Guest kellex Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Litt merkelig lagoppstilling. Van Persie fungerer sjeldent som enslig spiss, samme gjelder Fabregas som hengende spiss. Diaby og Bendtner er vel ikke akurat de beste kantspillerne i Europa. Song og Denilson sammen sentralt gir dårlige minner. Men i dag er muligheten der til og overbevise. Ellers synd at 4-3-3 ikke er start oppstillingen, men dette kan selvfølgelig forandre seg utover kampen. Edit. Forandringen kom fortere enn antatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Idag skal virkelig Vermaelen får vist seg i luftrommet mot Ade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Håper så sinnsykt at Vermaelen og Gallas gir Adebayor så mye juling det går ant uten å få kort. Han tror vel han er for god til å bli taklet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 noen med direkte link ? strever litt her nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Håper så sinnsykt at Vermaelen og Gallas gir Adebayor så mye juling det går ant uten å få kort. Han tror vel han er for god til å bli taklet. Får ikke taklet han uten å få kort, for ade kommer ikke til å få ballen uten å stå i offside Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Stream: http://www.iraqgoals.net/ch3.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Nei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 1-0 til City! Nok en gang etter dårlig jobb av Almunia!!! De som hele tiden beskytter han her inne: Hva sier dere nå?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 12, 2009 Author Report Share Posted September 12, 2009 Stiller spørsmålstegn ved Almunia der... (Ikke utesteng meg!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Svakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 1-0 til City! Nok en gang etter dårlig jobb av Almunia!!! De som hele tiden beskytter han her inne: Hva sier dere nå?? Du må ikke skrive dette Raveghost, Sir Carpenter kommer til å sperre din ident Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Nei men hva faen? Svakt forsvarspill, og det virker som at Almunia bare hopper halvhjertet etter ballen. Ser ut til at han så ballen utenfor, men. Dette liker jeg ikke. Men det har vært mye bra før scoringen. Van Persie virker kvikk i dag, og han har hatt mange fine tekniske detaljer, og jeg liker hvor tente gutta er i duellene med Toure og Adebayor. Det er vi som har vært best! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 1-0 til City! Nok en gang etter dårlig jobb av Almunia!!! De som hele tiden beskytter han her inne: Hva sier dere nå?? Du må ikke skrive dette Raveghost, Sir Carpenter kommer til å sperre din ident Hva??? Trodde dette forumet var åpent for å si sin mening? Spesielt når det absolutt er noe i meningene!!! Kan aldri tro at en med Lorne Greene (Bonanza) som bilde, kan være så tett i toppen! Det kan ikke stemme! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Hva??? Trodde dette forumet var åpent for å si sin mening? Spesielt når det absolutt er noe i meningene!!! Kan aldri tro at en med Lorne Greene (Bonanza) som bilde, kan være så tett i toppen! Det kan ikke stemme! Det trodde jeg også, at man kunne skrive hva man ville så lenge man holdt seg innenfor retningslinjene for forumet. Det har visst kommet en retningslinje til som ikke står noe sted, det er ikke lenger lov å kritisere Almunia. Sir Carpenter kan sikkert forklare dette i detalj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 1-0 til City! Nok en gang etter dårlig jobb av Almunia!!! De som hele tiden beskytter han her inne: Hva sier dere nå?? Du må ikke skrive dette Raveghost, Sir Carpenter kommer til å sperre din ident Hva??? Trodde dette forumet var åpent for å si sin mening? Spesielt når det absolutt er noe i meningene!!! Kan aldri tro at en med Lorne Greene (Bonanza) som bilde, kan være så tett i toppen! Det kan ikke stemme! Joda Ravenhost det stemmer. Det fikk jeg erfare. Jeg velger derfor å applaudere Almunia for at han i det hele tatt var i nærheten av ballen. Det er jo mer enn jeg forventer av ham BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Synes faktisk vi brukere bør gjøre opprør mot at vi ikke får si vår mening! Er jo helt på trynet! Men men, kanskje best å skrive tvetydige eller sarkastiske kommentarer slik du gjør, BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Herregud så svak van Persie har vært. Det går alt for treigt fremover og Sagna virker svært nervøs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Få nå Bendtner inn i midten!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Stiller spørsmålstegn ved Almunia der... (Ikke utesteng meg!) er vel almunia som skal stenges ut! møkkakeeper. arsenal kommer ikke til å klare å holde buret rent i noen kamper i år , med han som bakerste mann! dette kommer aldri til å kunne regnes som noe annet enn et selvmål av en keeper som har gjort flere tabber enn lehmann klarte å gjøre i den perioden klønealmunia ble 1. keeper for arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Skeptisk til RvP nå, han har jo bare vært i nærheten av mål en gang i år.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Lurer på om Almunia fortsatt hadde fått stått fast hvis Fabianski var skadefri nå? Tror dette fort kunne blitt sjansen til Lukasz hvis han hadde vært skadefri nå, men dessverre for oss (og han) så får vi vel ikke se han i toppform før ved juletider Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Har noen blitt utestengt for å ha kritisert Almunia? Det fikk jeg aldri med meg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Hei folkens. Nå må dere slutte å kritisere Almunia. Han er faktisk verdens beste keeper uten landskamper. Og han var sjanseløs på dette målet. Herregud, vi kan da ikke forvente at han skal strekke ut armen helt heller. BE (Jeg elsker Almunia) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Har noen blitt utestengt for å ha kritisert Almunia? Det fikk jeg aldri med meg... http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...opic=3824&st=20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Almunia er verdens beste keeper. Ikke mobb kameraten min Fabregas virker umotivert/ukonsentrert, mens vPersie virker klønete, treg og svak... Trist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.