Jump to content

Brede Hangeland


Ole Henrik

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Noen som vet hvem Arsenals representant på Ullevaal er i dag? Hadde vært utrolig moro om det var Hangeland som skulle gå igjennom den siste finsjekken, selv om Wenger nok har kontroll på det meste på den kanten.

 

 

Huseklepp er visstnok linket til blant annet Arsenal også, og eg skal tippe det er spederen vår Steve Rowley som sitter der..eller kanskje han speideren som var delaktig i Nordtveit sin overgang fra Haugesund for to år siden?

Link to comment
Share on other sites

Man skal ikke dømme etter én kamp, men: Etter Norges kamp så langt idag er jeg svææært usikker på om Hangeland er vår mann...

Riise bomma nettopp på tidenes målsjanse etter flott innlegg av Huseklepp!

 

 

Hangeland virker usikker i dag :P , men Huseklepp som er også linket til oss imponerer :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne gjerne tenkt meg en midtstopper inn for at vi skal ha cover hvis Vermaelen eller Gallas blir skadet. Og greit å ha noen å rullere på innemellom, er tøft med 50-60 kamper i løpet av en sesong. Ser man på Chelsea, Man utd og andre store lag i Europa har man bra spillere på benken som kan gå inn å gjøre en jobb hvis førstevalgene er skadet og suspendert. Få inn Hangeland nå så bruker han dette året på å akklimatisere seg Arsenal-stilen, Gallas begynner å dra på årene, så da kan han ta over etter han når han gir seg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne gjerne tenkt meg en midtstopper inn for at vi skal ha cover hvis Vermaelen eller Gallas blir skadet. Og greit å ha noen å rullere på innemellom, er tøft med 50-60 kamper i løpet av en sesong. Ser man på Chelsea, Man utd og andre store lag i Europa har man bra spillere på benken som kan gå inn å gjøre en jobb hvis førstevalgene er skadet og suspendert. Få inn Hangeland nå så bruker han dette året på å akklimatisere seg Arsenal-stilen, Gallas begynner å dra på årene, så da kan han ta over etter han når han gir seg!

 

Er det ikke da nordtveit kommer tilbake og brilljerer da? :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 17 2009, 06:09 PM) 174271[/snapback]

En ny interesant vri på en eventuell Hangeland overgang!

 

Vela til Fulham på 1 års lån+£11 mill for Hangeland. Det kaller jeg vinn vinn :)

 

Kilde?

Beklager det glemte jeg men det var selvfølgelig tribalfootball.com

Link to comment
Share on other sites

Tror at hvis Gallas eller Vermaelen blir skadd har vi jo Silvestre og Djourou, + Senderos som jeg håper fortsatt kan bli god nok for klubben i og med at han kan mange språk og dermed hjelper mange nye spillere å finne seg til rette

 

Djourou er ofte skadet. Mer en Gallas.

Silvestre er langt over toppen og definitivt ikke god nok lenger.

Vi trenger en stopper til ettersom Senderos trolig blir solgt og Song foretrekkes på midtbanen.

 

Hangeland hadde vært bra, men ser ikke helt grunnen hvorfor Wenger venter etter han blir cup-tied før han eventuelt handler. Mistenker at Wenger ikke er nevneverdig interessert, men kanskje kommer Hangeland i januar?

 

bare det kommer forsterkninger i laget før deadline er jeg fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Tror at hvis Gallas eller Vermaelen blir skadd har vi jo Silvestre og Djourou, + Senderos som jeg håper fortsatt kan bli god nok for klubben i og med at han kan mange språk og dermed hjelper mange nye spillere å finne seg til rette

 

Djourou er ofte skadet. Mer en Gallas.

Silvestre er langt over toppen og definitivt ikke god nok lenger.

Vi trenger en stopper til ettersom Senderos trolig blir solgt og Song foretrekkes på midtbanen.

 

Hangeland hadde vært bra, men ser ikke helt grunnen hvorfor Wenger venter etter han blir cup-tied før han eventuelt handler. Mistenker at Wenger ikke er nevneverdig interessert, men kanskje kommer Hangeland i januar?

 

bare det kommer forsterkninger i laget før deadline er jeg fornøyd.

 

Må si meg enig der Caribo. Det handler ikke bare om en bedre bredde men også det faktum at vi trenger en for fremtiden. Som nevnt tidligere så går kontraktene ut og alderen stiger på Silvestre og Gallas neste sesong. Song er uten tvil en midtbanespiller nå og Djourou er for skadet til at Wenger kan sette sin fulle lit til han. Senderos går nok og har heller ikke lyktes i arsenal. Får man Hangeland eller Sakho eller hvem det måtte være inn nå, så kan man allerede i år sette grundlaget for neste sesong, også er det disse skadene da som garantert vil ramme forsvaret i en lang sesong!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er svært usikker på om Hangeland er rette mannen for Arsenal. Han passer best i et system der man ligger lavt med forsvaret. Arsenal spiller jo ikke på den måten, og det tror jeg ville medført at han til stadighet ville blitt avslørt på fart. Mulig jeg tar feil, men jeg foretrekker en rask og gjerne en spillende stopper.

Link to comment
Share on other sites

Hangeland har helt klart noen kvaliteter som kunne gjort oss godt. Som veldig god på hodet, sterk, rolig med ball i beina og en ledertype.

Han mangler derimot farten og dette skikkelige vinnerinstinktet som Vermaelen har gitt oss. Han hadde nok klart seg bra i noen kamper, men er redd at i de kampene hvor vi får ha ballen mest, og motstanderlaget ligger bakpå og kontrer, at Brede ville blitt veldig avslørt på farten sin.

 

I tillegg har jeg lagt merke til at han spiller veldig bra jevnt over, men likevel er det han som oftest er involvert i målene i mot også. Bring heller inn en som er ca mellom 19-22(Vermaelen er 23...) som kan ta opp kampen med Djourou og Silvestre (evt. Senderos) om tredjevalget på stopperplass.

Djourou er mye skadet, og Silvestre er ikke noe annet enn det 4.-5.-valget han ble hentet inn som.

Link to comment
Share on other sites

Hangeland har helt klart noen kvaliteter som kunne gjort oss godt. Som veldig god på hodet, sterk, rolig med ball i beina og en ledertype.

Han mangler derimot farten og dette skikkelige vinnerinstinktet som Vermaelen har gitt oss. Han hadde nok klart seg bra i noen kamper, men er redd at i de kampene hvor vi får ha ballen mest, og motstanderlaget ligger bakpå og kontrer, at Brede ville blitt veldig avslørt på farten sin.

 

I tillegg har jeg lagt merke til at han spiller veldig bra jevnt over, men likevel er det han som oftest er involvert i målene i mot også. Bring heller inn en som er ca mellom 19-22(Vermaelen er 23...) som kan ta opp kampen med Djourou og Silvestre (evt. Senderos) om tredjevalget på stopperplass.

Djourou er mye skadet, og Silvestre er ikke noe annet enn det 4.-5.-valget han ble hentet inn som.

 

Jeg ser fakisk for meg at Hangeland kan bli en Adams type, smart og svært dyktig stopper.

 

Er det noen som egentlig tror han kommer? Stilnet veldig nå??

Link to comment
Share on other sites

Hangeland har helt klart noen kvaliteter som kunne gjort oss godt. Som veldig god på hodet, sterk, rolig med ball i beina og en ledertype.

Han mangler derimot farten og dette skikkelige vinnerinstinktet som Vermaelen har gitt oss. Han hadde nok klart seg bra i noen kamper, men er redd at i de kampene hvor vi får ha ballen mest, og motstanderlaget ligger bakpå og kontrer, at Brede ville blitt veldig avslørt på farten sin.

 

I tillegg har jeg lagt merke til at han spiller veldig bra jevnt over, men likevel er det han som oftest er involvert i målene i mot også. Bring heller inn en som er ca mellom 19-22(Vermaelen er 23...) som kan ta opp kampen med Djourou og Silvestre (evt. Senderos) om tredjevalget på stopperplass.

Djourou er mye skadet, og Silvestre er ikke noe annet enn det 4.-5.-valget han ble hentet inn som.

 

Jeg ser fakisk for meg at Hangeland kan bli en Adams type, smart og svært dyktig stopper.

 

Er det noen som egentlig tror han kommer? Stilnet veldig nå??

Nei trur ikke han kommer. Hadde ønsket om at han kom før jeg såg Vermaelen i aksjon. Vett at det er litt tidlig og si etter bare to kamper, men alikvel synest jeg han er bedre enn hva Hangeland er. Og da trur jeg det blir litt mye penger for å kjøpe Hangeland som backup. Der har vi også Senderos og DJ som kan komme inn og gjøre en bra jobb.

Link to comment
Share on other sites

Hangeland har helt klart noen kvaliteter som kunne gjort oss godt. Som veldig god på hodet, sterk, rolig med ball i beina og en ledertype.

Han mangler derimot farten og dette skikkelige vinnerinstinktet som Vermaelen har gitt oss. Han hadde nok klart seg bra i noen kamper, men er redd at i de kampene hvor vi får ha ballen mest, og motstanderlaget ligger bakpå og kontrer, at Brede ville blitt veldig avslørt på farten sin.

 

I tillegg har jeg lagt merke til at han spiller veldig bra jevnt over, men likevel er det han som oftest er involvert i målene i mot også. Bring heller inn en som er ca mellom 19-22(Vermaelen er 23...) som kan ta opp kampen med Djourou og Silvestre (evt. Senderos) om tredjevalget på stopperplass.

Djourou er mye skadet, og Silvestre er ikke noe annet enn det 4.-5.-valget han ble hentet inn som.

 

Jeg ser fakisk for meg at Hangeland kan bli en Adams type, smart og svært dyktig stopper.

 

Er det noen som egentlig tror han kommer? Stilnet veldig nå??

Nei trur ikke han kommer. Hadde ønsket om at han kom før jeg såg Vermaelen i aksjon. Vett at det er litt tidlig og si etter bare to kamper, men alikvel synest jeg han er bedre enn hva Hangeland er. Og da trur jeg det blir litt mye penger for å kjøpe Hangeland som backup. Der har vi også Senderos og DJ som kan komme inn og gjøre en bra jobb.

Helt enig med deg at Vermalen har imponert! Liker'n veldig godt faktisk... Men problemet kan fort bli Gallas, han er jo skadet store deler av sesongen hvert år. Tenk deg hvor mye rokkeringer det er bak der i løpet av en sesong. Djorou og Silvestre er ikke gode nok spør du meg, vi må snart skjønne at vi må ha klassespillere på benken også. I tillegg er Hangeland en man for fremtiden, jeg tror nok han bare blir bedre og bedre. Husk Ferdinand, alle visste han var bra... satt og ventet og ventet! Vips, så var han Englands beste stopper. United kjøper'n for skjorta med millioner!! Det kommer til å skje med Hangeland også, tror jeg i allefall ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...