Jump to content

2009.05.05 Manchester United H


pekkiry

Går vi videre?  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det jeg er mest skuffet over nå er hva enkelte av brukerene presterer å si her på forumet. Makan til oppgulp skal man lete lenge etter, Tottenhamnivå!

 

Til kampen:

Vi har bare så enormt uflaks at det bare er trist. To "tabber" var nok. Jeg har forsatt troen, men den synker for hvert minutt. Vi er ikke dårlig, vi har rett og slett uflaks.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

Skuffende åpning på kampen. Vi åpnet veldig bra og presset, men så er Gibbs uheldig noe United så klart drar nytte av. Hadde aldri blitt mål hvis Gibbs hadde unngått å skli. 2-0 målet kommer etter at laget er i sjokk.

 

Almunia burde absolutt tatt det frisparket fra Ronaldo, men han er vel kanskje litt paralysert slik som resten av laget. Skuffende at to tabber gjør at vi seiler såpass ut av spor som vi gjør. Jeg fryktet at vi skulle få et tidlig mål imot.

 

Vi trenger fire mål. Det blir så klart ufattelig vanskelig og omtrent umulig, men alt kan skje i fotball. Allikevel må spillerne legge første omgang bak seg, prøve å tenke klart igjen og gå utpå banen og prøve så godt de kan i andre omgang. Får vi ett tidlig mål så kan det gi spillerne selvtillit igjen, og da kan vi fort få ett til. Da kan United fort bli litt usikre ettersom de har såpass god kontroll som de har på kampen nå og da er det absolutt mulig å score flere. Det er mulig, men jeg har vanskelig å se for meg at vi klarer å snu dette.

 

Come on you Gunners!

 

Støttes! Jeg øyner et mirakel i andre omgangen! Wenger sparker støvelen i ansiktet på Silvestre i garderoben i pausen og truer med at alle skal prestere ellers ender det med samme skjebne på de også!

 

C'MON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe???

 

Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet

Ja, Ravenghost.. Ha deg til helvete vekk fra forumet under downperioder, vær så snill!

 

Du er en av de værste supporterne jeg noen gang har erfart, hvertfall sånn som du viser det over tastaturet.

 

Detta er tøft, laget får en liten knekk etter Gibbs sin uheldige feil, og etter Almunia's feilberegning, eller hva det skal kalles. Så knekker hele laget, et Arsenal som ikke hadde liggi under 0-2 hadde aldri begynt å slå langpasninger mot Adebayor..

Lundasus??? Hvem i svarte er du? Har aldri sett deg her inne før! Hvilken rett har en liten rookie som deg til å bestemme hvem som er god og hvem som er dårlig supporter her inne! Kan ikke forstå at det jeg skrev gjorde deg så sinna. Jeg skriver jo bare det som de fleste tenker:

 

1. At Arsenal må begynne å tenke nåtid. Vi har altfor lenge tenkt fremtid. Greit nok det, men det må i så fall gjøres samtidig som man tenker nåtid!

2. Noen må selges for at andre skal kunne kjøpes inn. Hvis du har bedre forslag enn Adebayor og Diaby, så kom gjerne med de!

Hør hør!

Link to comment
Share on other sites

Det er flaut å lese mye av det som har blitt skrevet her..

 

Vi er uheldige og kommer helt skjevt ut etter at vi åpnet med noe som så ut til å kunne bli noe. Vi hadde maksimal uflaks to ganger. Ingenting har gått vår vei og dommeren har ikke hjulpet til det grann. Jeg synes ikke vi skal henge ut spillerne enda. Det har da ikke vært dårlig.

 

Nå starter andre omgang. Jeg kommer til å sitte her og håpe på det beste.

Link to comment
Share on other sites

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:(:(

 

Etterpåklokskap er det VÆRSTE jeg vet ! :lol:

Hva mener du?

 

Snakker ikke bare til deg, men til generelt hele forumet. Folk som holder kjeft før alle kampene starter og under/etter kampen forteller de om alt som var feil, og alt som skulle vært anderledes!

Gibbs har spilt fantastisk siden Clichy ble skadet, og han er den som skal spille venstreback.

Fordi han gjør en feil i kampen, gjør han ikke til en dårlig spiller. Evra kunne også sklidd i den situasjonen.

les før du skriver... i første kamp på OT sa jeg at eboue skulle spille, det samme har jeg skrevet i denne tråden;) 3 dager før kampen startet;) så etterpåklokskap er det ikke;) så der kan du holde kjeft:):(:)

Jeg har sagt at gibbs er FOR urutinert og eboue hadde vært ett bedre alternativ;) Shuuut iiit:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe???

 

Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet

Ja, Ravenghost.. Ha deg til helvete vekk fra forumet under downperioder, vær så snill!

 

Du er en av de værste supporterne jeg noen gang har erfart, hvertfall sånn som du viser det over tastaturet.

 

Detta er tøft, laget får en liten knekk etter Gibbs sin uheldige feil, og etter Almunia's feilberegning, eller hva det skal kalles. Så knekker hele laget, et Arsenal som ikke hadde liggi under 0-2 hadde aldri begynt å slå langpasninger mot Adebayor..

Lundasus??? Hvem i svarte er du? Har aldri sett deg her inne før! Hvilken rett har en liten rookie som deg til å bestemme hvem som er god og hvem som er dårlig supporter her inne! Kan ikke forstå at det jeg skrev gjorde deg så sinna. Jeg skriver jo bare det som de fleste tenker:

 

1. At Arsenal må begynne å tenke nåtid. Vi har altfor lenge tenkt fremtid. Greit nok det, men det må i så fall gjøres samtidig som man tenker nåtid!

2. Noen må selges for at andre skal kunne kjøpes inn. Hvis du har bedre forslag enn Adebayor og Diaby, så kom gjerne med de!

 

Er det ikke mulig å se ferdig fotballkampene før man begynner å krangle om hvem som skal selges og hvor mange som skal kjøpes? Fakta er at vi ligger under 0-3 sammenlagt og vi får hverken solgt eller kjøpt noen spillere her og nå. Da får vi heller fundere på hvordan man skal klare å snu dette med det laget vi har, enn på salg salg salg og kjøp kjøp kjøp.

 

Og selv om Lundasus ikke har skrevet så ofte på forumet, så kan han vel ha lest her inne hver dag allikevel?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Håper Fabregas, vPersie osv stiller ultimatum i sommer: "Enten kjøper vi nytt forsvar ellers så stikker vi"

 

Det gjør ingenting sier Wenger, -jeg har Bendtner og Denilson igjen :lol:

Men dette er maks uflaks og typisk united flaks!

Vi har nådd 2 semifinaler denne sesongen samt signeringen av Arshavin så det er bra. Men mangel på flere klasse spillere, ERFARING, latterlig mange skader så er det en grei sesong. Nå skal man aldri gi opp, men dettte laget er ikke godt nok enda til å snu slike kamper desverre. Så nå får de gjøre en god innsats å gå med hodet hevet.

Link to comment
Share on other sites

Soler påstår at Ronaldo nærmest treffer mål 100% av gangene han skyter. 98% går jo i muren! Tragiske "eksperter".

 

EDIT: stompa var før meg.

Du var sekundet etter meg. At det går ann og ha så dårlige folk i studio er en prestasjon i seg sjøl!

Link to comment
Share on other sites

Håper Fabregas, vPersie osv stiller ultimatum i sommer: "Enten kjøper vi nytt forsvar ellers så stikker vi"

 

Du må være den største medgangssupporteren her inne.Tipper du har vært veldig fornøyd i den siste men så etter to tabber så mister du hodet totalt. kanskje du skulle lagt deg etter barnetv alikevel?

Du får gjerne komme med forslag til hva som ellers skal få Wenger til å satse på forsvaret. Heller det enn p komme med usaklige personangrep!

kan ikke akkurat kalles usaklig. du beskriver vel deg selv veldig godt.vi må tåle en smell i ny å ne uten at allt er galt med laget.skal ikke si ting er perfekt men vi kan heller ikke alltid være best. thats life

Link to comment
Share on other sites

Soler: Ronaldo treffer ballen på 100% av forsøkene på frispark!

Makan til pisspreik, ronaldo har skutt muren og fansen i filler i store deler av sesongen.

 

Han sa at han alltid traff mål og aldri muren. Det er vel motsatt. Han treffer nesten alltid muren.

 

Når det er sagt, så er han såklart god på frispark, men det er da grenser.

Link to comment
Share on other sites

Soler påstår at Ronaldo nærmest treffer mål 100% av gangene han skyter. 98% går jo i muren! Tragiske "eksperter".

 

EDIT: stompa var før meg.

Du var sekundet etter meg. At det går ann og ha så dårlige folk i studio er en prestasjon i seg sjøl!

 

Derfor man skrur av TVn i pausa

Link to comment
Share on other sites

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:lol::(

 

Spot On!

 

Alle kan skli, men det burde ha vært Eboue som gjorde det. Vi så alle hvor usikker Gibbs var den første halvtimen borte, så jeg trodde virkelig ikke at Wenger kom til å starte kampen med han.

 

0-1 var surt nok, men tabben til Almunia er uansett det som irriterer meg grønn. Den kvalifiserer til keeperbytte der og da.

 

Da var hetsen på Almunia igang igjen ja. Hva med redninga på skuddet til Rooney? Faktisk en meget bra redning. Hylekoret har klart å holde kjeft i nesten 1 måned - og 1 feil idag så er dem jaggu igang igjen. FANTASTISK.

Link to comment
Share on other sites

jeg er mer skuffa over holdninga til noen her inne en laget..

vi klager over manu sinne såkalte medgangssupportere, men enkelte her inne viser for f**n samme kvalme holdninger selv.

Jeg skjønner man er skuffa, men noe kan man holde for seg selv.

Kommer til å bli en drit uke på forumet denne uka, med all den dritt slenginga om enkelt spillere og trenere.

Det er et DISKUSJONSFORUM. Da skal man ha muligheten til å si AKKURAT det man mener om laget sitt. Har ikke noe med medgangssupporter-holdninger å gjøre.

 

Du, som fler, skriver "selg hele jævla drittlaget". Er det en mening du faktisk står inne for? Det er så forbanna lavmål å si noe sånt. Hvor SINNSYKELIG mørkelagt i hue må man ikke være for å si noe sånt?

 

HELT utrolig

Sånn som laget vårt spiller nå burde alles hoder her inne være mørkelagt.

 

Sånn som laget vårt spiller? :lol: Vi starta med en herlig entusiasme og hunger etter å vinne. Så er Gibbs vanvittig uheldig/(posisjonert seg feil), vi kommer bakpå og må ha tre mål. Et minutt senere driter Almunia seg ut, vi må ha 4 mål, og kampen er over. Jeg skjønner godt at spillet har blitt som det har blitt. United pakker sammen og komprimerer som bare f i tillegg til en forståelig kynisme. Det må gå ann å ha litt perspektiv?

Link to comment
Share on other sites

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:(:(

 

Etterpåklokskap er det VÆRSTE jeg vet ! :lol:

Hva mener du?

 

Snakker ikke bare til deg, men til generelt hele forumet. Folk som holder kjeft før alle kampene starter og under/etter kampen forteller de om alt som var feil, og alt som skulle vært anderledes!

Gibbs har spilt fantastisk siden Clichy ble skadet, og han er den som skal spille venstreback.

Fordi han gjør en feil i kampen, gjør han ikke til en dårlig spiller. Evra kunne også sklidd i den situasjonen.

Gibbs har spilt bra...ALDEREN tatt i betraktning. Han kombinerer fint fremover på banen, er rask hjemover, for svak i duellspillet, alt for lett å dra av og gjør en noen tabber. Men det må man bare forvente av en så ung spiller. Gibbs er et stort talent, men har ikke spilt fantastisk på Arsenals venstreback.

Link to comment
Share on other sites

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:lol::(

 

Spot On!

 

Alle kan skli, men det burde ha vært Eboue som gjorde det. Vi så alle hvor usikker Gibbs var den første halvtimen borte, så jeg trodde virkelig ikke at Wenger kom til å starte kampen med han.

 

0-1 var surt nok, men tabben til Almunia er uansett det som irriterer meg grønn. Den kvalifiserer til keeperbytte der og da.

 

Da var hetsen på Almunia igang igjen ja. Hva med redninga på skuddet til Rooney? Faktisk en meget bra redning. Hylekoret har klart å holde kjeft i nesten 1 måned - og 1 feil idag så er dem jaggu igang igjen. FANTASTISK.

Ja ikke sant!

Link to comment
Share on other sites

Håper Fabregas, vPersie osv stiller ultimatum i sommer: "Enten kjøper vi nytt forsvar ellers så stikker vi"

 

Du må være den største medgangssupporteren her inne.Tipper du har vært veldig fornøyd i den siste men så etter to tabber så mister du hodet totalt. kanskje du skulle lagt deg etter barnetv alikevel?

Du får gjerne komme med forslag til hva som ellers skal få Wenger til å satse på forsvaret. Heller det enn p komme med usaklige personangrep!

kan ikke akkurat kalles usaklig. du beskriver vel deg selv veldig godt.vi må tåle en smell i ny å ne uten at allt er galt med laget.skal ikke si ting er perfekt men vi kan heller ikke alltid være best. thats life

Hadde det vært "ny og ne" hadde det vært én ting, men sannheten er at vi nå har gått 4 år uten trofé! Jeg vet ikke hva du tenker, men jeg mener vertfall at Arsenal skal være et lag som skal være skuffet om de ikke ender opp med trofé etter en sesong. Eller hva er det du vil? Slå deg til ro med at de tre andre store kjemper om titlene? NEI, vi skal starte sesongen med reelle mål om å vinne alt. Wenger sier han gjør det, men vet ikke helt om jeg tror det når han sier det.

Og du - hva mener du med at jeg beskrier meg selv veldig godt???

Link to comment
Share on other sites

jeg er mer skuffa over holdninga til noen her inne en laget..

vi klager over manu sinne såkalte medgangssupportere, men enkelte her inne viser for f**n samme kvalme holdninger selv.

Jeg skjønner man er skuffa, men noe kan man holde for seg selv.

Kommer til å bli en drit uke på forumet denne uka, med all den dritt slenginga om enkelt spillere og trenere.

Det er et DISKUSJONSFORUM. Da skal man ha muligheten til å si AKKURAT det man mener om laget sitt. Har ikke noe med medgangssupporter-holdninger å gjøre.

 

Du, som fler, skriver "selg hele jævla drittlaget". Er det en mening du faktisk står inne for? Det er så forbanna lavmål å si noe sånt. Hvor SINNSYKELIG mørkelagt i hue må man ikke være for å si noe sånt?

 

HELT utrolig

Sånn som laget vårt spiller nå burde alles hoder her inne være mørkelagt.

 

Sånn som laget vårt spiller? :lol: Vi starta med en herlig entusiasme og hunger etter å vinne. Så er Gibbs vanvittig uheldig/(posisjonert seg feil), vi kommer bakpå og må ha tre mål. Et minutt senere driter Almunia seg ut, vi må ha 4 mål, og kampen er over. Jeg skjønner godt at spillet har blitt som det har blitt. United pakker sammen og komprimerer som bare f i tillegg til en forståelig kynisme. Det må gå ann å ha litt perspektiv?

Ja vi spilte bra fotball i 6 minutter, men skapte ingen sjanser. Men fotball handler om å score mål, og la være å slippe inn mål. Det skal sies at United (som alltid) har utrolig flaks. Men et virkelig storlag som alle her håper at Arsenal skal bli gir seg ikke. De jobber og fortsetter å jobbe enda litt til. Litt liverpool instilling og arbeidsmoral hadde gjort seg. Derfor syns jeg Arsenals spill er heller labert.

 

http://vglive.no/#:match:10000944:rtb:0 her har du en fin oppsumering av den "gode" fotballen vi spiller.

Link to comment
Share on other sites

Synd at Gibbs ble byttet ut.

Såg Flamoney og Backham på tribunen, er franskmannen på vei tilbake til oss kanskje?

Flamini har sett på mange kamper i år. Han er Arsenal "fan" ifølge han selv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...