Jump to content

Brede Hangeland


Ole Henrik

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Hangeland er ikke noe bedre enn Senderos og/eller Djourou, faktisk er han ikke i nærheten av noen av dem.

 

Nå overdriver du. At han ikke er i nærheten av noen av dem, tror jeg ikke på før jeg får statistisk bevis.

Personlig synes jeg Hangeland kan bli en god, eller i alle fall en grei signering. Han er god på hodet, og det er akkurat det vi trenger. Jeg rangerer han hvertfall som en bedre hodespiller enn Djourou og Senderos. I tillegg er han en relativt spillende stopper. Selvfølgelig ikke den som står øverst på lista over ønskede midtstoppere, men jeg tror ikke han ville blitt noe bomkjøp. Noe særlig dyr blir han vel heller ikke?

Så er det jo alltids hyggelig med enda en Nordmann i klubben! :P

Link to comment
Share on other sites

Hangeland er ikke noe bedre enn Senderos og/eller Djourou, faktisk er han ikke i nærheten av noen av dem.

 

Nå overdriver du. At han ikke er i nærheten av noen av dem, tror jeg ikke på før jeg får statistisk bevis.

Personlig synes jeg Hangeland kan bli en god, eller i alle fall en grei signering. Han er god på hodet, og det er akkurat det vi trenger. Jeg rangerer han hvertfall som en bedre hodespiller enn Djourou og Senderos. I tillegg er han en relativt spillende stopper. Selvfølgelig ikke den som står øverst på lista over ønskede midtstoppere, men jeg tror ikke han ville blitt noe bomkjøp. Noe særlig dyr blir han vel heller ikke?

Så er det jo alltids hyggelig med enda en Nordmann i klubben! :P

 

Tror også han kunne vært en god signering.Han dirigerer jo Fulham forsvaret med bravur. Tenk en Kolo tilbake i form med farta si, ved siden av Brede som vinner alt i lufta. Og jeg tror faktisk ikke han er så mye treigere enn Campbell var

Link to comment
Share on other sites

Hangeland er ikke noe bedre enn Senderos og/eller Djourou, faktisk er han ikke i nærheten av noen av dem.

 

Nå overdriver du. At han ikke er i nærheten av noen av dem, tror jeg ikke på før jeg får statistisk bevis.

Personlig synes jeg Hangeland kan bli en god, eller i alle fall en grei signering. Han er god på hodet, og det er akkurat det vi trenger. Jeg rangerer han hvertfall som en bedre hodespiller enn Djourou og Senderos. I tillegg er han en relativt spillende stopper. Selvfølgelig ikke den som står øverst på lista over ønskede midtstoppere, men jeg tror ikke han ville blitt noe bomkjøp. Noe særlig dyr blir han vel heller ikke?

Så er det jo alltids hyggelig med enda en Nordmann i klubben! :D

 

Tror også han kunne vært en god signering.Han dirigerer jo Fulham forsvaret med bravur. Tenk en Kolo tilbake i form med farta si, ved siden av Brede som vinner alt i lufta. Og jeg tror faktisk ikke han er så mye treigere enn Campbell var

 

Hangeland er faktisk ganske rask til å være såpass høy, er vel kanskje litt tregere enn Djourou, men ikke med så veldig mye..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er alltid positiv til norske spillere i klubben vår.

Om Hangeland er den rette mannen er forumet uenige om. Jeg har heller ikke svaret, men ser at han har vært en klippe for Fulham.

For oss ville han være avhengig av hurtige spillere rundt seg og det har han jo, og han ville ta for seg mye og godt i luften.

Så kanskje han kunne være en brikke å ha som en del av en helhet.

Link to comment
Share on other sites

Når vi kjøpte Silvestre, kan vi vel kjøpe Hangeland? Hangeland er ikke noe dårligere enn de stopperne vi har som tredje-/fjerdevalg i dag. Og han kunne nok splittet opp Toure-Gallas, siden de to ikke fungerer sammen, og dermed er jeg ganske sikker på at vi hadde hatt et stødigere forsvar enn vi har i dag.

Link to comment
Share on other sites

Når vi kjøpte Silvestre, kan vi vel kjøpe Hangeland? Hangeland er ikke noe dårligere enn de stopperne vi har som tredje-/fjerdevalg i dag. Og han kunne nok splittet opp Toure-Gallas, siden de to ikke fungerer sammen, og dermed er jeg ganske sikker på at vi hadde hatt et stødigere forsvar enn vi har i dag.

Enig med deg i dette. Vi ville hatt mer å spille på og vi kunne plukket midtstoppere som matchet motstanderen bedre. Hangeland ville vært god å ha mot Stoke, kunne demmet opp for alle de farlige innkastene.

Og hadde vi hatt han mot Fulham, ville han ikke skåret seiersmålet mot oss..

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at mange argumenterer med at han er på samme nivå som Senderos og Djourou, men vi trenger ikke et fjerdevalg! Vi trenger et førstevalg. Verken Gallas, Toure eller Silvestre har holdt mål, så hvorfor ikke bare hente en som er bedre enn alle de tre? Vi har nok penger, det er på tide at vi bruker de.

Link to comment
Share on other sites

Hangeland er ikke noe bedre enn Senderos og/eller Djourou, faktisk er han ikke i nærheten av noen av dem.

 

Nå overdriver du. At han ikke er i nærheten av noen av dem, tror jeg ikke på før jeg får statistisk bevis.

Personlig synes jeg Hangeland kan bli en god, eller i alle fall en grei signering. Han er god på hodet, og det er akkurat det vi trenger. Jeg rangerer han hvertfall som en bedre hodespiller enn Djourou og Senderos. I tillegg er han en relativt spillende stopper. Selvfølgelig ikke den som står øverst på lista over ønskede midtstoppere, men jeg tror ikke han ville blitt noe bomkjøp. Noe særlig dyr blir han vel heller ikke?

Så er det jo alltids hyggelig med enda en Nordmann i klubben! :D

 

Litt streng er jeg nok. Men han er ikke noe bedre enn hverken Gallas, Toure, Silvestre, Djourou eller Senderos. Pluss at Håvard Nordtveit er på vei hjem fra Sala-et-eller-annet. Det er jo ikke vits med et 6.valg i troppen.

Link to comment
Share on other sites

Hangeland er en ganske god spiller, men ikke god nok for Arsenal.. Det er bedre og hente Senderos tilbake enn å kjøpe Hangeland..

Selv om sidisen har imponert meg så holder han ikke ett høyt nok nivå, mener nå jeg..

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Micah Richards er førstevalget, men han blir langt dyrere og Hughes har vel neppe særlig planer om å selge han.

Hangeland kunne jo vært ei bra løsning. Han har hatt over èn sesong bak seg i Fulham og har spilt bra i år. Flere sier vi må sikte høyere og at han ikke er god nok, men er de vi har som stoppere stort bedre da? og hvem ellers skulle vi hente? F.eke. Senderos er jo ikke noe bedre enn Hangeland.

 

Dette er fortsatt bare et rykte og jeg tror ikke Wenger har planer om å kjøpe noe midtstopper nå så lenge Kolo og Gallas blir i klubben.

 

Selv om jeg mener vi sliter i forsvar syns jeg det er enda viktigere å få å få styrket midtbanen. Song og Denilson er for ujevn og presterer ikke bra nok over tid. De har ikke klart å erstatte Flamini.

Samtidig er det tynt på kantene når spillere som Walcott og Rosicky er ute med skader.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er av samme oppfatning som Simbad. Hangeland blir nok ikke så alt for dyr. Men jeg mener at vi heller burde satse på Djourou og Gallas bak der. Og når vi får Senderos tilbake blir det bra. Vi har jo også Kolo og Silvestre som kan mestre denne plassen. Spørsmålet handler vel mest om hvem vi burde bruke sammen. Gallas - Djourou er for meg det meste naturlige valget.

 

Så nei takk til Hangeland, i denne omgang.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg tror faktisk Brede ville gjort det enormt bra på stopperplass i Arsenal. Han er en stopper som spesielt hadde fylt ut Toure. Posisjonssterk, duellsterk og hodesterk noe som gjør at han fyller ut alle de svake punktene til Toure! Så jeg mener helt klart at Brede er en stopper for vårt førstelag allerede nå, om ikke Wenger er villig til å punge ut for noe virkelig stort. Men det tviler jeg faktisk på! Så Hangeland er nok en stopper som hadde passet oss veldig godt. Hangeland - Nordtveit hadde jo vært en drøm! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...