Jump to content

2009.08.22 Portsmouth H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Håper å få se denne i reprise i løpet av helga. Resultatet er veldig bra, men jeg er bekymret for formen til spissene våre. Vi har scorer 12 mål på tre kamper og Eduardo er den eneste spissen som har scoret ett mål. 10-2 etter to PL-kamper, -kan klare over 100 på en sesong?

Link to comment
Share on other sites

Håper å få se denne i reprise i løpet av helga. Resultatet er veldig bra, men jeg er bekymret for formen til spissene våre. Vi har scorer 12 mål på tre kamper og Eduardo er den eneste spissen som har scoret ett mål. 10-2 etter to PL-kamper, -kan klare over 100 på en sesong?

 

Nå var det en god James i perioder, som gjorde at ikke noen av spissene kom på scoringslisten idag. Jeg synes det er en styrke av laget, når Persie og Arshavin er ute av form, men samtidig står vi med 10 mål på to kamper.

Jeg tror dette 4-3-3 systemet gir oss flere strenger å spille på, og at vi ikke blir så avhengig av enkeltspillere. Vi har mange som passer inn i formasjonene, med ulike spisskompetanser.

 

Nei, om et par uker så er nok Persie og Arshavin i bedre form, og vil hamre inn mål etter mål. Det er mye mentalt som må jobbes med, når man ikke får den siste delen av spillet til å fungere, og det kan man se på både Persie og Arshavin. Begge veit de kan så mye bedre, og begge føler urettferdigheten/motgangen når bl.a James står i veien for at det kunne løsne. Et mål kan være nok, for at det negative i hodet skal slippe taket og at spillerene kun kan fokusere på det de kan best.

 

 

Likevel, vi har hatt en stor sesong sålangt, og begge har vært delaktige i denne åpningen. Det er positivt at vi har så mye mer å gå på, når vi snart er på vei til noen veldig tøffe kamper.

Link to comment
Share on other sites

10-2 etter to PL-kamper, -kan klare over 100 på en sesong?

Fortsetter vi som vi har gjort disse to kampene ender vi på 190!

 

Skal ikke se bort i fra det... :P

Må ikke ta helt av her nå. Bør holde oss så pass nede på jorda at vi går for 100 poeng! :)

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi handle før overgangsvinduet stenger.

Vi må selge Diaby, Song og Denilson. De gjør seg bort i kamp etter kamp.

Krise at slike spillere får tillit hos Wenger.

Gallas også, han er for ustabil og skårer alt for lite mål!

Har vert en av dem som har kritisert noen av disse, da særlig Denilson. Må nok bare bøye meg i støvet og si innrømmet at mr Wenger nok har bedre peiling på fotball enn meg alikavel. Arsène Knows. Håper det forsetter.

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi handle før overgangsvinduet stenger.

Vi må selge Diaby, Song og Denilson. De gjør seg bort i kamp etter kamp.

Krise at slike spillere får tillit hos Wenger.

Gallas også, han er for ustabil og skårer alt for lite mål!

Har vert en av dem som har kritisert noen av disse, da særlig Denilson. Må nok bare bøye meg i støvet og si innrømmet at mr Wenger nok har bedre peiling på fotball enn meg alikavel. Arse Knows. Håper det forsetter.

Rumpa vet?

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi handle før overgangsvinduet stenger.

Vi må selge Diaby, Song og Denilson. De gjør seg bort i kamp etter kamp.

Krise at slike spillere får tillit hos Wenger.

Gallas også, han er for ustabil og skårer alt for lite mål!

Har vert en av dem som har kritisert noen av disse, da særlig Denilson. Må nok bare bøye meg i støvet og si innrømmet at mr Wenger nok har bedre peiling på fotball enn meg alikavel. Arse Knows. Håper det forsetter.

Ja vi har verdens beste manager. Og godt å være hengiven Arsenaltilhenger.

Link to comment
Share on other sites

En bra kamp av arsenal. Noen spillere spiller fantastisk andre sluver masse, og gjør en dårlig kamp.

Almunia - 4 har lite å gjøre og det han gjorde gjorde han dårlig

Eboue - 6 God offensivt, ok defensivt

Gallas - 7 mål og bra defensivt

Vermaelen - 6 man ser nesten ingenting til han, det er bra når man er stopper

Gibbs - 4,5 noen skreklige feil defensivt, redder dog en skåring, dårlige valg offensivt

Fabregas - 7,5 fantastisk når han er på banen

Denilson - 7 slo han en feilpassning? var veldig sikker som Dm i dag

Diaby - 8,5 må ta av meg hatten for han i dag

Arsjavin 6,5 - god første omgang, mangler fortsatt litt på formen

Eduardo 6,5 god assist, og spiller godt, skulle kanskje hatt en skåring

Van persie - 4,5 er ikke i god form, dårlige førstetouch og litt ego

 

Ramsey - 6,5 Vakkert mål, merker ikke så godt at Fab gikk av banen

Bendtner - Blir et offer av at Van Persie gjør mye tull. Får ikke mulighet til å spille de riktige pasningene

Merida - gjennomført

 

dette er brukbart oppsummert ja! men almunias innsats burde egentlig gitt 2-3;-)

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp! Fortsatt mulig å gjøre forbedringer bakover på banen, men om vi fortsetter å score 4-6 mål i hver kamp gjør det absolutt ingenting om vi slipper inn ett :)

 

Noe rusk her og der selvfølgelig, men virka som om vi hadde bra kontroll nesten hele veien. Var noen få nerver som skjøt inn etter Kabouls redusering, men alt i alt en bra prestasjon av guttene.

 

Ganske enig med vegfos' karaktersetting, men synes RvP spilte til en 5,5...

Link to comment
Share on other sites

Nok en grei seier. laget fungerer meget godt. I denne kampen fikk vi spart både Bendtner,Song og Sagna.

Fabregas er klasse for tiden og vi får håpe skaden ikke er alvorlig.

 

Kampens høydepunkt er VP sin lekkerbiskenpasning til Ramsey. Bergkamp hadde vært stolt over den.

 

Ellers er det veldig betryggende at vi scorer omtrent fra alle posisjoner.

Gallas er blitt en ny mann ved siden av Vermaelan.

 

 

Utrolig kjekt å se Diaby slå til. Her viser han hvor han hører hjemme,og det er ikke på venstreving. Vår beste spiller idag.

 

Ellers syns jeg ikke Almunia gjorde en tabbe,det gjorde derimot dommeren. Der hadde mange dommere blåst for angrep på keeper. Å hoppe rett på keeper er ikke tillatt i fotball ennå.

 

Alt i alt: en fin lørdagsøkt.

Link to comment
Share on other sites

Det var en genistrek å selge Toure. Gallas og Toure var jo nesten ikke på talefot, så da måtte vi egentlig ha vraket en av de uansett for å ha et fungerende midtstopperpar. Gallas er den av de som har spilt best de siste sesongene, så da var det vel bare naturlig at han fikk bli. Dessuten har Toure alt for lite ro og forståelse, og det ser nesten ut som om han får panikk av og til når han blir presset. Vermaelen derimot er roen selv, og han har også sagt at Gallas er en av grunnene til at han har slått til så fort. Verken Gallas eller Vermaelen er særlig høye, men begge er utrolig gode til å time headingene sine. Dessuten har Vermaelen en helt syk spenst. Vermaelen har også vist at han har litt fart i kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Det var en genistrek å selge Toure.

 

Enig. Har for å være ærlig ventet lenge på akkurat det. Her har maskotfaktoren til tider vært ekstrem.

 

Forøvrig er Arsenal totalt overlegne i denne kampen, men klarer likevel å lage spenning helt på egenhånd. En floskel, men mål preger kamper. Jeg har vel også messet til det kjedsommelige om dette, men Almunia viser igjen hvorfor. Passiv som alltid og stiller seg pent bak Portsmouthspilleren. Dette er keepermat og ikke snakk om noe frispark etter min mening. Hadde Almunia gått etter ballen hadde det vært en annen sak. Det gjør han ikke, han bare står og venter på den. Good goal.

 

Gibbs var heller ikke helt on-line i denne kampen, men det var til gjengjeld de fleste andre. Selv om de har mer å gå på synes jeg van Persie og spesielt Arshavin får for lite cred etter kampen. Robin er ingen Huntelaar foran kassa, men det han er god på gjør han brukbart. Arshavin er også meget delaktig i kombinasjonsspillet som om og om igjen sprettet opp Portsmouth som en blikkboks.

 

Når det gjelder Gallassituasjonen så er min eneste kommentar at det tydligvis skal være umulig å falle uten å kaste seg eller bli klippet ned nå til dags. Jeg kunne i alle fall ikke se Gallas forbryte seg på noen måte, men så har jeg heller ikke sett det i repriser fra alle utenklige vinkler. Det er selvsagt mulig han har streifet borti en ankel eller noe. Egentlig er denne regelen med rødt kort misbrukt. Den burde vært forbeholdt nedsparkinger i Solskjærstil.

 

Det gjelder imidlertid å ikke bli for overmodige. Det er klare forbedringspotensialer i dette laget fortsatt, og så er det det store spørsmålet om det mentale da. Arsenal har hatt en tendens til å behøve evigheter på å reise seg etter en nesestyver. Før eller siden får vi en på trynet. Først da får vi se om det er gullmatriale i dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på hvor mer merkelig målene til Gallas blir kamp etter kamp, så lurer jeg på hvordan det neste kommer til å se ut. :P

 

Det er godt å vite at såpass mange forskjellige spillere scorer mål. Hadde RVP scoret alle målene, så ville vi jo blitt rimelig hemmet hvis han plutselig var ute. At alle målene kommer fra alle bauer og kanter er positivt, og vi får håpe det fortsetter slik. Gjør det også vanskeligere for motstanderen, når de ikke vet helt hvem det er som kan utgjøre den lille forskjellen.

 

 

 

Det gjelder imidlertid å ikke bli for overmodige. Det er klare forbedringspotensialer i dette laget fortsatt, og så er det det store spørsmålet om det mentale da. Arsenal har hatt en tendens til å behøve evigheter på å reise seg etter en nesestyver. Før eller siden får vi en på trynet. Først da får vi se om det er gullmatriale i dette laget.

 

De to neste kampene mot Manchester-lagene kommer garantert til å vise om vi er et gull-lag eller ei. Det blir viktig å holde beina på bakken. Allikevel ettersom vi har en såpass flyt nå, så kan det jo på en måte være greit å møte to såpass gode lag også. Kunne fort skjedd at vi tok enklere på det hvis vi møtte noen andre motstandere og gikk på en smell, men mot Manchester-lagene så vet man at kun 110% hjelper skal man få med seg poeng.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på hvor mer merkelig målene til Gallas blir kamp etter kamp, så lurer jeg på hvordan det neste kommer til å se ut. :P

 

Det er godt å vite at såpass mange forskjellige spillere scorer mål. Hadde RVP scoret alle målene, så ville vi jo blitt rimelig hemmet hvis han plutselig var ute. At alle målene kommer fra alle bauer og kanter er positivt, og vi får håpe det fortsetter slik. Gjør det også vanskeligere for motstanderen, når de ikke vet helt hvem det er som kan utgjøre den lille forskjellen.

 

 

 

Det gjelder imidlertid å ikke bli for overmodige. Det er klare forbedringspotensialer i dette laget fortsatt, og så er det det store spørsmålet om det mentale da. Arsenal har hatt en tendens til å behøve evigheter på å reise seg etter en nesestyver. Før eller siden får vi en på trynet. Først da får vi se om det er gullmatriale i dette laget.

 

De to neste kampene mot Manchester-lagene kommer garantert til å vise om vi er et gull-lag eller ei. Det blir viktig å holde beina på bakken. Allikevel ettersom vi har en såpass flyt nå, så kan det jo på en måte være greit å møte to såpass gode lag også. Kunne fort skjedd at vi tok enklere på det hvis vi møtte noen andre motstandere og gikk på en smell, men mot Manchester-lagene så vet man at kun 110% hjelper skal man få med seg poeng.

 

Blir noen viktige kamper de tre neste. Spesielt viktig er det jo at vi ikke tuller det til mot Celtic

På en annen side gjorde vi det ganske bra mot de beste i fjor, men ble kun nr. 4 allikevel.

I fjor kunne vi på det nåværende tidspunkt ha mistet noen poeng. Det har ikke vi gjort, men Manu har faktisk gjort det.

Mesterlag må vinne de kampene de må vinne. Hjelper ikke å slå et topp fire lag for så å få tap hjemme mot Hull og Fulham. Slikt blir det fjerdeplasser av.

Link to comment
Share on other sites

Igjen en nytelse å oppleve Arsenal. Og en utrolig lettelse å se laget drepe kampen med mål nr 3 og 4. Dette har jeg savnet de siste årene. Det skal være unødvendig å komme bakpå i alle kampene mot antatt dårligere lag. Mot Portsmouth tar vi initiativet og skorer i første omgang. Takk og lov!

 

Jeg trenger litt tid på å bli vant med 4-3-3. Det ser litt rotete ut på skjermen :P . Nå er jeg spent på hvordan det blir mot Man U og Man C.

 

Jeg er utrolig fornøyd med Vermaelen. Jeg har allerede fått utrolig tillit til spilleren. Og det er veldig godt å slippe kaos der bak. Gallas ser ut til å blomstre, og jeg tror Wenger har gjort et geni-strek med salget. Ellers var jo Diaby en positiv overraskelse, selv om han fremdeles finter i eget forsvar. Det må han bare ikke gjøre i de kommende kampene. Regner vel med at Fabregas blir borte noen uker.

 

Og så var det et NYDELIG mål av Ramsey. Synes også at han presterer bra ellers i innhoppet sitt. Veldig gode pasninger og bra deltakelse arbeidet. Veldig kjekt!

 

EN FLOTT LØRDAG!!!

Link to comment
Share on other sites

Folk skryter av målet til Ramsey men de glemmer at RvP hadde en usedvanlig flott pasning som skapte hele sjansen. It takes two to tango.

 

Enig med deg her Orakelet. Syntes også Robin hadde en ganske god kamp, og kun en veldig god James gjorde at han ikke fikk en uttelling på 3 store sjanser, hvorav han skapte de fleste selv. Føler at Robin ikke har den helt store flaksen i spillet sitt, de 15 gangene han traff treverket i fjor tilbakeviser ikke akkurat det jeg sier heller! :P

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig er Arsenal totalt overlegne i denne kampen, men klarer likevel å lage spenning helt på egenhånd. En floskel, men mål preger kamper. Jeg har vel også messet til det kjedsommelige om dette, men Almunia viser igjen hvorfor. Passiv som alltid og stiller seg pent bak Portsmouthspilleren. Dette er keepermat og ikke snakk om noe frispark etter min mening. Hadde Almunia gått etter ballen hadde det vært en annen sak. Det gjør han ikke, han bare står og venter på den. Good goal.

 

Gibbs var heller ikke helt on-line i denne kampen, men det var til gjengjeld de fleste andre. Selv om de har mer å gå på synes jeg van Persie og spesielt Arshavin får for lite cred etter kampen. Robin er ingen Huntelaar foran kassa, men det han er god på gjør han brukbart. Arshavin er også meget delaktig i kombinasjonsspillet som om og om igjen sprettet opp Portsmouth som en blikkboks.

 

Når det gjelder Gallassituasjonen så er min eneste kommentar at det tydligvis skal være umulig å falle uten å kaste seg eller bli klippet ned nå til dags. Jeg kunne i alle fall ikke se Gallas forbryte seg på noen måte, men så har jeg heller ikke sett det i repriser fra alle utenklige vinkler. Det er selvsagt mulig han har streifet borti en ankel eller noe. Egentlig er denne regelen med rødt kort misbrukt. Den burde vært forbeholdt nedsparkinger i Solskjærstil.

 

Det gjelder imidlertid å ikke bli for overmodige. Det er klare forbedringspotensialer i dette laget fortsatt, og så er det det store spørsmålet om det mentale da. Arsenal har hatt en tendens til å behøve evigheter på å reise seg etter en nesestyver. Før eller siden får vi en på trynet. Først da får vi se om det er gullmatriale i dette laget.

 

helt enig i dine vurderinger. Baklengsmålet var helt OK. Spissen må da få lov til å hoppe opp og forsøke å nå ballen, forutsatt at han ikke bruker armene og dytter, eller "viser" knotter eller på annen måte bedriver farlig spill. Og det gjorde han jo ikke. Dette unødvendige baklengsmålet skyldes at Almunia var for passiv og timet opphoppet sitt mye dårligere enn Portsmouth-spissen. Og det var ekstra unødvendig å gjøre en kamp som burde vært død og begravet for lenge siden spennende. Denne barnesykdommen sliter tydeligvis Arsenal med å bli kvitt. Greit at man trygget seieren i andre omgang, og det var jo bra, men likevel. Gallas-episoden er vel omtrent umulig å avgjøre etter bildene, og derfor mener jeg tvilen her må komme "tiltalte" til gode. Og jeg er enig i at rødt kort her burde være forbeholdt rene nedsparkinger, og ikke typiske kamp om ballen dueller, det var vel intensjonen den gangen regelen kom også?

 

Laget virker veldig solid, og mange av de flotte angrepene, særlig i den første omgangen, viste jo noe av potensialet. Men det er fortsatt et stort forbedringspotensiale. De kan ble enda mer effektive, og de kan unngå å gjøre det spennende for seg selv. Og selv om man ikke skal brenne opp alt kruttet på en gang, og det ikke er noen grunn til å bruke mer energi enn NØDVENDIG, må man ikke synke hen i den naive troen at man kan "sove" seg til seiere i PL. De har fortsatt en jobb å gjøre når det gjelder å holde fokus i 90 minutter, og sørge for at motstanderne ikke slipper inn i begivenhetene igjen. Og som du er inne på er det fortsatt et åpent spørsmål hvordan man klarer å respondere dersom de får en på trynet. Bruker man de sedvanlige fire-fem kampene å komme til hektene igjen eller vil man nå klare å slå tilbake umiddelbart? Svaret på dette spørsmålet vil kunne være avgjørende for Arsenals sesong!

Link to comment
Share on other sites

Deilig med nok en solid seier! Everton og Pompey har vært skrekkelige hittil i år, så det viktig å ikke ta av helt enda. Likevel skal det sies at jeg har nytet sesongstarten. Vi får bare håpe at det fortsetter, og at vi kke gjør det undøvendig spennende for oss selv. Laget holdt på å slippe Pompey inn i kampen igjen, men jeg følte meg trygg på seier. Å drepe kamper tidligere er vi nødt til, da spillerne kan roe seg mer ned og dermed ikke slite seg like mye ut. Jeg regner med at det blir en grei gjennomkjrøing på onsdag, der Celtic presser mye tidlig, men etter hvert innser at det mest sannsynlig ikke kommer til å gå veien. Vi er nødt til å unngå flere skader, så vi må passer oss for frustrerte skotter. Wenger kommer nok til å hvile noen spillere, får Wilshere sjansen?

 

Fabregas trenger vi mot Man U. I førsteomgang var han strålende. Hittil i år har han allerede hatt kamper som kan måle seg med hans beste i fjor. Ellers er det fint å se at den sentrale midtbanen fungerer så bra i denne formasjonen. Denilson og Song har vært meget gode, og Diaby ser også ut til å være på riktig vei. Om han klarer å holde seg stabilt god, blir nok heller ganske spennende å se.

 

Eduadro er den eneste spissen som har scort. Bendtner har egentlig ikke kommet til så mange sjanser, men skal ha skryt for mye god jobbing. Å slå lange baller mot Bendtner som går i duell mot backen kan være en god idé, men hittil er ikke samspillet med de andre på topp helt på plass. Særlig van Persie sliter. Han er ingen targetman, selv om han er en helt grei hodespiller. God balanse og vendinger til tross, nederlenderen har ikke god nok styrke i kroppen til å holde unna midtstopperne. Arbeidsinnsatsen er det ingen ting å si på, og det liten tvil om at han prøver. Desverre ser det ut til at det går litt i hodet på han, for det blir mye veiving med armer og syting. Liten tvil om at han trenger et par mål, for han var litt ego til tider. Stort pluss skal han derimot ha for pasningen til Ramsey. 3 assist viser at han ligger godt ann til å bli assistkonge i år også. Men bør ikke en midtspiss heller krige om toppscorertittelen? Eduardo har hatt en fin sesongstart, og Wenger vil nok prøve å matche han litt forsiktig. Vi trenger spillere som trenger få sjanser på å score, for effektivitet er noe vi lenge har slitt med. Arshavin har ikke kommet helt i gang enda, men jeg ser tendenser. I banespillet får han ballen mye framover i lengderetning og det glimrende entouchspillet, som han i mine øyne er best på i ligaen, glimter til. Jeg tror vi kan få se litt magi på lørdag, enten fra Arshavin eller van Persie.

 

Litt mer slurv bakover, men fint å se at de to midtstopperduoen fungerer bra sammen. Begge er også meget gode på offensive dødballer, det er et vitkig våpen i toppkamper der det ofte blir få sjanser.

 

Den største forskjellen hittil i år, er i mine øyne at vi fungerer mye bedre kollektivt. Det er færre feilpasninger som følge av bedre bevegelser og spillerne jobber hardt for hverandre. De offensive bevegelsene sitter også mye bedre, særlig ved at midtbanen er flinkere til å komme inn i boksen. Dog savner jeg at Dudu/Bendtner sniker seg inn i boksen når det kommer innlegg fra den andre siden.

 

Når det kommer til "tabben" til Almunia mener jeg det er angrep på keeperen. Hva kan egentlig keeperen gjøre her? Evnetuelt kunne Almunia sått lenger bak i det innlegget blir spilt, men da vil han ha mye vanskeligere for å ta ballen. I situasjonen rekker han ikke å ta et skritt bak for så å ta sats. Almunia må stå stille å strekke seg etter ballen. Kaboul kommer inn med fart og meier ned Almunia som ikke har sjans. Dersom Kaboul hadde kommet foran Almunia, hadde det ikke vært noe diskusjon. Det at Kaboul går inn i keeperen gjør at Almunia ikke rekker opp til ballen han vanligvis ville tatt lett, og dermed mener jeg det er angrep på keeper. Ikke noe stygt av kaboul, og et fint timet løp og hopp, men ulovlig er det så absoultt i mine øyne.

 

Episoden til Gallas ble ikke vist i reprise, så jeg skal ikke ta noen side i den diskusjonen. Begge spillerne dyttet like mye så det ut til, men det virket som at Gallas var på vei til å komme på etterskudd. Dog skal jeg ikke si noe sikkert, for jeg har ikke fått studert situasjonen noe nøye.

 

PS: Husk spillerbørsen, jo flere som gir poeng, jo mer rettferdig blir karakterene!

Link to comment
Share on other sites

Når det kommer til "tabben" til Almunia mener jeg det er angrep på keeperen. Hva kan egentlig keeperen gjøre her? Evnetuelt kunne Almunia sått lenger bak i det innlegget blir spilt, men da vil han ha mye vanskeligere for å ta ballen. I situasjonen rekker han ikke å ta et skritt bak for så å ta sats. Almunia må stå stille å strekke seg etter ballen. Kaboul kommer inn med fart og meier ned Almunia som ikke har sjans. Dersom Kaboul hadde kommet foran Almunia, hadde det ikke vært noe diskusjon. Det at Kaboul går inn i keeperen gjør at Almunia ikke rekker opp til ballen han vanligvis ville tatt lett, og dermed mener jeg det er angrep på keeper. Ikke noe stygt av kaboul, og et fint timet løp og hopp, men ulovlig er det så absoultt i mine øyne.

 

Kaboul kommer jo nettopp foran Almunia, derfor er det veldig dårlig og slapt av spanjolen. Alle keepere gjør tabber, så jeg har ingen problem med Almunia til tross for at han dret seg ut litt akkurat her.

Link to comment
Share on other sites

Når det kommer til "tabben" til Almunia mener jeg det er angrep på keeperen. Hva kan egentlig keeperen gjøre her? Evnetuelt kunne Almunia sått lenger bak i det innlegget blir spilt, men da vil han ha mye vanskeligere for å ta ballen. I situasjonen rekker han ikke å ta et skritt bak for så å ta sats. Almunia må stå stille å strekke seg etter ballen. Kaboul kommer inn med fart og meier ned Almunia som ikke har sjans. Dersom Kaboul hadde kommet foran Almunia, hadde det ikke vært noe diskusjon. Det at Kaboul går inn i keeperen gjør at Almunia ikke rekker opp til ballen han vanligvis ville tatt lett, og dermed mener jeg det er angrep på keeper. Ikke noe stygt av kaboul, og et fint timet løp og hopp, men ulovlig er det så absoultt i mine øyne.

 

Kaboul kommer jo nettopp foran Almunia, derfor er det veldig dårlig og slapt av spanjolen. Alle keepere gjør tabber, så jeg har ingen problem med Almunia til tross for at han dret seg ut litt akkurat her.

 

Gallas: Jeg tror du står og sover og ikke passer på min venn. Jeg tror du står og sover og ikke passer på.

Almunia: å nei, å nei jeg sover ei. Jeg bare står og hviler meg

 

Jeg tror gallas hadde rett.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...