Jump to content

2009.09.12 Man City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Er STOLT av å vere Arsenal-supporter idag òg.. Gutta gir seg ikkje på trass av motgangen og synker ikkje ned på Adebayor sitt lavnivå..

 

Always a gooner!

 

Hadde vi bare hatt litt flaks så hadde vi nok hatt et par mål på tampen her nå! Men det skal ikke være lett å være Gooner..

 

Dog er jeg fortsatt stolte av gutta som fortsatt prøver, men de skulle gjort dette før City scoret sitt andre. Da hadde nok kampbildet vært annerledes!

Link to comment
Share on other sites

Er STOLT av å vere Arsenal-supporter idag òg.. Gutta gir seg ikkje på trass av motgangen og synker ikkje ned på Adebayor sitt lavnivå..

 

Always a gooner!

 

Enig!

Takk for den :) Tenk viss vi hadde vert lika effektive som man c denne kampen, da hadde det vert mange mål!

Link to comment
Share on other sites

Er STOLT av å vere Arsenal-supporter idag òg.. Gutta gir seg ikkje på trass av motgangen og synker ikkje ned på Adebayor sitt lavnivå..

 

Always a gooner!

 

fin innsats de siste minuttene ja, men noe av det som blir prestert på banen i dag, er ikke verdt å være stolt over. rart at bendtner bare skal skyte fra død vinkel? han er jo kjmpeklønete når han får muligheten rett forran mål.

Link to comment
Share on other sites

Nå orker eg ikkje å høre mer om marginer og uflaks. Man er sin egen lykkes smed, og vi er rett og slett ikkje stabilt gode nok nivå i alle ledd, vi har altfor mange unge spillere og altfor mange spillere som spiller i posisjoner de ikkje hører heime fordi vi mangler bredden (les: alternativer).

Link to comment
Share on other sites

Man blir veldig skuffet av Wenger som ikke klarer å innse at visse aspekter ved laget rett og slett ikke er godt nok, eller at han ikke klarer å innse at Bendtner IKKE skal spille kant, og akkurat det samme med Diaby!

 

Diaby tok seg opp etter at både Denilson og Song gikk av banen, men før det var han rett og slett dårlig.

 

Bendtner jobber og sliter på kanten, men det er tydelig at det ikke er der han hører hjemme, van Persie putter et mål og har flere skudd som med litt flaks ville gått inn, men dette er posisjoner han oftere kunne kommet til hadde han spilt som høyre/venstre kant/spiss og ikke som midtspiss.

 

Vær så snill Wenger, du må se at så lenge Bendtner på banen MÅ han spille midtspiss!

 

Håper fortsatt på forsterkninger i januar, og det håper jeg Wenger har innsett nå..

 

Ble forresten veldig uoversiktelig det her, men i kampens hete orker jeg ikke å rette på det.. :)

Link to comment
Share on other sites

Kort oppsummering:

Vi vinner sjansestatistikken, men taper. Det er ikke tilfeldig at vi slipper inn så mange mål. Er faktisk bare to lag som har sluppet inn flere mål.

Hadde tenkt å skrive at eneste lyspunkt i dag er at Chelsea avgir poeng, men så kom Malouda...

Vi er nå 9 poeng bak Chelsea (nå skal det sies at vi har en kamp mindre og at Chelsea har møtt Wigan, Sunderland, Burnley, Stoke og Fulham, men uansett... :huh: )

Link to comment
Share on other sites

Og der avgjorde Chelsea ca 4 min på overtid :-(

Det er da ingenting nytt, dem sliter seg til 3 poeng gang på gang. Og når vi spiller gjevne kamper så ender det ofte med 0 poeng. Slik som det har gjort de to siste kampene. Trur det har noe med rutinen og matchvinner typer å gjør.

Link to comment
Share on other sites

Greia er at vi kan være stolte, men fortsatt se på chelsea de er sikkert ikke stotle med de har flask!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

En dag må det snu, nå har vi jo hatt så jævlig mange avgjørelser og uheldige øyeblikk siden vi forrige gang vant noe! Som sagt så må det snu en dag, og den dagen det gjør det så blir vi veldig veldig farlige..

Link to comment
Share on other sites

Kjenn på tapet, kjenn på 4 baklengs.

 

Kjenn på at Diaby spiller hele kampen, kjenn på at Spurs idag kan få dobbelt så mange poeng som oss.

 

Kjenn på at vi faktisk kan utligne til 4-4 på slutten slik mesterlag gjør, men ikke vi.

 

Kjenn på at Chelsea har ligget under 0-1 og vinner kampen langt på overtid mot Stoke

 

Kjenn på Almunias opptreden på 0-1 og kjenn på at vi skulle hatt et klart straffe på slutten.

 

Kjenn på at Adebayor scorer og løper over hele banen for å feire foran oss.

 

Kjenn på at "gulljakten" er over i November.

 

Kjenn på et liv utenfor topp 4.

 

Kjenn på det, det gjør vondt.

 

Ta det vonde, gjem det i hjertet og hold det utenpå drakten de neste 34 kampene.

Link to comment
Share on other sites

Nå orker eg ikkje å høre mer om marginer og uflaks. Man er sin egen lykkes smed, og vi er rett og slett ikkje stabilt gode nok nivå i alle ledd, vi har altfor mange unge spillere og altfor mange spillere som spiller i posisjoner de ikkje hører heime fordi vi mangler bredden (les: alternativer).

 

Støtter denne!

 

Dette er jo elendighet satt i system. Slippe inn fire mål er ikke godkjent. Da finner jeg lite med mager trøst at vi skaper gode muligheter på tampen.

 

Ser ut til at sesongen blir som forventet, selv om de første kampene tilsa noe annet.

 

Skuffet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...