Jump to content

2009.05.05 Manchester United H


pekkiry

Går vi videre?  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

jeg er mer skuffa over holdninga til noen her inne en laget..

vi klager over manu sinne såkalte medgangssupportere, men enkelte her inne viser for f**n samme kvalme holdninger selv.

Jeg skjønner man er skuffa, men noe kan man holde for seg selv.

Kommer til å bli en drit uke på forumet denne uka, med all den dritt slenginga om enkelt spillere og trenere.

Den man elsker tukter man! Ros skal gis og ris skal gis!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

Selg hele *#"! drittlaget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

VÆR så snill å ikke skriv mer ikvell. Ta det med ro. Nå er jeg frista til å være 100 ganger mere krass, men

det blir for dumt å begynne å krangle på en trist kveld som det her.

 

Les innlegget ditt og innrøm at det der blir bare for dumt og ikke minst høyst unødvendig å si.

 

Det her så smertefullt, så smertefullt :) :( :(

Link to comment
Share on other sites

jeg er mer skuffa over holdninga til noen her inne en laget..

vi klager over manu sinne såkalte medgangssupportere, men enkelte her inne viser for f**n samme kvalme holdninger selv.

Jeg skjønner man er skuffa, men noe kan man holde for seg selv.

Kommer til å bli en drit uke på forumet denne uka, med all den dritt slenginga om enkelt spillere og trenere.

Det er et DISKUSJONSFORUM. Da skal man ha muligheten til å si AKKURAT det man mener om laget sitt. Har ikke noe med medgangssupporter-holdninger å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Selg hele *#"! drittlaget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

VÆR så snill å ikke skriv mer ikvell. Ta det med ro. Nå er jeg frista til å være 100 ganger mere krass, men

det blir for dumt å begynne å krangle på en trist kveld som det her.

 

Les innlegget ditt og innrøm at det der blir bare for dumt og ikke minst høyst unødvendig å si.

 

Det her så smertefullt, så smertefullt :) :( :(

 

Sant det. Er helt forferdelig. Verre en tapet for Barca i finalen

Link to comment
Share on other sites

Det er bare urettferdig! FAEN. Vi startet knall bra, så er Gibbs uheldig. Videre gnir dommern det inn ved å la Ronaldo filme seg til frispark hele veien. Men kan liverpool klare å snu 3 - 0 i en Finale skal vi også klare det!

Link to comment
Share on other sites

ja ris og ros skal gis men til en viss grad. men man bør tenke minst 2 ganger før man skriver nå. ris og ros kan vente til i morra når man har kampen litt på avstand..

er sikkert like frustrert som andre her og har mine meninger om enkeltspillere jeg også, men dem passer ikke inn akkurat nå

Link to comment
Share on other sites

Synes dommer Roberto Rosetti blåser i stykker denne kampen nå. Det går ikke an å etablere spill for noen av lagene når hver eneste fysiske berøring blir sett på som en forseelse. Jeg sikter ikke til noe spesielt, men jeg syns han kan reise lista en del, for en semifinale i Champions League bør kunne få flyte litt.

 

Forøvrig vil jeg se Bendtner NÅ! Å se den late "superspissen" Adebayor daffe rundt utpå der, og ikke jage noe som helst gjør meg forbanna. Nick bommer gjerne på en låvedør fra fem meter, men han viser i det minste litt innsats!

Link to comment
Share on other sites

vet ikke hva wenger tenkte når han tok ut dette laget... adebayor ønsker jeg så langt vekk fra london som overhodet mulig. møkkamann! synes synd på gibbs, men jeg trodde helt klart at eboue skulle starte i dag. dansken gjør det bra, men blir satt på benken i neste kamp! det henger ikke på greip. keeperspillet, minner om noe vi har sett tidligere. det kan neste se ut som om han har mottatt penger både fra park og cronaldo.

 

blir det 4-2 seier skal jeg tilgi de fleste, men med den holdningen ade har, og sprer rundt seg, blir ikke dette særlig farlig. og at det må ryddes opp i stallen til sommeren, er det vel liten tvil om...

 

vet ikke hva wenger tenkte når han tok ut dette laget... adebayor ønsker jeg så langt vekk fra london som overhodet mulig. møkkamann! synes synd på gibbs, men jeg trodde helt klart at eboue skulle starte i dag. dansken gjør det bra, men blir satt på benken i neste kamp! det henger ikke på greip. keeperspillet, minner om noe vi har sett tidligere. det kan neste se ut som om han har mottatt penger både fra park og cronaldo.

 

blir det 4-2 seier skal jeg tilgi de fleste, men med den holdningen ade har, og sprer rundt seg, blir ikke dette særlig farlig. og at det må ryddes opp i stallen til sommeren, er det vel liten tvil om...

 

hvorfor i helvette ligger ade på venstre kant når innleggene kommer? det må da vel være tenkt at han skal ta i mot innleggene?!

 

halv tid vurdering:

nr karakter

1 2

3 4

5 6

20 7

41 2

8 6

4 1

17 3

14 5

11 2

25 0!

Link to comment
Share on other sites

Synes dommer Roberto Rosetti blåser i stykker denne kampen nå. Det går ikke an å etablere spill for noen av lagene når hver eneste fysiske berøring blir sett på som en forseelse. Jeg sikter ikke til noe spesielt, men jeg syns han kan reise lista en del, for en semifinale i Champions League bør kunne få flyte litt.

 

Forøvrig vil jeg se Bendtner NÅ! Å se den late "superspissen" Adebayor daffe rundt utpå der, og ikke jage noe som helst gjør meg forbanna. Nick bommer gjerne på en låvedør fra fem meter, men han viser i det minste litt innsats!

Å sette en italiener inn i et oppgjør som dette er helt utrolig idiotisk. Alle som kjenner til Serie A vet jo at listen for å få frispark der er lang lavere enn i Premier League. Denne kampen skulle blitt dømt av en skandinav eller en tysker!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Folk her inne bør skjerpe seg. Greit nok at om Gibbs hadde klarert den ballen, som han burde gjøre. Da hadde det nok ikke blitt mål. Men alle kan vel skli? Han er da en fantastisk spiller selv om dette. Ingen skal selges. Grunnen til at vi ligger under med to mål har nok med rutinen å gjøre. Men jeg ser på det heller som skandale flaks at United har så mye marginer på sin side i starten.

 

Begynner å miste troen mer og mer, men har et lite håp innerst inne. Vi kan iallefall klare å score 2 mål!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig frustrerende med en slik dommer, dumt at en italiensk dommer blir valgt til å dømme et hel-engelsk oppgjør sammen mellom Arsenal og Manchester United - de to største rivalene i England siste 10 årene. Skal lite til for å få frispark, med andre ord perfekt for Ronaldo.

 

Herre, nå buer noen fans på laget igjen...

Link to comment
Share on other sites

Utrolig frustrerende med en slik dommer, dumt at en italiensk dommer blir valgt til å dømme et hel-engelsk oppgjør sammen mellom Arsenal og Manchester United - de to største rivalene i England siste 10 årene. Skal lite til for å få frispark, med andre ord perfekt for Ronaldo.

 

Herre, nå buer noen fans på laget igjen...

Dem som buer på laget kan holde seg lagt, eg gjentar LANGT vekke fra stadion! Grett nok at vi er skuffet. Men ikke piping!

Link to comment
Share on other sites

Dere som mener at dommeren ødelegger dette oppgjøret er IDIOTER! Vi har ødelagt det selv, jeg mener wenger har ødelagt denne kampen!

 

Gibbs skulle aldri ha startet, selvom det er uheldig å falle slik på det første målet, det kan skje hvem som helst! MEN han er bare 19 år, og dette kan ØDELEGGE en såå ung gutt, FEIL av wenger!

 

Watching Man utd in Rome!:):(

Link to comment
Share on other sites

jeg er mer skuffa over holdninga til noen her inne en laget..

vi klager over manu sinne såkalte medgangssupportere, men enkelte her inne viser for f**n samme kvalme holdninger selv.

Jeg skjønner man er skuffa, men noe kan man holde for seg selv.

Kommer til å bli en drit uke på forumet denne uka, med all den dritt slenginga om enkelt spillere og trenere.

Det er et DISKUSJONSFORUM. Da skal man ha muligheten til å si AKKURAT det man mener om laget sitt. Har ikke noe med medgangssupporter-holdninger å gjøre.

 

Du, som fler, skriver "selg hele jævla drittlaget". Er det en mening du faktisk står inne for? Det er så forbanna lavmål å si noe sånt. Hvor SINNSYKELIG mørkelagt i hue må man ikke være for å si noe sånt?

 

HELT utrolig

Link to comment
Share on other sites

At vi ikke får et mål før pause, er med på å drepe kampen totalt.

 

Mye som ikke stemmer. Det som skremmer er at laget ikke klarer å skape noen store muligheter. På hjemmebane. Det skremmer virkelig.

 

Når det er sagt, så synes jeg at Man U har fått ekstremt godt betalt. Begge målene kommer som et resultat at dårlige prestasjon på Gibbs og Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig frustrerende med en slik dommer, dumt at en italiensk dommer blir valgt til å dømme et hel-engelsk oppgjør sammen mellom Arsenal og Manchester United - de to største rivalene i England siste 10 årene. Skal lite til for å få frispark, med andre ord perfekt for Ronaldo.

 

Herre, nå buer noen fans på laget igjen...

Dem som buer på laget kan holde seg lagt, eg gjentar LANGT vekke fra stadion! Grett nok at vi er skuffet. Men ikke piping!

trur ikke det er på laget de piper;) piper nok på dommeren ettersom de jubler hysterisk når vi får frispark for:)

Link to comment
Share on other sites

De har rett og slett ikke selvtilit og uten selvtilit skapes ikke fotball :( MEN alt er mulig i fotball. Utd pakker jo inn 9 spillere inn i 16 meter'n med engang Arsenal har ballen :) Det er frustrerende.

Kan ikke klandre dem for det. De forsvarer seg helt utmerket mot oss.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe???

 

Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet

Ja, Ravenghost.. Ha deg til helvete vekk fra forumet under downperioder, vær så snill!

 

Du er en av de værste supporterne jeg noen gang har erfart, hvertfall sånn som du viser det over tastaturet.

 

Detta er tøft, laget får en liten knekk etter Gibbs sin uheldige feil, og etter Almunia's feilberegning, eller hva det skal kalles. Så knekker hele laget, et Arsenal som ikke hadde liggi under 0-2 hadde aldri begynt å slå langpasninger mot Adebayor..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...