zaY- Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Hva skal vi gjøre nå da? Er 4 mål mulig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriqsandro Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Har dem våkna eller? Kampen er i gang!! Balle.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Hva skal vi gjøre nå da? Er 4 mål mulig? Nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Nå slo jeg over på Skeid - Hønefoss. Det sier vel det meste... Å se på Arsenal - Manu nå er som å se et juniorlag mot et rutinert lag (det er jo slik det faktisk er også, og vi får nå svi for Wengers manglende satsing på forsvaret! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Har dem våkna eller? Kampen er i gang!! Balle.... Begynnte så bra jo! Så kommer den jævla stygge missen til Gibbs, og så kom den jævla stygge ronaldo, og så kom IKKE den jævla stygge Almunia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Nok en sesong uten trofeer... Slik kan det gå! Hehe! Det var vel kun fåtall som hadde troen på det? Uansett kjipt. 0-2 på hjemmebane etter 11 minutter er for dårlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Dette er mildt sagt skammelig...vi får ikke til noe som helst, dette blir veldig stygt...tipper vi slipper inn 2-3 mål til Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Dette er noe av det værste jeg har sett. Faen altså! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 La oss heller støtte laget enn å drite dem ut. Skulle ønske publikum tenkte det samme. Får vi mer trøkk kan vi klare 4 mål. Ingenting er umulig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Håper Fabregas, vPersie osv stiller ultimatum i sommer: "Enten kjøper vi nytt forsvar ellers så stikker vi" Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Nok en sesong uten trofeer... Slik kan det gå! Hehe! Det var vel kun fåtall som hadde troen på det? Hadde faktisk troen jeg, men tok grundig feil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Nok en sesong uten trofeer... Slik kan det gå! Hehe! Det var vel kun fåtall som hadde troen på det? Uansett kjipt. 0-2 på hjemmebane etter 11 minutter er for dårlig. Ser på cornern også nå, jævlig dårlig markering! Faen eg som hadde gledet meg så lenge! Så er det over før det er spilt 15 min! Urutinert! ikke noe mer å si! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Håper Fabregas, vPersie osv stiller ultimatum i sommer: "Enten kjøper vi nytt forsvar ellers så stikker vi" lol? Verste jeg har hørt! Vi trenger ikke bytte hele forsvarsrekka, men en stor sterk midtstopper må vi ha ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Vi må få ut Gibbs. Gutten er jo demoralisert nå. Gjør feil etter feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Slipper vi inn slike mål, har vi ihvertfall ikke noe i en finale å gjøre..! Snakkes til høsten.. en totalt mislykket sesong igjen..! FERBANNA FETTSHIT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Akkurat nå er jeg bare så jævelig trist og skuffet... Har aldri vært så skuffet før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Vi må få ut Gibbs. Gutten er jo demoralisert nå. Gjør feil etter feil Bytter ikke ut Gibbs fordi at han glir! Blir han byttet ut nå vil han nok aldri spille fotball igjen. Må få muligheten til å vise at han er god nok! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Ja - hvor begynner vi? Ett mål til pause og ingen baklengs? Når jeg først sitter her og situasjonen er som den er blir det det jeg går for, i alle fall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Selv ikke i en cL-semifinale gidder Adebayor ingenting! SELG!!!!! Hvis det er noen som gidder å kjøpe han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Vi må få ut Gibbs. Gutten er jo demoralisert nå. Gjør feil etter feil Bytter ikke ut Gibbs fordi at han glir! Blir han byttet ut nå vil han nok aldri spille fotball igjen. Må få muligheten til å vise at han er god nok! Han klarer jo ikke å slå en eneste pasning! Vi har ikke hatt et eneste angrep på venstresiden. Han er feilposisjonert hele tiden. Få inn Eboue! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Selv ikke i en cL-semifinale gidder Adebayor ingenting! SELG!!!!! Hvis det er noen som gidder å kjøpe han Trenger ikke selge han men få han til å jobbe igjen! Han er en av de få som kan avgjøre kamper! Utrulig at han mafia dommern blåser hver gang van de sar glipper ballen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Vi trenger et mål FORT! og det andre like etter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniboy22 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 jeg er mer skuffa over holdninga til noen her inne en laget.. vi klager over manu sinne såkalte medgangssupportere, men enkelte her inne viser for f**n samme kvalme holdninger selv. Jeg skjønner man er skuffa, men noe kan man holde for seg selv. Kommer til å bli en drit uke på forumet denne uka, med all den dritt slenginga om enkelt spillere og trenere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe??? Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Dommern er lavmål. Bare ronaldo detter så blåser han frispark! Sagna tok jo ballen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.