Jump to content

2009.08.22 Portsmouth H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gallas igjen ! Tre mål på tre kamper nå og dette kanskje den viktigste denne sesongen :)

Håper at det viktigste målet hans kommer senere jeg, og hans viktigste er nok mot Celtic til nå. Fra setanta: "He truly deserves the number 10 shirt!"

Gjør om setningen til hans kanskje viktigste mål sålangt denne sesongen :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Gallas igjen ! Tre mål på tre kamper nå og dette kanskje den viktigste denne sesongen :)

Håper at det viktigste målet hans kommer senere jeg, og hans viktigste er nok mot Celtic til nå. Fra setanta: "He truly deserves the number 10 shirt!"

Gjør om setningen til hans kanskje viktigste mål sålangt denne sesongen :P

Jeg mente at det viktigste til nå var mot Celtic uansett, siden det var en langt viktigere kamp for klubben på langt sikt

Link to comment
Share on other sites

Hva har skjedd med Diaby

 

sopcast:

sop://broker.sopcast.com:3912/79711

Hva har skjedd med FABREGAS!?

Ifølge sentanta fått "A knock against his leg"

Ok, ikke noe veldig alvorlig med andre ord? Hvorfor spiller ikke Song idag? Kanskje dumme spm, men kom nettopp inn dørene.

Link to comment
Share on other sites

Hva har skjedd med Diaby

 

sopcast:

sop://broker.sopcast.com:3912/79711

Hva har skjedd med FABREGAS!?

Fab: Muligens strekk, så sånn ut i allefall på en av mange cornere!

Diaby: Tipper AW bruker han for første gang på lenge, rett.

 

RvP er veldig egoistisk! Kunner fort ha stått to eller tre mål til hvis han hadde sendt passninga.

Link to comment
Share on other sites

Tenker 4-1 selv iVERS, tror Belhadj klarer å fikse et mål til dem i 56 minutt :)

Ser ut til at du får rett foreløbig ;)

Nja, var dårlig med Belhadj mål til nå da:P Men har trua på at vi kan putte et til nå

 

Keeper bytte :P James har jo vært god, Begovic har jeg sett lite av men han har jo alltid vært et fm talent :P

 

Diaby skadet igjen?!

 

Merida presenterer seg på bra vis!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...