Jump to content

2008.11.15 Aston Villa H


pekkiry

Hvordan går det på Emirates?  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvem bør vi bytte ut når Ade kommer inn? Kanskje vi skal ta av Bendtner så han kan få klipt de fæle håra i bakhue!!!

 

Jøss er Bendtner på banen? Han har vi sett mye til! Men er nok ikke bare Bendtner som er elendig i dag gitt, men kanskje Adebayor gir gutta litt futt..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Hvis ikkje DET er frispark, så veit ikkje eg.. blindemannen Riley slår til igjen..

 

Når vi spiller ræva, så går tydeligvis avgjørelsene mot oss som vanlig..

 

Men tror at kampen ville endt annerledes hvis Wenger hadde satt innpå Adebayor ved pause, men nå får vi vel aldri vite hvordan det hadde gått.

Link to comment
Share on other sites

Det må virkelig være noe galt med mentaliten Arsenal. Vi slår Man Utd hjemme, men taper mot lag som i utgangspunktet SKAL være seier.

Det er ikke første gangen i år, og heller ikke den siste. Trenger ikke å være Einstein for å forstå at dette blir nok en nesten-sesong.

 

Blir spennende å høre hva Wenger har å si nå.

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...