Jump to content

2009.09.12 Man City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

MAN CITY - ARSENAL

City of Manchester Stadium, lørdag 12. september klokka 16:00

Sendes direkte på Canal + Sport 1

 

Svakt at ingen har tatt ansvar å laget kamptråd mens jeg har vært borte. :) Hvis jeg får tid kan jeg gjøre denne posten litt fyldigere med informasjon osv hvis det er ønskelig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Er vel ikke helt sikkert hvem som kan spille kampen, og da tenker jeg mest på Fabregas, Walcott og Rosicky. Nå er det klart at de to sistnevnte ikke er med i troppen, men Cesc kan spille senere i dag. Ellers er Fabianski, Nasri og Djourou ute med sine langtidsskader, Nasri dog, nærmer seg sakte men sikkert et comeback. Troppen ser slik ut:

 

Almunia, Clichy, Gallas, Vermaelen, Sagna, Song, Fabregas, Denilson, van Persie, Eduardo, Bendtner, Mannone, Diaby, Senderos, Eboue, Ramsey, Silvestre, Wilshere.

 

Almunia

Sagna - Vermaelen - Gallas - Clichy

Eboue - Denilson - Song - Fabregas - Eduardo

van Persie

 

?

Citys tropp:

 

Given, Taylor, Richards, Zabaleta, Toure, Lescott, Ohuoha, Bridge, De Jong, Barry, Wright-Phillips, Weiss, Ireland, Robinho, Petrov, Adebayor, Trippe

 

Dommeren i dag er for øvrig Mark Clattenburg.

Link to comment
Share on other sites

Dette laget her slår City sønder og sammen:

 

Almunia

 

Sagna-Vermaelen-Gallas-Clichy

 

Denilson-Song-Fabregas

 

v.Persie-Bendtner-Eduardo

 

Muligens i overkant offensivt, men hadde vært moro å sett denne sammensetningen :)

 

Tipper vi tar 3 poeng i dag. Har ikke blitt imponert over City så langt, i motsetning til våre gutter som jeg mener har vært meget imponerende så langt. Synd at Arshavin er ute, men får håpe han er raskt tilbake!

 

Tipper vi vinner 3-1 i dag.

Link to comment
Share on other sites

Håner Arsenal-fansen.

 

Stemningen før kamp blåses opp!

Åååååå fy fa** så provoserende. Håper Vermaelen denger han i dag. Jeg tipper at Arsenal away-boys gjør kritikken til skamme. Ingen tvil om at tempraturen før kampen bli skyhøy. Dette blir nok en stor test for begge lag.

 

Jeg håper at dette laget fillerister Ade og City:

 

Almunia

 

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

 

Fabregas ©-Song-Denilson

 

RvP-Bendtner-Eduardo

 

Vis oss nå gutter at penger ikke er alt! Vis oss at vi kan sloss om noe i år og at Wenger er en utrolig mye bedre manager enn Hughes.

 

I dag vinner vi 3-1. COME ON YOU ARSENAL!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Håner Arsenal-fansen.

 

Stemningen før kamp blåses opp!

Åååååå fy fa** så provoserende. Håper Vermaelen denger han i dag. Jeg tipper at Arsenal away-boys gjør kritikken til skamme. Ingen tvil om at tempraturen før kampen bli skyhøy. Dette blir nok en stor test for begge lag.

 

Jeg håper at dette laget fillerister Ade og City:

 

Almunia

 

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

 

Fabregas ©-Song-Denilson

 

RvP-Bendtner-Eduardo

 

Vis oss nå gutter at penger ikke er alt! Vis oss at vi kan sloss om noe i år og at Wenger er en utrolig mye bedre manager enn Hughes.

 

I dag vinner vi 3-1. COME ON YOU ARSENAL!!!!!

Kanskje på tide å skifte brukernavn? :P

Link to comment
Share on other sites

Dårlig gjort å fyre sånn opp mot gamleklubben som gjorde han til den klasse spilleren han er idag!

Men det er kanskje enda verre og tenke på at han har god grunn til å klage på deler av Arsenal fansen. Dem peip på han i store deler av fjoråret, pluss at dem går 5-10 min før kampen er over nesten hver gang, samme om vi leder eller ligger under!

Link to comment
Share on other sites

Dårlig gjort å fyre sånn opp mot gamleklubben som gjorde han til den klasse spilleren han er idag!

Men det er kanskje enda verre og tenke på at han har god grunn til å klage på deler av Arsenal fansen. Dem peip på han i store deler av fjoråret, pluss at dem går 5-10 min før kampen er over nesten hver gang, samme om vi leder eller ligger under!

 

Jeg syns hans kritikk av oss Arsenalfans er berettiget jeg. Piping av egne spillere er en forbanna uting og jeg var direkte flau når Eboue ble pepet ut (gikk på nettet og kjøpte en Ebouedrakt rett etter kampen).

Link to comment
Share on other sites

Dårlig gjort å fyre sånn opp mot gamleklubben som gjorde han til den klasse spilleren han er idag!

Men det er kanskje enda verre og tenke på at han har god grunn til å klage på deler av Arsenal fansen. Dem peip på han i store deler av fjoråret, pluss at dem går 5-10 min før kampen er over nesten hver gang, samme om vi leder eller ligger under!

 

Jeg syns hans kritikk av oss Arsenalfans er berettiget jeg. Piping av egne spillere er en forbanna uting og jeg var direkte flau når Eboue ble pepet ut (gikk på nettet og kjøpte en Ebouedrakt rett etter kampen).

Ja piping på egene spillere er noe eg blir flau over å høre, håper aldri det skjer i igjen. Wenger sa og også at Ade ikke fikk den støtten han fortente den siste sesongen i Arsenal. Noe eg kan si meg enig i. Vi bør støtte alle som tar på seg den røde drakten. Virket ei riktignok at Ade ikke ga alt til tider, men da hjelper det neppe og pipe på han!

Link to comment
Share on other sites

Dårlig gjort å fyre sånn opp mot gamleklubben som gjorde han til den klasse spilleren han er idag!

Men det er kanskje enda verre og tenke på at han har god grunn til å klage på deler av Arsenal fansen. Dem peip på han i store deler av fjoråret, pluss at dem går 5-10 min før kampen er over nesten hver gang, samme om vi leder eller ligger under!

 

Jeg syns hans kritikk av oss Arsenalfans er berettiget jeg. Piping av egne spillere er en forbanna uting og jeg var direkte flau når Eboue ble pepet ut (gikk på nettet og kjøpte en Ebouedrakt rett etter kampen).

 

Pipinga mot Eboue var en fryktelig ting, der er jeg helt enig med deg. Men det gikk på sportslige prestasjoner. Adebayor grov sin egen grav med flørtingen med Milan, og innsatsen på banen hjalp ikke akkurat til. Piping kunne man imidlertid holdt seg for god til, men han gjorde det svært vanskelig for seg selv.

Dessuten burde han vel se seg litt i speilet når han prater om vinglete fans, han har vel ikke akkurat vært stødigheten selv når det gjelder "hjerteklubber". Og nå har han gått til en klubb som er oppkjøpt som et leketøy og i hvertfall ikke ut i fra pasjon for klubben..

Link to comment
Share on other sites

Dårlig gjort å fyre sånn opp mot gamleklubben som gjorde han til den klasse spilleren han er idag!

Men det er kanskje enda verre og tenke på at han har god grunn til å klage på deler av Arsenal fansen. Dem peip på han i store deler av fjoråret, pluss at dem går 5-10 min før kampen er over nesten hver gang, samme om vi leder eller ligger under!

 

Jeg syns hans kritikk av oss Arsenalfans er berettiget jeg. Piping av egne spillere er en forbanna uting og jeg var direkte flau når Eboue ble pepet ut (gikk på nettet og kjøpte en Ebouedrakt rett etter kampen).

Ja piping på egene spillere er noe eg blir flau over å høre, håper aldri det skjer i igjen. Wenger sa og også at Ade ikke fikk den støtten han fortente den siste sesongen i Arsenal. Noe eg kan si meg enig i. Vi bør støtte alle som tar på seg den røde drakten. Virket ei riktignok at Ade ikke ga alt til tider, men da hjelper det neppe og pipe på han!

 

det hjalp på eboue.. adebayor han tåler det ikke?? hadde jo han følgt litt med hadde han fått med seg hvorfor han ble kritisert og, men det har han jo endå ikke fått med seg..

 

glad vi er kvitt idioten

Link to comment
Share on other sites

Her er laget:

 

Almunia

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

Cesc-Song-Denilson

Bendtner-VP-Diaby

Diaby på venstre skal bli spennende. Ellers kan vi vel ikke stille med noe sterkere med det vi har tilgjengelig?

Ååå som eg gleder meg :P Får virkelig ikke håpe Adebayor putter idag. Kjekt at Fabregas starter. Håper han forsetter der han slapp for spania i midtuka.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Diaby spiller venstre kant blir jeg forholdsvis skuffet må jeg si, håpet på Eduardo der.. :P

 

Edit: Han gjorde visst det, jaja. Får håpe han får en av de kampene hvor han virkelig storspiller!

 

Forøvrig artig med Tomas på benken! :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 12 2009, 03:43 PM) 176492[/snapback]

Hvis Diaby spiller venstre kant blir jeg forholdsvis skuffet må jeg si, håpet på Eduardo der.. :P

 

Edit: Han gjorde visst det, jaja. Får håpe han får en av de kampene hvor han virkelig storspiller!

 

Forøvrig artig med Tomas på benken! :)

Ser på grafikken på canal+, dem mener at Bendtner spiller på høyre kant. Håper han spiller på topp eg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...