Jump to content

2009.05.05 Manchester United H


pekkiry

Går vi videre?  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Utrolig frustrerende med en slik dommer, dumt at en italiensk dommer blir valgt til å dømme et hel-engelsk oppgjør sammen mellom Arsenal og Manchester United - de to største rivalene i England siste 10 årene. Skal lite til for å få frispark, med andre ord perfekt for Ronaldo.

 

Herre, nå buer noen fans på laget igjen...

Kan hende noen fans har grunn til det. Ikke alle, men noen. De lite pengesterke, som har spart penger til å få oppleve deres livs opplevelse, for så å bli så skuffet på grunn av at enkelte spillere er helt idiot (i særlig grad Adebayor).

DE har all mulig rett til å bue

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:(:(

 

Etterpåklokskap er det VÆRSTE jeg vet ! :)

Link to comment
Share on other sites

jeg er mer skuffa over holdninga til noen her inne en laget..

vi klager over manu sinne såkalte medgangssupportere, men enkelte her inne viser for f**n samme kvalme holdninger selv.

Jeg skjønner man er skuffa, men noe kan man holde for seg selv.

Kommer til å bli en drit uke på forumet denne uka, med all den dritt slenginga om enkelt spillere og trenere.

Det er et DISKUSJONSFORUM. Da skal man ha muligheten til å si AKKURAT det man mener om laget sitt. Har ikke noe med medgangssupporter-holdninger å gjøre.

 

Du, som fler, skriver "selg hele jævla drittlaget". Er det en mening du faktisk står inne for? Det er så forbanna lavmål å si noe sånt. Hvor SINNSYKELIG mørkelagt i hue må man ikke være for å si noe sånt?

 

HELT utrolig

Sånn som laget vårt spiller nå burde alles hoder her inne være mørkelagt.

Link to comment
Share on other sites

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:(:(

 

Etterpåklokskap er det VÆRSTE jeg vet ! :)

Hva mener du?

Link to comment
Share on other sites

Kort oppsummert:

 

Vi har uflaks på vår side, er ingen tvil.. men det sies også at alle gode fotball lag har flaks, først sklir Gibbs, deretter slipper Almunia inn et mål jeg er bombesikker på at han ville tatt forrige onsdag. Etter å faktisk ha spilt oss til flere halvsjanser i åpningsminuttene kommer en skikkelig bombe i fanget våres, og man kan se at spillerne blir helt tåkete.

 

Kan vi øyne et mirakel av en annen omgang? I så fall må Walcott bli bedre beskyttet av dommeren, gutten blir jo sparket ned 3 ganger så ofte som Ronaldo, men han ligger ikke nede og griner som den lille grinerungen Ronaldo er! Skuffende kamp av dommeren, etter han forrige kamp ikke ga Ronaldo alle disse billige frisparkene han har for vane å få med seg..

 

Arsenal beste: Alexandre Song. Et par andre som har klart seg bra er Djourou og til dels Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe???

 

Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet

Ja, Ravenghost.. Ha deg til helvete vekk fra forumet under downperioder, vær så snill!

 

Du er en av de værste supporterne jeg noen gang har erfart, hvertfall sånn som du viser det over tastaturet.

 

Detta er tøft, laget får en liten knekk etter Gibbs sin uheldige feil, og etter Almunia's feilberegning, eller hva det skal kalles. Så knekker hele laget, et Arsenal som ikke hadde liggi under 0-2 hadde aldri begynt å slå langpasninger mot Adebayor..

Ja da var vi igang med "jeg er en bedre supporter enn deg" diskjusjonen igjen. Like tåpelig nå som den gang vi spilte 5 uavgjorte kamper på rad i vinter. Vi diskuterer arsenal og jeg syns vi kan holde oss borte fra personangrep

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere slutte å syte på egne spillere, vi er det beste kaget uansett! Dere som klager på egne spillere er selvfølgelig dårlige supportere, og Wenger har selvfølgelig gjort en kjempejobb som har latt tenåringer få lov til å spille champions league.

 

Dessuten har Adebayor vært veldig god hele sesongen, og bør få ny og forbedret kontrakt til neste sesong. Det samme gjelder Manuel "Safehands II" Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Håper Fabregas, vPersie osv stiller ultimatum i sommer: "Enten kjøper vi nytt forsvar ellers så stikker vi"

 

Du må være den største medgangssupporteren her inne.Tipper du har vært veldig fornøyd i den siste men så etter to tabber så mister du hodet totalt. kanskje du skulle lagt deg etter barnetv alikevel?

Link to comment
Share on other sites

vet ikke hva wenger tenkte når han tok ut dette laget... adebayor ønsker jeg så langt vekk fra london som overhodet mulig. møkkamann! synes synd på gibbs, men jeg trodde helt klart at eboue skulle starte i dag. dansken gjør det bra, men blir satt på benken i neste kamp! det henger ikke på greip. keeperspillet, minner om noe vi har sett tidligere. det kan neste se ut som om han har mottatt penger både fra park og cronaldo.

 

blir det 4-2 seier skal jeg tilgi de fleste, men med den holdningen ade har, og sprer rundt seg, blir ikke dette særlig farlig. og at det må ryddes opp i stallen til sommeren, er det vel liten tvil om...

Link to comment
Share on other sites

Skuffende åpning på kampen. Vi åpnet veldig bra og presset, men så er Gibbs uheldig noe United så klart drar nytte av. Hadde aldri blitt mål hvis Gibbs hadde unngått å skli. 2-0 målet kommer etter at laget er i sjokk.

 

Almunia burde absolutt tatt det frisparket fra Ronaldo, men han er vel kanskje litt paralysert slik som resten av laget. Skuffende at to tabber gjør at vi seiler såpass ut av spor som vi gjør. Jeg fryktet at vi skulle få et tidlig mål imot.

 

Vi trenger fire mål. Det blir så klart ufattelig vanskelig og omtrent umulig, men alt kan skje i fotball. Allikevel må spillerne legge første omgang bak seg, prøve å tenke klart igjen og gå utpå banen og prøve så godt de kan i andre omgang. Får vi ett tidlig mål så kan det gi spillerne selvtillit igjen, og da kan vi fort få ett til. Da kan United fort bli litt usikre ettersom de har såpass god kontroll som de har på kampen nå og da er det absolutt mulig å score flere. Det er mulig, men jeg har vanskelig å se for meg at vi klarer å snu dette.

 

Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe???

 

Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet

Ja, Ravenghost.. Ha deg til helvete vekk fra forumet under downperioder, vær så snill!

 

Du er en av de værste supporterne jeg noen gang har erfart, hvertfall sånn som du viser det over tastaturet.

 

Detta er tøft, laget får en liten knekk etter Gibbs sin uheldige feil, og etter Almunia's feilberegning, eller hva det skal kalles. Så knekker hele laget, et Arsenal som ikke hadde liggi under 0-2 hadde aldri begynt å slå langpasninger mot Adebayor..

Lundasus??? Hvem i svarte er du? Har aldri sett deg her inne før! Hvilken rett har en liten rookie som deg til å bestemme hvem som er god og hvem som er dårlig supporter her inne! Kan ikke forstå at det jeg skrev gjorde deg så sinna. Jeg skriver jo bare det som de fleste tenker:

 

1. At Arsenal må begynne å tenke nåtid. Vi har altfor lenge tenkt fremtid. Greit nok det, men det må i så fall gjøres samtidig som man tenker nåtid!

2. Noen må selges for at andre skal kunne kjøpes inn. Hvis du har bedre forslag enn Adebayor og Diaby, så kom gjerne med de!

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere slutte å syte på egne spillere, vi er det beste kaget uansett! Dere som klager på egne spillere er selvfølgelig dårlige supportere, og Wenger har selvfølgelig gjort en kjempejobb som har latt tenåringer få lov til å spille champions league.

 

Dessuten har Adebayor vært veldig god hele sesongen, og bør få ny og forbedret kontrakt til neste sesong. Det samme gjelder Manuel "Safehands II" Almunia.

Hahaha :lol: Nå fikk du ihvertfall et smil på min munn Tusmo. Kanskje det eneste smilet blant noen Arsenal-fans resten av denne uken.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe???

 

Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet

Ja, Ravenghost.. Ha deg til helvete vekk fra forumet under downperioder, vær så snill!

 

Du er en av de værste supporterne jeg noen gang har erfart, hvertfall sånn som du viser det over tastaturet.

 

Detta er tøft, laget får en liten knekk etter Gibbs sin uheldige feil, og etter Almunia's feilberegning, eller hva det skal kalles. Så knekker hele laget, et Arsenal som ikke hadde liggi under 0-2 hadde aldri begynt å slå langpasninger mot Adebayor..

Ja da var vi igang med "jeg er en bedre supporter enn deg" diskjusjonen igjen. Like tåpelig nå som den gang vi spilte 5 uavgjorte kamper på rad i vinter. Vi diskuterer arsenal og jeg syns vi kan holde oss borte fra personangrep

enig men jeg klarte bare ikke dy meg.lykke til med andre omgang folkens.måtte vi hvertfall pynte på det

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere slutte å syte på egne spillere, vi er det beste kaget uansett! Dere som klager på egne spillere er selvfølgelig dårlige supportere, og Wenger har selvfølgelig gjort en kjempejobb som har latt tenåringer få lov til å spille champions league.

 

Dessuten har Adebayor vært veldig god hele sesongen, og bør få ny og forbedret kontrakt til neste sesong. Det samme gjelder Manuel "Safehands II" Almunia.

 

beste laget?! ade god hele sesongen?! nå tror jeg du har gått glipp av noe tusmo.

Link to comment
Share on other sites

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:(:(

 

Etterpåklokskap er det VÆRSTE jeg vet ! :lol:

Hva mener du?

 

Snakker ikke bare til deg, men til generelt hele forumet. Folk som holder kjeft før alle kampene starter og under/etter kampen forteller de om alt som var feil, og alt som skulle vært anderledes!

Gibbs har spilt fantastisk siden Clichy ble skadet, og han er den som skal spille venstreback.

Fordi han gjør en feil i kampen, gjør han ikke til en dårlig spiller. Evra kunne også sklidd i den situasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere slutte å syte på egne spillere, vi er det beste kaget uansett! Dere som klager på egne spillere er selvfølgelig dårlige supportere, og Wenger har selvfølgelig gjort en kjempejobb som har latt tenåringer få lov til å spille champions league.

 

Dessuten har Adebayor vært veldig god hele sesongen, og bør få ny og forbedret kontrakt til neste sesong. Det samme gjelder Manuel "Safehands II" Almunia.

Hahaha :lol: Nå fikk du ihvertfall et smil på min munn Tusmo. Kanskje det eneste smilet blant noen Arsenal-fans resten av denne uken.

Burde se på Arsenal mer du Tusmo, og få litt mer fotballforståelse:)

Link to comment
Share on other sites

Håper Fabregas, vPersie osv stiller ultimatum i sommer: "Enten kjøper vi nytt forsvar ellers så stikker vi"

 

Du må være den største medgangssupporteren her inne.Tipper du har vært veldig fornøyd i den siste men så etter to tabber så mister du hodet totalt. kanskje du skulle lagt deg etter barnetv alikevel?

Du får gjerne komme med forslag til hva som ellers skal få Wenger til å satse på forsvaret. Heller det enn p komme med usaklige personangrep!

Link to comment
Share on other sites

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:lol::(

 

Spot On!

 

Alle kan skli, men det burde ha vært Eboue som gjorde det. Vi så alle hvor usikker Gibbs var den første halvtimen borte, så jeg trodde virkelig ikke at Wenger kom til å starte kampen med han.

 

0-1 var surt nok, men tabben til Almunia er uansett det som irriterer meg grønn. Den kvalifiserer til keeperbytte der og da.

Link to comment
Share on other sites

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:(:(

 

Etterpåklokskap er det VÆRSTE jeg vet ! :lol:

 

SÅ enig! Etter andreomgangen Gibbs hadde på Old Trafford hadde det vært idioti å ikke spille ham i kveld.

 

Utrolig uflaks for oss - dittpo flaks for United...

 

Forresten artig å se pausestudio på ITV presse Lehmann (som er gjest der) til å kritisere Almunia for 0-2. Mad Jens holdt maska og roen (utrolig nok ;)) og sa ingenting :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...