Jump to content

2009.03.11 AS Roma B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Er det sånn at arsenal nå klarer seg med ett mål mindre for hvert mål roma scorer? For å få ekstraomganger... Eller har jeg bomma litt?

 

Det kan kun bli ekstraomganger dersom dette resultatet står seg. Scorer vi, må Roma score to. Men de må fremdeles score ett for å unngå ekstraomganger!

Link to comment
Share on other sites

Hva i svarte er det Gallas driver med?????????? Sitter og ser på Manu-Inter og Roma -Arsenal. Det er ikke vanskelig å se hvor den stooore forskjellen er. Defensivt! Og da særlig på stopperplass!!!

Enig, vi mangler masse på og være like solide som man u bakøve på banen. Men dette er ikke over, vi ligger i øyeblikket akkuratt der vi startet for 14 dager siden.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er mange som sliter med veetle akkurat nå. Jeg bruker denne: http://www.iraqgoals.net/ch3.html

 

:( :(

Takk! Du redda meg :o Desverre putta roma da :(

Men har du samme problemet med at lyden går i ekko ?

Nei, lyden funker fett her. Engelsk kommentator i tillegg.

rart. Jeg kan så vidt høre at de er engelske, men alt de sier går i ekko.

Link to comment
Share on other sites

Ferguson uttalte for 2 uker siden at Wenger ikke er god/ ikke liker å kjøpe forsvarsspillere. Det er nok veldig riktig... Hvorfor kan ikke vi ha en Vidic... :o

Det humper i alle fall opp og ned på den siden. Nå mener jeg forsvaret har vært solide i 2-3 kamper. Er ikke lett å være manager med slike spillere heller.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er mange som sliter med veetle akkurat nå. Jeg bruker denne: http://www.iraqgoals.net/ch3.html

 

:( :(

Takk! Du redda meg :o Desverre putta roma da :(

Men har du samme problemet med at lyden går i ekko ?

Nei, lyden funker fett her. Engelsk kommentator i tillegg.

 

 

Takk for den som kom m linken! Godt eg ikke trenger lyd!

Er ikke rart lyden er på engelsk igrunn, er jo direkteoverføring fra SKY Sports;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...