Jump to content

2009.08.22 Portsmouth H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sitter hjemme med en kraftig forkjølelse og jeg gleder meg stort til denne kampen! Jeg tror vi vil få se mye av det samme laget mot Everton forrige helg. Portsmouth har jo ikke imponert i sesongåpningen så jeg tror Arsenal kommer til å rundspille Pompey. MEN, når det er sagt så skal ikke Arsenal undervurdere Pompey som plutselig kan slå til.

 

3-0 til Arsenal :blink:

 

EDIT: Kampen er i gang!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Laget

 

Almunia

Eboue - Gallas - Vermaelen - Clichy

Cesc - Denilson - Diaby

v Persie - Eduardo - Arshavin

 

Blir kanskje 4-4-2.

 

Men hvor i helvete er Song??

 

Vil nok gi Song en liten pustepause. Ellers er jo Diaby mer offensiv, så tipper Denilson går inn i Song sin rolle mens Diaby tar Denilson sin rolle på midten.

 

Gibbs står faktisk oppført på venstreback, med Clichy på benken nå. Lagoppstillingen endret.

 

Da har nok Clichy plukket opp en småskade? Spennende å se hvordan laget klarer seg uten Song

Diaby passer kanskje bedre i en kamp hvor vi mest sannsynlig må stå å stange mot etablert forsvar? Wenger vet nok best.. Gibbs vil heller ikke senke laget på noen måte, men håper ikke det er noe alvorlig med Clichy..

 

der var det igang! GO GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Laget

 

Almunia

Eboue - Gallas - Vermaelen - Clichy

Cesc - Denilson - Diaby

v Persie - Eduardo - Arshavin

 

Blir kanskje 4-4-2.

 

Men hvor i helvete er Song??

 

Vil nok gi Song en liten pustepause. Ellers er jo Diaby mer offensiv, så tipper Denilson går inn i Song sin rolle mens Diaby tar Denilson sin rolle på midten.

 

Gibbs står faktisk oppført på venstreback, med Clichy på benken nå. Lagoppstillingen endret.

 

Da har nok Clichy plukket opp en småskade? Spennende å se hvordan laget klarer seg uten Song

Diaby passer kanskje bedre i en kamp hvor vi mest sannsynlig må stå å stange mot etablert forsvar? Wenger vet nok best.. Gibbs vil heller ikke senke laget på noen måte, men håper ikke det er noe alvorlig med Clichy..

 

der var det igang! GO GUNNERS!

Gibbs er en nydelig reserve, men enda ingen Clichy

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er ikke Traore på benken engang. Man skjønner at vi har en ok stall og ta av.

Traore blir kanskje et offer for det nye systemet i og med at han ikke er noen spiss og stiller bak Vermaelen, Silvestre, Gibbs og Clichy som back

 

Kanu er med idag ser jeg :|

 

Mååååååååååååååål, Diaby, Fantastisk av Eduardfo

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...