Jump to content

2009.03.11 AS Roma B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Jeg må innrømme at jeg er drittlei av at halve kamptrådene skal bli fyllt opp av unødvendige meldinger som: Oi, nå er streamen min vekke. Kan dere ikke bare skaffe dere Viasat, eller Livesport247. Koster ikke mer enn 25kr/uke med Livesport247 og da er det stabilt!

Link to comment
Share on other sites

men hvis det blir ekstra omganger viser dem de på viasat 4 :)

 

Jeg føler ikke at jeg kan svikte mine venner de kinesiske kommentatorene nå ;)

Hehe, kinesisk er vertfall bedre enn Jan Åge Fjørtoft.

Åå så spennende, synest vi har vert klart best i slutten her. Håper det vi forsetter og får et tidlig mål.

Noen som viste om bortemålsregenen gjelder enda?

Link to comment
Share on other sites

men hvis det blir ekstra omganger viser dem de på viasat 4 :)

 

Jeg føler ikke at jeg kan svikte mine venner de kinesiske kommentatorene nå ;)

Hehe, kinesisk er vertfall bedre enn Jan Åge Fjørtoft.

Åå så spennende, synest vi har vert klart best i slutten her. Håper det vi forsetter og får et tidlig mål.

Noen som viste om bortemålsregenen gjelder enda?

 

Den gjelder ja

Link to comment
Share on other sites

men hvis det blir ekstra omganger viser dem de på viasat 4 :)

 

Jeg føler ikke at jeg kan svikte mine venner de kinesiske kommentatorene nå ;)

Hehe, kinesisk er vertfall bedre enn Jan Åge Fjørtoft.

Åå så spennende, synest vi har vert klart best i slutten her. Håper det vi forsetter og får et tidlig mål.

Noen som viste om bortemålsregenen gjelder enda?

 

Den gjelder ja

Takk takk, det var jammen bra at den fungere til det bitter end. Lurer på om Wenger bruker seg av det siste byttet nå med engang. Eller om han venter til første mann får krampe.

Lure på hvor mange ganger båra må inn iløp av de neste 30 min.

Link to comment
Share on other sites

krysser fingrene helt til en eventuell straffekonk er ferdig!!

Virke å ha grei kontroll til nå. Men savner flyten og hurtighet i spillet.

 

Burde Motta hatt kort synest jeg, bryr seg ikke om ballen, og går etter ansiktet til Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Er veldig redd for at roma supporterene greier å psyke ut arsenal spillerene i en evt. straffespark konkuranse!

 

Tipper at Nasri, RvP, Eduardo, Denilson og Gallas skal ta straffer. Evt. Toure eller Sagna (?)

Link to comment
Share on other sites

Er veldig redd for at roma supporterene greier å psyke ut arsenal spillerene i en evt. straffespark konkuranse!

 

Tipper at Nasri, RvP, Eduardo, Denilson og Gallas skal ta straffer. Evt. Toure eller Sagna (?)

Tenkte på akuratt dem samme. Men Toure trur jeg tar den og ikke Sagna. Savner litt mer fart fra Walcott, vil at han bare skal sparke den forran seg og springe etter.

Link to comment
Share on other sites

Pause i ekstraomgangene.

 

Sinnsykt spennende!

 

Istemmes! Synes dette drar seg mot straffespark gitt. Ikke mye sprut i de 44 bena utpå der...

 

Og jeg ditcha de kinesiske vennene mine for viasat 4. Eggen er OK i små porsjoner...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...