Jump to content

2008.11.15 Aston Villa H


pekkiry

Hvordan går det på Emirates?  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

det må da for fan gå an å velge ut 11 spillere som er i stand til å prestere! hva i h... gjør bendtner på banen i så lang tid, og hvorfor i pokker skal adebayor inn på banen.

 

kan ikke noen jage cesc bort fra ballen på frispark og cornere?!

 

LA UNGGUTTA FÅ SPILLE!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tok nok litt tid før jeg virkelig innså det! :huh:

 

Men når Wenger ikke klarer å motivere spillerne til en helt vanlig Premier League-kamp, er det lite som tyder på gull.

 

Dette var synd, nå må man fokusere på Topp 4-plassering, pluss gjøre det best mulig i CC, FAC og CL.

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

Har tenkt det samme, men det ble med tanken. Har prøvd å heller tenke at vi ikke er det beste laget og ikke kommer til å vinne PL, Cl og andre cuper. Tenk det, og det blir lettere å følge med.

 

Don't give up ;) vil lønne seg med tiden

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tok nok litt tid før jeg virkelig innså det! :huh:

 

Men når Wenger ikke klarer å motivere spillerne til en helt vanlig Premier League-kamp, er det lite som tyder på gull.

 

Dette var synd, nå må man fokusere på Topp 4-plassering, pluss gjøre det best mulig i CC, FAC og CL.

 

tror det kan bli knallhardt å få uefa cup plass om man skal bruke spillere som bare er motivert for å spille mot utd (gallas)

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å virke superpessimist, så tror jeg ikke Wenger kommer til å ta oss til noe PL gull i hans regjeringstid i klubben.

 

Er det noe i veien for det? Han har da gjort det flere ganger allerede..

 

 

Snakker selvfølgelig fra dags dato og utover.

Han har rett og slett sett seg sveiseblind på kjøre på med unggutter.

Kjekt i ligacupen, men ellers står det dårlig til.

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

Har tenkt det samme, men det ble med tanken. Har prøvd å heller tenke at vi ikke er det beste laget og ikke kommer til å vinne PL, Cl og andre cuper. Tenk det, og det blir lettere å følge med.

 

Don't give up ;) vil lønne seg med tiden

Jeg vet at vi ikke er det beste laget i PL, men jeg vet også at Arsenal er ett av 4 lag som KAN vinne serien. Men det kreves vilje, og det er den biten som irriterer meg. De gidder ikke. Da vi tapte 0-1 mot West Ham på Emirates var jeg egentlig stolt, for vi skapte 20 sjanser og kjempet hardt, og selv om West H scora på sin ene sjanse, var det bra å se guttene spille godt og kjempe hardt. Nå er det dritkjedelig å se på. Ingen kjemper, ingen gidder..... Lykke til mot Chelsea...

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

Har tenkt det samme, men det ble med tanken. Har prøvd å heller tenke at vi ikke er det beste laget og ikke kommer til å vinne PL, Cl og andre cuper. Tenk det, og det blir lettere å følge med.

 

Don't give up ;) vil lønne seg med tiden

 

må vel bytte ut de to gråhårede på benken om det skal skje noe som vil glede oss over tid. trist, men det er nok realitetene.

 

selg møkkaspillerne som ikke presterer, bytt i alle fall ast mgr og få inn noen som vil vinne.

 

om juventus fortsatt vil ha adebayor, syns jeg de skal få han for en femten-tjue kroner...

Link to comment
Share on other sites

Det er så ynkelig det de driver med der ute. VIlla er MYE bedre enn oss, på banen og på papiret, jeg har sett meg så lei på alt dette maset om potensialet i dette laget. Det er ikke så heilt utrolig stort som folk skal ha det til. Vi er faktisk ikke så utrolig unge som folk skal ha det til. Mot spurs f.eks så hadde de lavere snittalder enn oss. men det er ikke poenget her. vi er latterlig dårlige, og jeg venter på unnskyldning til Wenger nå. FULL AV PISS! åssen kan vi forvente å vinne trofeer med spillere som almunia, silvestre, denilson, bendtner osv. Selv fabregas er en skygge og middelmådig spiller i år. Hvis han ikke har gode spillere rundt seg faller han helt igjennom. ikke EN får godkjent av meg, og om vi så hadde snudd dette til 3-2 på fire minutter så står jeg inne for alt jeg har sagt. VI har ikke EN eneste spiller som kan snu kamper alene, der vi før hadde Bergkamp, Pires, Henry, Ljungberg, Vieira osv, hva har vi nå??? Ikkr en dritt.

 

Jeg ber ikke om hatten til Wenger, får det er ikke så mange bedre alternativ, men det sier litt om holdningene til klubben når det er greit å gå trofeløse gjennom tre, fire år. Og mange flere vil det bli.

 

Men jeg ber bare om at de som er i klubben og representerer klubben ikke gjør oss til latter ved alt maset om potensial, og at vi skal vise de til slutt, og at vi er seriøse utfordrer. Jeg driter i hva folk mener, men det er kun trofeer som betyr noe, og ikke at vi spudler mot middelmådigheter av og til. Om det er på manure ,chelski eller pool sin måte så gjør de noe riktig og vi gjør noe stein galt.

 

Holder vi fjerdeplassen i år, så blir jeg mer enn overrasket, men hva er poenget, og hvis vi faller utenfor, hva da? En sesong uten champions leauge? da går vel de to spillerene som er noe å ha, Fab og Clichy. resten av laget er middelmådigheter, og ikke i nærheten av å gå inn på de tre store.

 

Det er trist det som skjer med klubben vår, sparer oss til fant.

 

 

Gratulerer Villa, det var ikke ett mål for lite. rettferdig reswultat her hadde vært en 3-4 mål seier, så mye bedre enn oss var dere idag. og velkommen ingenmannsland. skal bli interessant og være der igjen, er jo noen år siden sist....

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

Har tenkt det samme, men det ble med tanken. Har prøvd å heller tenke at vi ikke er det beste laget og ikke kommer til å vinne PL, Cl og andre cuper. Tenk det, og det blir lettere å følge med.

 

Don't give up ;) vil lønne seg med tiden

Jeg vet at vi ikke er det beste laget i PL, men jeg vet også at Arsenal er ett av 4 lag som KAN vinne serien. Men det kreves vilje, og det er den biten som irriterer meg. De gidder ikke. Da vi tapte 0-1 mot West Ham på Emirates var jeg egentlig stolt, for vi skapte 20 sjanser og kjempet hardt, og selv om West H scora på sin ene sjanse, var det bra å se guttene spille godt og kjempe hardt. Nå er det dritkjedelig å se på. Ingen kjemper, ingen gidder..... Lykke til mot Chelsea...

 

Den forstår jeg. Og jeg forstår også at halve emirates forlot tribunen før kampen var avblåst.

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å virke superpessimist, så tror jeg ikke Wenger kommer til å ta oss til noe PL gull i hans regjeringstid i klubben.

 

Er det noe i veien for det? Han har da gjort det flere ganger allerede..

 

 

Snakker selvfølgelig fra dags dato og utover.

Han har rett og slett sett seg sveiseblind på kjøre på med unggutter.

Kjekt i ligacupen, men ellers står det dårlig til.

 

Jeg forstår, men poenget mitt var at han kan gjøre det igjen når han har gjort det før. Ligacuplaget er et verk, og den styrken vi har med unge spillere vil vi høste goder av om noen år. Kanskje er det ikke vårt år i år, men jeg synes det er så idiotisk å avskrive oss videre inn i fremtiden..

Link to comment
Share on other sites

Spelarbørs

 

Almunia.

Vår klart beste og hinrar at vi taper med 3-4 mål.

6

Sagna.

Svak rett og slett. Han er rundtlurt av Young i stort sett heile kampen og gjer ingenting offensivt

2

Silvestre.

Kva han gjere i klubben ane eg ikkje. Han gjer vel stort sett ingenting som tener oss.

2

Gallas

Vår opp og ned kaptein. Stor kamp sist. svak igjen idag.

3

Clichy

manges favoritt fordi han er den arsenalspelaren som spring og vil. Idag er han grisesvak

2

Denilson

Takk for bra jobb. Du styre skuta vår bedre enn din partner utan at du imponerer mange

3

Fabregas.

Er alt for god tol å spele på dette nivået. PL er for lett for dette geniet av ein fotballspelar, så kvifor orke å engasjere seg??? Når Cesc i tillegg øydelegg alt vi har av dødballar? Cesc får gå i seg sjølv eller pakke kofferten

2

Diaby.

Ein ok kamp sist. Idag er det utrulig svak, og er vår nest værste

2

Walcott

Er langt unna nivået. Men skaper litt med at han faktisk er vår einaste mann som truar bakrom

2

Nasri

Bra sist mot united, idag gjere han null og niks.

2

Bendtner

Klarte ingenting, og noko av det svakaste eg har sett

1

 

Ja karakterskalaen går til 10.....

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kunne de ikke spille som de gjorde mot united i forgje uke? anså de denne kampen som lettere? og da ga mer faen?

Det er den eneste grunnen jeg kan se for meg, vi så akkurat det samme laget spillet 5 ganger så bra for en uke siden og Villa spillte ikke bedre enn united.

Skal vi skylde på rutine igjen?

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Får du faen meg få opp hue å støtte laget ditt! Er det sånn du tenker så er det bare å slutte å følge med på fotball, for du går stikk i strid av det gutta og Arsenal trenger nå!

 

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

Link to comment
Share on other sites

Skal vi skylde på rutine igjen?

 

La meg gjette:

"They kicked us apart. We lacked sharpness."

Link to comment
Share on other sites

Skjønner at folk er inne blir sint og lei når vi har ventet i 2-3 år på at de unge spillerene våre skal bli eldre og mer rutinert, og at kanskje i ÅR vi skulle det slå igjenom. Men hva skal vi si nå da? til neste år blir det bedre for da er vi et år eldre?

Kommer til å bli spillere som forlater oss før neste sesong, og wenger erstatter med en enda en ung gutt. Blir jo aldri forsterkninger av slikt..

 

Men Goonere er vi for alltid!

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Får du faen meg få opp hue å støtte laget ditt! Er det sånn du tenker så er det bare å slutte å følge med på fotball, for du går stikk i strid av det gutta og Arsenal trenger nå!

 

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

Folk er vel lei av å betale forumer for å se et lag som ikke spiller fotball. Ikke akkuratt billig for en englskmann å se på Arsenal. Og idag kan jeg virkelig forstå de. Ikke et eneste høydepunkt eller lysglimt

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Føler meg uvel etter denne kampen jeg også, men når jeg leser innleggene dine Ravenghost, får jeg virkelig lyst til å kaste opp. Du har så mange kommentarer mens kampen pågår att du ikke kunne fått med deg mye. Åsså skal du slutte å heie på Arsenal nå som de er langt nede? Jævla medgangsupporter, måtte du aldri logge deg på Gunners.no igjen!

 

Ciao, Ravenghost!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...