Jump to content

2009.09.12 Man City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 13 2009, 04:25 AM) 176819[/snapback]

http://www.youtube.com/watch?v=fW1KEz8Aezs...l=http%3A%2F%2F

 

Video av det som skjedde, ser helt klart at Adebayor sparker ut for å treffe van Persie! Hvis han ikke blir straffet av FA her, så kommer jeg faen meg til å marsjere opp til kontoret deres og filleriste de!

Hadde noen gjort det på gata i London hadde de fått fengselstraff! :angry: For en motbydelig person!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 13 2009, 04:25 AM) 176819[/snapback]

http://www.youtube.com/watch?v=fW1KEz8Aezs...l=http%3A%2F%2F

 

Video av det som skjedde, ser helt klart at Adebayor sparker ut for å treffe van Persie! Hvis han ikke blir straffet av FA her, så kommer jeg faen meg til å marsjere opp til kontoret deres og filleriste de!

 

Grusomt av Adebajor,skjønne godt vi solgte han slik han fremmsto mot oss i går,gir jo en liten peilepinn på ka type han e.

Når d gjelder kampen så føle eg vi va uheldige,hadde vi vært like effektiv som city så hadde d vært 7-4.

Sitter med en følelse av at vi led av en seriøs landskamphangover og d preget spillet vårt i første omg,i andre va vi bedre og med mange store sjaser men vi hadde ret og slett uflax.

Ser fram til møtet mot Wigan neste helg for da sitt eg på Emirates og tannflirer fra øre til øre :D

Klare vi å nullstille oss til da så kommer Wigan til å lide.

 

Lykke til alle Goones :angry:

 

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 13 2009, 04:25 AM) 176819[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.youtube.com/watch?v=fW1KEz8Aezs...l=http%3A%2F%2F

 

Video av det som skjedde, ser helt klart at Adebayor sparker ut for å treffe van Persie! Hvis han ikke blir straffet av FA her, så kommer jeg faen meg til å marsjere opp til kontoret deres og filleriste de!

 

Grusomt av Adebajor,skjønne godt vi solgte han slik han fremmsto mot oss i går,gir jo en liten peilepinn på ka type han e.

Når d gjelder kampen så føle eg vi va uheldige,hadde vi vært like effektiv som city så hadde d vært 7-4.

Sitter med en følelse av at vi led av en seriøs landskamphangover og d preget spillet vårt i første omg,i andre va vi bedre og med mange store sjaser men vi hadde ret og slett uflax.

Ser fram til møtet mot Wigan neste helg for da sitt eg på Emirates og tannflirer fra øre til øre :D

Klare vi å nullstille oss til da så kommer Wigan til å lide.

 

Lykke til alle Goones :)

meinte selfølgelig 4-7 :D

Link to comment
Share on other sites

Skal vi se seongstarten under ett skal vi jo egentlig ikke være så alt for misfornøyde med starten selv med to tap allerede. Vi har gjort unna 3 vansklige bortekamper allerede i løpet av bare 4 spilte, og har 6 poeng.

 

Først så utspilte vi Everton borte og vant 6-1 som var en sterk start på sesongen, og fortsatte mot Portsmouth. Så kom vi til OT, og hadde fortjent å ta med poeng derfra. To personlige feil førte til at vi tapte den kampen, selv om man kan diskutere om det var straffe eller ikke.

 

Kampen i går kunne vi også fort fått med oss poeng ifra, men var kun små marginer som gjorde at det ikke ble 4-4 eller for den saks skyld 4-5. Lenge igjen av sesongen og nå møter vi et litt "enklere" kampprogram hvor vi kan ta masse poeng, samtidig vi tar Manchester lagene hjemme på Emirates seinere denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Skal vi se seongstarten under ett skal vi jo egentlig ikke være så alt for misfornøyde med starten selv med to tap allerede. Vi har gjort unna 3 vansklige bortekamper allerede i løpet av bare 4 spilte, og har 6 poeng.

 

Først så utspilte vi Everton borte og vant 6-1 som var en sterk start på sesongen, og fortsatte mot Portsmouth. Så kom vi til OT, og hadde fortjent å ta med poeng derfra. To personlige feil førte til at vi tapte den kampen, selv om man kan diskutere om det var straffe eller ikke.

 

Kampen i går kunne vi også fort fått med oss poeng ifra, men var kun små marginer som gjorde at det ikke ble 4-4 eller for den saks skyld 4-5. Lenge igjen av sesongen og nå møter vi et litt "enklere" kampprogram hvor vi kan ta masse poeng, samtidig vi tar Manchester lagene hjemme på Emirates seinere denne sesongen!

 

Egentlig ikke så uenig med deg. Vi skaper sjanser i haugevis og spiller til tider meget bra.

Men spiller til tider hasardiøst forsvarsmessig. Clichy må snart lære seg at som siste mann bør han spille på det sikre og ikke selge seg.

Men det er ikke bare det. Når Clichy og Sagna går frem på kantene sine bør det være en form for

sikring bak dem. Det var det definitivt ikke bak Clichy.

Slike ting bør skjerpes inn. Her har definitivt midtbanen et ansvar.

 

Vermaelan har vært en solid forsterkning. Synd vi ikke har en notorisk målscorer(Eduardo??).

Forstår heller ikke helt hvorfor Bendtner spiller ving...men men.

Rosicky-VP-Arshavin kan bli et fyrverkeri på topp når alle er skadefrie samtidig(hvis det skjer da :-| )

 

Vi spiller bra,men slipper inn enkle mål på personlige feil.

Offensivt skaper vi mye,men for en forskjell etter Rosicky kom inn. Det ble rett

og slett for lite kreativt på midten når City la seg så langt tilbake.

Nå spilte vi igår fra start uten 3 av våre mest kreative spillere som Rosicky,Arshavin og Nasri.

Det bli spennende med alle dem tilbake.

Dette kan bare gå en vei. Jeg er fortsatt optimist på vegne av dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg savner den gode gamel tenningen som var i laget. Hadde vi hatt Vieira, Keown og Adams på banen igår hadde Ade aldri turt å gjort det der mot Persie. Og Ade hadde neppe klart å fullføre hele kampen. Selvfølgelig er jeg glad for at spillerne våre ikke går in i taklinger bevisst får å skade noen, men litt amper er det lov å bli når man taper 4-2, og en stygg man som Adebayor spiller på det andre laget som latterliggjør fansen og skader medspillerne dine. Jeg hadde ikke nølt lenge med å ta en "Taylor" på ham, heldigvis er ikke jeg Arsenal spiller :-|

Link to comment
Share on other sites

Jeg savner den gode gamel tenningen som var i laget. Hadde vi hatt Vieira, Keown og Adams på banen igår hadde Ade aldri turt å gjort det der mot Persie. Og Ade hadde neppe klart å fullføre hele kampen. Selvfølgelig er jeg glad for at spillerne våre ikke går in i taklinger bevisst får å skade noen, men litt amper er det lov å bli når man taper 4-2, og en stygg man som Adebayor spiller på det andre laget som latterliggjør fansen og skader medspillerne dine. Jeg hadde ikke nølt lenge med å ta en "Taylor" på ham, heldigvis er ikke jeg Arsenal spiller :-|

 

 

Enig. Ventet på at Fabregas eller Song skulle ta litt "ansvar" og gå litt hardt inn i Adebayor. Ikke for å skade han eller noe sånt, bare litt "juling". Taklingen på van persie var utrolig stygg og han er faktisk heldig som ikke fikk knottene i øyet. Den taklingen kunne godt ha ødelagt karrieren hans. Nå håper jeg virkelig FA gir han minst 5 kamper karantene. 2 for feiringen og 3 for taklingen. Alt annet vil være feigt av FA.

 

Det som overrasker meg er at denne motbydelige spilleren hevder at han gikk til City pga fansen presset han ut. Vet ikke hvor mye mer han får i City, men det er nok en betydelige lønnsøkning sammenlignet med det han fikk i London. Syns jeg husker at han nesten fikk hele landslaget til Togo til å streike pga manglende utbetalinger. Han er rett og slett en grådig drittsekk og jeg håper så inderlig at karrieren hans går i dass!

 

Når det gjelder kampen så har vel de fleste oppsummert det ganske greit. Hasardiøst forsvarspill og dårlig uttellingen beskriver vel kampen ganske greit. Nå skal de opp mot Manu neste helg og der blir de slaktet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også positiv til sesongen.

Vi er best i alle kamper så langt i år og det lover godt.

Hvis Almunia og Clichy tar seg litt sammen kan dette bli gull ingen tvil om det.

 

BE

 

Er nok det toget gått alt vi har 6 poeng Chelsea har 15 poeng viser bare hvor dårlig vi er.

Alle vet at Man Utd og Chelsea blir bare bedre å bedre utover i sesongen.

Wenger blir sett på en Gud av mange Arsenal fans, men for mange er hans tid over også.

Nå blir han virkelig satt på plass og vi enner nok på 5-6 plass i år, som jeg sa før sesongen starta.

Er vont at jeg har ganske så rett vært år, for de Arsenal har alltid vært år mange flere skader en andre lag.

Hva er grunne til at det gjenntar seg år etter år? Wenger burde bytte ut 3-4 spillere før sesongen starta også.

Han gjør samme tabben vært å selger og mister flere av de beste spillere vi har og kjøper ikke inn noen nye.

Tenk deg Wenger i Chelsea, Inter, Real Madrid, barca, Man utd o.s.v med de resultattene han har i Arsenal hadde han fått fyken for lengst. Mange kan si han hadde fått mere penger å handle for i de andre klubbene, men i Arsenal har det blitt solgt for mye penger de siste 4-5 åra i forhold til hva som har blitt handla inn, så ingen unnskylding lenger å ikke han en spiller stall så ikke er stor nok til å tåle noen skader.

Vi er allt for dårlig bakover på banen, alle sa før sesongen vi trenger en go D-mittbane spiller, men Wenger gidder ikke høre på fansen, til og med Cesc sa tydelig Wenger på hente inn en jærnmann på mittbanen.

I går ble vi kontra i senk etter Dennilson gikk ut, Song så vi tydelig ikke takla å være den son skulle løpe opp de spilleren som kontra for City :-|

Link to comment
Share on other sites

Tatt i betraktning motstanderen har vi gjort det bedre enn Lpool, like bra som Manu og bedre enn Chelsea.

Beregner man et skjema som sier tap mot de tre store borte, uavgjort mot lag 5-7 (Tott, Evert og ManC), og resten seiere, samt u mot de tre store hjemme og resten seiere blir det slik.

 

Chelsea har vunnet 5 kamper de på papiret skulle vunnet og er etter skjema.

Manu har ettpoeng mer enn skjema.

Arsenal har ett poeng mer enn skjema.

Pool har 5 poeng mindre enn skjema.

Link to comment
Share on other sites

 

Er nok det toget gått alt vi har 6 poeng Chelsea har 15 poeng viser bare hvor dårlig vi er.

Alle vet at Man Utd og Chelsea blir bare bedre å bedre utover i sesongen.

Wenger blir sett på en Gud av mange Arsenal fans, men for mange er hans tid over også.

Nå blir han virkelig satt på plass og vi enner nok på 5-6 plass i år, som jeg sa før sesongen starta.

Er vont at jeg har ganske så rett vært år, for de Arsenal har alltid vært år mange flere skader en andre lag.

Hva er grunne til at det gjenntar seg år etter år? Wenger burde bytte ut 3-4 spillere før sesongen starta også.

Han gjør samme tabben vært å selger og mister flere av de beste spillere vi har og kjøper ikke inn noen nye.

Tenk deg Wenger i Chelsea, Inter, Real Madrid, barca, Man utd o.s.v med de resultattene han har i Arsenal hadde han fått fyken for lengst. Mange kan si han hadde fått mere penger å handle for i de andre klubbene, men i Arsenal har det blitt solgt for mye penger de siste 4-5 åra i forhold til hva som har blitt handla inn, så ingen unnskylding lenger å ikke han en spiller stall så ikke er stor nok til å tåle noen skader.

Vi er allt for dårlig bakover på banen, alle sa før sesongen vi trenger en go D-mittbane spiller, men Wenger gidder ikke høre på fansen, til og med Cesc sa tydelig Wenger på hente inn en jærnmann på mittbanen.

I går ble vi kontra i senk etter Dennilson gikk ut, Song så vi tydelig ikke takla å være den son skulle løpe opp de spilleren som kontra for City :-|

 

Send en mail til følgende mailadresse chairman-arsenalfc@arsenal.com Dannialdo,og tilby dine tjenester. Vi gleder oss til å se deg i det varme setet på Ashburton Grove. Gud hvor jeg misliker sytepaver. Jeg gleder meg virkelig til vi vinner et eller flere trofeer i år Dannialdo, hva f*** vil du klage på da? Slipset til Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også positiv til sesongen.

Vi er best i alle kamper så langt i år og det lover godt.

Hvis Almunia og Clichy tar seg litt sammen kan dette bli gull ingen tvil om det.

 

BE

 

Er nok det toget gått alt vi har 6 poeng Chelsea har 15 poeng viser bare hvor dårlig vi er.

Alle vet at Man Utd og Chelsea blir bare bedre å bedre utover i sesongen.

Wenger blir sett på en Gud av mange Arsenal fans, men for mange er hans tid over også.

Nå blir han virkelig satt på plass og vi enner nok på 5-6 plass i år, som jeg sa før sesongen starta.

Er vont at jeg har ganske så rett vært år, for de Arsenal har alltid vært år mange flere skader en andre lag.

Hva er grunne til at det gjenntar seg år etter år? Wenger burde bytte ut 3-4 spillere før sesongen starta også.

Han gjør samme tabben vært å selger og mister flere av de beste spillere vi har og kjøper ikke inn noen nye.

Tenk deg Wenger i Chelsea, Inter, Real Madrid, barca, Man utd o.s.v med de resultattene han har i Arsenal hadde han fått fyken for lengst. Mange kan si han hadde fått mere penger å handle for i de andre klubbene, men i Arsenal har det blitt solgt for mye penger de siste 4-5 åra i forhold til hva som har blitt handla inn, så ingen unnskylding lenger å ikke han en spiller stall så ikke er stor nok til å tåle noen skader.

Vi er allt for dårlig bakover på banen, alle sa før sesongen vi trenger en go D-mittbane spiller, men Wenger gidder ikke høre på fansen, til og med Cesc sa tydelig Wenger på hente inn en jærnmann på mittbanen.

I går ble vi kontra i senk etter Dennilson gikk ut, Song så vi tydelig ikke takla å være den son skulle løpe opp de spilleren som kontra for City :-|

 

Med forbehold om alder og eventuelle skrivevansker må jeg si det er slitsomt å lese innlegget ditt på grunn av alle skrivefeilene. Litt mer må man kunne be om på et forum spør du meg. Så var det sagt.

 

Noe annet jeg stusser over er at du sier at toget har gått. Blir håpløst å sammenligne med Chelsea, du må da kunne se på hvilke lag de har møtt innledningvis og dermed kunne legge sammen to og to. Du har selvfølgelig rett til å ha dine meninger, men er relativt uenig i det meste du sier. Er også evig glad for at vi ikke følger i Chelseas og Reals fotspor, men at styret støtter Mr. Wenger 100%. Tror de fleste andre lag misunner oss vår kloke franskmann.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også positiv til sesongen.

Vi er best i alle kamper så langt i år og det lover godt.

Hvis Almunia og Clichy tar seg litt sammen kan dette bli gull ingen tvil om det.

 

BE

 

Er nok det toget gått alt vi har 6 poeng Chelsea har 15 poeng viser bare hvor dårlig vi er.

Alle vet at Man Utd og Chelsea blir bare bedre å bedre utover i sesongen.

Wenger blir sett på en Gud av mange Arsenal fans, men for mange er hans tid over også.

Nå blir han virkelig satt på plass og vi enner nok på 5-6 plass i år, som jeg sa før sesongen starta.

Er vont at jeg har ganske så rett vært år, for de Arsenal har alltid vært år mange flere skader en andre lag.

Hva er grunne til at det gjenntar seg år etter år? Wenger burde bytte ut 3-4 spillere før sesongen starta også.

Han gjør samme tabben vært å selger og mister flere av de beste spillere vi har og kjøper ikke inn noen nye.

Tenk deg Wenger i Chelsea, Inter, Real Madrid, barca, Man utd o.s.v med de resultattene han har i Arsenal hadde han fått fyken for lengst. Mange kan si han hadde fått mere penger å handle for i de andre klubbene, men i Arsenal har det blitt solgt for mye penger de siste 4-5 åra i forhold til hva som har blitt handla inn, så ingen unnskylding lenger å ikke han en spiller stall så ikke er stor nok til å tåle noen skader.

Vi er allt for dårlig bakover på banen, alle sa før sesongen vi trenger en go D-mittbane spiller, men Wenger gidder ikke høre på fansen, til og med Cesc sa tydelig Wenger på hente inn en jærnmann på mittbanen.

I går ble vi kontra i senk etter Dennilson gikk ut, Song så vi tydelig ikke takla å være den son skulle løpe opp de spilleren som kontra for City :-|

 

Med forbehold om alder og eventuelle skrivevansker må jeg si det er slitsomt å lese innlegget ditt på grunn av alle skrivefeilene. Litt mer må man kunne be om på et forum spør du meg. Så var det sagt.

 

Noe annet jeg stusser over er at du sier at toget har gått. Blir håpløst å sammenligne med Chelsea, du må da kunne se på hvilke lag de har møtt innledningvis og dermed kunne legge sammen to og to. Du har selvfølgelig rett til å ha dine meninger, men er relativt uenig i det meste du sier. Er også evig glad for at vi ikke følger i Chelseas og Reals fotspor, men at styret støtter Mr. Wenger 100%. Tror de fleste andre lag misunner oss vår kloke franskmann.

 

Vi 2 kan vedde på hvem som kommer høyest av Arsenal og Chelsea når sesongen er ferdig å da kan du se hvem smart du er ;)

 

Du sammler på 4 plasser jeg vil ha trofere og Wenger tror han er jævla smart 5-6 sesonger uten sølvtøy da er å rope hurra for :-|

 

Wenger har bevist år etter år at han ikke er go når det kommer til forsvar spill, er vel det Alex i Man Utd har sakt flere ganger før om Wenger.

 

At vi slepper inn alt for mye mål bakover der har Wenger mye å lære enda av Chelsea og Man Utd.

Link to comment
Share on other sites

Fekk ikkje sett kampen i går, men har fått sett han i opptak i dag. (Moro med digital opptakar :-| )

 

Først av alt. Det var mykje bra i går, men også mykje som må rettast på. Da det ofte er meir moro med kritikk får eg ta meg mest av det...

 

* Wenger viser sitt svake seg og bommar totalt med laguttuket. Diaby blir spelt ut av posisjon ute til venstre og rotar stort sett rundt. Diaby er suverent best når han kjem i lange kliv bakfrå, og bør spele indreløpar om han bør spele i det heile. Å bruke Bendtner som kant i tillegg til Diaby gjere at vi spelar utan kantar. Desse blir liggande mykje feil heile kampen, vår danske venn prøver på mykje, men lykkast lite, mest på grunn av at han spelar på feil posisjon. Når Wenger set opp ei midtbane med Denilson, Song og Fabregas sit vi med minimalt med tempo og omtrent null gjennombrotskraft frå midten.

 

Altså etter mitt syn er Wenger si lagoppstilling feildisponert. Dette kan ha med skadar å gjere, men det er rimeleg lett å komponere eit betre 4-3-3 lag med dei spelarane som er på benken.... Etter mi meining burde vi hatt ei midtbane med Fabregas, Song, Diaby, og ei spiss rekke med Eduardo, Bendter, Van Persie.

 

Det positive her, er at vi har ein ok stall å ta av, og vi har eit veldig slagkraftig lag i 4-3-3 om vi nokon gong får alle skadefrie....

 

* Vi har ikkje den rette tenninga frå start. Dette har vore eit Arsenal problem i nokre sesongar no. Det virkar som om at mange av spelarane stolar så veldig på at ferdigheiten deira er så mykje bedre enn sine motstandarar at innsats ikkje er viktig. Desverre var Fabregas kanskje den værste i går.

Altså vi har eit innstillingsproblem til ein del kampar. Her må ein kunne kreve meir av proffe spelarar.

 

Det positive her er at vi har eit lag som samla sett ferdigheitsmessig nok er betre enn alle andre lag i PL, vi manglar noko spisskompetanse, men eg meinar at ingen andre lag har ein stall med betre basisferdigheiter enn oss. Dette gir seg utslag i at vi stort sett er det førande laget i heile kampen og at vi skaper ein del sjansar mot eit City lag som ligg lavt i 4-5-1 kampen igjennom

 

* Vi har igjen matchvinnarar i negativ forstand. I går var Almunia uheldig på 0-1, Clichy tankelaus på dei tre andre.

 

Altså vi kan i stor grad takke oss sjølv for at vi står med 0 poeng i Manchester, ein kan seie at dette er negativt, men vi har iallefall ikkje tapt pga at vi har vore mykje svakare enn dei andre laga.

 

Det positive her er at dette kan rettast på, Almunia blir nok berre betre nokre år enda, og vi kan drøyme om at Clichy kan lære noko om defansive val av vår gode belgiar?

 

Alt i alt. Vi taper 4-2 i ein kamp der vi like gjerne kan vinne. Det er ikkje serimeister takter av det som vi ser, men det er heller ikkje heilsvart. Vi ser sterkare ut enn i fjor, så spørs det kor mykje sterkare dei andre laga har blitt. City har hatt ein kjempestart, og fortsett dei å vinne 4-2 i kampar der dei stort sett er nest best, kan det bli tøft å ta dei igjen.....

Link to comment
Share on other sites

Når Ade scoret nå på lørdag, så visste jeg hva han kom til å gjøre, og sinnet kokte opp i meg mens jeg så på når han løp mot Arsenal svingen, skulle ønske jeg var ett av arsenal-fansen på tribunen... da skulle jeg.... jah, har ikke ord!! Adebayor konkurrerer sterkt med C. Ronaldo om verdens største KLYSE og IDIOT!!

 

Lurer på om hvordan Ade blir tatt imot på Emirates :-|

Link to comment
Share on other sites

Liker at det er mange oppmuntrende sjeler her!

 

Kommer Almunia på rett kjøl igjen samtidig som Wenger tar en liten prat med Clichy og vi får tilbake spillere som Rosicky, Arshavin,Nasri - tror jeg ting vil gå veldig bra. Merket magien til Tomas fra første stund! Deilig å se han utpå der. Ber så nådig om at han kan få lov til å fortsette med det :-|

 

Må dog legge til hvor skuffa jeg er over umodeneten vår i forsvarsspillet til tider. Clichy hadde en svak kamp og er NØDT(!) til å spille "safere" enn det han gjør. Ihvertfall når han møter spillere som Wright-Phillips, Lennon etc... Og vanligvis gode Song gjorde en manøver jeg reiv meg i håret av. Vi var i undertall i forsvaret og Song kan bare lede Richards mot hjørnet eller hvertfall bare avvente. Men istedenfor finner han ut at han SKAL gå på og Richards passerer han og kan enkelt trille den til Bellamy som smeller den inn.

 

En av ulempene ved å ha et pur-ungt lag............. Vi gjør altfor mange småfeil

Link to comment
Share on other sites

Fy fan for en latterlig fyr som ikke klarer å innse sine feil

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2707037.ece

 

Forventer meg att Adebayor får minst 4 kampers karantene etter hendelsene! Har vi foreks kjøpt Robinho og han har oppførst seg slik ovenfor City-fansen på Emirates samtidlig å prøve å skade en tidligere lagkamerat med vilje har jeg forventet meg att Wenger personlig har straffet ham!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også positiv til sesongen.

Vi er best i alle kamper så langt i år og det lover godt.

Hvis Almunia og Clichy tar seg litt sammen kan dette bli gull ingen tvil om det.

 

BE

 

Er nok det toget gått alt vi har 6 poeng Chelsea har 15 poeng viser bare hvor dårlig vi er.

Alle vet at Man Utd og Chelsea blir bare bedre å bedre utover i sesongen.

Wenger blir sett på en Gud av mange Arsenal fans, men for mange er hans tid over også.

Nå blir han virkelig satt på plass og vi enner nok på 5-6 plass i år, som jeg sa før sesongen starta.

Er vont at jeg har ganske så rett vært år, for de Arsenal har alltid vært år mange flere skader en andre lag.

Hva er grunne til at det gjenntar seg år etter år? Wenger burde bytte ut 3-4 spillere før sesongen starta også.

Han gjør samme tabben vært å selger og mister flere av de beste spillere vi har og kjøper ikke inn noen nye.

Tenk deg Wenger i Chelsea, Inter, Real Madrid, barca, Man utd o.s.v med de resultattene han har i Arsenal hadde han fått fyken for lengst. Mange kan si han hadde fått mere penger å handle for i de andre klubbene, men i Arsenal har det blitt solgt for mye penger de siste 4-5 åra i forhold til hva som har blitt handla inn, så ingen unnskylding lenger å ikke han en spiller stall så ikke er stor nok til å tåle noen skader.

Vi er allt for dårlig bakover på banen, alle sa før sesongen vi trenger en go D-mittbane spiller, men Wenger gidder ikke høre på fansen, til og med Cesc sa tydelig Wenger på hente inn en jærnmann på mittbanen.

I går ble vi kontra i senk etter Dennilson gikk ut, Song så vi tydelig ikke takla å være den son skulle løpe opp de spilleren som kontra for City :blink:

Hvis Wenger skulle lyttet til fansen hadde Thierry Henry vært kastet ut av klubben lenge før han fikk et eneste mål. Song kommer til å bli en fantastisk defensiv midtbanespiller og det han har gjort så langt i sesongen er meget bra, selv om det glapp noen ganger mot City. Selvfølgelig blir det større rom for city å kontre i når denilson blir tatt av til fordel for Rosicky. Song kan ikke klandres for det. Jeg syns du bør kanskje ha litt mer tillit til en av verdens beste fotballfaglige hoder og la han ta seg av tenkingen!

Som det blir nevnt så ligger vi ikke så dårlig ann som tabellensituasjonen antyder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er gunners av hele mitt hjerte... i fjor opplevde jeg at vi fikk mange ufortjente poengtap.... men man har bare uflaks i en eller 2 kamper... ikke så ange som arsenal hadde.. Ja vi var minst like gode som Manu(re) ja vi var nesten like gode som city (men det beste vi spillte var siste 10 min) .. og jeg liker ikke tendensen.. synes flere av spillerne ikke "spiller sammen" og flere kan i kroppsholdning virke litt umotiverte... Citypillerne (inkl Adebayhora) tok yunge defensive løp..og virkelig VILLE HA BALLEN.. det gjør ikke gutta vår i samme grad..blø for drakta er det noe som heter.. gjør de det??

 

Jeg gruer meg til sesongen... som jeg gjorde i fjor.. CL var en opptur sist sesong, det håper jeg den blir i år også... og i Premier league har vi nå 5 kamper før vi møter Tottingham... og kun 15 poeng er godt nok dersom vi skal ha noen sjans på å henge med

 

Oooh to be..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...