Magnus87 Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 http://goonertalk.com/2009/11/24/reports-g...-against-liege- gallas-injury-news/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Utrolig synd for Gibbs! Nå som han hadde en gigantsjanse til å knabbe til seg verdifull spilletid... Da står det mellom Silvestre og Traore mot Chelskij da, og det virker ikke særlig betryggende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Så utrolig kjedelig både for fansen og for Gibbs Nå som også Clichy er skadet tror jeg vi kan få et virkelig venstre back problem mot Chelsea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Så utrolig kjedelig både for fansen og for Gibbs Nå som også Clichy er skadet tror jeg vi kan få et virkelig venstre back problem mot Chelsea. Jeg tror jeg ville satt inn Eboue på venstre og Sagna på høyre back.... men jeg er ikke Wenger så vi får se hva han gjør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Føler meg ganske sikker på at Silvestre kan gjøre en veldig god jobb på venstrebacken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Dette er ingen krise folkens. Sesongen vi spillte oss til finalen i Champions Leauge, benyttet vi oss av totalt 8 forskjellige venstrebacker grunnet skadeproblemer. Vi har nok av folk som kan dekke denne posisjonen uten at vi blir for svekket. Hvis vi benytter oss av Silvestre på venstre back mot Chelsea, vil det svekke oss litt på det offensive plan, men samtidig styrke oss på det deffensive plan, noe som kan være viktig mot Chelsea. Vi slipper inn ofte mål grunnet at backene våre er alt for offensive, og etterlater seg for store rom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Blir nok noen måneder på sidelinjen for unge Gibbs. Spesielt surt i.o.m. Clichys skade. Jeg tror unge og energiske Traore i utgangspunktet stiller foran Silvestre i køen på venstrebackplass. Dog tror jeg Wenger velger sistnevnte mot Chelsea pga. rutinen, hodestyrken og større defensiv kløkt. I det hele tatt har vi svært god dekning i denne posisjonen, selv om vi nå klart er svekket. BBC Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 hodeløs takling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Da ser vi ikke mer til Gibbs i år desverre: http://www.arsenal.com/news/news-archive/g...t-of-the-season Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Utrolig synd Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Da ser vi ikke mer til Gibbs i år desverre det er veldig trist ja. Jeg anser Gibbs for å være den mest talentfulle av våre tre unge venstrebacker, skjønt Clichy kanskje ikke lenger er å betrakte som ung og lovende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Helvete! Jeg ser på Gibbs som en reel utfordrer til venstreback plassen, så blir han skadet for resten av sesongen. Utrolig trist, god bedring Kieran! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Synd, håper han klarer å fortsette fremgangen neste år, og ikke blir et av de talentene som blir brutalt ødelagt av en lantidsskade Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazypoet Posted July 10, 2010 Report Share Posted July 10, 2010 Gleder meg sykt til å se denne karen blomstre videre. Englands nye venstreback om noen år for sure! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/g...only-short-term Utrolig godt å høre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maestro Posted October 29, 2010 Report Share Posted October 29, 2010 28.Kieran Gibbs Fullt navn: Kieran James Ricardo Gibbs Kallenavn: - Nasjonalitet: Engelsk Født: 26.09 1989 Fødested: Lambeth, London, England Posisjon: Venstreback og venstre midtbanespiller Høyde: 180 cm Overgang: 2004 fra Wimbledon Arsenal-debut: 31.10.2007, Ligacup vs Sheffield United Klubber: 2004- dags dato Arsenal Ungdomsklubber: 2001-2004 Wimbledon Redigert av moderator 04.09.11 Redigeringen er laget av Wojciech53 Ser dessverre ut som vi må klare oss uten Gibbs en del uker, trist at en så god ung spiller stadig blir skadd. http://www.dagbladet.no/2010/10/28/sport/f...senal/14048648/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Gibbs skal vistnok ha pådratt seg en skade i U21 match sin. Uvist hvor alvorlig, Kommer sikkert en mer konkret rapport på Arsenal.com http://www.teamtalk.com/west-ham-united/68...ng-out-of-U-21s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Gibbs kommer aldri til å bli førstevalget på venstreback med disse skadene sine. Er jo helt håpløst å satse på han.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 --> QUOTE(Stefan B @ Mar 27 2011, 04:31 PM) 221017[/snapback] Gibbs kommer aldri til å bli førstevalget på venstreback med disse skadene sine. Er jo helt håpløst å satse på han.. Noe som er utrolig synd, for denne gutten har talent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Synes han har den roen som Clichy mangler, utenom det mener jeg di er gasnke like. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Marouane Chamakh and Kieran Gibbs face fitness test ahead of Spurs clash Trodde ikke det var no seriøst med Gibbs, men det forundrer meg ikke om han ikke klarer Spurs kampen. Herregud denne gutten er ubrukelig mtp. at han aldri er tilgjengelig. Ei heller det største talentet i utgangspunktet så kan ikke skjønne hvorfor vi skal tviholde på han heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 ingen bombe hvis han må stå over...Gibbs er jo et vandrende feltsykehus med krykker og bandasje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Føler Gibbs fortjener litt skryt. Vært meget solid den siste tida og mot Chelsea var han sammen med Koscielny trolig vår beste spiller. Særlig posisjoneringen hans har bedret seg drastisk og det var det jeg anså som den svakeste delen av spillet hans. Har fortsatt mye å gå på offensivt og er fortsatt litt naiv 1 mot 1, men dette tror jeg vil komme seg hvis han bare holder seg skadefri. Noe som har vært hovedproblemet når det gjelder Gibbs. Har jo hele 13 ligakamper denne sesongen og det er jo helt drøyt til å være Gibbs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Enig. Synes Gibbs har klart seg meget bra. Får han en stabil periode så kan det bli landslagsnivå på gutten etterhvert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Gibbs fortjener skryt. Syns han viser mange av de gode tendensene vi har sett tidligere, men nå har han blitt mer moden føler jeg. Han har blitt sterkere i kroppen og har en større ro over seg. Dersom han får en fast, samvittighetsfull venstreving (Podolski) foran seg så tror jeg utviklingen hans vil fortsette også neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.