Jump to content

Kieran Gibbs


Gullik

Recommended Posts

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Dette er ingen krise folkens. Sesongen vi spillte oss til finalen i Champions Leauge, benyttet vi oss av totalt 8 forskjellige venstrebacker grunnet skadeproblemer. Vi har nok av folk som kan dekke denne posisjonen uten at vi blir for svekket.

 

Hvis vi benytter oss av Silvestre på venstre back mot Chelsea, vil det svekke oss litt på det offensive plan, men samtidig styrke oss på det deffensive plan, noe som kan være viktig mot Chelsea. Vi slipper inn ofte mål grunnet at backene våre er alt for offensive, og etterlater seg for store rom.

Link to comment
Share on other sites

Blir nok noen måneder på sidelinjen for unge Gibbs. Spesielt surt i.o.m. Clichys skade. Jeg tror unge og energiske Traore i utgangspunktet stiller foran Silvestre i køen på venstrebackplass. Dog tror jeg Wenger velger sistnevnte mot Chelsea pga. rutinen, hodestyrken og større defensiv kløkt. I det hele tatt har vi svært god dekning i denne posisjonen, selv om vi nå klart er svekket.

 

BBC

_46797214_gibbs466.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

28.Kieran Gibbs

 

gun__1312557746_player1112_gibbs.jpg

 

Fullt navn: Kieran James Ricardo Gibbs

Kallenavn: -

Nasjonalitet: Engelsk

Født: 26.09 1989

Fødested: Lambeth, London, England

Posisjon: Venstreback og venstre midtbanespiller

Høyde: 180 cm

Overgang: 2004 fra Wimbledon

Arsenal-debut: 31.10.2007, Ligacup vs Sheffield United

Klubber:

2004- dags dato Arsenal

 

Ungdomsklubber:

2001-2004 Wimbledon

 

 

Redigert av moderator 04.09.11

 

Redigeringen er laget av Wojciech53

 

 

 

Ser dessverre ut som vi må klare oss uten Gibbs en del uker, trist at en så god ung spiller stadig blir skadd.

 

http://www.dagbladet.no/2010/10/28/sport/f...senal/14048648/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 27 2011, 04:31 PM) 221017[/snapback]

Gibbs kommer aldri til å bli førstevalget på venstreback med disse skadene sine. Er jo helt håpløst å satse på han..

 

Noe som er utrolig synd, for denne gutten har talent!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Marouane Chamakh and Kieran Gibbs face fitness test ahead of Spurs clash

 

 

Trodde ikke det var no seriøst med Gibbs, men det forundrer meg ikke om han ikke klarer Spurs kampen. Herregud denne gutten er ubrukelig mtp. at han aldri er tilgjengelig. Ei heller det største talentet i utgangspunktet så kan ikke skjønne hvorfor vi skal tviholde på han heller.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Føler Gibbs fortjener litt skryt. Vært meget solid den siste tida og mot Chelsea var han sammen med Koscielny trolig vår beste spiller. Særlig posisjoneringen hans har bedret seg drastisk og det var det jeg anså som den svakeste delen av spillet hans.

 

Har fortsatt mye å gå på offensivt og er fortsatt litt naiv 1 mot 1, men dette tror jeg vil komme seg hvis han bare holder seg skadefri. Noe som har vært hovedproblemet når det gjelder Gibbs. Har jo hele 13 ligakamper denne sesongen og det er jo helt drøyt til å være Gibbs :P

Link to comment
Share on other sites

Gibbs fortjener skryt. Syns han viser mange av de gode tendensene vi har sett tidligere, men nå har han blitt mer moden føler jeg. Han har blitt sterkere i kroppen og har en større ro over seg. Dersom han får en fast, samvittighetsfull venstreving (Podolski) foran seg så tror jeg utviklingen hans vil fortsette også neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...