Jump to content

Brede Hangeland


Ole Henrik

Recommended Posts

Det hadde vært aldeles ypperlig om vi hadde klart å hente inn forsterkninger til laget vårt nå på forsommeren, så kanskje vi kan få litt ro i rekkene. Jeg skjønner ikke at så mange her er kritisk til Andre Hanglemann, han har kanskje vært PLs beste stopper i år. Det er laaaangt mer enn hva som kan sies om våre to helter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Det hadde vært aldeles ypperlig om vi hadde klart å hente inn forsterkninger til laget vårt nå på forsommeren, så kanskje vi kan få litt ro i rekkene. Jeg skjønner ikke at så mange her er kritisk til Andre Hanglemann, han har kanskje vært PLs beste stopper i år. Det er laaaangt mer enn hva som kan sies om våre to helter.

 

 

Nå er ikke verden så enkel at du kan påstå at Brede Hangeland er en bedre stopper enn Gallas og Toure utifra det som har skjedd denne sesongen. Dessuten ser det ut til at han forstår sine begrensninger selv :!:

 

http://www.metro.co.uk/sport/football/arti...1&in_page_id=43

Link to comment
Share on other sites

Dessuten ser det ut til at han forstår sine begrensninger selv

 

http://www.metro.co.uk/sport/football/arti...1&in_page_id=43

 

eg tolkar vel det svaret frå Hangeland som at han ikkje ser på det som ein nedtur å fortsette i Fulham heller, hvis Arsenal og Fulham ikkje blir samde om overgangssum.

 

Brede Hangeland har levert varene i heile år, og vil etter mi meining vere eit veldig bra kjøp, hvis vi får han for 8-10 millionar pund.

 

Hangeland skal forresten kommentere cupkampen Vidar-Start på tv2 sport i morgon saman med Frode Olsen, kan vel hende at det vil bli litt snakk om rykta som går i løpet av den kampen.

Link to comment
Share on other sites

Nå er ikke verden så enkel at du kan påstå at Brede Hangeland er en bedre stopper enn Gallas og Toure utifra det som har skjedd denne sesongen. Dessuten ser det ut til at han forstår sine begrensninger selv :!:

 

Vel, Brede Hangeland har vært bedre den sesongen her. Og med tanke på hvordan Gallas og Toure til tider har sett ut denne sesongen, og hvor tydelig det er at de ikke passer sammen, ser jeg på det som veldig sannsynlig at et midtstopperpar bestående av Toure/Gallas-Hangeland vil være bedre enn Toure-Gallas neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

Synest at Hangeland er en bra stopper, men ikke at han er verdt 150 mill. Da vil jeg heller at vi henter inn Steven Taylor som sikkert er lysten på og komme seg vekk fra Newcastle nå. Han er en bauta og veldig god i luftromment. Og har spilt på et høyt nivå i lengre perioder nå.

Link to comment
Share on other sites

Synest at Hangeland er en bra stopper, men ikke at han er verdt 150 mill. Da vil jeg heller at vi henter inn Steven Taylor som sikkert er lysten på og komme seg vekk fra Newcastle nå. Han er en bauta og veldig god i luftromment. Og har spilt på et høyt nivå i lengre perioder nå.

 

Han er kanskje ikke verdt 150 mill, men jeg vil heller ha Hangeland for 100-120 mill enn f.eks. Steven Taylor for 50-70 mill :P

 

Må også huske at Taylor ikke var førstevalget i Newcastle, dog er han litt yngre.. men føler ikke at han kommer til å bli god nok for Arsenal..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 26 2009, 09:46 PM) 169152[/snapback]

Synest at Hangeland er en bra stopper, men ikke at han er verdt 150 mill. Da vil jeg heller at vi henter inn Steven Taylor som sikkert er lysten på og komme seg vekk fra Newcastle nå. Han er en bauta og veldig god i luftromment. Og har spilt på et høyt nivå i lengre perioder nå.

 

Han er kanskje ikke verdt 150 mill, men jeg vil heller ha Hangeland for 100-120 mill enn f.eks. Steven Taylor for 50-70 mill :P

 

Må også huske at Taylor ikke var førstevalget i Newcastle, dog er han litt yngre.. men føler ikke at han kommer til å bli god nok for Arsenal..

Vett ikke hvor mye vi må ut med for Taylor, men det jeg har sett av han så har han vert solid. Også et farlig angrepsvåpen på døballer.

Link to comment
Share on other sites

Vett ikke hvor mye vi må ut med for Taylor, men det jeg har sett av han så har han vert solid. Også et farlig angrepsvåpen på døballer.

 

Taylor er en jævla grisespiller. Måten han smelte albuen i trynet på Arshavin på i kampen mellom Arsenal og Newcastle, så er det uaktuelt for meg å se han i en Arsenaltrøye

Link to comment
Share on other sites

Det verste er at jeg mener at vi trenger en slik grisespiller. Vi er et lag som er alt for snill, men jeg tenker ikke på at vi trenger en spiller som smeller ned folk med albuen, men heller en som gir flere knakende smeller i taklinger. Cana er av samme typen, men er etter det jeg har forstått litt mer fair enn hva Taylor er.

 

Ingen kan si noe på at han ikke er en god fotballspiller, men han har vel ikke blitt det mange trodde han kunne bli. Forresten har han flere år på seg, og han er forstatt i en utviklingsfase. At han kan luke bort disse usportslighetene, og heller klinke til på en fair måte så vil jeg tro han blir konge.

 

Men så er dette riktignok en Hangeland-tråd.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

- Kjøp Hangeland

- Selg Silvestre, Senderos og Eboue

- Hent tilbake Flamini

- Erstatt Ade med Chamachk, Huntelaar el. en annen god spiss

 

Delvis usannsynlig dette, men hvorfor ikke?? :P

 

Vi får et slagkraftig lag ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ikke enda en midtstopper. Gallas, Toure, Vermaelen, Djourou og muligens Senderos holder i massevis.

 

Gallas forsvinner neste år, Senderos forsvinner muligens før sesongen begynner. Hangeland inn er jeg helt klart for, men tror ikke det skjer uansett. Tenker vi kjøper Sakho neste år (krysser fingre).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da blir det vel fart på dette ryktet igjen kan jeg tenke meg, så sant King Kolo går i løpet av uka slik City påstår.

 

beklager men jeg vil ikke ha hangeland til arsenal, mener han er for treg til og spille for oss, vi spiller ikke med 11 mann bak ballen slik som fullham gjør

Link to comment
Share on other sites

beklager men jeg vil ikke ha hangeland til arsenal, mener han er for treg til og spille for oss, vi spiller ikke med 11 mann bak ballen slik som fullham gjør

 

Det er akkurat dette som er det store spørsmålet knyttet til Hangeland i Arsenal. Fulham og Wengerball er to forskjellige idretter.

Link to comment
Share on other sites

beklager men jeg vil ikke ha hangeland til arsenal, mener han er for treg til og spille for oss, vi spiller ikke med 11 mann bak ballen slik som fullham gjør

 

Det er akkurat dette som er det store spørsmålet knyttet til Hangeland i Arsenal. Fulham og Wengerball er to forskjellige idretter.

 

Synes ikke Hangeland er noe dårligere teknisk eller treigere enn det Sol Campbell var? Og han passet da fint inn i "wengerball". Tror at så lenge Hangeland har en makker som kan spille wengerball og ta de raske løpene så går det fint. Og da kan vi ha en som faktisk vinner hodedueller i forsvaret :D

Link to comment
Share on other sites

Adams var jo ikke akkurat hurtig og teknisk han heller men styrte forsvaret veldig bra. Hangeland har litt av samme egenskaper egentlig, men skal være enig i at han kanskje ikke er den type spillende stopper Arsenal liker å bruke.

 

btw. så spiller Fulham Europa League kvalik. i mårra.

Hvis Hangeland spiller i den kampen...betyr det at han er cup-tied for eventuelt Champions League spill for en annen klubb resten av sesongen?

 

Slik jeg tolket reglene er han ikke det så lenge det er to forskjellige turneringer, men er ikke sikker.

Link to comment
Share on other sites

Adams var jo ikke akkurat hurtig og teknisk han heller men styrte forsvaret veldig bra. Hangeland har litt av samme egenskaper egentlig, men skal være enig i at han kanskje ikke er den type spillende stopper Arsenal liker å bruke.

 

btw. så spiller Fulham Europa League kvalik. i mårra.

Hvis Hangeland spiller i den kampen...betyr det at han er cup-tied for eventuelt Champions League spill for en annen klubb resten av sesongen?

 

Slik jeg tolket reglene er han ikke det så lenge det er to forskjellige turneringer, men er ikke sikker.

 

Husker jo når Real Madrid kjøpte Diarra og Huntelaar, så fikk de lov til å registrere en av spillerne for CL spill, siden begge hadde spilt i Europa League :D

 

Forresten så tror jeg Hangeland ville vært perfekt i Arsenal, han er det vi har manglet siden Campbell forlot oss mener jeg.

Hangeland er jo også veldig god med ballen i beina til å være en midtstopper, han har også en brukbar pasningsfot også er han forholdsvis rask til å være såpass "stor", tror han ville passet inn perfekt som sagt tidligere!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 29 2009, 10:20 AM) 172550[/snapback]

Adams var jo ikke akkurat hurtig og teknisk han heller men styrte forsvaret veldig bra. Hangeland har litt av samme egenskaper egentlig, men skal være enig i at han kanskje ikke er den type spillende stopper Arsenal liker å bruke.

 

btw. så spiller Fulham Europa League kvalik. i mårra.

Hvis Hangeland spiller i den kampen...betyr det at han er cup-tied for eventuelt Champions League spill for en annen klubb resten av sesongen?

 

Slik jeg tolket reglene er han ikke det så lenge det er to forskjellige turneringer, men er ikke sikker.

 

Husker jo når Real Madrid kjøpte Diarra og Huntelaar, så fikk de lov til å registrere en av spillerne for CL spill, siden begge hadde spilt i Europa League :D

 

Forresten så tror jeg Hangeland ville vært perfekt i Arsenal, han er det vi har manglet siden Campbell forlot oss mener jeg.

Hangeland er jo også veldig god med ballen i beina til å være en midtstopper, han har også en brukbar pasningsfot også er han forholdsvis rask til å være såpass "stor", tror han ville passet inn perfekt som sagt tidligere!

 

Diarra og Huntelaar kom til Real Madrid i januar og jeg tror reglene for e-cup spill er annerledes etter gruppespill.

 

Ser nå i diverse medier hvor de nevner dette om han Hangeland og e-cupspill.

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...Kolo-Toure.html

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/200...15875-21555102/

 

Så spiller Hangeland i mårra kan vi nok fastslå at Wenger ikke er særlig interessert.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 29 2009, 10:20 AM) 172550[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Adams var jo ikke akkurat hurtig og teknisk han heller men styrte forsvaret veldig bra. Hangeland har litt av samme egenskaper egentlig, men skal være enig i at han kanskje ikke er den type spillende stopper Arsenal liker å bruke.

 

btw. så spiller Fulham Europa League kvalik. i mårra.

Hvis Hangeland spiller i den kampen...betyr det at han er cup-tied for eventuelt Champions League spill for en annen klubb resten av sesongen?

 

Slik jeg tolket reglene er han ikke det så lenge det er to forskjellige turneringer, men er ikke sikker.

 

Husker jo når Real Madrid kjøpte Diarra og Huntelaar, så fikk de lov til å registrere en av spillerne for CL spill, siden begge hadde spilt i Europa League :D

 

Forresten så tror jeg Hangeland ville vært perfekt i Arsenal, han er det vi har manglet siden Campbell forlot oss mener jeg.

Hangeland er jo også veldig god med ballen i beina til å være en midtstopper, han har også en brukbar pasningsfot også er han forholdsvis rask til å være såpass "stor", tror han ville passet inn perfekt som sagt tidligere!

 

Diarra og Huntelaar kom til Real Madrid i januar og jeg tror reglene for e-cup spill er annerledes etter gruppespill.

 

Ser nå i diverse medier hvor de nevner dette om han Hangeland og e-cupspill.

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...Kolo-Toure.html

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/200...15875-21555102/

 

Så spiller Hangeland i mårra kan vi nok fastslå at Wenger ikke er særlig interessert.

 

Eller så kan wenger håpe på at Hangeland spiller i morgen fordi cupbound spillere er billigere :-)

 

Tviler på at det noe hold i dette ryktet

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...