetser ikke Almunia, jeg kritiserer han når han gjør noe dårlig og det er det vi har ett siskusjonsforum til.

4. Jeg er Arsenalsupporter og jeg heier på Almunia også. At jeg skriver på ett forum at han burde ha reddet ditt og reddet datt gjør jeg nettopp fordi det gjør meg vondt langt inn i hjerterota å se Arsenal med utrolig stolte keepertradisjoner ende opp med Almunia. Når jeg er på Emirates, noe jeg er hvert år, så heier jeg selvfølgelig på ham også, alt annet ville være rart. Har du hørt noen skrike "Come on Arsenal except Almunia?!?!. Jeg skulle ønske Almunia reddet alt, alltid, men det gjør han ikke. I dag slapp han inn 4 av 5 skudd som traff mål. 1. er keepertabbe. 2. er tagbar. 3 er utagbar, og på 4. viser han alt for tidlig hva han skal gjøre.

5. Hvor har jeg skrevet at jeg ikke er fornøyd med Everton, Portsmouth oh Celtic kampene?

6. Det du bør gjøre Joppe er å lese alt jeg skriver. Jeg har for eksempel skrevet masse positivt om folk det tydeligvis er lov å hakke på på dette forumet. Det være seg Denilson, Song osv.

 

Forøvrig er jeg enig med AnaBole, takk for deg.

 

BE

 

 

NB! Jeg er helt enig i Parlour i en ting og det er at Clichy har vært elendig i laang, laang tid. Ut med ham og inn med Silvestre i neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke gi en sulten Wilshere sjansen i denne kampen, på bekostning av Diaby...

 

Eller Eduardo. En av spillerne som IKKE skulle fullført kampen i dag var Diaby, til og med Denilson gjorde det bedre enn han i dag. Wilshere kunne iallfall fått et innhopp syntes jeg, han har jo så og si ikke fått spilletid hittil i år..

Link to comment
Share on other sites

Arsenalanalysis er min favortittblogg om Arsenal. Jeg syns de fanger opp det viktigste i deres analyse av kampen, bortsett fra at Almunia får for god karakter.

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2009/0...al-lost-to.html

 

Veldig enig selv her, og enig med deg om at Almunia fikk for høy karakter. Banens beste var Rosicky, med en van Persie (kun de siste 20 minuttene) som en god andreplass.

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke kritikken jeg...... Vi gjør ikke noen god 1.omgang, men det gjør ikke City heller. En jevn omgang, hvor begge lag sliter med å få igang spillet sitt. Høyt tempo, feilpasninger, dueller, og få målsjanser.

 

2.omgang blir et fyrverkeri fra begge lag, men marginenen avgjør. Jeg føler at dette er andre kampen på rad vi fortjener poeng, men hvor vi taper begge. Nei, synes vi gjør en bra kamp mot et sterkt City-lag.

 

Almunia burde nok klart å reddet 1-0 målet, men er det egentlig offside når innlegget blir slått? Uansett, slik kan skje........, men denne burde nok Almunia fått slått vekk uansett.

Store sjanser til begge lag, og City trakk det lengste strået? Hvordan kan det være mulig at vi på to turer til denne byen ikke får straffe, på to klare hendelser? Trodde dommeren han var på OT, eller er det slik at City også har ordnet seg gode hjemmefordeler (12-mann)?

Er ikke sikkert vi hadde fått poeng likevel om det hadde blitt straffe, men håpet kunne ha vært der. Og, Ade burde hatt rødt på sine to stemplinger, men slapp kort på begge hendelsene.......

 

Så, til den spilleren som har klart å vise seg som en større drittsekk enn A.Cole (hvem kunne tro at noen skulle slå han???)

Hva er det med Adebayor?

 

Ikke nok med at han har slengt med leppa flere ganger i media (rene løgner) iløpet sin City karriere, så beviser han hvem han er under kampen.

 

Stempler Fab, stempler Persie i ansiktet (dette var bevisst, slik jeg ser han bruker beinet i situasjonen), og han provoserer alle de tilreisende Arsenal supporterene ved å løpe hele banen for å feire sitt mål.

Jeg trodde aldri han kunne synke så lavt, men det er på en måte deilig å se hvilket menneske han er. Det er få mnd siden han selv var en spiller i klubben, og å gjøre slikt mot sine tidligere lagspillere og supportere er det værste man kan gjøre.

Nei, du er nå tidenes avskum som fotballspiller Adebayor, og det er min mening. Cole er ikke i nærheten av det deg. Måtte du få stor motgang i resten av din karriere, for jeg unner deg faktisk ingenting. Du er ingenting for meg.

 

Nå er det bare å støtte laget 100%, for de neste kampene blir viktige med tanke på resten av sesongen. Slår vi hardt tilbake (som jeg tror vi gjør), ja da skal de andre lagene angre på at de avskriver oss. Vi har fortjent så mye mer, enn disse to tapene.

 

*gooner*

Link to comment
Share on other sites

I dag spiller vi tidvis godt men vi får litt panikk tendenser når vi ligger under.

Å slippe inn 4 mål på 5 skudd på mål er ikke godt, men det skal sies at på mål 2-3 og 4 så får ikke Almunia god hjelp av forsvaret.

 

Clichy var Arsenals dårligste i dag, og jeg synes ikke Almunia, Denilson, Cesc, Bendtner eller Diaby har noen grunn til å være stolte i dag.

 

Hyggelig å se Rosicky tilbake og vi får håpe han holder seg skadefri for evig og alltid.

 

Jeg er enig med refser i at vår ellers eminente midtbanekonge Song ble lurt alt for lett ved ett mål, men utover det har han hatt en svært god sesong.

 

Forøvrig kan jeg ikke fatte eller begripe hvorfor vi ikke starter med Eduardo

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Skuffende at vi taper igjen i dag, men hadde vi vært litt mer heldig på 1-1 så kunne fort resultat sett annerledes ut. Man City imponerer meg ikke, og tror de fort kan få det tøffere etterhvert når de får et tap eller to og man ikke har den samme flyten.

 

Ingen god første omgang, men andre omgang var vesentlig bedre. Syns vi jobber veldig bra og skaper bra med sjanser. Dessverre rakner det litt i noen minutter når City scorer tre mål, men selv med 1-4 så syns jeg spillerne kjemper godt og ikke gir seg. De fortsetter å skape sjanser, noe som resulterer i et mål og vi kunne fort fått flere. Det er i hvertfall positivt at man fortsetter å kjempe helt til det siste.

 

Adebayor sjokkerte meg virkelig i dag. Jeg vet at han har gjort mye dumt innimellom, men kampen i dag tar virkelig kaka. Han har et stygt spark mot Song, han har en stygg takling mot RVP og gesten etter han scorer syns jeg er respektløs og tragisk å se på.

 

Adebayor sier han kom på kant med fansen, men i dag jubler han faktisk foran bortefansen vår som er noen av de mest trofaste Arsenal supporterne, og som også støttet Adebayor den tiden han slet kraftig hos oss. At han velger å feire på den måten foran dem syns jeg viser mangel på respekt og er et hån mot klubben i sin helhet. Både mot klubben Arsenal og mot sine gamle medspillere. Har ikke noe imot at han jubler når han scorer mot oss, men han kunne holdt seg til å juble foran Man City fansen.

 

Jeg har hele tiden hatt troen på Adebayor og hadde ingen problemer med å støtte han forrige sesong når han gjorde det svakt, og tilga han tildels for den sommerflørten sommeren før, men i dag mistet jeg den respekten jeg hadde igjen for han.

 

Jeg er stolt av den innsatsen spillerne våre legger ned, og jeg gleder meg til neste kamp. Vi kommer sterkere tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Det er ett eller annet psykisk som gjør at det ikke er nok fyr i kjelen da toget skal gå etter at de har fått en smell. Har ikke noe med enkelsspillere å gjøre, det har noe med fyrbøteren å gjøre - Wenger.

 

Når det hele begynner å bli fullstendig pinlig får de plutselig en masse energi. Hvor var noe av den energien den første timen? Thats my case, og det har gjentatt seg i årevis. Birmingham? Beaten i nr. 50? Det er klassikerene, men eksemplene er alt for mange. Vi har i alle fall tapt et par PL pokaler som følge av denne "syken".

 

Beklagligvis lider vi av den fortsatt.

 

arsenal fremstår stort sett som mentalt veik..så lenge det glien er bra så spiller vi bra, men når man trenger maskineri, så kommer vi til kort hver gang..

ka som gjør det vet ikke jeg, men tror du er inne på noe..

 

ade er en hore, håper idioten får seg et nakkeskudd!!

 

tviler på et lag med almunia, bendtner, diaby, clichy( i dagens form) kan vinne serien uansett hvor god resten skulle hvert

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle likt å se Given stå i Almunias sko (som kanskje hadde vært litt for store for ham) ved det første målet. Han hadde vel nærmest plukket ned den ballen uten å utfordre balansen.

 

Nei, det er tabber som ødelegger for oss i dag. Dårlig forsvarsjobb ved flere av målene. Med litt flaks foran City-målet, hadde det sett svært annerledes ut på resultattavla. Det er ingen vits i å gi opp i gullkampen enda. Arsenal overbeviser meg stort sett fremdeles..

Link to comment
Share on other sites

Regner med at dette får kraftig etterspill for Adebayor.

Det er ikke bra at fansen kaster det ene og det andre etc etc, men dette starter ene og alene pga Adebayor sin feiring og det må få konsekvenser for Adebayor.

 

En ting er når stygge ting skjer på gressmatten, men her blir faktisk mennesker på tribunen dratt inn i noe som kunne utartet på en veldig stygg måte. Når spillere skaper situasjoner hvor supportere og vakter på tribunen blir skadet, så er FA nødt til å ta grep. Sånne ting kan man rett og slett ikke godta.

 

http://fotball.aftenposten.no/england/article150068.ece

Link to comment
Share on other sites

Vi taper for et lag som gjør det vi pleide å gjøre.

Kjappe kontringer. Syns vi spilte en meget svak 1 omgang med et lavt tempo.

 

Det er mange spillere som bør gå i seg sjøl etter denne kampen blant andre våre 2 sidebacker som var usedvanlig svake defensivt..eller til tider fraværende.

 

Positivt at vi aldri gir opp og det positive får være at vi løftet Tomas gir oss når han kommer inn.

Et stort pluss til Van Persie.

Det skal bli artig å se hva FA gjør med skandalestemplingen til usympatiske Ade på VP.

 

Internkrangling på forumet etter et tap begynner dessverre å bli en uvane.

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke kritikken jeg...... Vi gjør ikke noen god 1.omgang, men det gjør ikke City heller. En jevn omgang, hvor begge lag sliter med å få igang spillet sitt. Høyt tempo, feilpasninger, dueller, og få målsjanser.

 

2.omgang blir et fyrverkeri fra begge lag, men marginenen avgjør. Jeg føler at dette er andre kampen på rad vi fortjener poeng, men hvor vi taper begge. Nei, synes vi gjør en bra kamp mot et sterkt City-lag.

 

Almunia burde nok klart å reddet 1-0 målet, men er det egentlig offside når innlegget blir slått? Uansett, slik kan skje........, men denne burde nok Almunia fått slått vekk uansett.

Store sjanser til begge lag, og City trakk det lengste strået? Hvordan kan det være mulig at vi på to turer til denne byen ikke får straffe, på to klare hendelser? Trodde dommeren han var på OT, eller er det slik at City også har ordnet seg gode hjemmefordeler (12-mann)?

Er ikke sikkert vi hadde fått poeng likevel om det hadde blitt straffe, men håpet kunne ha vært der. Og, Ade burde hatt rødt på sine to stemplinger, men slapp kort på begge hendelsene.......

 

Så, til den spilleren som har klart å vise seg som en større drittsekk enn A.Cole (hvem kunne tro at noen skulle slå han???)

Hva er det med Adebayor?

 

Ikke nok med at han har slengt med leppa flere ganger i media (rene løgner) iløpet sin City karriere, så beviser han hvem han er under kampen.

 

Stempler Fab, stempler Persie i ansiktet (dette var bevisst, slik jeg ser han bruker beinet i situasjonen), og han provoserer alle de tilreisende Arsenal supporterene ved å løpe hele banen for å feire sitt mål.

Jeg trodde aldri han kunne synke så lavt, men det er på en måte deilig å se hvilket menneske han er. Det er få mnd siden han selv var en spiller i klubben, og å gjøre slikt mot sine tidligere lagspillere og supportere er det værste man kan gjøre.

Nei, du er nå tidenes avskum som fotballspiller Adebayor, og det er min mening. Cole er ikke i nærheten av det deg. Måtte du få stor motgang i resten av din karriere, for jeg unner deg faktisk ingenting. Du er ingenting for meg.

 

Nå er det bare å støtte laget 100%, for de neste kampene blir viktige med tanke på resten av sesongen. Slår vi hardt tilbake (som jeg tror vi gjør), ja da skal de andre lagene angre på at de avskriver oss. Vi har fortjent så mye mer, enn disse to tapene.

 

*gooner*

 

Takk for dette, du har et perspektiv som mange mangler. Jeg syns vi gjør en bra kamp, bortsett fra at Clichy spiller med altfor stor risiko som vi har sett så mange ganger. Vi slår tilbake!

 

Van Persie sier at Adebayor ville skade han

Link to comment
Share on other sites

I dag spiller vi tidvis godt men vi får litt panikk tendenser når vi ligger under.

Å slippe inn 4 mål på 5 skudd på mål er ikke godt, men det skal sies at på mål 2-3 og 4 så får ikke Almunia god hjelp av forsvaret.

 

Clichy var Arsenals dårligste i dag, og jeg synes ikke Almunia, Denilson, Cesc, Bendtner eller Diaby har noen grunn til å være stolte i dag.

 

Hyggelig å se Rosicky tilbake og vi får håpe han holder seg skadefri for evig og alltid.

 

Jeg er enig med refser i at vår ellers eminente midtbanekonge Song ble lurt alt for lett ved ett mål, men utover det har han hatt en svært god sesong.

 

Forøvrig kan jeg ikke fatte eller begripe hvorfor vi ikke starter med Eduardo

 

BE

Jeg syntes begge sidebackene bidro lite i dag.

Clichy trenger kanskje en litn pause, virket sliten og ga bort ballen et par ganger som førte til overganger og mål.

Du snakker om midtbanekonger. Enig i at Song er eminent, men i går savnet jeg virkelig gamle gode Patrick Vieira. Han kunne kanskje i denne kampen ha samlet troppen og mobilisert det lille ekstra. Og tenk en tackling fra Vieira, knallhard og ren, ville kunne satt mye respekt og kanskje til og med litt frykt i enkelte.

Link to comment
Share on other sites

I dag spiller vi tidvis godt men vi får litt panikk tendenser når vi ligger under.

Å slippe inn 4 mål på 5 skudd på mål er ikke godt, men det skal sies at på mål 2-3 og 4 så får ikke Almunia god hjelp av forsvaret.

 

Clichy var Arsenals dårligste i dag, og jeg synes ikke Almunia, Denilson, Cesc, Bendtner eller Diaby har noen grunn til å være stolte i dag.

 

Hyggelig å se Rosicky tilbake og vi får håpe han holder seg skadefri for evig og alltid.

 

Jeg er enig med refser i at vår ellers eminente midtbanekonge Song ble lurt alt for lett ved ett mål, men utover det har han hatt en svært god sesong.

 

Forøvrig kan jeg ikke fatte eller begripe hvorfor vi ikke starter med Eduardo

 

BE

Jeg syntes begge sidebackene bidro lite i dag.

Clichy trenger kanskje en litn pause, virket sliten og ga bort ballen et par ganger som førte til overganger og mål.

Du snakker om midtbanekonger. Enig i at Song er eminent, men i går savnet jeg virkelig gamle gode Patrick Vieira. Han kunne kanskje i denne kampen ha samlet troppen og mobilisert det lille ekstra. Og tenk en tackling fra Vieira, knallhard og ren, ville kunne satt mye respekt og kanskje til og med litt frykt i enkelte.

 

taklinger ja? de var nesten fraværende fra arsenals side.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...