refser Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 --> QUOTE(Stefan B @ Sep 12 2009, 05:39 PM) 176575[/snapback] ... og song viser seg frem fra sin puslete side igjen. der er han alt for passiv. fint innhopp av rosicky. tror han berger poeng for oss i dag Hvor var Song passiv? Han er jo ikke på banen lenger! Der scoret fitta som egentlig skulle vært utvist ja. song var passiv ved 2-1 scoringen. det kunne da umulig være vanskelig å forstå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Vi er for dårlige. Antar 6. plass i år og så mister vi deretter fabregas, persie, walcott, rosicky, eduardo og arshavin til neste år. Synd, trist, leit... Men, men, sånn er det bare Sssh.. tror vi kommer på topp 4. Dog MÅ Wenger gjøre noen drastiske tiltak i januar. Forøvrig forsvinner ikke Rosicky, Eduardo, Persie og Walcott. Eneste man kan være litt redd for er Cesc og Arshavin hvis vi havner utenfor topp 4. song var passiv ved 2-1 scoringen. det kunne da umulig være vanskelig å forstå? Streamen min datt ned når Bellamy scoret. Så har faktisk ikke sett målet, men det du skrev var jo tross alt lenge etter målet faktisk ble scoret! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Nå er eg flau!!! Får vi igjen for at vi selger våre beste spillere til en konkurent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Arsene Wenger kan dra dit peppern gror!!! Han MÅ vel se nå at dette laget ikke er godt nok!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Fy fan, vi utspiller dem, men viser hvor ineffektive vi er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Adebayor Ryk å reis til helvette ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Dette her er bare flaut!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Hadde vi hatt dommern mer på vår side så kunne dette vert helt motsatt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Hadde vi hatt dommern mer på vår side så kunne dette vert helt motsatt! Det har vært et par ting ja, men det der blir helt feil fokus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Fy fan, vi utspiller dem, men viser hvor ineffektive vi er Hvilke kamp ser du?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Nok en gang taper vi med 3 mål på City of Manchester Stadium. Hvordan ville det sett ut hvis Almunia ikke hadde sluppet inn det første målet? Hvordan ville det gått hvis vi hadde puttet på sjansene vi har hatt? Jeg gidder ikke engang å tenke på det. Det eneste jeg tenker på er at Wenger faen meg må gjøre noe i januar hvis vi ikke tar oss opp i løpet av sesongen. Dette er bare flaut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Vi er for dårlige. Antar 6. plass i år og så mister vi deretter fabregas, persie, walcott, rosicky, eduardo og arshavin til neste år. Synd, trist, leit... Men, men, sånn er det bare Sssh.. tror vi kommer på topp 4. Dog MÅ Wenger gjøre noen drastiske tiltak i januar. Forøvrig forsvinner ikke Rosicky, Eduardo, Persie og Walcott. Eneste man kan være litt redd for er Cesc og Arshavin hvis vi havner utenfor topp 4. song var passiv ved 2-1 scoringen. det kunne da umulig være vanskelig å forstå? Streamen min datt ned når Bellamy scoret. Så har faktisk ikke sett målet, men det du skrev var jo tross alt lenge etter målet faktisk ble scoret! Greit nok. Skal bli meget interessant å se Wengers forklaring etter kampen nå. SkadePROBLEMET i klubben er jo et drama uten like. Bredde? Dette blir en lang sesong - nok en gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 marginene er NOK engang ikke på vår side, hadde vært en annen kamp hvis vi hadde fått 2-1.. Men men, gutta må gi inn i seg selv og finne ut av feilene, som jeg ser det så mangle vi en skikkelig klassespiss på banen i dag... bendtner, har alltid sagt at han er ubrukelig... holder ikke høyt nok tempo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegfos Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Nå gidder jeg ikke se mer, Adehore skulle vært utvist, dommern ser ikke en hens, hvor blind er han dommeren. håper adebayor får minimum 5-6 kampert utestengelse 3 kamper for sparket to kamper for dritt oppførsel på banen. Han har ingenting å gjøre på en fotballbane. Idiot , han kommer til å bli ødelagt på emirates Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 nå syns jeg clichy kan gå til milan! skammelig innsats! gibbs og traore inn. sa det i slutten av 1. omgang. dette ville bli stygt. dere må gjerne skryte av almunia, denilson, song, diaby, men faktum er at de ikke holder mål. almunia og diaby er nok blant de aller svakeste arsenalspillerne jeg har sett. at clichy skal falle sånn igjennom er trist. hans innsats i dag, er sammen med diaby, denilson og almunia, en kollektiv kollaps, som gir karakteren 1! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Trøst.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Fint å ha Rosicky tilbake igjen ihvertfall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Vertfall ett lyspunkt! Kjekkt at han fikk den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 hva i helvette er det eboue legger seg ned for? kløne! ... også skyter han! selg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Hadde vi klart det Tottenham klarte på Emirates i fjor, hadde jeg faen meg blitt så sykt glad. Enig med deg Refser, skjønner ikke hva faen Eboué gjør der. Sagna skulle aldri ha forlatt banen.. Så sykt uheldig van Persie er! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skopling Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Trøst.. Mager sådan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Tomas har vært god i dag, håper han kan etablere seg på en midtbane sammen med Arshavin, Cesc og Song Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 8 neste kampene våre må vi vinne: Wigan h, Fulham b, Blackburn h, Birmingham h, West Ham b, Tottenham h, Wolves b, Sunderland b. Hvis ikke er vi nok ute av det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Kunne faktisk ha blitt kamp her om van Persies latterlige uflaks ikke hadde fortsatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Kunne faktisk ha blitt kamp her om van Persies latterlige uflaks ikke hadde fortsatt. Hadde jeg trodd på høyere makter så ville jeg trodd at det var en kødd der oppe som mislikte van Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.