Jump to content

2009.09.12 Man City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Litt merkelig lagoppstilling. Van Persie fungerer sjeldent som enslig spiss, samme gjelder Fabregas som hengende spiss. Diaby og Bendtner er vel ikke akurat de beste kantspillerne i Europa. Song og Denilson sammen sentralt gir dårlige minner. Men i dag er muligheten der til og overbevise. Ellers synd at 4-3-3 ikke er start oppstillingen, men dette kan selvfølgelig forandre seg utover kampen.

 

 

Edit. Forandringen kom fortere enn antatt. :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Nei men hva faen? Svakt forsvarspill, og det virker som at Almunia bare hopper halvhjertet etter ballen. Ser ut til at han så ballen utenfor, men. Dette liker jeg ikke.

 

Men det har vært mye bra før scoringen. Van Persie virker kvikk i dag, og han har hatt mange fine tekniske detaljer, og jeg liker hvor tente gutta er i duellene med Toure og Adebayor. Det er vi som har vært best!

Link to comment
Share on other sites

1-0 til City!

 

Nok en gang etter dårlig jobb av Almunia!!!

 

De som hele tiden beskytter han her inne: Hva sier dere nå??

 

Du må ikke skrive dette Raveghost, Sir Carpenter kommer til å sperre din ident :P

Hva???

Trodde dette forumet var åpent for å si sin mening? Spesielt når det absolutt er noe i meningene!!!

Kan aldri tro at en med Lorne Greene (Bonanza) som bilde, kan være så tett i toppen! Det kan ikke stemme!

Link to comment
Share on other sites

Hva???

Trodde dette forumet var åpent for å si sin mening? Spesielt når det absolutt er noe i meningene!!!

Kan aldri tro at en med Lorne Greene (Bonanza) som bilde, kan være så tett i toppen! Det kan ikke stemme!

 

Det trodde jeg også, at man kunne skrive hva man ville så lenge man holdt seg innenfor retningslinjene for forumet. Det har visst kommet en retningslinje til som ikke står noe sted, det er ikke lenger lov å kritisere Almunia.

 

Sir Carpenter kan sikkert forklare dette i detalj.

Link to comment
Share on other sites

1-0 til City!

 

Nok en gang etter dårlig jobb av Almunia!!!

 

De som hele tiden beskytter han her inne: Hva sier dere nå??

 

Du må ikke skrive dette Raveghost, Sir Carpenter kommer til å sperre din ident :P

Hva???

Trodde dette forumet var åpent for å si sin mening? Spesielt når det absolutt er noe i meningene!!!

Kan aldri tro at en med Lorne Greene (Bonanza) som bilde, kan være så tett i toppen! Det kan ikke stemme!

Joda Ravenhost det stemmer. Det fikk jeg erfare. Jeg velger derfor å applaudere Almunia for at han i det hele tatt var i nærheten av ballen. Det er jo mer enn jeg forventer av ham

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Stiller spørsmålstegn ved Almunia der...

 

(Ikke utesteng meg!)

 

er vel almunia som skal stenges ut! møkkakeeper. arsenal kommer ikke til å klare å holde buret rent i noen kamper i år , med han som bakerste mann! dette kommer aldri til å kunne regnes som noe annet enn et selvmål av en keeper som har gjort flere tabber enn lehmann klarte å gjøre i den perioden klønealmunia ble 1. keeper for arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om Almunia fortsatt hadde fått stått fast hvis Fabianski var skadefri nå? Tror dette fort kunne blitt sjansen til Lukasz hvis han hadde vært skadefri nå, men dessverre for oss (og han) så får vi vel ikke se han i toppform før ved juletider :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...