Jump to content

2009.05.05 Manchester United H


pekkiry

Går vi videre?  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

Nå slo jeg over på Skeid - Hønefoss.

Det sier vel det meste...

 

Å se på Arsenal - Manu nå er som å se et juniorlag mot et rutinert lag (det er jo slik det faktisk er også, og vi får nå svi for Wengers manglende satsing på forsvaret!

Link to comment
Share on other sites

Har dem våkna eller? Kampen er i gang!! Balle....

Begynnte så bra jo! Så kommer den jævla stygge missen til Gibbs, og så kom den jævla stygge ronaldo, og så kom IKKE den jævla stygge Almunia!

Link to comment
Share on other sites

Nok en sesong uten trofeer... Slik kan det gå!

 

Hehe! Det var vel kun fåtall som hadde troen på det?

 

Uansett kjipt. 0-2 på hjemmebane etter 11 minutter er for dårlig.

Ser på cornern også nå, jævlig dårlig markering! Faen eg som hadde gledet meg så lenge! Så er det over før det er spilt 15 min! Urutinert! ikke noe mer å si!

Link to comment
Share on other sites

Håper Fabregas, vPersie osv stiller ultimatum i sommer: "Enten kjøper vi nytt forsvar ellers så stikker vi"

lol?

 

Verste jeg har hørt!

Vi trenger ikke bytte hele forsvarsrekka, men en stor sterk midtstopper må vi ha ja!

Link to comment
Share on other sites

Vi må få ut Gibbs. Gutten er jo demoralisert nå. Gjør feil etter feil

Bytter ikke ut Gibbs fordi at han glir! Blir han byttet ut nå vil han nok aldri spille fotball igjen. Må få muligheten til å vise at han er god nok!

Link to comment
Share on other sites

Vi må få ut Gibbs. Gutten er jo demoralisert nå. Gjør feil etter feil

Bytter ikke ut Gibbs fordi at han glir! Blir han byttet ut nå vil han nok aldri spille fotball igjen. Må få muligheten til å vise at han er god nok!

 

Han klarer jo ikke å slå en eneste pasning! Vi har ikke hatt et eneste angrep på venstresiden. Han er feilposisjonert hele tiden. Få inn Eboue!

Link to comment
Share on other sites

Selv ikke i en cL-semifinale gidder Adebayor ingenting!

SELG!!!!! Hvis det er noen som gidder å kjøpe han

Trenger ikke selge han men få han til å jobbe igjen! Han er en av de få som kan avgjøre kamper!

Utrulig at han mafia dommern blåser hver gang van de sar glipper ballen!

Link to comment
Share on other sites

jeg er mer skuffa over holdninga til noen her inne en laget..

vi klager over manu sinne såkalte medgangssupportere, men enkelte her inne viser for f**n samme kvalme holdninger selv.

Jeg skjønner man er skuffa, men noe kan man holde for seg selv.

Kommer til å bli en drit uke på forumet denne uka, med all den dritt slenginga om enkelt spillere og trenere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe???

 

Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...