Jump to content

2008.11.15 Aston Villa H


pekkiry

Hvordan går det på Emirates?  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Wenger er for sta til å se hva han selv gjør feil....

 

For mange ungutter og forlite rutine....

 

Vinner ikke noe mere PL gull med Wenger som kaptein for skuta *THEEND*

Vil mye heller droppe trofér, enn og se Wenger gå.

Jeg elsker fotballen til Wenger, og alt rundt det han gjør.

 

Går Wenger mister jeg en stor del av det jeg elsker med Arsenal, hva gjør at folk beundrer oss for å spille den beste fotballen som du kan få tak i?

 

Greit, United vinner trofer, men for meg er de så møkkjedelige å se på, att jeg blir helt kvalm. Arsenal spiller attraktiv fotball, men glipper litt ved trofé fronten.

 

Vil heller se noen tapte trofér, enn aldri mer "The Arsenal Way!"

 

Ble et veldig uoversiktlig innlegg, grunnet migrene etter kampen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

jaja ta å kategoriser supportere utifra hvor leie de blir seg når laget deres taper. Alle takler tap på sin egen måte, så jah det var jo det å tenke seg om før man skriver.

 

Men ja gjerne du trenger en pause fra Arsenal for å se om Chelsea og Manure er lagene som får det til å gå for deg!

Link to comment
Share on other sites

Wenger er for sta til å se hva han selv gjør feil....

 

For mange ungutter og forlite rutine....

 

Vinner ikke noe mere PL gull med Wenger som kaptein for skuta *THEEND*

Vil mye heller droppe trofér, enn og se Wenger gå.

Jeg elsker fotballen til Wenger, og alt rundt det han gjør.

 

Går Wenger mister jeg en stor del av det jeg elsker med Arsenal, hva gjør at folk beundrer oss for å spille den beste fotballen som du kan få tak i?

 

Greit, United vinner trofer, men for meg er de så møkkjedelige å se på, att jeg blir helt kvalm. Arsenal spiller attraktiv fotball, men glipper litt ved trofé fronten.

 

Vil heller se noen tapte trofér, enn aldri mer "The Arsenal Way!"

 

Ble et veldig uoversiktlig innlegg, grunnet migrene etter kampen.

 

 

skjønner ikke dette, det er da vitterlig trofeer som teller, er ikke bare ett som har gått mellom fingrene våre. Uansett va folk sier, manure spiller flott fotball og får resultater i tillegg. Vi spiller ikke noe vidunderfotball for tiden og vi får ikke resultater. Vi må lære og vinne stygt, selv om det er på hjemmebane. Wenger kan gjerne gå for meg, hvis den som erstatter han hadde fått trofeer. I hvor mange kamper har vi glitret iår? to tre kanskje? Synes det er meningsløst og spille ti femten fantastiske kamper en sesong for så og stå igjen uten noen ting...men det er jo min mening da

 

KUN trofeer som blir husket i historien til en klubb

Link to comment
Share on other sites

Wenger er for sta til å se hva han selv gjør feil....

 

For mange ungutter og forlite rutine....

 

Vinner ikke noe mere PL gull med Wenger som kaptein for skuta *THEEND*

Vil mye heller droppe trofér, enn og se Wenger gå.

Jeg elsker fotballen til Wenger, og alt rundt det han gjør.

 

Går Wenger mister jeg en stor del av det jeg elsker med Arsenal, hva gjør at folk beundrer oss for å spille den beste fotballen som du kan få tak i?

 

Greit, United vinner trofer, men for meg er de så møkkjedelige å se på, att jeg blir helt kvalm. Arsenal spiller attraktiv fotball, men glipper litt ved trofé fronten.

 

Vil heller se noen tapte trofér, enn aldri mer "The Arsenal Way!"

 

Ble et veldig uoversiktlig innlegg, grunnet migrene etter kampen.

 

Jaha? Var vel Pires... Bergkamp.. Henry.. Veiera som sto for den fotallen vi elsker...

 

Kan ikke si noen har klart å ersttate de på noen som helst måte.

 

Er bare Wallcott som har fart i laget, resten av laget har blitt for treige å stilletående.

 

AD har fart men velger alltid de feile valga.

 

Kan ikke si vi har de giftige kontringene som Arsenal var kjent for, da var det max 3-4 trekk før ballen lå i nettmaskene.

 

I dag skal vi spille ballen fram og tilbake fram og tilbake, prøve å spille oss i mellom et tett pakka forsvar vær eneste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Wenger er for sta til å se hva han selv gjør feil....

 

For mange ungutter og forlite rutine....

 

Vinner ikke noe mere PL gull med Wenger som kaptein for skuta *THEEND*

Vil mye heller droppe trofér, enn og se Wenger gå.

Jeg elsker fotballen til Wenger, og alt rundt det han gjør.

 

Går Wenger mister jeg en stor del av det jeg elsker med Arsenal, hva gjør at folk beundrer oss for å spille den beste fotballen som du kan få tak i?

 

Greit, United vinner trofer, men for meg er de så møkkjedelige å se på, att jeg blir helt kvalm. Arsenal spiller attraktiv fotball, men glipper litt ved trofé fronten.

 

Vil heller se noen tapte trofér, enn aldri mer "The Arsenal Way!"

 

Ble et veldig uoversiktlig innlegg, grunnet migrene etter kampen.

 

 

skjønner ikke dette, det er da vitterlig trofeer som teller, er ikke bare ett som har gått mellom fingrene våre. Uansett va folk sier, manure spiller flott fotball og får resultater i tillegg. Vi spiller ikke noe vidunderfotball for tiden og vi får ikke resultater. Vi må lære og vinne stygt, selv om det er på hjemmebane. Wenger kan gjerne gå for meg, hvis den som erstatter han hadde fått trofeer. I hvor mange kamper har vi glitret iår? to tre kanskje? Synes det er meningsløst og spille ti femten fantastiske kamper en sesong for så og stå igjen uten noen ting...men det er jo min mening da

 

KUN trofeer som blir husket i historien til en klubb

 

Helt enig med Legend14. Jeg mener ikke at vi skal vinne som Chelsea(bruke mye penger) og jeg er ikke kun ute etter trofeèr, men det jeg har lyst til å se i hver kamp er innsats og viljen til å vinne kampene.

Det har vi sett lite av nå

 

Tilbake til kampen: ELENDIG, det er alt jeg har å si

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er de vanvittig stygge draktene som er problemet - de gir helt feil karma. Spillernes aura blir helt på tryne uten hvite ermer. Et Arsenallag uten klassisk Arsenaldrakt blir bare helt sjelløst...

 

Jeg er glad vi endelig har kommet til bunns i problemene våre :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er de vanvittig stygge draktene som er problemet - de gir helt feil karma. Spillernes aura blir helt på tryne uten hvite ermer. Et Arsenallag uten klassisk Arsenaldrakt blir bare helt sjelløst...

 

Meget saklig! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er de vanvittig stygge draktene som er problemet - de gir helt feil karma. Spillernes aura blir helt på tryne uten hvite ermer. Et Arsenallag uten klassisk Arsenaldrakt blir bare helt sjelløst...

 

 

Herregud da mann!! Du må da vel skjønne at drakten har ingen ting å si!

Om du spiller med blå eller røde drakter har ingen ting og om mann spiller godt eller dårlig!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ytringene her inne på forumet reflekterer at vi har store forventninger til våre kjære klubb. Og det er bra.Det skal vi ha til en klubb med et så stort potensial. Tror nok også spillerne har store forventninger til seg selv og jeg tror de yter maksimalt.Ut i fra de forutsetningene de har for tiden.

Og det er her problemet ligger. Prestasjonene til enkeltspillerne er ikke der de skulle forventes å være. Etter fjorårssesongen trodde vi potensialet virkelig ville glitre, men så har dessverre ikke skjedd.

Snarere tvert i mot. Vingbackene er svakere enn i fjor, innleggene er dårligere og initiativene færre. Fabregas står for tiden ikke frem som verdensstjernen og midtforsvaret mangler fart, De er avhengig av å være tett på situasjonen for å være trygge. Angrepet er langt fra med hensyn til preisjon og initiativ. Det er her det hele ligger. Kanskje skulle det vært handlet, ikke bare for å forsterke, men heller for å skjerpe appetitten.

Når det gjelder Wenger har han gitt oss masse, "The Arsenal Way" og mange trofeer,men kanskje skulle det vært noen impulser inn på ledersiden også, for å skjerpe og spisse klubbens ambisjoner og varemerke.

Link to comment
Share on other sites

Og med ett var United-rusen over, gitt. Tilbake står de samme gamle problemene.

 

Virker som dette blir sånn Wengers private greie. Hans suksess-teori skal testes ut, koste hva det vil...Aldri i verden om det blir gjort drastiske endringer før han eventuelt blir erstattet av noen andre.

Link to comment
Share on other sites

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

 

Hvorfor det? Supporterne betaler faktisk masse penger for å være der. Spillerne for vanvittig godt betalt for å være der. Når ikke spillerne gjør den jobben de får betalt for, og gir publikum det de har betalt for, skjønner jeg de som går godt. I dag hadde jeg gjort akkurat det samme selv.

 

Av den enkle grunn at vi støtter et fotball lag, og å gå før kampen er ferdig er værre enn å bue!

Link to comment
Share on other sites

Det positive er jo at vi trenger "bare" 2 eller 3 klassespillere for å kjempe i toppen igjen, dette tror jeg Arsenal har råd til, så kanskje hvis vi spiller ok frem til transfermarkedet starter opp igjen at det er en sjanse for å kjempe om 3 og 4 plass...

Link to comment
Share on other sites

Forsvaret vårt er rota til alt vondt i dette laget. Elendigheten starter bakover, og når ein aldri klarar å skape defensiv tryggleik, så stivner det til oppover i banen også.

 

Er det ingen som har lurt på kvifor ein avskilta midtstoppar og tredjevalg på venstrebacken hos ein av våre konkurrentar, spaserer inn og tar plass i midtforsvaret vårt, uten å imponere? Gallas har alltid vore kjent som ein veldig rask forsvarsspelar... I dag såg han derimot ut som ei gammal dame på glattisen.

 

Tavlaridis, Stepanovs, Grondin, Luzhny. Lista over Wengers miserable stopparkjøp er lengre enn eit vondt år. La andre ta seg av handling av midtstopparar Wenger. Du har faktisk ikkje peiling på området

Link to comment
Share on other sites

Det positive er jo at vi trenger "bare" 2 eller 3 klassespillere for å kjempe i toppen igjen, dette tror jeg Arsenal har råd til, så kanskje hvis vi spiller ok frem til transfermarkedet starter opp igjen at det er en sjanse for å kjempe om 3 og 4 plass...

Problemet med klassespillere er at dem neppe vil gå til et lag som er i motgang. Jeg tror vi MÅ spille bra fram mot januar for i hele tatt, om Wenger vurderer kjøp, å kapre noen spillere som kan løfte laget.

Link to comment
Share on other sites

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

 

Hvorfor det? Supporterne betaler faktisk masse penger for å være der. Spillerne for vanvittig godt betalt for å være der. Når ikke spillerne gjør den jobben de får betalt for, og gir publikum det de har betalt for, skjønner jeg de som går godt. I dag hadde jeg gjort akkurat det samme selv.

 

Av den enkle grunn at vi støtter et fotball lag, og å gå før kampen er ferdig er værre enn å bue!

 

Problemet er jo at et er en vanvittig kø på T-banen, og folk gidder ikke å gå til en annen stasjon som faktisk ikke er så innmari langt unna. Det pleier jeg å gjøre. Det er deilig med en liten aftentur.

Link to comment
Share on other sites

Det positive er jo at vi trenger "bare" 2 eller 3 klassespillere for å kjempe i toppen igjen, dette tror jeg Arsenal har råd til, så kanskje hvis vi spiller ok frem til transfermarkedet starter opp igjen at det er en sjanse for å kjempe om 3 og 4 plass...

 

 

Thats the spirit ;) Bare synd at Wenger er så snar etter en seier å slenge ut at man ikke nødvendigvis trenger å kjøpe :blink:

 

Godt å vite at vi har spillere som Vela, Willshere, Ramsey, Djourou osv. Men det mangler vitale deler i laget og håper Wenger for en gangs skyld gjør det "beste" for laget når Januar ruller inn for å ta det litt på spissen. Gi nå Fabregas litt hvile og start med spillere som Vela og Ramsey. Kan hende det er løsningen, isåfall ikke Bendtner :D Gud bevares for en stusselig spiller, he, he.

Link to comment
Share on other sites

Aiaiai, dette var triste greier. Kanskje ikke helt uventet egentlig. Laget ser for meg ut som det svakeste Wenger har stablet på beina i sin tid i klubben. At de slår Manchester United er heller ikke overraskende da de fikk rom å boltre seg i.

 

I dag er det ikke rom da Villa (og de fleste andre lag Arsenal spiller mot) stenger godt igjen. Da blir spillet til Arsenal uforutsigbart og ensformig. Dette har vi sett flere ganger denne sesongen. Når spillerne også virker mer eller mindre uinteressert kan en ikke vinne. Måten de spiller på fungerer ikke i Premier League. En av fordelene Arsenal skulle få ved å flytte til Ashburton var en bredere bane for å utnytte bredden bedre. Det skjer ikke. Arsenals andre mål mot Wigan i Liga Cupen var et blaff fra fortiden. Fabianski, Ramsey, Vela, Simpson og mål (Seaman, Vieira, Overmars). Dagens a-lag spiller ikke slik. Virker som det er et nederlag for dem å slå en kjapp passning i lengderetning. Flytter en seg ikke raskt i Premier League blir en enkelt fanget opp og spillet blir strupet. Sånn ser dagens Arsenal ut for meg.

 

At laget skal kjempe om ligagull tror jeg er noe Wenger er pålagt å si på grunn av statusen til klubben. Det er ikke uten grunn Ferguson plutselig er så vennlig innstilt i retning Ashburton. Det er fordi Arsenal ikke er en trussel denne sesongen. Styret og Wenger har skapt en forventning med å bygge Ashburton for å tjene mer penger, som skulle brukes til å konkurrere på dagens spillermarked. Billettpriser er skrudd opp og Arsenal er verdens dyreste klubb å se live. Da får også fansen forventninger selv om de fleste innerst inne vet at ligagullet er vanskelig i år. Men når manager og styre går høyt ut i media blir reaksjonene som vi ser nå på Ashburton; tomme seter fra start, lite stemning, piping når det går i mot og folk forlater stadion lenge før kampslutt. Når innsatsen til spillerne også blir så fraværende som ved flere anledninger denne sesongen får supporterne nok. Å tape en kamp etter god innsats er helt normalt og en biter i seg tapet. Når laget taper uten å vise litt innsats blir man forbannet og man er fullstendig berettiget til å vise dette.

 

Jeg synes fansen kan føle seg litt "lurt" denne sesongen. Det begynte i mai når vi fikk høre fra managerens munn at solide forsterkninger skulle inn. Har vi fått det? To spennende spillere i Narsi og Ramsey uten erfaring fra Premier League. Silvestre er stallfyll. Troppen er for liten selv om Wenger sier den er stor nok. Han sier også at spillerne som slo Wigan ikke er klar for Premier League. Da er troppen for liten og Wenger motsier seg selv. At man ikke erstatter Dein på noen måte gjør det heller ikke noe bedre.

 

Jeg håper Wenger setter fokus på alle cup turneringene denne sesongen. Å nå langt i noen av dem kan kanskje motivere noen spillere. Ligaen ser ut til å bli en kamp om 4. plassen. En del av spillerne på dagens Arsenallag ser ikke ut til å være motivert for "kun" en 4. plass.

 

Jeg har fulgt Arsenal i ingenmannsland før, og klubben er og blir den beste i verden. Men jeg opplevde ikke da et styre og en manager som gikk ut og sa at klubben var god nok til å vinne ligaen når de fleste andre ser det motsatte. Jeg er også fult klar over at en ikke kan sammenligne da med nå, men litt grunnlag synes jeg det er.

 

Arsenal slår nok tilbake på ett eller annet tidspunkt, men jeg tror de må endre litt på opplegg rundt taktikk og spillere.

 

Dette ble gjerne litt lite om dagens kamp. Som spillerne klarer jeg ikke holde fokus.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Synes det blir feil å hakke så mye på Bendtner som mange her inne gjør.

Ingen av de som var utpå der idag fikk til noe som helst,og hva skal Bendtner gjøre når ballen knapt var over midtbanen?

Sier ikke at han hadde en god kamp,langt ifra,men

gang på gang så blir han tvunget til å søke ned i banen for å hente ballen,mens han heller skulle ha blitt matet med gode innlegg fra kantene.

Nei,la gutten være,denne støyten er det hele laget som skal ta!

Link to comment
Share on other sites

Dessuten er vi heldige som ikke får en ny straffe mot oss, da Gallas løper inn i feltet før han skal idet Almunia redder staffen.

 

Det la jeg faktisk ikke merke til, men jeg la merke til at Almunia sto plassert godt over streken (vel, ikke at det er uvanlig), og straffen burde absolutt blitt tatt på nytt. Heldigvis ble det ikke avgjørende..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er de vanvittig stygge draktene som er problemet - de gir helt feil karma. Spillernes aura blir helt på tryne uten hvite ermer. Et Arsenallag uten klassisk Arsenaldrakt blir bare helt sjelløst...

 

 

Herregud da mann!! Du må da vel skjønne at drakten har ingen ting å si!

Om du spiller med blå eller røde drakter har ingen ting og om mann spiller godt eller dårlig!!!!!

 

Herregud er visst nok en hyggelig fyr har jeg hørt... Der gikk du på limpinnen gitt... he he he...

 

Men for å prøve å skrive noe seriøst da:

 

Det finnes noen managere som er ekstremt gode på å gire opp gutta før kamp og det er VELDIG viktig i fotball. Jeg kan nevne noen eksempler: Sir Alex, Martin O, NAE, Egil Roger Olsen.

 

I denne sammenheng tror jeg Wenger er en softrocker. Dessverre har han språket mot seg. Han hadde muligens sluppet seg mer løs hvis han hadde fått lov til å gire opp gutta på fransk.

 

btw: Det siste ERO sa til gutta før de gikk på banen mot England i 93 var: "Husk og ikke undervurder England da gutter!" Er jeg inne på noe her eller...

Link to comment
Share on other sites

er iallefall ingen tvil om at noe må skje. Enten på trenersiden eller spillesiden. veldig mulig begge steder, men hvis ikke det skjer noen endringer er det godt mulig vi kommer til å ende som en middelahvsfarer etterhvert, og vi får the big three i PL, eller top 4 med et annet lag enn oss på 4.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...