Jump to content

2009.09.12 Man City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Jeg hadde ikke forventet seier i denne kampen. Vi er gode fremover i andre omgang men vi sliter fælt i forsvar. Clichy var meget svak bakover og dette var en av de svakere kampene av Vermealen. Men men! Sånn er fotballen!

 

Nå har vi en rekke med svært greie kamper å se frem til og jeg tror vi har en meget lys fremtid i møte! Når det gjelder Adebayor så har jeg ingenting til overs for den fyren. Herregud for en tåpelig idiot og det "stuntet" kommer nok til å forfølge han lenge!

Link to comment
Share on other sites

akinfeev/adler/frey

 

 

sagna vermaelen gallas clichy/traore

 

 

 

 

 

song/veloso/...

 

fabregas rosicky

 

van persie arshavin

 

eduardo/bendtner/...

 

Får vi inn en av de keeperne du har nevnet her, samtidig som en backup på stopperplass/DM (Song er faktisk veldig veldig god, dog skal jeg prøve å se situasjonen hvor Bellamy scorte, men han er kun 21 år gammel, og alle spillere gjør feil. Tror Song kommer til å bli veldig stor) og en skikkelig spiss eller Eduardo som får spille fast i midten tror jeg dette laget ville vært utrolig bra.

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens. Nå må dere slutte å kritisere Almunia. Han er faktisk verdens beste keeper uten landskamper. Og han var sjanseløs på dette målet. Herregud, vi kan da ikke forvente at han skal strekke ut armen helt heller.

 

BE

(Jeg elsker Almunia)

 

Synes faktisk vi brukere bør gjøre opprør mot at vi ikke får si vår mening! Er jo helt på trynet!

Men men, kanskje best å skrive tvetydige eller sarkastiske kommentarer slik du gjør, BE :huh:

 

 

Så rart at folk i studioet syns det var en keepertabbe? Vet dem ikke at det er forbudt?

 

 

Vel i mine øyner så fremstår dere til tider som store idioter, og ja dette kommer sikkert å koste meg en advarsel eller 2 til, og kanskje en utestengelse, who cares!!

Har ikke så mye i mot at Almunia får kritikk, han er IKKE verdens beste keeper og vil ALDRI bli verdens beste keeper, og meg bekjent er det vel heller INGEN som har påstått noe annet, men likefult ER han den som vokter målet vårt!

Det er sikkert ikke BE's kritikk av Almunia alene som har ført han opp i det trøbbelet han ikke evner å se han setter seg selv i, men det faktum at han i uansett tråd han er å skriver i ender opp med kritikk på Almunia. Selv om trådene i utgangspunktet ikke handler om keepere eller keeper prestasjoner.

Selv om han med flere føler kritikken er velbegrunnende og saklig, men når man bruker så mye energi på kritisere noen uansett om det er tråden for det eller ALLE andre tråder, så går det over fra saklig kritikk til hetsing, når man bruker 140 innlegg på å fortelle alle hvilken dårlig keeper Almunia er. så er det ikke lengre kritikk, det er hetsing!!

TROR ikke det er en eneste en Arsenal supporter her inne eller noen annen sted forøvrig som synes vår nr 1 er best i verden. Jeg TROR alle vet at vår nr 1 ikke en gang er topp 10 i premier league, men likefult skal noen i hver eneste tråd fortelle hvor dårlig han er, saklig fremstilt og alt det derre, men grensen for hetsing er forlengst overskrevet.

 

Så er dere Arsenal supportere? Vel kanskje dere bør begynne å heie på Almunia også, han viser jo at han prøver men ikke evner bedre, det er noe annet med de som ikke gidder prøve på lagets vegne.

Tar forbehold om skrivefeil og alt det der, og bare for å ha det sagt, jeg har ingenting med BE's utestengelse å gjøre!! Tydeligvis flere som er lei av denne konstante negativiteten mot Almunia.

 

Vi nedsabler EVERTON 6-1 på bortebane, men nei vi må kritisere noen tenker dere vel, selv her brukes det energi på å kritisere Almunia

Vi nedsabler Portsmouth 4-1 og fortsetter vårt til tider fantastiske spill, men er det nok? nei vi må tråkke på vår spanske venn i denne kamptråden også.

Vi nedsabler Celtic over to kamper 5-1, men nei det er ikke bra nok det heller, vi vinner i Glasgow, og det er mange gode lag som ikke har klart det.

Vi spiller skjorta av Man UTD i store perioder av kampen, men noen uheldige episoder fører til tap, men vi spiller fantastisk fotball, ingen som bryr seg, vi tar heller Almunia.

 

Lurer på når blir dere fornøyde? å vinne 6-1 på bortebane virker tydeligvis ikke være nok.

Når de offensive spillerne våre sløser bort 17 målsjanser, så er det bare såvidt dere gidder å bruke en linje totalt, men det er jo de som taper kampene for oss, for vi har sjanser nok til å vinne alle kampene om vi bare setter 30% av sjansene våre!

 

Dere kan i likhet med resten av OSS, gå i dere selv å se hva og hvor mye som skrives negativt om Arsenal spillere her på forumet, av folk som kaller seg SUPPORTERE, slå opp i ordboken for å se hva det ordet betyr.

 

 

Takker for meg!!

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens. Nå må dere slutte å kritisere Almunia. Han er faktisk verdens beste keeper uten landskamper. Og han var sjanseløs på dette målet. Herregud, vi kan da ikke forvente at han skal strekke ut armen helt heller.

 

BE

(Jeg elsker Almunia)

 

Synes faktisk vi brukere bør gjøre opprør mot at vi ikke får si vår mening! Er jo helt på trynet!

Men men, kanskje best å skrive tvetydige eller sarkastiske kommentarer slik du gjør, BE :huh:

 

 

Så rart at folk i studioet syns det var en keepertabbe? Vet dem ikke at det er forbudt?

 

 

Vel i mine øyner så fremstår dere til tider som store idioter, og ja dette kommer sikkert å koste meg en advarsel eller 2 til, og kanskje en utestengelse, who cares!!

Har ikke så mye i mot at Almunia får kritikk, han er IKKE verdens beste keeper og vil ALDRI bli verdens beste keeper, og meg bekjent er det vel heller INGEN som har påstått noe annet, men likefult ER han den som vokter målet vårt!

Det er sikkert ikke BE's kritikk av Almunia alene som har ført han opp i det trøbbelet han ikke evner å se han setter seg selv i, men det faktum at han i uansett tråd han er å skriver i ender opp med kritikk på Almunia. Selv om trådene i utgangspunktet ikke handler om keepere eller keeper prestasjoner.

Selv om han med flere føler kritikken er velbegrunnende og saklig, men når man bruker så mye energi på kritisere noen uansett om det er tråden for det eller ALLE andre tråder, så går det over fra saklig kritikk til hetsing, når man bruker 140 innlegg på å fortelle alle hvilken dårlig keeper Almunia er. så er det ikke lengre kritikk, det er hetsing!!

TROR ikke det er en eneste en Arsenal supporter her inne eller noen annen sted forøvrig som synes vår nr 1 er best i verden. Jeg TROR alle vet at vår nr 1 ikke en gang er topp 10 i premier league, men likefult skal noen i hver eneste tråd fortelle hvor dårlig han er, saklig fremstilt og alt det derre, men grensen for hetsing er forlengst overskrevet.

 

Så er dere Arsenal supportere? Vel kanskje dere bør begynne å heie på Almunia også, han viser jo at han prøver men ikke evner bedre, det er noe annet med de som ikke gidder prøve på lagets vegne.

Tar forbehold om skrivefeil og alt det der, og bare for å ha det sagt, jeg har ingenting med BE's utestengelse å gjøre!! Tydeligvis flere som er lei av denne konstante negativiteten mot Almunia.

 

Vi nedsabler EVERTON 6-1 på bortebane, men nei vi må kritisere noen tenker dere vel, selv her brukes det energi på å kritisere Almunia

Vi nedsabler Portsmouth 4-1 og fortsetter vårt til tider fantastiske spill, men er det nok? nei vi må tråkke på vår spanske venn i denne kamptråden også.

Vi nedsabler Celtic over to kamper 5-1, men nei det er ikke bra nok det heller, vi vinner i Glasgow, og det er mange gode lag som ikke har klart det.

Vi spiller skjorta av Man UTD i store perioder av kampen, men noen uheldige episoder fører til tap, men vi spiller fantastisk fotball, ingen som bryr seg, vi tar heller Almunia.

 

Lurer på når blir dere fornøyde? å vinne 6-1 på bortebane virker tydeligvis ikke være nok.

Når de offensive spillerne våre sløser bort 17 målsjanser, så er det bare såvidt dere gidder å bruke en linje totalt, men det er jo de som taper kampene for oss, for vi har sjanser nok til å vinne alle kampene om vi bare setter 30% av sjansene våre!

 

Dere kan i likhet med resten av OSS, gå i dere selv å se hva og hvor mye som skrives negativt om Arsenal spillere her på forumet, av folk som kaller seg SUPPORTERE, slå opp i ordboken for å se hva det ordet betyr.

 

 

Takker for meg!!

 

Takk for deg.

Link to comment
Share on other sites

Blant de værste dagene i mitt liv fotballmessig..

 

Brenn Adebayor Brenn så innerst inne i helvette!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange sier at Adebayor ligner på Kanu.

Vel kanskje i ferdigheter, men to mer ulike personligheter skal man lete lenge etter...

Kanu er sympatisk, snill, har egen stiftelse for hjertesyke osv

Adebayor er et rasshøl

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere blitt kritisert for å komme usaklige innlegg når arsenal blir ydymket så jeg skal prøve å holde meg i skinnet i dag selv om vi ble filleristet av City. Dette var elendig!

 

Ja de her inne som spådde at vi ville være tittelutfordrere i år har vel fått seg en skikkelig nesestyver i dag. Vi blir udmyket av Man City, vi har 6 poeng av 12 mulige, et ungt mannskap som får kneskjelven bare ballen triller inn på vår banehalvdel og en manager som har full tillit til at dette laget har vunnet ligaen i Mai.

Jeg skal ikke prøve å svartmale situasjonen og det er jo fortsatt tidlig i sesongen. Men et lag som ikke forstår at Adebayor må markeres når innlegget kommer vinner neppe ligaen. Men det er bare å glemme dette så fort som mulig og satse på at vi vinner de neste 8.

 

Forøvrig veldig hyggelig å se Rosicky tilbake. Var det ikke han som fikk assistet i dag?

Link to comment
Share on other sites

Blir utrolig spennende og se hva FA gjør med denne situasjonen, eller de to situasjonen. Selv vil jeg vurdere sparket han har til 3-5 kamper, blir nok bare 3 siden FA ikke er så strenge på straffene. Feiringen hans kunne dommeren bare utvist han for det har ingenting på en fotballbane. Det er bare med på å skape problemer for tribunemannskap, vold i etterkamp av kampen og er uheldig for fotballen. Vil vurdere denne oppførselen til 2-4 kampers utestengelse, hvis jeg husker riktig fikk vel en spiller straff for noen år tilbake for å håne et annets lag fan. Men var kanskje bare en bot. Hva mener andre på forumet. Kanskje litt oftopic men. Min mening er da ca. 6 kamper. Men nå er jeg arsenalfan da=D

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens. Nå må dere slutte å kritisere Almunia. Han er faktisk verdens beste keeper uten landskamper. Og han var sjanseløs på dette målet. Herregud, vi kan da ikke forvente at han skal strekke ut armen helt heller.

 

BE

(Jeg elsker Almunia)

 

Synes faktisk vi brukere bør gjøre opprør mot at vi ikke får si vår mening! Er jo helt på trynet!

Men men, kanskje best å skrive tvetydige eller sarkastiske kommentarer slik du gjør, BE :huh:

 

 

Så rart at folk i studioet syns det var en keepertabbe? Vet dem ikke at det er forbudt?

 

 

Vel i mine øyner så fremstår dere til tider som store idioter, og ja dette kommer sikkert å koste meg en advarsel eller 2 til, og kanskje en utestengelse, who cares!!

Har ikke så mye i mot at Almunia får kritikk, han er IKKE verdens beste keeper og vil ALDRI bli verdens beste keeper, og meg bekjent er det vel heller INGEN som har påstått noe annet, men likefult ER han den som vokter målet vårt!

Det er sikkert ikke BE's kritikk av Almunia alene som har ført han opp i det trøbbelet han ikke evner å se han setter seg selv i, men det faktum at han i uansett tråd han er å skriver i ender opp med kritikk på Almunia. Selv om trådene i utgangspunktet ikke handler om keepere eller keeper prestasjoner.

Selv om han med flere føler kritikken er velbegrunnende og saklig, men når man bruker så mye energi på kritisere noen uansett om det er tråden for det eller ALLE andre tråder, så går det over fra saklig kritikk til hetsing, når man bruker 140 innlegg på å fortelle alle hvilken dårlig keeper Almunia er. så er det ikke lengre kritikk, det er hetsing!!

TROR ikke det er en eneste en Arsenal supporter her inne eller noen annen sted forøvrig som synes vår nr 1 er best i verden. Jeg TROR alle vet at vår nr 1 ikke en gang er topp 10 i premier league, men likefult skal noen i hver eneste tråd fortelle hvor dårlig han er, saklig fremstilt og alt det derre, men grensen for hetsing er forlengst overskrevet.

 

Så er dere Arsenal supportere? Vel kanskje dere bør begynne å heie på Almunia også, han viser jo at han prøver men ikke evner bedre, det er noe annet med de som ikke gidder prøve på lagets vegne.

Tar forbehold om skrivefeil og alt det der, og bare for å ha det sagt, jeg har ingenting med BE's utestengelse å gjøre!! Tydeligvis flere som er lei av denne konstante negativiteten mot Almunia.

 

Vi nedsabler EVERTON 6-1 på bortebane, men nei vi må kritisere noen tenker dere vel, selv her brukes det energi på å kritisere Almunia

Vi nedsabler Portsmouth 4-1 og fortsetter vårt til tider fantastiske spill, men er det nok? nei vi må tråkke på vår spanske venn i denne kamptråden også.

Vi nedsabler Celtic over to kamper 5-1, men nei det er ikke bra nok det heller, vi vinner i Glasgow, og det er mange gode lag som ikke har klart det.

Vi spiller skjorta av Man UTD i store perioder av kampen, men noen uheldige episoder fører til tap, men vi spiller fantastisk fotball, ingen som bryr seg, vi tar heller Almunia.

 

Lurer på når blir dere fornøyde? å vinne 6-1 på bortebane virker tydeligvis ikke være nok.

Når de offensive spillerne våre sløser bort 17 målsjanser, så er det bare såvidt dere gidder å bruke en linje totalt, men det er jo de som taper kampene for oss, for vi har sjanser nok til å vinne alle kampene om vi bare setter 30% av sjansene våre!

 

Dere kan i likhet med resten av OSS, gå i dere selv å se hva og hvor mye som skrives negativt om Arsenal spillere her på forumet, av folk som kaller seg SUPPORTERE, slå opp i ordboken for å se hva det ordet betyr.

 

 

Takker for meg!!

 

Takk for deg.

Joppe skriver "som resten av OSS". Vel tror ikke det er så mye "oss" når det gjelder det der... Jeg, AnaBole, Tapapa og BE er fire stykker. VI kan kalle oss "oss".

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere blitt kritisert for å komme usaklige innlegg når arsenal blir ydymket så jeg skal prøve å holde meg i skinnet i dag selv om vi ble filleristet av City. Dette var elendig!

 

Ja de her inne som spådde at vi ville være tittelutfordrere i år har vel fått seg en skikkelig nesestyver i dag. Vi blir udmyket av Man City, vi har 6 poeng av 12 mulige, et ungt mannskap som får kneskjelven bare ballen triller inn på vår banehalvdel og en manager som har full tillit til at dette laget har vunnet ligaen i Mai.

Jeg skal ikke prøve å svartmale situasjonen og det er jo fortsatt tidlig i sesongen. Men et lag som ikke forstår at Adebayor må markeres når innlegget kommer vinner neppe ligaen. Men det er bare å glemme dette så fort som mulig og satse på at vi vinner de neste 8.

 

Forøvrig veldig hyggelig å se Rosicky tilbake. Var det ikke han som fikk assistet i dag?

 

Du må jo bare kvitte deg med nicket ditt før noen skal ta deg seriøst :huh:

 

Kvitt deg med det nå!!!

 

Rosicky med en assist og en scoring!

Link to comment
Share on other sites

Blir utrolig spennende og se hva FA gjør med denne situasjonen, eller de to situasjonen. Selv vil jeg vurdere sparket han har til 3-5 kamper, blir nok bare 3 siden FA ikke er så strenge på straffene. Feiringen hans kunne dommeren bare utvist han for det har ingenting på en fotballbane. Det er bare med på å skape problemer for tribunemannskap, vold i etterkamp av kampen og er uheldig for fotballen. Vil vurdere denne oppførselen til 2-4 kampers utestengelse, hvis jeg husker riktig fikk vel en spiller straff for noen år tilbake for å håne et annets lag fan. Men var kanskje bare en bot. Hva mener andre på forumet. Kanskje litt oftopic men. Min mening er da ca. 6 kamper. Men nå er jeg arsenalfan da=D

Enig, men fint om de kan spille mot Manu før straffen kommer :huh:

Link to comment
Share on other sites

Almunia er ikke god på første målet, men det er ingen ren tabbe. Almunia er en helt ok keeper, men den desidert beste i dagens Arsenal tropp. Dette er ikke Almunias feil, men en stygg feil vurdering av Wenger. Jeg er forøvrig ikke en av Almunias kritikere, men ser at han er langt unna verdensklasse.

 

Dagens syndebukk er utvilsomt Clichy som er involvert i alle mål bortsett fra det første. (Så ikke hvem som tapte hodeduellen?) Jeg synes Clichy har vært meget tvilsom i helt siden august 2008. Jeg begynner desverre å frykte at Clichy ikke er god nok. Det koker for mye i hodet i avgjørende situasjoner. Han ruser inn i dueller, selger seg for lett og er for dårlig på hodet. Synes også han nesten ble fraløpt av Wright-Phillips med ball i dag.

 

Som en oppsummering av kampen synes jeg 1 omgang er ganske kjedelig og jevn. Frem til 2-1 målet i 2 omgang er det klasse forskjell på lagene. Resten er Hawaii.

 

Jeg er ganske sikker på at dette Arsenal laget er minst topp 3 materiale. Det er knapt sammenlignbart med fjorårs utgaven. Jeg er stor optimist, selv om jeg er utrolig skuffet og forbanna nå. Adebayor gidder jeg ikke kommentere videre, men han bør minst ha 2 røde kort idag.

 

Manchester City er IKKE ett topp 4 lag. Det er jeg villig til å garantere. Hughes sitter ikke som manager for City ut sesongen, merk miner ord!!

 

Fremdeles stor optimist og stolt over at vi har ett lag som er bygd opp etter sunne prinsipper. Rettferdigheten skal seire.

Link to comment
Share on other sites

Vi fikk svaret i dag, ikke på Citys forstreffelighet, men på det mest typiske av alt ved Wengers lag. De reiser ikke kjerringa. En på trynet burde bety god tenning ved neste korsvei, men nei. Liten bevegelse og lavt tempo, helt frem til det ble for pinlig. Dagens mest skuffende syn var en joggende lagkaptein på 4-1 scoringen. Han gadd ikke, han hadde gitt opp. Det forteller meg mer enn tusen ord.

Link to comment
Share on other sites

Ser at det ligger ann til munnhuggeri om hvem som er den beste debatanten og hvem som er den beste arsenal supporteren her. Vi må tåle at folk har forskjellige måter å støtte laget sitt på! Noen kritiserer andre aplauderer, sånn vil det alltid være, men vi må stå sammen som arsenal supportere. Vi skal krangle med ANDRE supportere, ikke med oss selv. Andre supportere ler av oss! Jeg er også EKSTREMT skuffa og forbanna i dag, men jeg ser ingen grunn til å krangle med hverande. Grunnen til at dette forumet ble opprettet var da at man skal diskutere og ytre meninger og da blir det feil å kritisere enkelte for hvordan de ser på ting og tang. Kom heller med motargumenter for de påstander du syns er urimelig, så tar admin seg av hvem som skal få lov til å hva.

 

COME ON YOU ARSENAL sier nå jeg!

Link to comment
Share on other sites

Vi fikk svaret i dag, ikke på Citys forstreffelighet, men på det mest typiske av alt ved Wengers lag. De reiser ikke kjerringa. En på trynet burde bety god tenning ved neste korsvei, men nei. Liten bevegelse og lavt tempo, helt frem til det ble for pinlig. Dagens mest skuffende syn var en joggende lagkaptein på 4-1 scoringen. Han gadd ikke, han hadde gitt opp. Det forteller meg mer enn tusen ord.

 

Det som jeg syns er mest skuffende er at det virker som om vi får panikk når vi ligger under, det har skjedd mange ganger før også. Da forsvinner alt av formasjoner, jeg klarte i hvertfall ikke å forstå at det var noe struktur i vårt spill. Det blir litt alle mann overalt og det fører til at City får utrolig mye rom å angripe oss på.

 

Manchester United og Chelsea mister ikke formasjonen selv om de ligger under, de fortsetter å male på og det viser seg at det er lurt.

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens. Nå må dere slutte å kritisere Almunia. Han er faktisk verdens beste keeper uten landskamper. Og han var sjanseløs på dette målet. Herregud, vi kan da ikke forvente at han skal strekke ut armen helt heller.

 

BE

(Jeg elsker Almunia)

 

Synes faktisk vi brukere bør gjøre opprør mot at vi ikke får si vår mening! Er jo helt på trynet!

Men men, kanskje best å skrive tvetydige eller sarkastiske kommentarer slik du gjør, BE :huh:

 

 

Så rart at folk i studioet syns det var en keepertabbe? Vet dem ikke at det er forbudt?

 

 

Vel i mine øyner så fremstår dere til tider som store idioter, og ja dette kommer sikkert å koste meg en advarsel eller 2 til, og kanskje en utestengelse, who cares!!

Har ikke så mye i mot at Almunia får kritikk, han er IKKE verdens beste keeper og vil ALDRI bli verdens beste keeper, og meg bekjent er det vel heller INGEN som har påstått noe annet, men likefult ER han den som vokter målet vårt!

Det er sikkert ikke BE's kritikk av Almunia alene som har ført han opp i det trøbbelet han ikke evner å se han setter seg selv i, men det faktum at han i uansett tråd han er å skriver i ender opp med kritikk på Almunia. Selv om trådene i utgangspunktet ikke handler om keepere eller keeper prestasjoner.

Selv om han med flere føler kritikken er velbegrunnende og saklig, men når man bruker så mye energi på kritisere noen uansett om det er tråden for det eller ALLE andre tråder, så går det over fra saklig kritikk til hetsing, når man bruker 140 innlegg på å fortelle alle hvilken dårlig keeper Almunia er. så er det ikke lengre kritikk, det er hetsing!!

TROR ikke det er en eneste en Arsenal supporter her inne eller noen annen sted forøvrig som synes vår nr 1 er best i verden. Jeg TROR alle vet at vår nr 1 ikke en gang er topp 10 i premier league, men likefult skal noen i hver eneste tråd fortelle hvor dårlig han er, saklig fremstilt og alt det derre, men grensen for hetsing er forlengst overskrevet.

 

Så er dere Arsenal supportere? Vel kanskje dere bør begynne å heie på Almunia også, han viser jo at han prøver men ikke evner bedre, det er noe annet med de som ikke gidder prøve på lagets vegne.

Tar forbehold om skrivefeil og alt det der, og bare for å ha det sagt, jeg har ingenting med BE's utestengelse å gjøre!! Tydeligvis flere som er lei av denne konstante negativiteten mot Almunia.

 

Vi nedsabler EVERTON 6-1 på bortebane, men nei vi må kritisere noen tenker dere vel, selv her brukes det energi på å kritisere Almunia

Vi nedsabler Portsmouth 4-1 og fortsetter vårt til tider fantastiske spill, men er det nok? nei vi må tråkke på vår spanske venn i denne kamptråden også.

Vi nedsabler Celtic over to kamper 5-1, men nei det er ikke bra nok det heller, vi vinner i Glasgow, og det er mange gode lag som ikke har klart det.

Vi spiller skjorta av Man UTD i store perioder av kampen, men noen uheldige episoder fører til tap, men vi spiller fantastisk fotball, ingen som bryr seg, vi tar heller Almunia.

 

Lurer på når blir dere fornøyde? å vinne 6-1 på bortebane virker tydeligvis ikke være nok.

Når de offensive spillerne våre sløser bort 17 målsjanser, så er det bare såvidt dere gidder å bruke en linje totalt, men det er jo de som taper kampene for oss, for vi har sjanser nok til å vinne alle kampene om vi bare setter 30% av sjansene våre!

 

Dere kan i likhet med resten av OSS, gå i dere selv å se hva og hvor mye som skrives negativt om Arsenal spillere her på forumet, av folk som kaller seg SUPPORTERE, slå opp i ordboken for å se hva det ordet betyr.

 

 

Takker for meg!!

 

Takk for deg.

Joppe skriver "som resten av OSS". Vel tror ikke det er så mye "oss" når det gjelder det der... Jeg, AnaBole, Tapapa og BE er fire stykker. VI kan kalle oss "oss".

 

 

Takk for et nyansert innlegg. Syntes du får frem noe som er svært viktig. En spiller gjør så godt han hele tiden og han tar ikke seg selv ut på laget. Det er det andre som gjør. Så lenge spilleren får tillit er det vår jobb å støtte han. Saklig kritikk er helt greit, men det å løpe etter og kaste stein er kanskje ikke så bra.Vi trenger som supportere ikke bare lete etter det negative. Jeg tror faktisk at fansens holdning til enkeltspillere påvirker prestasjoner. Vi skal støtte og bidra til å øke prestasjonene så får andre ta ansvar for om kvalitetene er tilfredsstillende nok til å komme inn på eller være i laget.

Og er det virkelig realitet at Ben Elfen er utestengt; i så fall dumt, for takhøyde må vi da ha.

Link to comment
Share on other sites

Vi fikk svaret i dag, ikke på Citys forstreffelighet, men på det mest typiske av alt ved Wengers lag. De reiser ikke kjerringa. En på trynet burde bety god tenning ved neste korsvei, men nei. Liten bevegelse og lavt tempo, helt frem til det ble for pinlig. Dagens mest skuffende syn var en joggende lagkaptein på 4-1 scoringen. Han gadd ikke, han hadde gitt opp. Det forteller meg mer enn tusen ord.

 

Er uenig med deg her. Arsenal beviser at de ikke gir opp denne kampen. Men problemet ligger i hvordan vi går inn i kampen, vi klarer ikke prestere på et jevnt nivå, i dag hadde vi tidenst dårligste førsteomgang, andreomgangen er mye bedre men vi blir straffet kolosalt for de feilene som spillerne gjør, og de blir veldig tydlige. Men dette er en av balastene ved å spille 4-3-3. fordi da må posisjoneringen være bedre. Og til alles ettertanke. Hvis man har spilt fotball så veit man at man ikke spiller inn et lag med ny taktikk på 3 kamper, forbedringen vil først komme etter 20 kamper dermed vil vi svinge mye i prestasjonen frem til dette, men det som blir viktig er å få med seg poengene, hittil har det gått dårlig. Men som en evig optimist tror jeg det vil være forbedringer i en PL sesong som blir jevnere enn tidligre. Så ikke si arsenal reiser kjerringa bare se tilbake på de 27 kampene uten tap sist sesong, vi kommer, men la det gå litt tid. Og btw fabregas fikk en halveis fri rolle i andreomgang og er dermed fratatt sine defensive oppgaver i en liten grad for å brukes fremover.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det på tide å ta helg folkens etter nok en skuffelse og ikke minst et utrolig urettferdig resultat! Jeg har såpass respekt att jeg ikke bruker å klage på dommerne men hva er det som foregår i Manchester der? Virker som om de glemmer både av fløyter og kortstokken sin når de drar opp dit for å dømme! I dag scorer en spiller 3-1 målet og samtidlig redder på streken når vi presser utligning.Dere vet hvem jeg snakker og og denne mannen burde sitter i garderoben etter grisetaklingen på RVP! Gleder meg til å se hva dommerne "glemmer" når de kommer til London for returoppgjørene! I tillegg så blir vi snytt for et klart straffespark.Hands innom 16meter skal være straffe,enkelt og greit!

 

Men så til oss selv..Vi sliter noe jevlig å komme i overtall i 1omg.Når vi kommer i rundt til innleggsmuligheter er det sjelden eller aldri vi har mere enn en spiller i posisjon,det er for dårlig.Første målet har både Lehmann og Seaman tatt,enkelt og greit,regner med Almunia kommer sterkere tilbake,eller..? Ikke vet jeg..Følte før denne kampen att Wenger haddde kontroll på det meste men uten Arshavin så virker vi altfor tamme fremover..Denilson og Diaby presterer ikke i dag,hvertfall ikke fremover..I 2omg kommer vi mye mere med og dominerer resten av kampen,helt utrolig synd att City klarer å presse inn de måla på de billige overgangene de får..Synes resultat lyver denne gangen å!

 

Man C. - Arsenal

10 avslutninger totalt 23

39.6 ballinnehav 60.4

181 Offensivepasninger 332

 

Vel vel,her må noe gjørle folkens,men hva??

Link to comment
Share on other sites

Kjenn på at Tomas Rosicky er tilbake

 

Kjenn på at vi utspilte City, men hadde uflaks

 

Kjenn på at både Liverpool og kanskje Man Utd også har to tap så langt

 

Kjenn på at Walcott er på vei tilbake

 

Kjenn på at Wigan er neste motstander

 

Kjenn på at enten City eller United taper poeng neste helg

 

Kjenn på at Adeayor kan vente seg karantene for feiringen sin

 

Kjenn på at vendepunktet til Tottenham nærmer seg

 

Kjenn på at vi har fantastiske spillere som ikke gir opp selv om de ligger under med tre mål

 

Kjenn på at sesongen så vidt er i gang

 

og;

 

hvis gullkampen er over i november, er det pga Chelseas overlegenhet, og ikke våre feil...

Link to comment
Share on other sites

å ikkje se feil i dagens Arsenal-lag er å ha mangel på innsikt.

eg og KAN se alt som rosenrødt og føle meg som Arsenals beste supporter, men eg ser feil i laget og er ikkje forlegen for å uttrykke dette, men eg er fullt og helt 100% Arsenalsupporter!

 

At du er det er det ingen tvil om. Alle her inne er 100%.

Svakheter ble vist i dag,men uansett er det ingen krise.

Målet må vel være å vinne alle hjemmekamper og hente et poeng borte mot de beste lagene og hente noen borteseire mot noen av de øvrige. Det holder langt.

Vi har spilt fire kamper så langt. Dette skulle på forhånd indikere for seier hjemme og tre poeng på tre vanskelige bortekamper Det vil si seks poeng. Og det har vi nå, dog på en litt annen måte.

Og så kan vi jo ha ni poeng om en uke. Da er vi helt i rute og to sure tap er glemt.

Det er herlig å være fotballgal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...