Jump to content

2009.08.22 Portsmouth H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Forsvarrekka må heve seg foran man utd kampen. For mange gjennomløpninger for tiden

Tror at det har noe med spissenes hurtighet å gjøre, tjukken og Berbatov klarer ikke løpe så fort..

 

Haha, saken er vel han han spissen til Pompey er ikke sinnsykt rask og vi har vært 20 meter bak

Link to comment
Share on other sites

Forsvarrekka må heve seg foran man utd kampen. For mange gjennomløpninger for tiden

Tror at det har noe med spissenes hurtighet å gjøre, tjukken og Berbatov klarer ikke løpe så fort..

 

Owen har scoret

Ser ut til at det har løsnet for manure ikveld. Får håpe det snur fort. Hvorfor spiller ikke Clichy og Song?

Link to comment
Share on other sites

Forsvarrekka må heve seg foran man utd kampen. For mange gjennomløpninger for tiden

Tror at det har noe med spissenes hurtighet å gjøre, tjukken og Berbatov klarer ikke løpe så fort..

 

Haha, saken er vel han han spissen til Pompey er ikke sinnsykt rask og vi har vært 20 meter bak

Piquonne eller hva han heter er ganske rask, men satser på at Wenger velger å jobbe med dette på treningene og ha fullt fokus på det mot Celitc

Stompa: Clichy fikk nok en smell på oppvarmingen mens Song nok hviles

Link to comment
Share on other sites

Forsvarrekka må heve seg foran man utd kampen. For mange gjennomløpninger for tiden

Tror at det har noe med spissenes hurtighet å gjøre, tjukken og Berbatov klarer ikke løpe så fort..

 

Haha, saken er vel han han spissen til Pompey er ikke sinnsykt rask og vi har vært 20 meter bak

Piquonne eller hva han heter er ganske rask, men satser på at Wenger velger å jobbe med dette på treningene og ha fullt fokus på det mot Celitc

Stompa: Clichy fikk nok en smell på oppvarmingen mens Song nok hviles

OK, takk for svar. Kjekt å se at vi kan sette innpå unggutter og hvile dem som er antatt dem beste og at dem prestere omtrent like bra :P

Link to comment
Share on other sites

En bra kamp av arsenal. Noen spillere spiller fantastisk andre sluver masse, og gjør en dårlig kamp.

Almunia - 4 har lite å gjøre og det han gjorde gjorde han dårlig

Eboue - 6 God offensivt, ok defensivt

Gallas - 7 mål og bra defensivt

Vermaelen - 6 man ser nesten ingenting til han, det er bra når man er stopper

Gibbs - 4,5 noen skreklige feil defensivt, redder dog en skåring, dårlige valg offensivt

Fabregas - 7,5 fantastisk når han er på banen

Denilson - 7 slo han en feilpassning? var veldig sikker som Dm i dag

Diaby - 8,5 må ta av meg hatten for han i dag

Arsjavin 6,5 - god første omgang, mangler fortsatt litt på formen

Eduardo 6,5 god assist, og spiller godt, skulle kanskje hatt en skåring

Van persie - 4,5 er ikke i god form, dårlige førstetouch og litt ego

 

Ramsey - 6,5 Vakkert mål, merker ikke så godt at Fab gikk av banen

Bendtner - Blir et offer av at Van Persie gjør mye tull. Får ikke mulighet til å spille de riktige pasningene

Merida - gjennomført

Link to comment
Share on other sites

Synes Merida burde fått en score, var bedre enn Arshavin idag..

 

Artig at vi okkuperer øverste innlegget på Dagbladet.no enda Manure vant mer enn oss idag :P Lenge siden

 

Hehe, kan være enig i det. Men var abre 4-5 involveringer, og syntes at karakteren da hadde blitt for 2 glitrende passning 1 god passning og 1 feilpassning.

 

bare vent til historien om man utd har blitt skrevet ferdig skikkelig

Link to comment
Share on other sites

Synes Merida burde fått en score, var bedre enn Arshavin idag..

 

Artig at vi okkuperer øverste innlegget på Dagbladet.no enda Manure vant mer enn oss idag :P Lenge siden

 

Hehe, kan være enig i det. Men var abre 4-5 involveringer, og syntes at karakteren da hadde blitt for 2 glitrende passning 1 god passning og 1 feilpassning.

 

bare vent til historien om man utd har blitt skrevet ferdig skikkelig

Synes Merida var veldig positiv idag, men skal ikke henge meg opp i at han ble karakterløs siden han ikke får vite om disse karakterene uansett :)

Link to comment
Share on other sites

En bra gjennomført kamp av gutta. Vi spiller glitrende frem til Pompey får reduseringen, da ble vi plutselig

litt usikre. Etterhvert fikk vi opp dampen igjen, og kontrollerte inn. En bra omgang av Ramsey, men vi får

håpe at byttet med Cesc bare var for å være på den sikre siden..

 

Ellers kom det aldri noen reprise av situasjonen med Gallas og Utaka, så fikk aldri vurdert det sånn ordentlig.

Almunia hadde vel ikke all verdens spenst på målet i mot, og syns ikke han kan mase for mye om frispark.

 

Men alt i alt, bra kamp! :P

Link to comment
Share on other sites

God kontroll, og et godt resultat. Følte vi hadde flere gir å gå på, hvis vi skulle hatt behov for det. Syns allikevel at laget ikke oppnår det samme trykket ettersom vi gjør såpass mange forandringer. En eller to endringer tror jeg hadde vært nok, men allikevel godt at flere og flere spillere får prøvd seg og begynner å komme i kamp form.

 

Arshavin syns jeg virker rusten fortsatt. RVP prøver og prøver, men er nok litt for stresset ettersom han ikke klarer å få ballen i mål enda. Diaby, Ramsey og Merida gjør alle en god kamp syns jeg. Forhåpentligvis er ikke skaden til Fabregas altfor alvorlig, men det var vel kanskje litt for sikkerhetsskyld at han ble byttet ut i pausen slik at han i hvertfall er klar til United kampen.

 

Svakt av Almunia på baklengsmålet, selv om Kaboul kanskje går i litt for mye i duellen og at solen kanskje kan ha hemmet han litt. Virket slik på kroppsspråket når han og Gallas gikk inn til pause. Bortsett fra baklengsmålet så var det heller lite for Almunia å gjøre, og han var trygg i det lille han fikk å gjøre.

 

Syns også vi lagde noen unødvendige frispark spesielt i første omgang, som vi kunne spart oss for. Vi har en stygg uvane i å lage unødvendige frispark i farlige posisjoner mot hodesterke lag.

 

Anyway, vi vant og det er viktigste og det vi får glede oss over i dag. Nå blir det Celtic til uka, og da gjelder det å ha konsentrasjonen på topp! :)

Link to comment
Share on other sites

En deilig kamp, bra spill selvom jeg er i mot alle byttene vi gjorde i startoppstillinga vår. Diaby er frisk, men jeg hater at Denilson må ta defensive oppgaver i dag.

 

Etter kampen: Arsenal - Portsmouth

Clichy ble nok skadet under oppvarmingen, derfor ble Gibbs satt inn

Håpe han er tilbake igjen til man u kampen. For Gibbes imponerte ikke så veldig idag synest eg.

Link to comment
Share on other sites

En deilig kamp, bra spill selvom jeg er i mot alle byttene vi gjorde i startoppstillinga vår. Diaby er frisk, men jeg hater at Denilson må ta defensive oppgaver i dag.

 

Etter kampen: Arsenal - Portsmouth

Clichy ble nok skadet under oppvarmingen, derfor ble Gibbs satt inn

Håpe han er tilbake igjen til man u kampen. For Gibbes imponerte ikke så veldig idag synest eg.

Ganske enig, håper også at Cesc ikke er utsatt for noe alvorlig da vi så idag hvor stor forskjellen er på et Arsenal med en Fabregas og et uten, selv om Ramsey gjorde en flott jobb, og så vil jeg si til mei at jeg følger med på bloggen din og synes den er bra!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...