Jump to content

2009.05.05 Manchester United H


pekkiry

Går vi videre?  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Almunia

sagna--toure--silvestre--eboue

walcott--song---fabregas--nasri

bendtner(persie)--adebayor

 

Håper på dette laget siden det har mest rutine.. eboue inn for gibbs, selvom jeg har trua på unggutten..

 

Nesten helt enig i dette laget, men synes Djorou kanskje kan velges fremfor Silvestre dersom Eboue stiller på venstreback. Så håper jeg Eduardo kan komme inpå som joker og avgjøre det hele i andre omgang.

 

Det lukter gjensyn med Henry i finalen lang vei for min del. Uansett hvordan den ender, kommer det til å bli for følelsesmessig, og han kommer hjem til oss i sommer:)...

Er Eduardo klar til kamp da? Trudde han omtrent var ute for rest av sesongen eg?

Blir spennende å se hvem som spille på venstre backen idag. Gibbs har ikke gjort seg bort, men mulig Wenger satser på mer rutine og bruker Sagna/Eboue på hver sin back.

 

Han kom da innpå mot slutten i bortekampen. Har han skadet seg siden det?

 

EDIT:

 

Eduardo

Thursday, April 30, 2009

Eduardo will miss the trip to Portsmouth. “For the weekend we have lost Eduardo certainly, he has done his groin again unfortunately," said Wenger. "Rio Ferdinand fell on him when he had that accident. His knee went on his groin and that detached some fibres. Silvestre has a groin as well. We have not scanned them yet [so we don’t know about Tuesday] but they both miss Saturday for sure."

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

Hatlag nummer 1, mener du vel.

 

Nå får du gi deg. Du får godta at ikke alle ser på United som det største hatlaget. Begynner å bli møkka lei over at du i envher diskusjon der United og andre lag omtales på død og liv skal forsøke å få alle til å mene at United er ett større hatlag enn andre lag.

 

Du må bare godta at noen av oss faktisk er mer opptatt av det historiske aspektet når man føler på hva som er hatlag nr. 1.

Link to comment
Share on other sites

Hatlag nummer 1, mener du vel.

 

Nå får du gi deg. Du får godta at ikke alle ser på United som det største hatlaget. Begynner å bli møkka lei over at du i envher diskusjon der United og andre lag omtales på død og liv skal forsøke å få alle til å mene at United er ett større hatlag enn andre lag.

 

Du må bare godta at noen av oss faktisk er mer opptatt av det historiske aspektet når man føler på hva som er hatlag nr. 1.

Nå må du jammen meg skjerpe deg her! Hvis du ikke kan se det lille uskyldige humoristiske innslaget mitt for hva det er, så...

Link to comment
Share on other sites

Wengers mannskap har holdt buret rent i 11 av de siste 12 kampene, uansett turnering...

 

Tallene fra årets Champions League, er ikke noe hyggeligere lesning for motstanderne:

 

4-0 mot Twente (kvalik), 4-0 mot Porto, 0-0 mot Fenerbache, 1-0 mot Dynamo Kiev, 1-0 mot Roma og 3-0 mot Villarreal.

 

satser på samme resultat som mot Porto:P?

Vet ikke helt hva du mener med at vi har holdt buret rent i 11 av siste 12 kamper, men du kan umulig mene "uansett turnering". Vi slapp inn mot manu sist, Chelsea, pool, Wigan osv. Du mener sikkert i CL på hjemmebane?

kopierte fra dagbladet eller nattavisen tror jeg, det var der det stod:)

 

Hatlag nummer 1, mener du vel.

 

Nå får du gi deg. Du får godta at ikke alle ser på United som det største hatlaget. Begynner å bli møkka lei over at du i envher diskusjon der United og andre lag omtales på død og liv skal forsøke å få alle til å mene at United er ett større hatlag enn andre lag.

 

Du må bare godta at noen av oss faktisk er mer opptatt av det historiske aspektet når man føler på hva som er hatlag nr. 1.

Nå må du jammen meg skjerpe deg her! Hvis du ikke kan se det lille uskyldige humoristiske innslaget mitt for hva det er, så...

Man utd ER hatlag nr 1:)

Link to comment
Share on other sites

Wengers mannskap har holdt buret rent i 11 av de siste 12 kampene, uansett turnering...

 

Tallene fra årets Champions League, er ikke noe hyggeligere lesning for motstanderne:

 

4-0 mot Twente (kvalik), 4-0 mot Porto, 0-0 mot Fenerbache, 1-0 mot Dynamo Kiev, 1-0 mot Roma og 3-0 mot Villarreal.

 

satser på samme resultat som mot Porto:P?

Vet ikke helt hva du mener med at vi har holdt buret rent i 11 av siste 12 kamper, men du kan umulig mene "uansett turnering". Vi slapp inn mot manu sist, Chelsea, pool, Wigan osv. Du mener sikkert i CL på hjemmebane?

kopierte fra dagbladet eller nattavisen tror jeg, det var der det stod:)

 

Hatlag nummer 1, mener du vel.

 

Nå får du gi deg. Du får godta at ikke alle ser på United som det største hatlaget. Begynner å bli møkka lei over at du i envher diskusjon der United og andre lag omtales på død og liv skal forsøke å få alle til å mene at United er ett større hatlag enn andre lag.

 

Du må bare godta at noen av oss faktisk er mer opptatt av det historiske aspektet når man føler på hva som er hatlag nr. 1.

Nå må du jammen meg skjerpe deg her! Hvis du ikke kan se det lille uskyldige humoristiske innslaget mitt for hva det er, så...

Man utd ER hatlag nr 1:)

Nei, hottentottene er nr 1

Link to comment
Share on other sites

Bare la den klassifiseringen av hatlag ligge, det er en helt poengløs diskusjon. Det er opplagt subjektivt, og argumentasjonen her er ikke akkurat slående :)

 

Mitt aller største håp for kvelden er at ikke dommeren sender oss ut av CL, som de to Liverpool-dommerne gjorde i fjor. La oss håpe på en fair og god kamp...

Link to comment
Share on other sites

Wengers mannskap har holdt buret rent i 11 av de siste 12 kampene, uansett turnering...

 

Tallene fra årets Champions League, er ikke noe hyggeligere lesning for motstanderne:

 

4-0 mot Twente (kvalik), 4-0 mot Porto, 0-0 mot Fenerbache, 1-0 mot Dynamo Kiev, 1-0 mot Roma og 3-0 mot Villarreal.

 

satser på samme resultat som mot Porto:P?

Vet ikke helt hva du mener med at vi har holdt buret rent i 11 av siste 12 kamper, men du kan umulig mene "uansett turnering". Vi slapp inn mot manu sist, Chelsea, pool, Wigan osv. Du mener sikkert i CL på hjemmebane?

kopierte fra dagbladet eller nattavisen tror jeg, det var der det stod:)

 

Hatlag nummer 1, mener du vel.

 

Nå får du gi deg. Du får godta at ikke alle ser på United som det største hatlaget. Begynner å bli møkka lei over at du i envher diskusjon der United og andre lag omtales på død og liv skal forsøke å få alle til å mene at United er ett større hatlag enn andre lag.

 

Du må bare godta at noen av oss faktisk er mer opptatt av det historiske aspektet når man føler på hva som er hatlag nr. 1.

Nå må du jammen meg skjerpe deg her! Hvis du ikke kan se det lille uskyldige humoristiske innslaget mitt for hva det er, så...

Man utd ER hatlag nr 1:)

Nei, hottentottene er nr 1

Enig! Manure skal riktignok mislikes sterkt, men hatet er reservert Tottenham. End of discussion.

Link to comment
Share on other sites

Helt sykt å nervøs jeg er før kvelden idag. Forrige uke satt jeg alen i mørket å skalv i 90 pluss. blir vel noe av det samme idag, men en merkelig følelse jeg har hatt idag, har sett for meg to senarier i kveldens kamp.

 

1) Manure tar en tidlig ledelse og holder den neste til pause, de tror det er kjørt men vi får utligninga rett før pause, de tror fortsatt de har god kontroll, men så putter vi ett i det 70 minutt og ett i det 85 så blir det nervøse 8 minutter med neglebiting før vi er videre.

 

2) Vi leder 2-0 til pause, men manure får ett mål rundt det 80 minutt, "alt" er selvsagt over, MEN så får vi ett vinnermål på overtid. Og da er vi i Roma.

 

 

Nå vant Start mot Vif på slutten i helga, og ingenting hadde vært bedre en om vi gjorde det samme ikveld.

 

Lykke til alle fellow gooners, MÅ denne kvelden bli vår.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener også å huske at det er slik at vi ikke har sluppet inn mål i Champions League siden hjemmekampen mot Liverpool forrige sesong. Dette er imponerende tall! Måtte de vedvare og gå ut-over ManU i kveld.

*Bank i bordet*

 

Ikke har vi sluppet inn mål på Emirates i PL siden `Pool var på besøk 21 desember heller

Link to comment
Share on other sites

Helt sykt å nervøs jeg er før kvelden idag. Forrige uke satt jeg alen i mørket å skalv i 90 pluss. blir vel noe av det samme idag, men en merkelig følelse jeg har hatt idag, har sett for meg to senarier i kveldens kamp.

 

1) Manure tar en tidlig ledelse og holder den neste til pause, de tror det er kjørt men vi får utligninga rett før pause, de tror fortsatt de har god kontroll, men så putter vi ett i det 70 minutt og ett i det 85 så blir det nervøse 8 minutter med neglebiting før vi er videre.

 

2) Vi leder 2-0 til pause, men manure får ett mål rundt det 80 minutt, "alt" er selvsagt over, MEN så får vi ett vinnermål på overtid. Og da er vi i Roma.

 

 

Nå vant Start mot Vif på slutten i helga, og ingenting hadde vært bedre en om vi gjorde det samme ikveld.

 

Lykke til alle fellow gooners, MÅ denne kvelden bli vår.

Nervene mine vil gjerne ha 5-0 til pause. Og avslapping og kos det siste 45 min. Men det er nok mer realistisk det som du seier. Så viss vi går videre så skal eg juble og gå i Arsenal drakt resten av uka.

Link to comment
Share on other sites

Det er så lett å lese her hvem som er den gode supporteren og hvem som er den kvalme og arrogante dritten: http://www.dagbladet.no/2009/05/05/sport/f...rsenal/6069638/

 

Er lett å se hvorfor det skrives så himla mye positivt om Manure med en sånn kødd som Stalsberg bak rattet, makan til idiot skal man lete lenge etter!

Link to comment
Share on other sites

Kvalmt. Dette er en riksavis, ikke en blogg. Hørt om seriøsitet? Ikke er han noe morsom heller.

 

Rett og slett bare kvalmt er ordet ja, er som å høre 70% av United supporterne når det gjelder mange av svarene hans..

Link to comment
Share on other sites

Kvalmt. Dette er en riksavis, ikke en blogg. Hørt om seriøsitet? Ikke er han noe morsom heller.

Det er man u, man u, man u og litt mer man u i dagbladet! Trudde det skulle bli litt mindre nå som solskjær ikke spilte lengre. Men neida.

Men er det slik å forstå at Rio ikke er klar til dagens kamp?

Link to comment
Share on other sites

Kvalmt. Dette er en riksavis, ikke en blogg. Hørt om seriøsitet? Ikke er han noe morsom heller.

Det er man u, man u, man u og litt mer man u i dagbladet! Trudde det skulle bli litt mindre nå som solskjær ikke spilte lengre. Men neida.

Men er det slik å forstå at Rio ikke er klar til dagens kamp?

Han spiller garantert! Og skulle det vise seg at han ikke spiller, og Manu taper - gjett da hva dagbladet og alle andre Manuaviser kommer til å fokusere på etterpå...

Link to comment
Share on other sites

Van Persie, Nasri, Diaby og Song må se finalen en eventuell finale fra tribunen hvis de pådrar seg gult kort i kveld, heldigvis er Rooney, Tevez og Evra i samme situasjon. Vi får håpe våre gutter holder seg i skinnet.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2618789.ece

 

UNDER EN TIME TIL KAMP!!!! Jeg kan nesten ikke vente. :)

Link to comment
Share on other sites

Laget er:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna

Kolo Toure

Johan Djourou

Kieran Gibbs

Theo Walcott

Cesc Fabregas

Alex Song

Samir Nasri

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Benken:

 

Lukasz Fabianski

Abou Diaby

Carlos Vela

Denilson

Mikael Silvestre

Nicklas Bendtner

Emmanuel Eboue

 

 

EDIT: Litt rotete :)

Link to comment
Share on other sites

Laget er:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna

Kolo Toure

Johan Djourou

Kieran Gibbs

Theo Walcott

Cesc Fabregas

Alex Song

Samir Nasri

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

 

EDIT: Litt rotete :)

 

JA! Tror vi vinner dette 2-0! C'MON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Kjører 4-4-2 tenker jeg. Er så nervøs at jeg er kvalm. :) Dette vil uansett hvilket utfall gjøre at forberedingen til heldagsprøve i Engelsk vil gå til helvette i morgen. Enten på grunn av lykkesrus eller at jeg er knust.

 

Kom igjen!!!

Link to comment
Share on other sites

Kjører 4-4-2 tenker jeg. Er så nervøs at jeg er kvalm. :) Dette vil uansett hvilket utfall gjøre at forberedingen til heldagsprøve i Engelsk vil gå til helvette i morgen. Enten på grunn av lykkesrus eller at jeg er knust.

 

Kom igjen!!!

Uff, orker ikke tenke på morgendagen. Har trekk i hva vi kommer opp i skriftlig eksamen :(

 

Fy faen så tannløse studioet til Viasat er! "Emmanuel frimpong... HEHE"

 

 

COME ON ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...