Jump to content

2008.11.15 Aston Villa H


pekkiry

Hvordan går det på Emirates?  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette var triste greier. Føler meg nedfor nå. Et Villalag uten Carew skal vi slå hjemme. Gallas har tydeligvis mistet farten sin. Bentner, hva skal man si om han? Lite hjelp får han men likevel. Nasri var totalt usynlig i denne kampen. Walcott greier ikke å dempe en fotball. Denilson og Cesc får tidlig gule kort og blir passive resten av kampen. Helt utrolig på slutten da Cesc står stille med ballen og lar Villaspillerne få den. Diaby spilte mer DM enn hengende spiss. Clichy med sin kanskje svakeste kamp i Arsenaltrøya. Backkollega Sagna noe bedre. Sil sitt vanlige middelmådige, armer og bein overalt. Kun Almunias strafferedning som var noe å juble for i dag.

 

Hadde jeg vært Wenger hadde jeg hentet hjem Senderos, spilt ham og Toure i midten. Forøvrig hadde det smakt ypperlig med en mikke mus-pokal i år :-)

 

Vi får kose oss med minnene på en slik dag, proud to be a gooner.

Tror ikke vi kan hente hjem Senderos -.- Ellers så er jeg enig i at det kunne vært bra

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Dett var dett for meg, nå gidder jeg ikke Arsenal lengre, snakkes når de begynner å gjøre det bra igjen!

 

Hahaha for en latterlig holdning et par har her inne (les: Ravenghost). Hvordan kan du kalle deg supporter egentlig? Du sier at det er spillerne, manageren du er lei av, når dette summa sumarum blir til klubben Arsenal. Du tenker altså enten å vente til at det kommer nye spillere og manager som vinnner alt før du gidder å supporte lengre? Eller så tenker du gjerne å heie på de eldre generasjonene i Arsenal ? Ikke vet jeg men enten så må du finne deg et annet lag, eller bite tennene sammen og heie på laget vi alle er så stolte over å kunne heie på.

 

Dette er gjerne uvant for oss, den yngre garde av Arsenal supportere, men forventningsnivået må nok senkes et par hakk. Det er jo selvfølgelig skuffende men håpet er noe av det som skal holde oss sammen :)

Link to comment
Share on other sites

 

Tror ikke vi kan hente hjem Senderos -.- Ellers så er jeg enig i at det kunne vært bra

 

Hvis klubbene blir enig om det kan de nok det, han spiller jo ikke i Milan. Men Wenger vil nok uansett ikke det. Det ville jo være å innrømme en feil.

Han er visstnok skadd i Milan :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger er for sta til å se hva han selv gjør feil....

 

For mange ungutter og forlite rutine....

 

Vinner ikke noe mere PL gull med Wenger som kaptein for skuta *THEEND*

Vil ikke miste Wenger for han har vært en bra trener, men tviler på at han lenger tilfører klubben noe ingen andre kan tilføre oss. tror også han er blitt sliten

 

Wenger har gjort masse masse bra siden han kom....

 

Men tiden er inne som Arsenal som klubb å gå videre.

 

Er nok de nedover i systemmet som for fram Unguttane og det klarer de fint uten Wenger.

 

Tror neppe Arsenal som klubb slutter å få fram ungutter i klubben selv om Wenger forsvinner.

 

Hadde han vært i Man Utd ... Liverpool eller Chelsea hadde han nok måtte gå på dagen.

 

Wenger skulle nok ikke sitte med for mye makt.

 

Arsenal som klubb er støre en Wenger å det burde alle fans se også.

 

Blir like dumt som dama de gjør det slutt etter mange år så skal du legge deg ned å dø?

 

Nei livet går videre og det gjør Arsenal som klubb også.

 

Vi kan ikke leve på gammle minner og drømmer :)

Link to comment
Share on other sites

Dette er gjerne uvant for oss, den yngre garde av Arsenal supportere, men forventningsnivået må nok senkes et par hakk. Det er jo selvfølgelig skuffende men håpet er noe av det som skal holde oss sammen :)

 

Hvorfor MÅ forventningsnivået senkes? Vi har infrastrukturen og økonomien til en storklubb. Og vi har vunnet masse de siste 10 årene. Det er ingen grunn til å senke forventningene til klubben! "Noen" må ta seg sammen og heve Arsenal over lag som Aston Villa, Everton, Tottenham etc., til det nivået vi faktisk hører hjemme på!

Link to comment
Share on other sites

Ferdigheter? Ja. Potensiale? Javisst. Vilje? Ikke et lite snev engang.

Hadde vi virkelig gått inn for å vinne denne kampen er jeg sikker på at vi ville ha satt igjen med 3 poeng. Men hvorfor gidde å stille til kamp om man ikke er innstillte på å vinne? Inn med noen som orker å løpe, jobbe og takle for laget.

 

Bendtner er faen meg ræva. Han rager i lufta en to-tre ganger, men som spiss får han ikke til en dritt. Han hadde vel ikke en eneste avslutning i dag? Eller faen, jeg gidder ikke å skrive om noen spillere i dag. Dette var bare helt ELENDIG.

 

Inn med unggutta og la de "faste" gå i seg selv. Vi kan ikke bare være gode mot topplagene, det lukter det bare ikke gull av. Og jeg må begynne å spørre meg om Wengers tid i klubben begynner å gå tapt. Men spillerne har nok tillitt til han, men HVORFOR klarer han ikke å motivere disse guttene? For meg virker det som at han er altfor snill i garderoben.

 

Nå må det faen meg bli tatt noen tak. En klubb som Arsenal skal ikke avgi poeng gang på gang mot lag som vi relativt skal slå lett. Villa er ikke en av de laga som vi skal feie av banen for all del, men vi har hatt altfor mange kamper som det står på vilje og taktikse grep fra sidelinja.

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett for meg, nå gidder jeg ikke Arsenal lengre, snakkes når de begynner å gjøre det bra igjen!

 

Hahaha for en latterlig holdning et par har her inne (les: Ravenghost). Hvordan kan du kalle deg supporter egentlig? Du sier at det er spillerne, manageren du er lei av, når dette summa sumarum blir til klubben Arsenal. Du tenker altså enten å vente til at det kommer nye spillere og manager som vinnner alt før du gidder å supporte lengre? Eller så tenker du gjerne å heie på de eldre generasjonene i Arsenal ? Ikke vet jeg men enten så må du finne deg et annet lag, eller bite tennene sammen og heie på laget vi alle er så stolte over å kunne heie på.

 

Dette er gjerne uvant for oss, den yngre garde av Arsenal supportere, men forventningsnivået må nok senkes et par hakk. Det er jo selvfølgelig skuffende men håpet er noe av det som skal holde oss sammen :)

Hvem av oss to (du og jeg), er lengst nede etter denne kampen. Vel det tror jeg er meg. Det sier alt...

Og hvor mange ganger skal jeg si at det er ikke det at laget taper som gjør meg pissed, men at de ikke vil vinne, at de spiller rævva osv.

Ikke post noe før du har tenkt gjennom det som skal skrives!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette gikk som frykta, Arsenal er så ustabile at det ikke finnes ord.... dette var det endelige bevis på at vi er milevis unna gull. Hva sier du til det Wenger? Skulle ikke disse unggutta ta steget opp i år? Vi framstår nesten som et synkende skip (selv om det absolutt er mye talent i klubben), må innrømme jeg blir mer og mer usikker på om Wenger er rett mann lenger.... finnes faktisk andre trenere i verden som kunne hatt suksess med Arsenal. Gir Wenger sesongen, men ser jeg ikke klar framgang snart og en pokal i skapet, så mener jeg neste sesongs Arsenaltrener bør hete noe annet enn Wenger.... så til dagens kamp...

Null innsats over hele linja, ingen samhandling ! vi blir utspilt av Villa hjemme.... villa har også mange unge spillere, så Wenger, den unnskyldningen orker jeg ikke høre.

Alle skuffa men plukker ut følgende som aller verst...

* Gallas, kaptein? virker ihvertfall ikke som en som løfter laget når det går trått. Blir fraløpt på andre målet. Blir uvel bare på tanken på at dette er kapteinen vår.

* Cesc, spilte han? Masse feilpasninger, lite involvert, dårlig bakover, umotivert (drømmer sikkert om Barca) Hva har skjedd med vår juvel?

* Bendtner- ubeskrivelig dårlig- og mannen fikk spille så lenge.

* Publikum- mot Pool, United, Spurs og Chelsea har vi bra fans, resten av kampene som i dag...... total søppelstemning. tror ikke jeg hørte annet en Villafansen. lagets innsats og stemningen på stadion henger ofte sammen....fansen på emirates er ekstremt dårlig på å løfte laget.

 

Nei er så skuffa at jeg ikke orker skrive mer... blir så trist.

Men alltid gooner, gir aldri opp, men om jeg hadde vært på vei ut fra Emirates nå og hadde betalt oppmot 1000 kr for en billett, jeg hadde følt med FORBANNA! SNYTT

Link to comment
Share on other sites

Kutt nå ut kranglinga. Husk at yidsa er her inne og koser seg med vår elendighet for å muntre seg selv opp i sin tristhet. Vi er vel alle enig om at dagens innsats er langt under det et Arsenallag skal prestere. Og vi er alle glad i klubben og laget. Det er lov å være forbannet. Men det går over.

Link to comment
Share on other sites

Tja tenker på den enkeltes personlige mentale helse først og fremst. Det er jo helt klart at Arsenal SKAL være en klubb i topp 4, og utfordre om ligatittelen men det virker som om dette ikke går. Endringer må nok foretas, det virker som om noe må skje i Arsenal for at det gode gamle nivået fra glandsdagene kommer tilbake. Hva løsningen er har jeg rett og slett ikke peiling på.

Link to comment
Share on other sites

:) Ka som skjer?

 

Forumet holder på å gå under, og kanskje hadde det vært på sin plass med en advarsel/suspensjon(er)...?

 

Vi reiser oss mot City, og hvis ikke på City of Manchester Stadium, så får det skje på Stamford Bridge. :)

Vi kommer til å storspille mot City. Vi vinner 6-0. Bare vent. Vi vinner mot Chelsea også, for da må vi virkelig ta i et tak... Det er det som skjer etter Chelsea-kampen som blir spennende.

Link to comment
Share on other sites

For første gang på mange år, tapte vi faktisk mot et lag som var klart bedre enn oss - og det uten en av sine viktigste spillere, Carew. De løper mer enn oss, vinner flere dueller, forsvaret og angriper bedre enn oss. Vi var sjeldne mer enn 2 inne boksen hvor det gjerne var 5 Villa-spillere. Det er ikke godt nok! Vingene våre ble tatt ut av kampen ved at det ikke fikk være rettvendte. Det blir heller ikke lettere når Fabregas og Bendtner spiller en forferdelig kamp.

 

Almunia og Clichy synes jeg gjorde en god kamp før det første målet. Etter det bommer Clichy på flere pasninger, mens Almunia bør ta det siste målet. Gallas var heller ikke overbevisende ved det målet. Dessuten er vi heldige som ikke får en ny straffe mot oss, da Gallas løper inn i feltet før han skal idet Almunia redder staffen.

 

Den eneste som gjør en god kamp er Toure etter at han kommer inn. Resten er fra ok og nedover. Det er leit at vi skal gå fra en så god kamp mot Man U til dette bunnivået. Og det er ikke første gangen det skjer i år heller. Jeg kan ikke huske sist jeg så Arsenal spille så mange kamper der spillerne virker umotiverte. Fryktelig leit, for vi vet alle at ingen lag klarer å forsvare seg mot oss når vi setter opp tempoet og flytter ballen på få touch fra spiller til spiller. Det hjelper ikke å slå de 3 andre store, når vi har så mange poengtap mot andre lag. Hadde vi fått flere poeng mot Stoke, Fulham, Hukk og Sunderland, ville ikke dette poengtapet vært så ille, da Villa er et godt lag alle kan tape mot. Måten der skjer på er derimot uakseptabelt.

 

Vi skaper fantastisk lite i dag. Ikke skjønner jeg heller hvorfor vi hele tiden skal prøve å legge inn til Bendtner som står alene i feltet mot 5 andre. Når han i tilegg har en svak kamp, virker det bare enda mindre logisk. Dansken er ingen targetman, noe jeg har sagt lenge. Nå håper jeg Wenger også ser dette.

 

Nå bør vi fokusere all energi på cupene. Å vinne ligaen vil være utrolig vanskelig nå, så jeg ser heller at vi satser på å i alle fall vinne FA-cupen. Ligacupen er en bonus, mens CL er noe vi absolutt kan klare. Spillere som ikke viser vilje på banen, må bli benket. Ingen skal ha klippekort på laget, og hvis vi først skal tape en kamp, skal vi gjøre det med stil! Nå er jeg så utrolig skuffet etter denne kampen, at jeg ikke orker å tenke mer over denen kampen. Spillerne må gå inn i seg selv (hvor mange ganger har jeg sagt det i år egentlig?) og skjerpe seg. Dette er rett og slett ikke godt nok! Måtte denne kampen være en lærepenge og vendepunkt for den ustabile sesongen vår.

 

Og sist, men ikke minst. Det er i disse tider man skal støtte laget sitt, og man ser hvilke supportere som fortjener å kalle seg fan av en klubb. Så klart kan man kritisere spillere og sette spørsmål ved innsats og mer, men hetsing, dommedagsprofetier og lignende vil jeg ha med frabedt.

Link to comment
Share on other sites

Og sist, men ikke minst. Det er i disse tider man skal støtte laget sitt, og man ser hvilke supportere som fortjener å kalle seg fan av en klubb. Så klart kan man kritisere spillere og sette spørsmål ved innsats og mer, men hetsing, dommedagsprofetier og lignende vil jeg ha med frabedt.

Et bra innlegg :)

Link to comment
Share on other sites

Vi reiser oss mot City, og hvis ikke på City of Manchester Stadium, så får det skje på Stamford Bridge. :)

To kamper vi burde være motivert for, men burde også klare å motivere oss for de "små" kampene, ingen vinner ligaen på å bare ta tre mot de beste lagene

Hehe, nei det går nok ikke. Dessverre har vi forspilt ligagull-sjansene våre, etter tap mot Hull, Fulham, Stoke og nå Aston Villa. Pluss et uavgjortresultat mot Sunderland. Ja, og den forferdelige kampen mot Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

:) Ka som skjer?

 

Forumet holder på å gå under, og kanskje hadde det vært på sin plass med en advarsel/suspensjon(er)...?

 

Vi reiser oss mot City, og hvis ikke på City of Manchester Stadium, så får det skje på Stamford Bridge. :)

Vi kommer til å storspille mot City. Vi vinner 6-0. Bare vent. Vi vinner mot Chelsea også, for da må vi virkelig ta i et tak... Det er det som skjer etter Chelsea-kampen som blir spennende.

 

Robinho og jo kommer til å putte flere mål mot oss....

 

Chelsea slå oss alltid enkelt sier bare Drogba som alltid skorer mot oss....

 

Så Wenger inne løpet er kjørt og du har gtt ut på dato da Veiera og Pirse forsvant :)

Link to comment
Share on other sites

:) Ka som skjer?

 

Forumet holder på å gå under, og kanskje hadde det vært på sin plass med en advarsel/suspensjon(er)...?

 

Vi reiser oss mot City, og hvis ikke på City of Manchester Stadium, så får det skje på Stamford Bridge. :)

Vi kommer til å storspille mot City. Vi vinner 6-0. Bare vent. Vi vinner mot Chelsea også, for da må vi virkelig ta i et tak... Det er det som skjer etter Chelsea-kampen som blir spennende.

Kanskje alle supportere aldri mer skal ha store forventninger før en Arsenalkamp :) . Det er jo slik i år at de kampene vi har hatt store forventninger til, har endt dårlig, mens i de kampene vi har vært mer skeptiske har endt bra. Vi var skeptiske både med tanke på Manu hjemme, Bolton borte, Blackburn borte og West Ham borte (og kanskje også Fenerbache (B ), mens vi hadde store forventninger mot Stoke, Fulham, Hull, Fenerbache (h ), og i dag. Det har vært slik i høst at tapene kommer akkurat idet supporterne begynner å få troen igjen, og det er ikke veldig rart at det tærer på supporterne

Link to comment
Share on other sites

Kampen idag skal glemmes fort!

 

men dere Bendtner fans.. Hvor stor tro har dere på han?

Det jeg så idag iallefall, er noe av den dårligste spissprestasjonen jeg har sett i en Arsenal drakt. Men det er heldigvis ikke bare han. I forhold til Liverpool idag, så er innsatsen til Arsenal spillerne 50% av det Liverpool kom med. De må vise at de vil noe skikkelig i drakta. Vi vet alle at gutta (noen unntak) har store kvaliteter, så det skal ikke være umulig å snu trenden. Får satse på at vi gjør en kopi av fjorårskampen mot City neste helg! Da blir jeg stolt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...