Jump to content

2009.03.11 AS Roma B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Dette var jo aldeles vilt!! Hadde aldri trodd at våre unge spillere var så kalde som dette. Heldigvis ble ikke Dudu syndebukk, det hadde vært forferdelig.

 

Nå har jeg vekket mann og mus i hele huset her, og vet ikke om jeg noen gang vil klare å sovne etter dette. Pulsen slår som pokker, og jeg skjelver nærmest ennå.

 

Gratulerer alle sammen. Dette var stort!!

Link to comment
Share on other sites

Faen endelig har pulsen roet seg.

 

Det er noe av det værste jeg har sett på i en arsenal kamp :)

 

Gikk vekk da Denilson kom frem. Men faen alle traff jo minus Eduardo.

Den missen er glemt på en slik dag som dette.

Spør når Soler hvordan han kunne væære 100% sikker da Fjørtoft.

 

 

Eduardo hadde ikke fått noe skyld av meg hadde Arsenal vunnet eller ei.

 

Off ser straffene om igjen nå. Det var mange elendige straffer :D Men heldigvis trakk vi det lengste strådet.

Link to comment
Share on other sites

YEEEEEAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHA!!! :) :blink:

 

Gratulerer alle sammen! :D Dette er kanskje det verste jeg noensinne har vært med på! Klarte såvidt å se straffene, og var i en annen verden gjennom ekstraomgangene! :D Dette er fotball! En bom og vi hadde vært ute, men ikke noe å tenke på: vi skal til Roma, IGJEN!!!!!

 

In your face David Bentley! :D :P :D

Link to comment
Share on other sites

Så sykt deilig! Og for en moral gutta viser på straffekonken! Bare se på Denilson, setter ballen midt i mål under de omstendighetene. Det trenger man baller for å gjøre :D Sinnsykt moro!

Forøvrig spesielt at Baptista putta, mannen som bomma på 3 av 3 straffer for oss!

 

Men grattis alle medgooners, det her var vanvittig moro! Sesonginnspurten har plutselig blitt mer spennende for oss!

 

Btw, Gallas tok vel ikke straffe?

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer alle sammen. Ingen god kamp i dag, men over to kamper er vi fullt fortjent videre. Håper gutta får et løft nå!

 

Kjøper den! Ingen stor kamp i dag, men hjemmekampen burde vi ha vunnet med et par mål. Så over to kamper er det svært lite å si på utfallet etter straffene.

 

Gutta fortjener ros etter 120 minutter og straffene. Må ærlig innrømme at jeg fikk mindre og mindre tro når straffene kom i gang. Ser jo ikke helt for meg Denilson, Diaby, Sagna og Toure som særlig gode på dette feltet. Dette bør garantert styrke litt av hvert for spillere og klubb.

Link to comment
Share on other sites

Ser jo ikke helt for meg Denilson, Diaby, Sagna og Toure som særlig gode på dette feltet.
.

 

Akkurat disse var jeg vel ikke så bekymret for, kanskje med unntak av Denilson. Spesielt ikke Diaby, han burde være et av våre sikreste kort i denne øvelsen. Da var jeg langt mer skeptisk til Walcott. Det var i grevens tid at Roma bommet. Vi stod igjen med Gallas og Clichy i tillegg til Almunia. Det hadde gitt toppen en scoring - av Gallas.

 

Puh!!

 

Kampen gidder jeg rett og slett knapt å kommentere annet enn at Clichy har hatt en katastrofal sesong og det er ingen tegn til bedring. Van Persie har sluknet etter en god periode. Dessuten var vi så heldige å spille med 12 mot 10 i og med at Baptista is a gooner!!

 

Gi gass!!

Link to comment
Share on other sites

Er Fabregas, Adebayor, Silvestre og Rosicky klare til neste runde?

 

Rosicky og Silvestre er iallefall tilbake.

 

Fabregas er også mest sannsynlig tilbake.

 

Adebayor sin skade vet jeg ikke noe om.. :

 

BTW, ELENDIG av Almunia å ikke redde mer straffer!! Skulle hatt Lehmann der altså!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at jeg er drittlei av at halve kamptrådene skal bli fyllt opp av unødvendige meldinger som: Oi, nå er streamen min vekke. Kan dere ikke bare skaffe dere Viasat, eller Livesport247. Koster ikke mer enn 25kr/uke med Livesport247 og da er det stabilt!

Når du er student og bør holde budsjettet på 50 kroner dagen så er 25 kr, tro det eller ei litt penger. Er det rart at folk vil se kampen uten å måtte betale? Tenk deg litt om før du kommenterer slikt ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at jeg er drittlei av at halve kamptrådene skal bli fyllt opp av unødvendige meldinger som: Oi, nå er streamen min vekke. Kan dere ikke bare skaffe dere Viasat, eller Livesport247. Koster ikke mer enn 25kr/uke med Livesport247 og da er det stabilt!

Når du er student og bør holde budsjettet på 50 kroner dagen så er 25 kr, tro det eller ei litt penger. Er det rart at folk vil se kampen uten å måtte betale? Tenk deg litt om før du kommenterer slikt ;)

Blir jo bare 3,50 pr. dag da... Du sitter vel nok pris på Arsenal til å betale det ;)

Neida, jeg har vært student selv. Men det er jo litt å tenke på at om man dropper én halvliter ute på byn, har man råd til to uker med trygg og stabil nettfotball ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...