Jump to content

2009.03.11 AS Roma B


gunnersfan

Recommended Posts

Enig. Skjønner heller ikke hvordan enkelte mener Roma fortjente avansement mer enn oss. Da kan man umulig ha sett begge kampene!

 

Imorgen trekker vi Bayern!

Bayern vil jeg da virkelig unngå! 12-1 sammenlagt, riktignok mot sporting. Vil heller trekke Porto :)

Mine ønsker i rekkefølge fra "lettest" til "tøffest":

 

Porto, Villareal, Bayern, Chelsea, Liverpool, Barca, Manu.

 

Stort sett enig, men ville plassert Liverpool foran Barca, da Liverpool er vanvittig seige når det kommer til CL. Egentlig er alle utrolig tøffe motstandere, bortsett fra de to første lagene som burde være greit overkommelige.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Enig. Skjønner heller ikke hvordan enkelte mener Roma fortjente avansement mer enn oss. Da kan man umulig ha sett begge kampene!

 

Imorgen trekker vi Bayern!

Bayern vil jeg da virkelig unngå! 12-1 sammenlagt, riktignok mot sporting. Vil heller trekke Porto :)

Mine ønsker i rekkefølge fra "lettest" til "tøffest":

 

Porto, Villareal, Bayern, Chelsea, Liverpool, Barca, Manu.

 

Stort sett enig, men ville plassert Liverpool foran Barca, da Liverpool er vanvittig seige når det kommer til CL. Egentlig er alle utrolig tøffe motstandere, bortsett fra de to første lagene som burde være greit overkommelige.

 

 

Greit overkommelige? Vi har slitt så det holder mot både Porto og Villareal de siste åra. Spliller ingen rolle hvem vi møter - det er 50% sjanse for å gå videre uansett. Så jevnt er det herfra og inn.

 

Siden vi ikke møter Villareal og Bayern støtt og stadig foretrekker jeg dem.

Link to comment
Share on other sites

Spiller ingen rolle hvem vi møter - det er 50% sjanse for å gå videre uansett. Så jevnt er det herfra og inn.

 

Tja, jeg er såpass realistisk at jeg tror det er mindre enn 50% sannsynlighet for at Arsenal går til semifinalen. Dette på bakgrunn av hva laget faktisk har prestert i år. De må heve seg mange hakk dersom de skal klare det neste hinderet. For øvrig tror jeg ikke det spille så stor rolle hvilket lag de møter, skjønt jeg kanskje tror de har bedre mulighet mot engelsk motstand... er det ikke på tide med revansje for det dustete tapet for Liverpool i fjor?

Link to comment
Share on other sites

Spiller ingen rolle hvem vi møter - det er 50% sjanse for å gå videre uansett. Så jevnt er det herfra og inn.

 

Tja, jeg er såpass realistisk at jeg tror det er mindre enn 50% sannsynlighet for at Arsenal går til semifinalen. Dette på bakgrunn av hva laget faktisk har prestert i år. De må heve seg mange hakk dersom de skal klare det neste hinderet. For øvrig tror jeg ikke det spille så stor rolle hvilket lag de møter, skjønt jeg kanskje tror de har bedre mulighet mot engelsk motstand... er det ikke på tide med revansje for det dustete tapet for Liverpool i fjor?

 

Det forutsettes selvfølgelig at vi presterer opp mot vårt beste for sesongen f.eks sånn som mot Manu 08.11, og ikke sånn som f.eks borte mot Porto.

 

Lite hadde vært deiligere enn revansje mot Luckypool, men jeg tør ikke tenke tanken i tilfelle det skulle gå galt igjen....

Link to comment
Share on other sites

Fy f*** dette er det sykeste jeg har opplevd. Jeg kom tilbake til Trondheim sent i går kveld, etter 4 fantastiske dager i Roma. Selve kampen skal jeg ikke begi meg inn på, men straffespark konkurransen var som karusell av følelser, og da seieren var sikret, tok det helt av i borteseksjonen :)

 

Leste tidligere i tråden om knivstikkingen som har funnet sted på en av bussene på vei til stadon. Ser at mange mener at finalen bør vi flyttet, og det er jeg faktisk enig i. Det nytter ikke å ha finalen på ett sted, hvor det finnes så mange supportere som er totalt hjernedøde.

 

Men det skal også sies at Roma i samarbeid med Arsenal og politiet hadde gjort alt for at det ikke skulle bli noe bråk. Politiet hadde lagt inn alkoholforbud i store deler av Roma sentrum, for å unngå bråk på bakgrunn av fulle folk. Det fantes noen få steder som overså forbudet, men sammenlignet med Milano for ett år siden, fantes det knapt alkohol å oppdrive. I tillegg til dette, hadde Arsenal betalt for at Arsenalsupporterne skulle bli fraktet til og fra stadionen i busser. Dette hadde politiet arrangert på en fortreffelig måte. De stengte av alle veier fra der bussene skulle kjøre fra, og frem til stadion. Vi ble kjørt helt frem til borteseksjonen. Men på tross av dette, var det tydeligvis noen idioter som klarte å få laget litt kvalm. Dette hadde tydeligvis politiet tatt lærdom av allerede når vi skulle busses tilbake til hotellet. Har aldri opplevd å bli holdt tilbake på stadion så lenge etter en kamp som etter denne. De ville nok forsikre seg om at området skulle være helt blottet for Romasupportere før lot oss komme ut av stadion og inn til bussene. Bussene kjørte oss da til den største togstasjonen i Roma, var det var politifolk så langt øyet kunne se. Så en ting er sikkert, og det er at jeg følte meg 100% trygg hele tiden, men det er ikke sikkert det hadde vært tilfelle hvis jeg hadde hørt om episoden når jeg var i Roma.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...