Jump to content

2009.09.12 Man City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 12 2009, 05:39 PM) 176575[/snapback]

... og song viser seg frem fra sin puslete side igjen. der er han alt for passiv.

 

fint innhopp av rosicky. tror han berger poeng for oss i dag

 

Hvor var Song passiv? Han er jo ikke på banen lenger!

 

Der scoret fitta som egentlig skulle vært utvist ja.

 

song var passiv ved 2-1 scoringen. det kunne da umulig være vanskelig å forstå?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Vi er for dårlige. Antar 6. plass i år og så mister vi deretter fabregas, persie, walcott, rosicky, eduardo og arshavin til neste år. Synd, trist, leit... Men, men, sånn er det bare :)

 

Sssh.. tror vi kommer på topp 4. Dog MÅ Wenger gjøre noen drastiske tiltak i januar. Forøvrig forsvinner ikke Rosicky, Eduardo, Persie og Walcott. Eneste man kan være litt redd for er Cesc og Arshavin hvis vi havner utenfor topp 4.

 

song var passiv ved 2-1 scoringen. det kunne da umulig være vanskelig å forstå?

 

Streamen min datt ned når Bellamy scoret. Så har faktisk ikke sett målet, men det du skrev var jo tross alt lenge etter målet faktisk ble scoret!

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang taper vi med 3 mål på City of Manchester Stadium. Hvordan ville det sett ut hvis Almunia ikke hadde sluppet inn det første målet? Hvordan ville det gått hvis vi hadde puttet på sjansene vi har hatt? Jeg gidder ikke engang å tenke på det.

 

Det eneste jeg tenker på er at Wenger faen meg må gjøre noe i januar hvis vi ikke tar oss opp i løpet av sesongen. Dette er bare flaut.

Link to comment
Share on other sites

Vi er for dårlige. Antar 6. plass i år og så mister vi deretter fabregas, persie, walcott, rosicky, eduardo og arshavin til neste år. Synd, trist, leit... Men, men, sånn er det bare :)

 

Sssh.. tror vi kommer på topp 4. Dog MÅ Wenger gjøre noen drastiske tiltak i januar. Forøvrig forsvinner ikke Rosicky, Eduardo, Persie og Walcott. Eneste man kan være litt redd for er Cesc og Arshavin hvis vi havner utenfor topp 4.

 

song var passiv ved 2-1 scoringen. det kunne da umulig være vanskelig å forstå?

 

Streamen min datt ned når Bellamy scoret. Så har faktisk ikke sett målet, men det du skrev var jo tross alt lenge etter målet faktisk ble scoret!

Greit nok. Skal bli meget interessant å se Wengers forklaring etter kampen nå. SkadePROBLEMET i klubben er jo et drama uten like. Bredde? Dette blir en lang sesong - nok en gang.

Link to comment
Share on other sites

marginene er NOK engang ikke på vår side, hadde vært en annen kamp hvis vi hadde fått 2-1..

Men men, gutta må gi inn i seg selv og finne ut av feilene, som jeg ser det så mangle vi en skikkelig klassespiss på banen i dag... bendtner, har alltid sagt at han er ubrukelig... holder ikke høyt nok tempo..

Link to comment
Share on other sites

Nå gidder jeg ikke se mer, Adehore skulle vært utvist, dommern ser ikke en hens, hvor blind er han dommeren. håper adebayor får minimum 5-6 kampert utestengelse 3 kamper for sparket to kamper for dritt oppførsel på banen. Han har ingenting å gjøre på en fotballbane. Idiot , han kommer til å bli ødelagt på emirates

Link to comment
Share on other sites

nå syns jeg clichy kan gå til milan! skammelig innsats! gibbs og traore inn.

 

sa det i slutten av 1. omgang. dette ville bli stygt. dere må gjerne skryte av almunia, denilson, song, diaby, men faktum er at de ikke holder mål. almunia og diaby er nok blant de aller svakeste arsenalspillerne jeg har sett. at clichy skal falle sånn igjennom er trist. hans innsats i dag, er sammen med diaby, denilson og almunia, en kollektiv kollaps, som gir karakteren 1!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...