Jump to content

2009.09.12 Man City B

Mr Chapman

Hvem vinner?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Replies 221
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 12 2009, 05:23 PM) 176556[/snapback]

Hva er det med teknikken til vPersie??? Noen ganger er den god, andre ganger elendig!!

Hva var den der da? :(

Håper ting løsner for Robin nå!

Det der skjer ofte når jeg kritiserer en spiller. I starten av bronsefinalen vm 06 refset jeg Svinstiger for at han er rævva, men så scoret han hattrick... :(

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 12 2009, 05:23 PM) 176556[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hva er det med teknikken til vPersie??? Noen ganger er den god, andre ganger elendig!!

Hva var den der da? :(

Håper ting løsner for Robin nå!

Det der skjer ofte når jeg kritiserer en spiller. I starten av bronsefinalen vm 06 refset jeg Svinstiger for at han er rævva, men så scoret han hattrick... :(

Da vet du hva du må gjøre da, hehe B)

Edit: Forøvrig deilig å se Adebayor bli gruset av Gallas der.

Gjer Adebayor det der med vilje..?!

Helt klart! Han trekker beinet vekk, for så å sparke det ned igjen mot van Persie! Håper FA gjør noe med dette, for den var faktisk jævlig stygg!

Er så glad vi er kvitt Adebayor, er ikke uten grunn at alle andre supportere syntes han var så sinnsykt stygg å spille mot, makan til kvalm fyr!

Streamen datt akkurat ut i det Bellamy scoret, men fy faen jeg irriterer meg over dette her nå. Arsenal skal være for gode til å tape mot City! Kom igjen gutter, vis hva dere er lagd av!

Forresten et jævla under at Adebayor ikke har fått gult kort i dag! Mange stygge etterslengere, samtidig som han hadde en jævlig stygg stempling med overlegg som han skulle hatt rødt kort for!

... og song viser seg frem fra sin puslete side igjen. der er han alt for passiv.

fint innhopp av rosicky. tror han berger poeng for oss i dag

Hvor var Song passiv? Han er jo ikke på banen lenger!

Der scoret fitta som egentlig skulle vært utvist ja.

Tror ikke det var noe triks av Wenger å ta ut Denilson og Song, ser hvor lett City dominerer midtbanen vår nå..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...