Jump to content

2008.11.15 Aston Villa H


pekkiry

Hvordan går det på Emirates?  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 15 2008, 04:40 PM) 147872[/snapback]

Gomez er virkelig løsningen på Tottenhams keeperproblem ;)

 

Gomez mot Liverpool var jo en katastrofe også, er vel ikke uten grunn at Wenger ikke var interessert..

Men men, Arsenal er ikke mye bedre. I 1.omgang har vi hatt 9-10 tafatte spillere...

Link to comment
Share on other sites

En tvers igjennom ELENDIG omgang hjemme på Emirates. Vi taper alt av dueller, sender forferdelige tversover-passninger i hutt og pine, og har ikke noe angrepsspill what so ever. Hvordan er det mulig at de samme 11 spiller så elendig en uke etter den fantastiske kampen mot United er helt utrolig.

 

Det sitter i hodet og skjer om og om igjen med dette laget.

Link to comment
Share on other sites

En førsteomgang som ble helt annereledes enn det jeg trodde. Nå sitter jeg faktisk her å takker Gud for at det er 0-0! Tenninga som vi hadde mot United, hvor er den? Hvor er arbeidsviljen til Bendtner på topp? Hvorfor er aggresitiveten til Denilson på halv gass? Dette er ikke bra, vi blir fraløpt og utspilt. Ashley Young viser gode takter, kanskje en spiller for oss Wenger?

 

Nei, her må viljen og tenninga opp i været. Man vinner ikke fotballkamper uten å ha lyst til det! Skummelt å se hvor slapt det faktisk er!

 

Men denne kampen ender 2-1!

Link to comment
Share on other sites

Nå må gutta gi litt gass,for dette har vært direkte slapt.

Håper å få både theo og nasri mere rettvendt i neste omgang,synes de må møte ballen for mye.

Bra omgang av Almunia,men det var vel alt.

Håper dette blir en kamp hvor vi vinner på en dårlig dag,det kjennetegner et mesterlag tross alt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns dette er helt horribelt. At vi spiller 4-5-1 hjemme mot Man Utd skjønner jeg, ettersom vi hadde manko på spisser og vi kan tillate oss å være litt mer defensive ettersom vi møter et lag som er minst like gode som oss selv.

 

I dag spiller vi mot et lag som vi normalt skal vinne mot og hvor vi skal styre kampen, så hvorfor vi da spiller 4-5-1 skjønner jeg virkelig ikke. Det er ikke noe rart at Aston Villa har vært såpass offensive i dag, når vi ikke har noen spillere som kan true dem. Med to spisser så ville de kunne skapt mer på egenhånd og da måtte Villa ha passet seg mye mer defensivt. I dag slipper de nesten å tenke på det, fordi de gir ikke Walcott noe rom og da har vi nesten ingen andre spillere som er kapable til å skape noe på egenhånd.

 

Setter vi innpå Vela eller Adebayor fra start i andre omgang så vil de mest sannsynlig naturlig falle lenger bak på banen. Det tror jeg vil være ekstremt viktig, fordi det er bare et tidsspørsmål før det går galt. 0-0 til pause skal vi være godt fornøyd med og vi kan takke Almunia for det.

 

Vi fikk en ekstra sjanse etter Almunia sin redning og en ekstra sjanse etter å ha kommet til pause med 0-0. Nå får vi ta lærdom av den muligheten og true Villa mye mer i andre omgang, ellers vil det bli problematisk å få med seg poeng i dag tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...