Jump to content

2008.11.15 Aston Villa H


pekkiry

Hvordan går det på Emirates?  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Med fare for å virke superpessimist, så tror jeg ikke Wenger kommer til å ta oss til noe PL gull i hans regjeringstid i klubben.

 

Er det noe i veien for det? Han har da gjort det flere ganger allerede..

 

 

Snakker selvfølgelig fra dags dato og utover.

Han har rett og slett sett seg sveiseblind på kjøre på med unggutter.

Kjekt i ligacupen, men ellers står det dårlig til.

 

Jeg forstår, men poenget mitt var at han kan gjøre det igjen når han har gjort det før. Ligacuplaget er et verk, og den styrken vi har med unge spillere vil vi høste goder av om noen år. Kanskje er det ikke vårt år i år, men jeg synes det er så idiotisk å avskrive oss videre inn i fremtiden..

 

 

Det er en stor bløff dette her med fremtiden, tør nesten vedde på at det kun er to, muligens tre spillere som kommer til å slå igjennom fra det laget, se på Walcott, mange sesonger skal vi gå å vente på gjennombruddet hans. Selvsagt så kan vi ei gang i fremtiden vinne igjen, men det ser mørkt ut, på den andre siden så venta de fra 71 til 89 så vi er vel kanskje for utolmodige..? Men virker så meningsløst å rive ned noe som var uslålig for fire år siden til det vi er idag. alder betyr ingenting for meg, men ferdigheter og vilje betyr alt, sier det igjen, dette ungdomsopplegget er oppskrytt. Og by the way, åssen er det mulig at det som er tredjevalget på backplass i manure går rett inn i midtforsvaret vårt??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Helt ufattelig svakt.

 

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å spille en så utrolig svak fotballkamp. Det er helt tydelig at mange av disse spillerne rett og slett ikke er interessert i å gjøre den jobben de er satt til.

 

Dette er en jobb. De trener hardt hver uke for å oppnå gode resultater og så kommer de utpå og leverer slike opptredner gang på gang. Dette er for dårlig.

 

For min del så kan det laget som spilte mot Wigan i midtuka få spille neste kamp. Selv om vi taper med det laget, så vil vi i alle fall få sett et lag med større vilje enn de som spilte i dag.

 

Wenger gjør sine feil og jeg syns han bommet med den taktikken han satset på i dag, men uansett. Det er spillerne på banen som skal gjøre jobben, og Wenger har fått dem dit de er i dag. Da får de jammen meg begynne å betale tilbake den tiltroen som Wenger har i dem.

 

Som Arsenal supporter så forventer man at spillerne skal gjøre sitt beste. Greit nok at man kan tape en fotballkamp eller to, men skal jeg først kunne "godta" at man taper så skal det i alle fall være hvis man ser at laget har gjort sitt ypperste for å prøve å vinne kampen. Tape på denne måten er helt uakseptabelt.

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

Har tenkt det samme, men det ble med tanken. Har prøvd å heller tenke at vi ikke er det beste laget og ikke kommer til å vinne PL, Cl og andre cuper. Tenk det, og det blir lettere å følge med.

 

Don't give up ;) vil lønne seg med tiden

Jeg vet at vi ikke er det beste laget i PL, men jeg vet også at Arsenal er ett av 4 lag som KAN vinne serien. Men det kreves vilje, og det er den biten som irriterer meg. De gidder ikke. Da vi tapte 0-1 mot West Ham på Emirates var jeg egentlig stolt, for vi skapte 20 sjanser og kjempet hardt, og selv om West H scora på sin ene sjanse, var det bra å se guttene spille godt og kjempe hardt. Nå er det dritkjedelig å se på. Ingen kjemper, ingen gidder..... Lykke til mot Chelsea...

 

Den forstår jeg. Og jeg forstår også at halve emirates forlot tribunen før kampen var avblåst.

 

Det er i slike situasjoner man må stå frem som supporter.

Dette som står over det jeg her skriver er dessverre uttrykk for det som vel ikke er så bra når det gjelder fotball. lidenskap og ære, og det er medgangssupporteri.

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Får du faen meg få opp hue å støtte laget ditt! Er det sånn du tenker så er det bare å slutte å følge med på fotball, for du går stikk i strid av det gutta og Arsenal trenger nå!

 

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

Folk er vel lei av å betale forumer for å se et lag som ikke spiller fotball. Ikke akkuratt billig for en englskmann å se på Arsenal. Og idag kan jeg virkelig forstå de. Ikke et eneste høydepunkt eller lysglimt

 

De får ikke tilbake pengene for at de drar 10 minutter før slutt heller da ;)

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Føler meg uvel etter denne kampen jeg også, men når jeg leser innleggene dine Ravenghost, får jeg virkelig lyst til å kaste opp. Du har så mange kommentarer mens kampen pågår att du ikke kunne fått med deg mye. Åsså skal du slutte å heie på Arsenal nå som de er langt nede? Jævla medgangsupporter, måtte du aldri logge deg på Gunners.no igjen!

 

Ciao, Ravenghost!!!

 

Støttes så til de grader.

Link to comment
Share on other sites

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

 

Hvorfor det? Supporterne betaler faktisk masse penger for å være der. Spillerne for vanvittig godt betalt for å være der. Når ikke spillerne gjør den jobben de får betalt for, og gir publikum det de har betalt for, skjønner jeg de som går godt. I dag hadde jeg gjort akkurat det samme selv.

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Føler meg uvel etter denne kampen jeg også, men når jeg leser innleggene dine Ravenghost, får jeg virkelig lyst til å kaste opp. Du har så mange kommentarer mens kampen pågår att du ikke kunne fått med deg mye. Åsså skal du slutte å heie på Arsenal nå som de er langt nede? Jævla medgangsupporter, måtte du aldri logge deg på Gunners.no igjen!

 

Ciao, Ravenghost!!!

 

Det er som om du leser tankene mine. Til Ravenghost pell deg til h****** vekk herfra, du får bare hoppe bort til Manu eller Chelsea forumene!

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Får du faen meg få opp hue å støtte laget ditt! Er det sånn du tenker så er det bare å slutte å følge med på fotball, for du går stikk i strid av det gutta og Arsenal trenger nå!

 

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

Det er du som er idiot her. Hvis du vil rose og støtte det laget etter en sik kamp, så gjerne for meg, men det er voksne mannfolk vi snakker om og da får de jammen meg få det de fortjener. De fortjener ikke noe annet enn ris. Og dessuten har jeg poengtert at det er ikke Klubbnavnet Arsenal jeg er pissed på, men de spillerne som uten verdighet representerer klubben. Hvis du mener at det de gjorde i dag er verdig Arsenal, er det du som har et problem!

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Får du faen meg få opp hue å støtte laget ditt! Er det sånn du tenker så er det bare å slutte å følge med på fotball, for du går stikk i strid av det gutta og Arsenal trenger nå!

 

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

Folk er vel lei av å betale forumer for å se et lag som ikke spiller fotball. Ikke akkuratt billig for en englskmann å se på Arsenal. Og idag kan jeg virkelig forstå de. Ikke et eneste høydepunkt eller lysglimt

 

De får ikke tilbake pengene for at de drar 10 minutter før slutt heller da ;)

Nei men det er vel kanskje en liten demonstrasjon på at de ikke er så veldig fornøyd med det som skjer for tiden. Og når attpåtil spillerene spiller som de gjør idag hjelper det nok ikke mye med fullsatt stadion og full fres fra tribunen. Vi klarte ikke en verdens ting på 85 min. Og med 0 - 2 og 5 min igjen så skal du være bra optimist for å tro på en seier. Uavgjort er selvsagt ikke bra nok

Link to comment
Share on other sites

Det her er faen meg latterlig!!! På tide med et skikkelig oppvask møte!! De sier de vil kjempe for Wenger, og for å vinne trofeer. Men hvorfor klarer de faen ikke være mer motiverte enn det her??!!! Det har blitt flere og flere svake kamper de siste åra. Grunnen er vi har ingen fightere! Og vi har ingen kaptein!!

 

Nesten så jeg håper på fullt Carling-Cuplag mot City nå!! Dette her funker iallefall ikke. Cesc trenger hvile, Gallas mangler motivasjon og vilje til å gjøre noe som helst og Clichy er helt ute av det.

 

Selv om ikke CC-laget starter mot City vil jeg iallefall ha disse tre på benken eller tribunen!! Almunia som kaptein!!

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Får du faen meg få opp hue å støtte laget ditt! Er det sånn du tenker så er det bare å slutte å følge med på fotball, for du går stikk i strid av det gutta og Arsenal trenger nå!

 

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

Det er du som er idiot her. Hvis du vil rose og støtte det laget etter en sik kamp, så gjerne for meg, men det er voksne mannfolk vi snakker om og da får de jammen meg få det de fortjener. De fortjener ikke noe annet enn ris. Og dessuten har jeg poengtert at det er ikke Klubbnavnet Arsenal jeg er pissed på, men de spillerne som uten verdighet representerer klubben. Hvis du mener at det de gjorde i dag er verdig Arsenal, er det du som har et problem!

Nå er det du som viser mindre verdighet?

Link to comment
Share on other sites

Det er vel fult forståeleg at folk på kampen går før slutt???

Eg har følgt arsenal i 18 år nå, og kjem vel til å gjere det til eg forlet denne jorda, MEN eg merkar nå at engasjementet synk etter slike prestasjonar. Innsjå det. Vi er har aldri vore så dårlege under Wenger som vi er no. Vi har hatt svakare resultat og tyngre tider, men i allefall dei siste 5-6 åra har spelet vore bra. Til no har vi tapt fire kampar i år heilt fortjent! Vi har tapt mot Fulham, Hull, Stoke og Villa. FORTJENT. Vi skaper ikkje sjansar. Når hadde vi eit sjansesløseri sist???

Link to comment
Share on other sites

Hold dere unna personangrep da, hvis ikke blir jeg slepphendt med suspensjoner! Ikke diskuter eller hakk på debattanter.

 

Hakking på spillere og trenere er det relativt høy takhøyde på i dag...

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 15 2008, 06:04 PM) 147955[/snapback]

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... ;) (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Føler meg uvel etter denne kampen jeg også, men når jeg leser innleggene dine Ravenghost, får jeg virkelig lyst til å kaste opp. Du har så mange kommentarer mens kampen pågår att du ikke kunne fått med deg mye. Åsså skal du slutte å heie på Arsenal nå som de er langt nede? Jævla medgangsupporter, måtte du aldri logge deg på Gunners.no igjen!

 

Ciao, Ravenghost!!!

 

Det er som om du leser tankene mine. Til Ravenghost pell deg til helvete vekk herfra, du får bare hoppe bort til Manu eller Chelsea forumene!

Rolig nå, Stefan B :huh: . Som jeg har prøvd å poengtere her mange ganger, er det laget (de 11 som spiller på banen) som får det glatte lag fra meg, ikke Arsenal som klubb. Vet ikke hvordan jeg skal få sagt det på noen annen måte...

Link to comment
Share on other sites

Tror fortsatt ikke Wenger er rett mann til å lede Arsenal, trodde det etter utd kampen, men har ikke trodd det siden fulham tapet, spillerne er umotiverte og taktikkene er dårlige, Vi trenger en ny trener som kan sitte lenge så vi ikke blir et lag som sparker alle trenerne sine

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi vinner IKKE Premier League 08/09.

Dett var dett for min del. Blir lenge til jeg gidder å involvere meg i noe som har med Arsenal å gjøre igjen, som f.eks å bruke mye tid på dette forumet, lese nyheter på skysports.com osv. Blir bare deprimert, ogdet har jeg faktisk ikke lyst å være... :huh: (Det er ikke navnet Arsenal jeg er sur på, men spillerne, Wenger osv)

 

Ciao, Arsenal!!!!

 

Får du faen meg få opp hue å støtte laget ditt! Er det sånn du tenker så er det bare å slutte å følge med på fotball, for du går stikk i strid av det gutta og Arsenal trenger nå!

 

Blir foresten direkte kvalm av at folka på Ashburton går før det er slutt. KVALMT!!!

Det er du som er idiot her. Hvis du vil rose og støtte det laget etter en sik kamp, så gjerne for meg, men det er voksne mannfolk vi snakker om og da får de jammen meg få det de fortjener. De fortjener ikke noe annet enn ris. Og dessuten har jeg poengtert at det er ikke Klubbnavnet Arsenal jeg er pissed på, men de spillerne som uten verdighet representerer klubben. Hvis du mener at det de gjorde i dag er verdig Arsenal, er det du som har et problem!

Nå er det du som viser mindre verdighet?

Hvordan det? Ved å være pissed på 10 spillere som ikke gjør en dritt i løpet av 90 minutter (sett bort fra Almunia)?

Link to comment
Share on other sites

Helt ufattelig svakt.

 

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å spille en så utrolig svak fotballkamp. Det er helt tydelig at mange av disse spillerne rett og slett ikke er interessert i å gjøre den jobben de er satt til.

 

Dette er en jobb. De trener hardt hver uke for å oppnå gode resultater og så kommer de utpå og leverer slike opptredner gang på gang. Dette er for dårlig.

 

For min del så kan det laget som spilte mot Wigan i midtuka få spille neste kamp. Selv om vi taper med det laget, så vil vi i alle fall få sett et lag med større vilje enn de som spilte i dag.

 

Wenger gjør sine feil og jeg syns han bommet med den taktikken han satset på i dag, men uansett. Det er spillerne på banen som skal gjøre jobben, og Wenger har fått dem dit de er i dag. Da får de jammen meg begynne å betale tilbake den tiltroen som Wenger har i dem.

 

Som Arsenal supporter så forventer man at spillerne skal gjøre sitt beste. Greit nok at man kan tape en fotballkamp eller to, men skal jeg først kunne "godta" at man taper så skal det i alle fall være hvis man ser at laget har gjort sitt ypperste for å prøve å vinne kampen. Tape på denne måten er helt uakseptabelt.

 

Var på vei til å skrive noe ála det samme, bare tre, fire, fem ganger krassere. Etter å ha besinnet meg noe, nøyer jeg meg med å støtte dette innlegget.

Link to comment
Share on other sites

Wenger er for sta til å se hva han selv gjør feil....

 

For mange ungutter og forlite rutine....

 

Vinner ikke noe mere PL gull med Wenger som kaptein for skuta *THEEND*

Vil ikke miste Wenger for han har vært en bra trener, men tviler på at han lenger tilfører klubben noe ingen andre kan tilføre oss. tror også han er blitt sliten

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å høre Wengers forklaring nå. Blir vel det gode gamle pisset, som vi har hørt de utallige gangene før som vi har tapt.

 

Kan utbetale 1/4 av den lønna spillerene har nå den neste måneden. De fortjener FAEN ikke noe mer enn det.

 

 

Eneste som får godkjent er Almunia og Fulham.

 

 

Begynner ikke laget å prestere bedre enn det de gjør nå, så er det bare å sparke Wenger samt alle 1.lagsspilerne. U-19 laget vårt kan få spille resten av sesongen.

 

 

FAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Og hvorfor Bendtner får spille i det hele tatt er et mysterium. Han er den dårligste spilleren vi har. Han eier ikke ferdigheter, forståelse eller skudd. Han er en skam og den dårligste spilleren vi kunne stilt med i dag. Martin Laursen utgjorde enn større trussel mot Friedel enn det Bedntner gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Forstår godt at folk går fra Emirates.. Supporterne prøver i deler av kampen å støtte laget ved sang osv.. Dette var direkte kvalmt å se på.. Spillerne burde nesten spleise på å gi tilbake pengene til alle som møtte opp i dag! er det i det hele tatt mulig å være så lite tent å ha så lite motivasjon??

Tror de at etter seieren mot Man U at de kan jogge seg til seier? For nå har den seieren ingen verdens ting å si

Link to comment
Share on other sites

Styret bør ta grep og gi Wenger og spillerne et ultimatum snart. Enten må det hentes inn fightere og vinnere, eller så må de som allerede er her ta seg skikkelig i nakken og faen meg vise en innsats som er en million ganger bedre enn det her!!!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke at Wenger velger å spille 10 mot 11 i dag. Tror ikke Bendtner klarte å ta i mot en eneste pasning i dag, og ufattelig at han ikke ble tatt av banen leeeenge før.

 

Så er det noen som sier at Fabregas må få seg en bedre makker på midtbanen, jeg vil heller si omvendt, synes Denilson gjevnt over spiller og jobber veldig bra, og mener heller det er han som skulle hatt en annen makker. Fabregas er så totalt ut av form... uvanlig mange feilpasninger, han surrer bort ballen, står og sover, og småjogger rundt på banen...

 

Selv om det ikke var ufortjent, så var Villa litt heldig. Det er bittert med tanke på at vi kanskje må begynne å tenke på å kvalifisere oss til CL neste år...

 

Og til dere som forsøppler forumet ved å komme med små postinger som "drittlag" osv... dra til helvete. Det er mitt lag dere slenger dritt om!

Link to comment
Share on other sites

Dette var triste greier. Føler meg nedfor nå. Et Villalag uten Carew skal vi slå hjemme. Gallas har tydeligvis mistet farten sin. Bentner, hva skal man si om han? Lite hjelp får han men likevel. Nasri var totalt usynlig i denne kampen. Walcott greier ikke å dempe en fotball. Denilson og Cesc får tidlig gule kort og blir passive resten av kampen. Helt utrolig på slutten da Cesc står stille med ballen og lar Villaspillerne få den. Diaby spilte mer DM enn hengende spiss. Clichy med sin kanskje svakeste kamp i Arsenaltrøya. Backkollega Sagna noe bedre. Sil sitt vanlige middelmådige, armer og bein overalt. Kun Almunias strafferedning som var noe å juble for i dag.

 

Hadde jeg vært Wenger hadde jeg hentet hjem Senderos, spilt ham og Toure i midten. Forøvrig hadde det smakt ypperlig med en mikke mus-pokal i år :-)

 

Vi får kose oss med minnene på en slik dag, proud to be a gooner.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel fult forståeleg at folk på kampen går før slutt???

Eg har følgt arsenal i 18 år nå, og kjem vel til å gjere det til eg forlet denne jorda, MEN eg merkar nå at engasjementet synk etter slike prestasjonar. Innsjå det. Vi er har aldri vore så dårlege under Wenger som vi er no. Vi har hatt svakare resultat og tyngre tider, men i allefall dei siste 5-6 åra har spelet vore bra. Til no har vi tapt fire kampar i år heilt fortjent! Vi har tapt mot Fulham, Hull, Stoke og Villa. FORTJENT. Vi skaper ikkje sjansar. Når hadde vi eit sjansesløseri sist???

Kunne ikke vært mer enig. Og det er nettopp dette som gjør at supporterne nå BØR være hissige. Før har vi skapt haugevis med sjanser og spilt fantastisk, og selv om vi også da tapte noen ganger, gjorde vi det på en annen måte enn nå...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...