Jump to content

2009.08.22 Portsmouth H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Det gleder meg veldig at for en gangs skyld i år kommer målene tidlig. Tidligere har jeg hatt følelsen at dem måtte slite ut forsvaret for å kunne score.

 

PS Ade scorte for city :s

Hvem trenger Adebayor, vi har Diaby :P

 

Edit: Til tross for 2-0 ledelse ser ikke Wenger særlig fornøyd ut :P

Link to comment
Share on other sites

ingen keeper i verden hadde vel tatt denne!?

 

fysj, det er svakt av almunia! håper selvsagt at vi slipper å se mer av det svake keeperspillet, men med en middelmådig keeper i mål, er det store sjanser for at slike kommer. typisk at james akkurat har vært ute i feltet å plukket en mye vanskeligere ball tidligere...

Link to comment
Share on other sites

Vil si at målet også var en markeringssvikt, ja det var en keeper tabbe, men om noen andre hadde utfordret Kaboul i lufta hadde han nok ikke klart å gå så høyt og Almunia hadde nok ikke vært så usikker på den

Helt feil. Når ballen kommer så tett keeper skal forsvarerne i keeperområde trekke seg litt unna. Alt var Almunia sin feil i den situasjonen

Link to comment
Share on other sites

Vil si at målet også var en markeringssvikt, ja det var en keeper tabbe, men om noen andre hadde utfordret Kaboul i lufta hadde han nok ikke klart å gå så høyt og Almunia hadde nok ikke vært så usikker på den

 

Herregud menneske, duellen er ca en meter fra målstreken og keeper skal ha full kontroll der. Det var en gigatabbe av keeper og bare av keeper. Ingen andre.

Link to comment
Share on other sites

En gigatabbe av keeper ja, men til tross for at dere tydeligvis mener det er greit å la en mann stå så nærme keeper så synes jeg vi burde hatt en mann mellom mål og keeper som feks kunne skjermet vekk, men greit vi legger den ballen død. Keepertabbe

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt nylig å tenkte at Almunia har vært virkelig god i år og så kom denne premietabben rett etterpå...

Han var på bærtur på ett innlegg tidligere i kampen også. Da var buret helt åpent men heldigvis fikk edvardo headet unna

Link to comment
Share on other sites

En gigatabbe av keeper ja, men til tross for at dere tydeligvis mener det er greit å la en mann stå så nærme keeper så synes jeg vi burde hatt en mann mellom mål og keeper som feks kunne skjermet vekk, men greit vi legger den ballen død. Keepertabbe

 

Det var vel knapt plass til en mann mellom mål og keeper :P

Link to comment
Share on other sites

En gigatabbe av keeper ja, men til tross for at dere tydeligvis mener det er greit å la en mann stå så nærme keeper så synes jeg vi burde hatt en mann mellom mål og keeper som feks kunne skjermet vekk, men greit vi legger den ballen død. Keepertabbe

 

Det var vel knapt plass til en mann mellom mål og keeper :P

Mål og motspiller så klart :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...