Jump to content

2009.03.11 AS Roma B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Det er fortsatt kontakt - Clichy støtter seg til ryggen hans og det er straffespark

 

Fotball er en kontaktsport! Hadde det vært noen meter lenger ute hadde ingen diskutert det en gang. Han sklir og mister balansen. Kjempedømming av dommeren, og vi er heldige som har en såppas god dommer der ute!

 

fotball er en kontaktsport på den måten at man har REGLER for hva som er lovlig kontakt og ikke. Skulder mot skulder, taklinger hvor man tar ball først osv.

 

Så vidt jeg så var han ikke i nærheten av ballen, og en spiller i stor fart på vått underlag tåler ikke mye før han sklir. Noe han gjorde - han mistet fotfestet og Clichy var borti med hånda.

 

Jeg skal strekke meg så langt som å si at vi var heldige at det ikke ble blåst straffe der. Men en straffe føler jeg hadde vært billig! Selv om den så soleklar ut live...

Godt vi ikke har video dømming :) Da hadde vi mistet mange diskusjoner.

Link to comment
Share on other sites

Ingenting kan frikjenne Gallas og Clichy ved det målet!!

 

Det var helt klart Toure som var den store synderen. Han skal måke den til helvete. Ikke bland inn Clichy i dette.

 

Clichy skal selvsagt markere Juan på bakre stolpe. Han har ingenting å gjøre i den posisjonen han er i da brasilianeren mottar ballen. Synes ikke Gael kan frikjennes her, selv om Kolo må ta størsteparten av skylden.

Link to comment
Share on other sites

fotball er en kontaktsport på den måten at man har REGLER for hva som er lovlig kontakt og ikke. Skulder mot skulder, taklinger hvor man tar ball først osv.

 

Ok. Du får prøve å ovebevise dommeren...

 

Herregud, hva dommeren gjør og ikke er for meg ett fett - jeg er glad det ikke ble straffe, men hadde ikke klaget hadde han blåst, for han har regelverket på sin side. clichy river og sliter å trøye i forkant, og den lille ekstra på slutten gjorde saken ganske klar.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er mange som sliter med veetle akkurat nå. Jeg bruker denne: http://www.iraqgoals.net/ch3.html

 

:( :(

Takk! Du redda meg :) Desverre putta roma da :(

Men har du samme problemet med at lyden går i ekko ?

Nei, lyden funker fett her. Engelsk kommentator i tillegg.

Jeg satt også med ekko i første omgang, men det forsvant da jeg haket av for mute i avspillervinduet. Dvs, ekkoet forsvant, men ikke kommentarene!? Pussig, men det funket.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ber og håper om den dagen Totti faktisk blir felt og blir ordentlig skadet som en følge av det. Makan til Diver finnes bare i Christiano Ronaldo.

Ja noen fortener et benbrudd mer enn andre.

Roma spillerne går hele tiden og klager og hakker på dommern. Flere som burde hatt kort.

Link to comment
Share on other sites

Skam at noen av dere mener at andre fortjener å brekke benet.

Har noen av dere brukket benet noen gang?

 

Jada jeg har både hatt leggbeinet knekt tvers av og tatt korsbåndet i kneet. Så vet godt hva det er. Og jeg sa ikke noe om benbrudd - men en skikkelig knock skade som varer en 3-4 måneder hadde ikke gjort noe. Han er en god gammeldags klysbukk.

Link to comment
Share on other sites

Ingenting kan frikjenne Gallas og Clichy ved det målet!!

 

Det var helt klart Toure som var den store synderen. Han skal måke den til helvete. Ikke bland inn Clichy i dette.

 

Da vil jeg foreslå at du ser målet en gang til, og så får du tell opp og se om det er noen som er feilplassert og har glemt mannen sin. Mulig Kolo burde pælmet den ballen til langtvekkistan, men det er ingen unnskyldning for Gallas å la ballen gli forbi seg, og Clichy burde markere sin mann i stedet for å markere litt grønn plene foran Almunia. Jeg er bare mest imponert at ingen har gitt skylda på Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Skam at noen av dere mener at andre fortjener å brekke benet.

Har noen av dere brukket benet noen gang?

 

Jada jeg har både hatt leggbeinet knekt tvers av og tatt korsbåndet i kneet. Så vet godt hva det er. Og jeg sa ikke noe om benbrudd - men en skikkelig knock skade som varer en 3-4 måneder hadde ikke gjort noe. Han er en god gammeldags klysbukk.

Ok.

 

Yes Eduardo og Theo varmer opp. Få dem inn asap.

Link to comment
Share on other sites

Skam at noen av dere mener at andre fortjener å brekke benet.

Har noen av dere brukket benet noen gang?

 

Jada jeg har både hatt leggbeinet knekt tvers av og tatt korsbåndet i kneet. Så vet godt hva det er. Og jeg sa ikke noe om benbrudd - men en skikkelig knock skade som varer en 3-4 måneder hadde ikke gjort noe. Han er en god gammeldags klysbukk.

Ok.

 

Yes Eduardo og Theo varmer opp. Få dem inn asap.

Ta med Song i samme slangen. Han var fantastisk i helgen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...