Jump to content

2009.05.05 Manchester United H


pekkiry

Går vi videre?  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi har dog vunnet mot chelsea og united tidligere i sesongen...

 

Det hjelper mye i øyeblikket....

 

 

Nå var diskusjonen der om man skulle "matche seg" med de 3 store. Og da er det verdt å ta med ting fra hele sesongen. Nei hjelper ikke nå, men det gjør ikke mye anna av pisspreiket som foregår her nå heller.

 

Det er jo snodig alt sammen. Vi har slått Chelsea og Man U. Vi har spilt to stykk uavgjort mot Pool, den siste endte i 4-4 med et ganske så redusert lag. Snart skal vi møte Man U og Chelsea i PL. Hvem vet hva som skjer der?

 

Årets sesong er nok mer ødelagt av 0-0 kamper på hjemmebane og tap mot svake lag.

 

Dagens kamp ble ødelagt etter 11 minutter. To stykk blundere som resulterer i mål. Laget får en solid knekk. Kampbildet hadde trolig sett veldig annerledes ut dersom tabbene hadde uteblitt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

RVP!

 

Kommentatorene på ITV holder på at straffe og rødt var feil - han traff ballen. Men holder det å touche ballen som Fletcher jo gjorde? Selv med den ørlille touchen hadde Fabregas kontroll på ballen?

 

Ikke bare har Cesc fortsatt kontroll på ballen dersom han holder seg på beina, men Fletcher holder også Fabregas tilbake før han klipper spanjolen ned. Straffe = klar, rødt kort = klart etter regelboka, men fremdeles en tullete regel.

Link to comment
Share on other sites

Skadefryd er bedre enn ingenting! Nydelig straffe av Robin.

 

Vi diskuterer kun kamp i denne tråden fra nå av, neste sesong og andre ting kan vi ta i andre tråder eller på PM.

 

Jeg forstår minst like godt som dere andre hvor jævlig vondt dette gjør, men ta det ut på noen andre enn hverandre. Om man har veldig mye frustrasjon, ta det ut på den nærmeste puta, evt er det en god medisin å løpe seg en tur.

 

Edit: Jeg er for øvrig så smålig akkurat nå, at det hadde smakt veldig godt om Ronaldo, one way or another, måtte stå over finalen.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas hadde aldri scoret på den sjansen etter at Fletcher var borti den. Ballen kom altfor langt bortifra han.

 

Mulig. Må se den igjen før jeg konkluderer.

 

Men generelt mener jeg at det ikke holder i seg selv å få en touch på ballen hvis du ikke får den unna og så feller motstanderen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe???

 

Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet

Ja, Ravenghost.. Ha deg til helvete vekk fra forumet under downperioder, vær så snill!

 

Du er en av de værste supporterne jeg noen gang har erfart, hvertfall sånn som du viser det over tastaturet.

 

Detta er tøft, laget får en liten knekk etter Gibbs sin uheldige feil, og etter Almunia's feilberegning, eller hva det skal kalles. Så knekker hele laget, et Arsenal som ikke hadde liggi under 0-2 hadde aldri begynt å slå langpasninger mot Adebayor..

Lundasus??? Hvem i svarte er du? Har aldri sett deg her inne før! Hvilken rett har en liten rookie som deg til å bestemme hvem som er god og hvem som er dårlig supporter her inne! Kan ikke forstå at det jeg skrev gjorde deg så sinna. Jeg skriver jo bare det som de fleste tenker:

 

1. At Arsenal må begynne å tenke nåtid. Vi har altfor lenge tenkt fremtid. Greit nok det, men det må i så fall gjøres samtidig som man tenker nåtid!

2. Noen må selges for at andre skal kunne kjøpes inn. Hvis du har bedre forslag enn Adebayor og Diaby, så kom gjerne med de!

Vært aktiv på forumet siden jeg blei medlem i 06.

Det jeg mener er at du alltid skriver meningsløst piss, da jeg følger med på hver kamptråd hvor vi ikke spiller opp til vårt potensiale, prater du dritt om spillerne på laget. Du kritiserer ikke, du prater rett og slett dritt om dem. Spillerne har fått en mental knekk, samme med supporterene, og når jeg leser denne kamptråden, og dine innlegg så slenger det rett og slett supporterene mye lenger ned i dritta, når jeg ser at noen har så lite tro på spillerene, og innlegg som "Selg hele *#"! drittlaget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" er lavmål, totalt lavmål. Da lar jeg heller vær å legge ut om frustrasjonen og alt drittet jeg kunne ha skrivi, som jeg føler for på forumet. Da det rett og slett ødelegger troa til leserene.

 

Kvass var jeg vel selv, men dette går igjen hver eneste kamptråd jeg leser, hvor vi har en dårlig kamp.

 

Støtter deg 120 % Lundasus. Ravenghost du tok ikke tipset mitt og fortsetter ditt endeløse pisspreik. Logg av, vær så snill

Skjerp deg. Personlige angrep er ikke tillat på dette forumet.

Nei Ravenhogst det er bare å innse det. Følelser som ikke innbærer jubel er ikke tillatt i følge bergkamp88. Vi har nå begge blitt bedt om å dra. Jeg svarte han i en personlig melding.

 

Ok, mine raseriutbrudd er kanskje ikke "passende" i følge dere, men jeg har hvertfall ALDRI gått til personangrep mot en arsenalsupporter og vil heller aldri gjøre det. Så kan vi diskutere en annen gang hvem av oss som skriver lavmål.

 

EDIT: JAAAADA VAN PERSIE! Nydelig straffe :blink:

Unnskyld for at jeg sier det, men kritikk godtar jeg, men å dytte oss supportere(medregnet dere) lenger nedi dritten ved å slenge dritt om spillerene, pågrunn av frustrasjon og sinne. Det føler jeg at forumet kunne vært uten. Grunnen til at jeg nevnte Ravenghost er at dette går opp igjen veldig ofte, og dette var dessverre begeret som rant over.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas hadde aldri scoret på den sjansen etter at Fletcher var borti den. Ballen kom altfor langt bortifra han.

Fletcher har ei hand på skudere og river før han pirker borti ballen. Men ikke nøvendig å gi røtt kort.

Utrulig at Ade får det frisparket mot seg der mot Rafael.

De kommentatorne må jo ha manure blod i årene! Skulle dem ha Ade utvist!

RvP hold :blink:

Link to comment
Share on other sites

Skadefryd er bedre enn ingenting! Nydelig straffe av Robin.

 

Vi diskuterer kun kamp i denne tråden fra nå av, neste sesong og andre ting kan vi ta i andre tråder eller på PM.

 

Jeg forstår minst like godt som dere andre hvor jævlig vondt dette gjør, men ta det ut på noen andre enn hverandre. Om man har veldig mye frustrasjon, ta det ut på den nærmeste puta, evt er det en god medisin å løpe seg en tur.

 

Edit: Jeg er for øvrig så smålig akkurat nå, at det hadde smakt veldig godt om Ronaldo, one way or another, måtte stå over finalen.

Forøvrig enig, var bare frustrasjonen av det jeg leste som tok overhånd.

Link to comment
Share on other sites

Skadefryd er bedre enn ingenting! Nydelig straffe av Robin.

 

Vi diskuterer kun kamp i denne tråden fra nå av, neste sesong og andre ting kan vi ta i andre tråder eller på PM.

 

Jeg forstår minst like godt som dere andre hvor jævlig vondt dette gjør, men ta det ut på noen andre enn hverandre. Om man har veldig mye frustrasjon, ta det ut på den nærmeste puta, evt er det en god medisin å løpe seg en tur.

 

Edit: Jeg er for øvrig så smålig akkurat nå, at det hadde smakt veldig godt om Ronaldo, one way or another, måtte stå over finalen.

Forøvrig enig, var bare frustrasjonen av det jeg leste som tok overhånd.

Håper at kommentatorene også mister finalen one way or anather.

Rafael den beste backen som har kommet fram de siste 20 årene, lager jo bare frispark!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av alle som bare tenker "neste år, om 2 år osv". Vi bør kjøpe 2-3 erfarne spillere i sommer, og unngå å selge våre aller beste! Vi vil vel vinne noe???

 

Selg Adebayor, Diaby og Senderos. Kjøp en sinna jugoslav eller et eller annet

Ja, Ravenghost.. Ha deg til helvete vekk fra forumet under downperioder, vær så snill!

 

Du er en av de værste supporterne jeg noen gang har erfart, hvertfall sånn som du viser det over tastaturet.

 

Detta er tøft, laget får en liten knekk etter Gibbs sin uheldige feil, og etter Almunia's feilberegning, eller hva det skal kalles. Så knekker hele laget, et Arsenal som ikke hadde liggi under 0-2 hadde aldri begynt å slå langpasninger mot Adebayor..

Lundasus??? Hvem i svarte er du? Har aldri sett deg her inne før! Hvilken rett har en liten rookie som deg til å bestemme hvem som er god og hvem som er dårlig supporter her inne! Kan ikke forstå at det jeg skrev gjorde deg så sinna. Jeg skriver jo bare det som de fleste tenker:

 

1. At Arsenal må begynne å tenke nåtid. Vi har altfor lenge tenkt fremtid. Greit nok det, men det må i så fall gjøres samtidig som man tenker nåtid!

2. Noen må selges for at andre skal kunne kjøpes inn. Hvis du har bedre forslag enn Adebayor og Diaby, så kom gjerne med de!

Vært aktiv på forumet siden jeg blei medlem i 06.

Det jeg mener er at du alltid skriver meningsløst piss, da jeg følger med på hver kamptråd hvor vi ikke spiller opp til vårt potensiale, prater du dritt om spillerne på laget. Du kritiserer ikke, du prater rett og slett dritt om dem. Spillerne har fått en mental knekk, samme med supporterene, og når jeg leser denne kamptråden, og dine innlegg så slenger det rett og slett supporterene mye lenger ned i dritta, når jeg ser at noen har så lite tro på spillerene, og innlegg som "Selg hele *#"! drittlaget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" er lavmål, totalt lavmål. Da lar jeg heller vær å legge ut om frustrasjonen og alt drittet jeg kunne ha skrivi, som jeg føler for på forumet. Da det rett og slett ødelegger troa til leserene.

 

Kvass var jeg vel selv, men dette går igjen hver eneste kamptråd jeg leser, hvor vi har en dårlig kamp.

 

Støtter deg 120 % Lundasus. Ravenghost du tok ikke tipset mitt og fortsetter ditt endeløse pisspreik. Logg av, vær så snill

Skjerp deg. Personlige angrep er ikke tillat på dette forumet.

 

Jeg tror det er mange, inkludert meg selv, som KUN har gått til "personangrep" på deg. Dette fordi du ikke bare svartmaler situasjonen når det går dårlig med kjære Arsenal, og vi alle er langt nede. Det er så ytterst negative og grove bemerkninger om laget gang på gang at det er nesten ikke til å tro. JA, det er et forum og man skal kunne komme med meningene sine, men herregud som du oppfører deg og går for langt

Link to comment
Share on other sites

jeg unner man utd INGENTING i Finalen, håper Barcelona/chelsea knuser dem!

Ekstremt fornøyd med at Fletcher fikk rødt kort, da drar han heller ikke til roma som oss Arsenal suportere ville!

 

vi møter Man utd i ligaen og da Skal vi knuse! God natt folkens, måtte gudene være med dere ute i verden i morgen, ta imot dritt, si det var fortjent så blir det FORT glemt!;)

Link to comment
Share on other sites

Nei, idag tapte vi for et bedre lag. Liten tvil om det. For å være helt ærlig trur jeg det ikke hadde vert mange spillere på dette Arsenal laget som hadde fått en plass i starten til manu.

Synd å si det, men dem har en utrulig stall, med rutine og spisskompetane på alle plasse. Og vi ikke kan skryte på oss.

Link to comment
Share on other sites

Dommeren har ikke bare blåst i stykker kampen, han har også blåst fryktelig mye mot Arsenal i dueller som er helt fair.

 

Straffen er helt grei idømt, men rødt kort er så til de grader unødvendig. Det viser vel også hvilken utrolig dårlig forståelse dommeren har for spillet..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...