Jump to content

2009.05.05 Manchester United H


pekkiry

Går vi videre?  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Svært skuffande av våre gutar over to kampar. Vi er nest best over heile fjøla. For å være ærlig trur eg ikkje vi har ein spelar som er god nok for united sin første 11ar pr. dags dato.... Vi får håpe vi kjem like langt neste åt. Det er heldigvis eit par spennande kampar igjen i serien....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

Dommeren har ikke bare blåst i stykker kampen, han har også blåst fryktelig mye mot Arsenal i dueller som er helt fair.

 

Straffen er helt grei idømt, men rødt kort er så til de grader unødvendig. Det viser vel også hvilken utrolig dårlig forståelse dommeren har for spillet..

 

Forståelse for spillet? Det er en soleklar straffe og et soleklart rødt kort. Han når ballen av eneste grunn, nemlig at han legger hånda på skuldra til Fabregas og holder han igjen. Og når Fabregas er klar til å banke den ballen i nettet (evt rett i fanget til van der Sar) er det ikke tvil om at det er rødt kort.

 

Etter å ha sett den i reprise igjen synes jeg at straffe (og selvsagt rødt kort) var feil. Greit nok - handa hans er på skulderen til Fabregas, men å si at han river ham overende synes jeg er feil. Fletcher treffer ballen nok til å slå den unna Fabregas som rett nok forsøker å forfølge den når han felles, men ballen slås for langt vekk til at han kan nå den.

Link to comment
Share on other sites

Som de fleste oppegående folk så ser jeg at vi tapte mot eg bedre lag. (Spillere, eller hva dere vil). Men eg takker høyere makter at dere som vil SELGE dere ut av krisa ikke betydning for hva Wenger gjør og ikke. Vi trenger dem spillerne vi har. Og eg har heller trua på at vi må kjøpe oss ut av krisa! Keeper treng, samt midtstopper, stor og stygg!

I en ideell verden beholder vi spillerne vi har OG kjøper nye spillere.

Men nå er det en gang slik at vi må selge noen for at andre skal kjøpes inn. Det er Wengers politikk uansett hvor mange pund vi har

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Da var vi ute, men det er ingenting å si på det. United er heldige og får to tidlige mål. Det er nådeløst, men det er også styrke av et av de beste lagene i verden.

 

Vi kom i alle fall til semifinalen i CL. Og det måtte et veldig sterkt lag til for å slå oss ut, vi får i det minste trøste oss med det.

 

Nye muligheter neste år. ;) Nå handler det om å avslutte serien med stil og komme så høyt som mulig på tabellen. Tredje plass er fortsatt mulig.

 

Sier meg enig Frank! Får heie på Barca i morge og evt i finalen. Henry fortjener en champions league trofe, så får det føles som en micro seier for arsenal da.. Kan se ut som Adebayor har begynt på veien ut av klubben, synd synes jeg da han hadde noe godt på gang. Dette blir nå bare en magefølelse men skulle det skje så er det en spanjol i valencia som duger.

Uansett så sier jeg det igjen, vi nådde 2 semifinaler og klarte omsider å sikre 4 plassen, greit nok sett på standarden til arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Dommeren har ikke bare blåst i stykker kampen, han har også blåst fryktelig mye mot Arsenal i dueller som er helt fair.

 

Straffen er helt grei idømt, men rødt kort er så til de grader unødvendig. Det viser vel også hvilken utrolig dårlig forståelse dommeren har for spillet..

 

Forståelse for spillet? Det er en soleklar straffe og et soleklart rødt kort. Han når ballen av eneste grunn, nemlig at han legger hånda på skuldra til Fabregas og holder han igjen. Og når Fabregas er klar til å banke den ballen i nettet (evt rett i fanget til van der Sar) er det ikke tvil om at det er rødt kort.

 

Etter å ha sett den i reprise igjen synes jeg at straffe (og selvsagt rødt kort) var feil. Greit nok - handa hans er på skulderen til Fabregas, men å si at han river ham overende synes jeg er feil. Fletcher treffer ballen nok til å slå den unna Fabregas som rett nok forsøker å forfølge den når han felles, men ballen slås for langt vekk til at han kan nå den.

Han treffer faktisk fabregas før han treffer ballen. Ikke med selve taklingen, men på vei mot ballen treffer han fabregas. DET FINNES IKKE TVIL OM AT DET BLE DØMT KORREKT!!!

Link to comment
Share on other sites

fjørtoft er EKKLESTE MAN UTD SUPORTEREN! Jeg blir så jævlig forbanna, han er så stygg!

dommeren skal TENKE på neste kamp:S!?!?! Hva faen?!?!

Er ei gruppe på facebook som vil fjerne han fra studio. Synest ALLE skal joine! Han er ikke brukanes til annet ann hundemat!

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig trur eg ikkje vi har ein spelar som er god nok for united sin første 11ar pr. dags dato....

 

Regner at du ikke bare tenker på kveldens kamp. Arshavin og Fabregas?

Ellers bør det vel mulig å konkurere mot Park, Fletcher, O'Shea m.fl?

 

Viktig å beholde troen vettu ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker Arsenal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skulle ønske de 30 000 som gikk etter 60 minutter gjorde det samme.

Enig! Ble flau av å se det. Hvilken signaleffekt gir det til laget? Vitner om maaange medgangssupportere! Håpløs oppførsel.

Link to comment
Share on other sites

Takk for en helt greit sesong... ikke noe mer!

Prestasjon å komme til semifinalen med så mange skader og ett så ungt mannskap da:)

Champions league= Meget bra

Ligaen= ok

Fa cupen= Godkjent

 

Alt i alt, vi er ett evigungt mannskap som må bli voksne å skaffe seg Rutine:)

Link to comment
Share on other sites

Dommeren har ikke bare blåst i stykker kampen, han har også blåst fryktelig mye mot Arsenal i dueller som er helt fair.

 

Straffen er helt grei idømt, men rødt kort er så til de grader unødvendig. Det viser vel også hvilken utrolig dårlig forståelse dommeren har for spillet..

 

Forståelse for spillet? Det er en soleklar straffe og et soleklart rødt kort. Han når ballen av eneste grunn, nemlig at han legger hånda på skuldra til Fabregas og holder han igjen. Og når Fabregas er klar til å banke den ballen i nettet (evt rett i fanget til van der Sar) er det ikke tvil om at det er rødt kort.

 

Etter å ha sett den i reprise igjen synes jeg at straffe (og selvsagt rødt kort) var feil. Greit nok - handa hans er på skulderen til Fabregas, men å si at han river ham overende synes jeg er feil. Fletcher treffer ballen nok til å slå den unna Fabregas som rett nok forsøker å forfølge den når han felles, men ballen slås for langt vekk til at han kan nå den.

 

Den eneste grunnen til at Fletcher faktisk får touchet den ballen er fordi hånden hans er på skulderen til Fabregas, og han bruker kroppen til Cesc som støtte for å klare å komme til ballen! Det var straffe, og deretter tilsier reglene at det skal være rødt kort. Helt korrekt idømt.

 

Ellers må jeg le av kommentatorene på Viasat 4, han ene sier at reglene er rødt kort dersom det er straffe, mens han andre kommer med "ja, men Fletcher er jo en såpass sympatisk fyr og de leder jo 3-0.. og da burde jo dommeren være grei?", og da svarer han andre "nei, for sånn er reglene". Deretter så fortsetter han andre kommentatoren å syte og bære seg over at dommeren skulle bøyd reglene og ikke gitt Fletcher et rødt kort. Helt utrolig latterlig av en kommentator å oppføre seg på den måten.

 

Ja til engelske kommentatorer på Viasat!

Link to comment
Share on other sites

håper gruppa om jan åge og gjenget på facebook blir mye større nå!

 

meld dere inn!: http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#...95673248&ref=ts

 

blir så jævla provesert å høre på jan åge og soler! eneste bratseth som har vett i hodet. så jævlig barnslig!!!!

 

Ble medlem for 2 minutter siden!

Link to comment
Share on other sites

Åh, dette var virkelig smertefullt men forventet på en måte. Vi er ikke like gode som de 3 over oss og forklaringen på dette er nok den sinnsykt lille stallen vår. Greit nok at vi har en del spillere ute med skade men det hjelper ikke å skylde på dette hvert eneste år. Jeg står 100% bak klubben og Arsenal er i mitt hjerte, men dette svir og skuffelsene har kommet på rekke og rad de siste årene. Begynner å bli så sinnsykt lei på at dette laget skal blomstre. Jeg krever rett og slett at det skjer noe snart! Vi må få inn 4-5 spillere i sommer for å i det hele tatt klare å holde følge med topplagene.

 

Adebayor vil jeg ikke ha i klubben. Ikke fordi han ikke scorer eller går i offside hele tiden, men det er tydelig at han vil bort. Nå har han flørtet med Milan i 1 år og måten han spiller på for tiden er mildt sagt kvalmende! Han orker ikke å løpe etter en eneste ball og det smitter over på resten av spillerne!

 

Song og Diaby er gode squadspillere men thats it! De er begge utrolig gode, men ikke gode nok om vi skal ha en midtbane i toppklasse. Fabregas fortjener en spiller ved sin side som han kan stole 100% på. En som Gilberto eller Flamini.

 

Bakover på banen er det skremmende. Clichy, Gallas, Toure og Sagna er et utrolig godt forsvar, men når noen av dem blir skadet er det jo krise! Vi må få inn et par gode forsvarspillere. Gibbs blir god om 2-3 år men å kaste han inn i en slik kamp er jo galskap. Han har spilt 4-5 kamper i år også skal han plutselig spille semifinale i CL? Synes Eboue burde ha spilt der.....

 

Alt i alt...SKUFFENDE!

Link to comment
Share on other sites

Takk for en helt greit sesong... ikke noe mer!

Prestasjon å komme til semifinalen med så mange skader og ett så ungt mannskap da:)

Champions league= Meget bra

Ligaen= ok

Fa cupen= Godkjent

 

Alt i alt, vi er ett evigungt mannskap som må bli voksne å skaffe seg Rutine:)

 

Sa den var helt godkjent, men er jo ikke noe mer enn det. Bra å komme til semi i FA og CL! Men sett sesongen under ett er, spesielt starten, er det ikke noe mer. Og vi har ikke hatt alt for vansklig vei til begge semiene!

Link to comment
Share on other sites

Dommeren gjorde faktisk HELT RETT i å vise ut Fletcher og dømme straffe!!!

 

Bare siterer Stefan her: Den eneste grunnen til at Fletcher faktisk får touchet den ballen er fordi hånden hans er på skulderen til Fabregas, og han bruker kroppen til Cesc som støtte for å klare å komme til ballen! Det var straffe, og deretter tilsier reglene at det skal være rødt kort. Helt korrekt idømt.

 

Godter meg med at FLetcher ikke får spille finale. Synd det ikke var Ronaldo som fikk rødt.

 

Sug %&/¤ mens de andre er i Roma Fletchiboy!! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Link to comment
Share on other sites

Til de som spør om man skal være sur/furten/grinete etc. eller å se fremover. La dere merke til Liverpool supporterne når de spillte 4-4 mot oss? De mistet sjansen til seriegull, men de sang og var stolte av klubben! Det er ingen vits i å grave seg ned å være like patetisk som de som dro fra Emirates før kampen var over.

 

Vi må komme oss styrket igjennom dette. Dette var utrolig god erfaring for gutta i dag, både på godt og vondt. Når det er sagt så var det gutter mot menn idag, og gratulerer til United som gikk videre.

 

Mitt siste ønske er nå at Henry putter et hattrick mot dem i finalen!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig frustrert akkurat nå. Utrolig synd at det er Gibbs som skal være uheldig ved det første målet. Det virket lovende før dette, og vi prøvde å kjøre kampen. Men så kom selvfølgelig det bortemålet vi ikke trengte... Etter det får Ronaldo et frispark som han ALDRI skulle hatt, og selvfølgelig går det frisparket i mål.

 

Det som irriterer meg mest er kanskje det at Solér nok en gang klarer å si at han "tror Arsenal vinner". Vi vet jo alle hva som skjer da... Noen som husker hva han sa rett før straffekonken mot Roma??

 

manure er fortjent spillemessig videre, dessverre. Håper bare vi klarer å heve oss fra dette, og heller lære.

 

En spiller jeg helst vil se ut av portene fortere enn svint er Adebayor! Bendtner skaper over 15 min i dag mer enn Ade har gjort over 180 min mot Manure. I tillegg har Bendtner en helt annen arbeidsmoral enn Togoleseren som gjør at jeg mye heller vil se en Nicklas i utvikling fremme på topp med en bra arbeidsmoral enn en pinglete Ade som så å si alltid feilberegner i hodedueller i tillegg til å ha arbeidsmoral som en sopp!!

 

Dommeren var svak i dag, men han traff riktig med straffesituasjonen vår. Ingen tvil om at det er et klart straffe sånn som Fletcher kom inn i Fabregas der. Dessverre for oss blåser han i stykker kampen noe som jo er klart fordel manure...

 

Men begynner å bli utrolig lei av at det alltid bare skal være nesten. Satser på at Gazidis og Kroenke nå kan klare å gjøre oss til en virkelig storklubb som både vinner pokaler og som har økonomi som er god.

 

På tide å se fremover og håpe Gibbs og resten av ungguttene klarer å riste av seg dette og heve seg. Begynner å nærme seg bristepunktet hvor supporterne blir virkelig lei av å bare klare det nesten...

Link to comment
Share on other sites

Takk for en helt greit sesong... ikke noe mer!

Prestasjon å komme til semifinalen med så mange skader og ett så ungt mannskap da:)

Champions league= Meget bra

Ligaen= ok

Fa cupen= Godkjent

 

Alt i alt, vi er ett evigungt mannskap som må bli voksne å skaffe seg Rutine:)

Bare viktig å klare å holde på rutinen nå! Synest det er noen sesonger siden vi var et ungt lag med masse talenter som bare trengte et år eller to, så skulle vi knuse alt på vår vei.

Men idag to år etter så har vi et enda yngre lag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...